WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 14
 WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
De toekenning va de licentie 2deklasse, houdt dit dan in dat KBVB NIET in beroep gaat tegen de uitspraak? Of is beroep wel nog mogelijk ondanks toekenning van de licentie? (enkel om de dwangsom niet te moeten betalen ...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


21 Jul 2015, 17:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
De voetbalbond heeft nu officieel beroep aangetekend tegen de uitspraak van de Rechtbank van Eerste Aanleg om SC Eendracht Aalst een licentie voor tweede klasse toe te kennen. Het beroep is niet opschortend.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


21 Jul 2015, 17:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Bakkie schreef:
De voetbalbond heeft nu officieel beroep aangetekend tegen de uitspraak van de Rechtbank van Eerste Aanleg om SC Eendracht Aalst een licentie voor tweede klasse toe te kennen. Het beroep is niet opschortend.
dju gezien het zolang duurde dacht ik dat ze dat beroep zo gingen laten, begrijp het eigenlijk niet goed,voor de lieve vrede hadden ze het beter zo gelaten want als ze nu gelijk krijgen dan gaat het pas ne nest worden. Voor ons toch een spijtige zaak want nu blijven we in de onzekerheid.


21 Jul 2015, 17:25
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3878
Leeftijd: 46
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Inderdaad. Al zou ik nu wel een serieuze schadevergoeding eisen als tegenhanger van het beroep. Indien KBVB alles zo het gelaten, zou ik als club ook stil gezwegen hebben. Nu hoop ik dat het bestuur een fikse schadevergoeding eist voor het verlies aan spelers en inkomsten als de rechter opnieuw in het voordeel van Aalst beslist.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


21 Jul 2015, 17:30
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
filip.dhose schreef:

EA - AA Gent 0-0, na een zeer goede match. Onze "peuters" zouden ons wel eens kunnen verrassen. Eén van de besten op het veld was trouwens de allerjongste: Jelle Geenens. Ik vind de toon waarop u over onze spelers spreekt getuigen van een totaal gebrek aan respect. Dit is de supporterswebsite van EA, en ik wil - nogmaals voor de slechte verstaanders - de oorsprong van het woord "supporter" verklaren: dat komt van het Engelse werkwoord "to support", hetgeen "steunen/ondersteunen" betekent. En ja, ik hoor u tot hier denken, het was maar tegen een veredeld B-elftal van AA Gent, maar er deden toch heel wat spelers bij die vorig jaar vaste waarde waren bij de kampioenenploeg.


Dan heb ik toch een andere match gezien want ik vond die Jelle Geenens echt langs alle kanten voorbij gelopen worden, het is natuurlijk wel tegen een ander niveau van spelers waar hij in 2de of 3de zal tegen spelen,dus je kan hem dat niet verwijten.
Wie ik vandaag de beste man vond was die tester Gayé.
Nu hebben ze met die Cor Gillis wel juist een centrale verdediger gehaald, en je hebt ook al Lievens,Bogaerts,Coppens die daar kunnen spelen.
Indien betaalbaar zou dit den ik wel een versterking zijn.
Ook Martin en Janssens speelden een goeie match en een goeie invalbeurt van Van Impe.
Goed georganiseerd gespeeld,weinig weggegeven maar ook weinig gecreëerd.


Jelle Geenens - die jongen is 17 jaar! - heeft de eerste 70 minuten de volledige linkerflank afgedweild, want Janssens, die linksmidden stond, kneep constant naar het centrum. Op het einde van de wedstrijd wordt hij dan een paar voorbijgeblazen door een Afrikaanse wervelwind - die ook in eerste klasse al menig verdediger tureluurs heeft gedraaid, en daaruit besluiten we dan dat die jongen slecht gespeeld heeft?! Het klopt dat Jelle - nogmaals, 17 jaar! - nog werk heeft aan zijn balaanname, maar voor de rest (positie, kopspel, fysiek, ...) is die jongen klaar voor het serieuze werk in Tweede Klasse.


En weer een punt voor Dhose want nam idd de hele linkerflank voor zijn rekening en met een pure driemansafweer achter zich in de eerste helft is dat niet zo vanzelfsprekend. Bleef in de tweede helft, toen er teruggegrepen werd naar een platte vier achterin met Falco op rechtsback, wel duidelijk beter overeind... En ook het volledige team in feite want Gent maakte nauwelijks nog iets klaar terwijl in de eerste helft Gent telkens de ruimte tussen de drie achterin en de flanken opzocht... Dat Simon daar - op 1 bal na - niks mee deed, geeft toch aan dat die nog niet scherp is...

Op basis van de match vrijdag snap ik wel de kritiek op Steve Bael niet - heeft alles gegeven, heeft oorlog moeten maken, wilde veel veld bestrijken ondanks dat hij nauwelijks een bruikbare bal kreeg. Ik zou hem wel de stilliggende ballen niet meer laten geven... Is trouwens de enige die bij zo'n situaties in de zestien weet maar hij moet zijn... Soit, zit in zijn laatste contractjaar... weet ook wat er vanaf hangt...

Goeie kritieken op Philippe Janssens snap ik ook niet, akkoord heeft een paar keer zijn man gepasseerd, maar voor de rest? Liever twee man minder dribbelen in de middencirkel en een of twee keer iemand diep steken of een goeie pass twintig meter verder op het veld zou ik al veel liever zien... Vond het ook opmerkelijk dat als het team in de tweede helft iets meer opschoof, Philippe helemaal uit beeld verdween ipv net dan de koe bij de horens te vatten... Iets wat me vorig jaar ook al opviel... Dus nogmaals: graag een goeie nummer 8... Iemand die Ken en/of Jonas kan ondersteunen in het breekwerk en anderzijds Philippe ook eens kan ontlasten met een voetballende oplossing... Zou voor de hele ploeg zo veel beterschap brengen...

En mijns inziens: als je toch met Bael en Bokila samen speelt, zet ze dan naast elkaar ipv achter elkaar... Levert niks op zo.

En wat al onze youngsters gemeen hebben: zal misschien niet altijd van de hoogste school zijn qua voetbaltechnische kunsten maar hebben wel heel veel van die ene Thomas Van Renterghem-eigenschap in zich: je denkt vijf keer dat ze gepasseerd zijn, maar ze komen 6 keer terug... Als de hele ploeg elke week die kampgeest aan de dag legt als vrijdag, kan je als supporter niets meer vereisen... En voor hetzelfde geld, win je de match nog op basis van die ene kans die elke ploeg wel krijgt per match...


21 Jul 2015, 19:01
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Was er geen periode van 96 uur voorzien om in beroep te gaan? Of heb ik dat misbegrepen?


22 Jul 2015, 10:04
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
tympanum2 schreef:
Was er geen periode van 96 uur voorzien om in beroep te gaan? Of heb ik dat misbegrepen?

96 uur om de licentie af te leveren, wat intussen gebeurd is.


22 Jul 2015, 10:14
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen??????

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


22 Jul 2015, 12:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen??????


on the long run heeft het maar zin als je het stadionprobleem kan oplossen...

http://nr10.be/nieuws/tweedeklasser-zet ... an-stadion

_________________
may the FORCE be with you.


22 Jul 2015, 12:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Still standing ! schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen??????


on the long run heeft het maar zin als je het stadionprobleem kan oplossen...

http://nr10.be/nieuws/tweedeklasser-zet ... an-stadion


Dat klopt inderdaad op termijn ...

Wij zullen het deze keer niet zijn, maar ik denk wel dat er op het einde van dit seizoen enkele 'gedupeerde' ploegen zullen zijn die eveneens de juridische trukendoos bovenhalen. De competitiehervorming is in theorie gestemd. Velen, onder andere wijzelf, hebben meegestemd, maar in het (Belgisch) voetbal is dat meestal snel vergeten als je eigen club uit de boot dreigt te vallen.

Dat voor een burgerlijke rechtbank véél kan, hebben we vorige week nog gezien. Dus voor mij lijkt tweede volgend jaar vooral 'spannend' of het effectief wel zo'n vaart zal lopen. Voor hetzelfde geld moeten ze volgend jaar deze tijd voorlopig helemaal niét meer beginnen aan de competitie, wegens lopende rechtszaken ...

En dan zwijg ik nog over ambitieuze derdeklassers zoals Beerschot die nù al uit de boot vallen voor de competitie begonnen is.

Er dit jaar bij zijn, is dus wel degelijk belangrijk, ongeacht het feit dat we binnen de eerste vijf jaar nooit aan een deftig stadion geraken.


22 Jul 2015, 19:52
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Iendracht02 schreef:
Still standing ! schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen??????


on the long run heeft het maar zin als je het stadionprobleem kan oplossen...

http://nr10.be/nieuws/tweedeklasser-zet ... an-stadion


Dat klopt inderdaad op termijn ...

Wij zullen het deze keer niet zijn, maar ik denk wel dat er op het einde van dit seizoen enkele 'gedupeerde' ploegen zullen zijn die eveneens de juridische trukendoos bovenhalen. De competitiehervorming is in theorie gestemd. Velen, onder andere wijzelf, hebben meegestemd, maar in het (Belgisch) voetbal is dat meestal snel vergeten als je eigen club uit de boot dreigt te vallen.

Dat voor een burgerlijke rechtbank véél kan, hebben we vorige week nog gezien. Dus voor mij lijkt tweede volgend jaar vooral 'spannend' of het effectief wel zo'n vaart zal lopen. Voor hetzelfde geld moeten ze volgend jaar deze tijd voorlopig helemaal niét meer beginnen aan de competitie, wegens lopende rechtszaken ...

En dan zwijg ik nog over ambitieuze derdeklassers zoals Beerschot die nù al uit de boot vallen voor de competitie begonnen is.

Er dit jaar bij zijn, is dus wel degelijk belangrijk, ongeacht het feit dat we binnen de eerste vijf jaar nooit aan een deftig stadion geraken.


Zijn die 3000 zitplaatsen en 800 lux de enige licentievoorwaarden op vlak van het stadion? Die zitplaatsen hebben we al en die 800 lux is in principe ook haalbaar, al zal dat wel wat kosten.en daar moeten we hopen op de stad.
Nu ja, waarschijnlijk worden we al genekt door alle andere licentievoorwaarden... Zodat het stadion bijzaak wordt. Want als de stad de knoop doorhakt om aan de bredestraat te blijven kan je tegen het seizoen al een volledig nieuwe tribune hebben.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


22 Jul 2015, 20:24
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3878
Leeftijd: 46
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Still standing ! schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen??????


on the long run heeft het maar zin als je het stadionprobleem kan oplossen...

http://nr10.be/nieuws/tweedeklasser-zet ... an-stadion


WS Brussel en Tubize? Da wil ik wel nog eens zien ze...Schat de kansen van Lommel, Deinze en Geel veel hoger in zenne.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


22 Jul 2015, 20:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
witzwet schreef:
Still standing ! schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen??????


on the long run heeft het maar zin als je het stadionprobleem kan oplossen...

http://nr10.be/nieuws/tweedeklasser-zet ... an-stadion


WS Brussel en Tubize? Da wil ik wel nog eens zien ze...Schat de kansen van Lommel, Deinze en Geel veel hoger in zenne.


White Star en Tubize zijn beiden nu al in orde met de strengste stadionvoorwaarden (o.a. wat lichtsterkte betreft), denk ik. Lommel, Deinze en Geel op dit moment strikt genomen nog niet, dat ik ...


22 Jul 2015, 20:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Timoilsjt schreef:
Zijn die 3000 zitplaatsen en 800 lux de enige licentievoorwaarden op vlak van het stadion? Die zitplaatsen hebben we al en die 800 lux is in principe ook haalbaar, al zal dat wel wat kosten.en daar moeten we hopen op de stad.
Nu ja, waarschijnlijk worden we al genekt door alle andere licentievoorwaarden... Zodat het stadion bijzaak wordt. Want als de stad de knoop doorhakt om aan de bredestraat te blijven kan je tegen het seizoen al een volledig nieuwe tribune hebben.


Ge moet niet alleen 3000 zitplaatsen hebben, ge moet in het totaal over 8000 plaatsen beschikken, dacht ik. Met de huidige veiligheidsnormen, komt ge in Aalst momenteel maximaal aan de helft, denk ik ...

Daarnaast moet ook het veld nog steeds breder worden gemaakt, moet ge over een bepaald aantal parkeerplaatsen beschikken, moeten er zoveel receptieruimtes zijn (wel erg belangrijk voor de De Keersmaecker-club), zoveel pispotten, zoveel plaatsen op uw perstribune enzovoort enzoverder ...

Of er ueberhaupt interesse is voor het voetbal in uw stad/gemeente is niet belangrijk.


22 Jul 2015, 21:02
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Belachelijke voorwaarden. Maak het voetbal maar verder kapot, en denk enkel aan geld.
8000 plaatsen...ik zie ze al toekomen op Dessel.


23 Jul 2015, 9:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 201 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst