WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14
 WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
BDS schreef:
het is hier weer de gebruikelijke hosannastemming.


Dan begrijp je mij verkeerd. Hoe slecht de situatie nu ook is, je kan niet ontkennen dat deze uitspraak goed nieuws is voor onze club.

Dat er daarnaast nog altijd enorm veel werk is en het huidige bestuur beter een andere hobby zou zoeken, dat blijft uiteraard pijnlijk duidelijk.


15 Jul 2015, 17:41
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
DT schreef:
De Jean schreef:
Smetje schreef:

Het feit dat een aantal spelers vertrokken, is een goeie zaak voor onze loonmassa, maar doet niets terzake.

Nu in elk geval geen zotte dingen doen. Top 8 zal toch niet lukken.


Een ding is duidelijk: voor het voortbestaan van de club is dit fantastisch nieuws. Maar inderdaad toch een belangrijke kanttekening: De loonmassa is nu gezakt omdat het schip aan het zinken was en iedereen er zo snel mogelijk uit wou springen. Hopelijk blijft de loonmassa nu laag.

Daarnaast ook hopen dat het huidige bestuur de beslissing van de rechtbank niet gaat interpreteren als een teken dat ze goed bezig zijn.


En een kanttekening bij de kanttekening: ik denk dat velen iets te veel met theoriëen in hun hoofd zitten ipv gewoon naar de realiteit te kijken bij het vertrekken van veel van die mannen: veel spelers wilden gewoon niet in derde spelen en zijn daarom vertrokken... Mannen als Shkodra, Van Belle, De Cuyper, De Neve en K. Janssens hadden aanbiedingen van andere tweedeklassers en zijn erop in gegaan... Ratko wilde zelfs de uitspraak van de rechtbank nog afwachten als ik mij niet vergis tot er echt een finaal antwoord was. Heeft dus al bij al weinig met dat zinkend schip-gegeven te maken...

Wat er ook van zij: spelers die voor vanmorgen onze club te min vonden en zonder club zitten, zullen nu hun managers wel weer uitsturen naar FDR...

Daarom dat ik ook zeg dat we eigenlijk schadevergoeding moeten eisen. Vorig jaar eindigden we 9de. Met een beetje versterking was top 8 in tweede dit seizoen dus mogelijk.

Ik spreek hier niet van onze financiële kant. Ik wil gewoon zeggen dat het feit dat we nu pas weten dat we in tweede gaan spelen de club serieus benadeeld heeft. Iemand een idee hoeveel jeugdspelers we hierdoor kwijt geraakt zijn?


15 Jul 2015, 17:44
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
De Jean schreef:
BDS schreef:
het is hier weer de gebruikelijke hosannastemming.


Dan begrijp je mij verkeerd. Hoe slecht de situatie nu ook is, je kan niet ontkennen dat deze uitspraak goed nieuws is voor onze club.

Dat er daarnaast nog altijd enorm veel werk is en het huidige bestuur beter een andere hobby zou zoeken, dat blijft uiteraard pijnlijk duidelijk.


of dit goed nieuws is? gezien de hervormingen misschien wel.

al denk ik dat ons huidig eenmansbestuur dit zal zegevieren als een (pyrus)overwinning.


15 Jul 2015, 17:53
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Als we in tweede starten is het op 8 augustus op RAFC.
Nadien : 12/08 Union thuis - 29/08 op Cercle - 05/09 Coxyde thuis - 12/09 op Dessel - 19/09 Eupen thuis -
26/09 op Lierse - 03/10 Patro thuis

Carnaval : Lierse thuis


15 Jul 2015, 19:21
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
BDS schreef:
De Jean schreef:
BDS schreef:
het is hier weer de gebruikelijke hosannastemming.


Dan begrijp je mij verkeerd. Hoe slecht de situatie nu ook is, je kan niet ontkennen dat deze uitspraak goed nieuws is voor onze club.

Dat er daarnaast nog altijd enorm veel werk is en het huidige bestuur beter een andere hobby zou zoeken, dat blijft uiteraard pijnlijk duidelijk.


of dit goed nieuws is? gezien de hervormingen misschien wel.

al denk ik dat ons huidig eenmansbestuur dit zal zegevieren als een (pyrus)overwinning.


Is zeker zeer goed nieuws , maar afwachten wat KBVB gaat doen, de overwinning is zeker nog niet binnen.
Wat het sportieve betreft is het een ander paar mouwen, je sterkhouders zijn vertrokken en om wekelijks geen afslachting te moeten meemaken moet er serieus wat bij komen.
Want als je telkens een pandoering krijgt zullen de diepterecords qua publiek moeiteloos gebroken worden.
Het enige positieve is dat we op deze wijze toch meer zekerheid hebben om in de 1ste amateurklasse te kunnen spelen. :EA:
Ik wacht nu af wat de bonzen gaan doen van de KBVB en wat het niveau van de versterkingen gaat zijn, in ieder geval eindelijk eens goed nieuws ondanks de al geleden morele schade. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Jul 2015, 19:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Toch ook niet vergeten dat je in tweede klasse de loonmassa enorm in de hoogte zal gaan door de verplichte niet-amateurcontracten.Schuldafbouw mogen we dan wel vergeten.Integendeel een stap verder naar een faling.


15 Jul 2015, 19:47
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Den Dozje is boos op TV-Oost! Waarschijnlijk omdat de bond ons toch een licentie zal moeten verlenen, en hij zijn beloftes met de 'taskfarce' moet nakomen nu. Beslissing ivm stadion mits het halen van een licentie voor 2de klasse :lol:


15 Jul 2015, 20:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
http://www.tvoost.be/nieuws/burgemeeste ... bond-15836

ok, dank u voor vast te stellen wat gans Belgie allang weet. de begrijpende wenkbrauwen draaien overuren :D en welke krachtige en vernieuwende oplossing of reikende hand wordt er nu gereikt aan de club ?

_________________
may the FORCE be with you.


Laatst gewijzigd door Still standing ! op 15 Jul 2015, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Jul 2015, 20:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Kalisj schreef:
Den Dozje is boos op TV-Oost! Waarschijnlijk omdat de bond ons toch een licentie zal moeten verlenen, en hij zijn beloftes met de 'taskfarce' moet nakomen nu. Beslissing ivm stadion mits het halen van een licentie voor 2de klasse :lol:


haha idd... dat zal niet in zijn kraam passen denk ik
ja hij had zijn excuses nu al klaar. tis de kbvb die maakt dat dozje weer geen kloten gaat ondernemen. let maar eens op. dat hij geen fan was van het bestuur (helaas een dankbaar excuus) weten we al, maarwzt hij voor de club zelf en zijn supporters echter kan doen... daar ben ik eens curieus naar... tot op vandaag is dat nog steeds noppes.


15 Jul 2015, 20:44
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
http://www.tvoost.be/nieuws/weg-open-na ... alst-15834

Per dag dat ze EA niet toelaten in tweede klasse moet de KBVB ons 10.000 EUR..

Dat zou betekenen dat na een 200 dagen onze poef is afbetaald :D


15 Jul 2015, 20:46
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
lolo4ever schreef:
Toch ook niet vergeten dat je in tweede klasse de loonmassa enorm in de hoogte zal gaan door de verplichte niet-amateurcontracten.Schuldafbouw mogen we dan wel vergeten.Integendeel een stap verder naar een faling.



Vanaf het moment dat een ploeg promoveert naar tweede klasse, moet ze ook meteen 17 spelers een deeltijds contract geven, vaak ook semi-profcontract genoemd. Dit is een eerste regel die voor een serieus probleem zorgt bij de clubs in tweede.


bron: voetbalnieuws.be

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Jul 2015, 20:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
foitelek moeten we hopen dat den bond beroep aantekent en dat dan wint. :D

_________________
may the FORCE be with you.


15 Jul 2015, 20:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Nog niet zo zeker dat we naar tweede kunnen, stad Aalst overweegt in beroep te gaan :D :D

ff serieus, ik denk dat het zeker een goede zaak is dat we in tweede kunnen starten. Sportief zal het wel een "huilen met de pet op" seizoen worden maar die jonge gasten zullen er tenminste voor vechten. :EA: :EA:
Financieel blijft het hopen op een wonder :wadde:

Misschien toch maar weer een abo nemen :hmm:


15 Jul 2015, 21:00

Lid geworden op: 09 Mei 2015, 11:16
Berichten: 7
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Vooruit; de KBVB zijn belotters volgens onze burgemeester en daar hij heeft gelijk in.
Maar wat gezegd van hem en zijn ploeg? ik denk dat ze daar alleen Zwart Peiken kunnen trekken. Als het nog geen ambras is voor dat ze de kaarten gedeeld hebben.
En nog dit, uit dit interview blijkt duidelijk zijn afkeer tegenover den Iendracht en alles wat met Eendracht te maken heeft, supporters op kop.

Bedankt
N(iet) V(oor) A(alst)


15 Jul 2015, 21:54
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
benjamin schreef:
Vooruit; de KBVB zijn belotters volgens onze burgemeester en daar hij heeft gelijk in.
Maar wat gezegd van hem en zijn ploeg? ik denk dat ze daar alleen Zwart Peiken kunnen trekken. Als het nog geen ambras is voor dat ze de kaarten gedeeld hebben.
En nog dit, uit dit interview blijkt duidelijk zijn afkeer tegenover den Iendracht en alles wat met Eendracht te maken heeft, supporters op kop.

Bedankt
N(iet) V(oor) A(alst)


ik maak dat er geenszins uit op eigenlijk, en ruikt naar een politieke afrekening. ;-)

D'Haese zijn woorden: ik werk niet met brosseleirs... wie geeft hem ongelijk. Ik alvast niet

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Jul 2015, 21:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst