WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 14
 WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1388
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
mamananeto schreef:
filip.dhose schreef:
mamananeto schreef:

Ik zou simpelweg geweldig vinden indien we met ons Eendracht Peuters FDR Aalst in tweede zouden mogen starten - echt ! Ik overweeg zelfs weer om een abonnement te nemen !
Elke week vooroorlogse scores (8-2 hier 1-9 daar.. ), Razernij, droefheid, knokpartijen etc.. op de eretribune van een door en door versleten stadion, elke week nationaal nieuws !! Meer moet dat voor mij ni zijn !!! :lol:


EA - AA Gent 0-0, na een zeer goede match. Onze "peuters" zouden ons wel eens kunnen verrassen. Eén van de besten op het veld was trouwens de allerjongste: Jelle Geenens. Ik vind de toon waarop u over onze spelers spreekt getuigen van een totaal gebrek aan respect. Dit is de supporterswebsite van EA, en ik wil - nogmaals voor de slechte verstaanders - de oorsprong van het woord "supporter" verklaren: dat komt van het Engelse werkwoord "to support", hetgeen "steunen/ondersteunen" betekent. En ja, ik hoor u tot hier denken, het was maar tegen een veredeld B-elftal van AA Gent, maar er deden toch heel wat spelers bij die vorig jaar vaste waarde waren bij de kampioenenploeg.


Allez - nu dat nog…
Den onderwijzer en " would be" politieker komt ook nog even de moraalridder uithangen…
Mijn waarde Dhose - zonder in deze te vervallen in een tirade : ik- samen met velen hier - hebben geen greintje sympathie voor uw opinies of uw posts die tot op heden een opeenstapeling zijn van " van de pot gerukte" schrijfsels.
Dus - ik ga mijn eigen een plezier doen - reageer ik vanaf heden niet meer op uw semi-intellectueel gezeik.
No hard feelings anders.. :kiss:


Beste mamananeto,
Ten eerste: ik steek mij niet weg achter een pseudoniem. Iedereen mag weten dat ik Filip D'Hose ben. Ik vind trouwens dat iedereen onder eigen naam zou moeten posten, het aantal scheldpartijen en vulgaire opmerkingen zou er volgens mij serieus door verminderen.
Ten tweede: ik ben geen onderwijzer, maar leraar in het secundair onderwijs.
Ten derde: ik ben geen would-be politicus, ik bén een (lokaal) politicus, ik zetel in de gemeenteraad van Geraardsbergen. Maar dat ik politicus ben, en voor welke partij, doet op dit EA-supportersforum niets, maar dan ook niets ter zake, dus snap ik niet waarom u dat aanhaalt.
Ten vierde: dit is een forum waar - dacht ik toch - ieder zijn mening mag verkondigen zonder daarvoor beledigd te worden door andere forumbezoekers. Dat u het niet eens bent met wat ik schrijf raakt mijn koude kleren niet. En ik ben er zeker van dat er ook heel wat forumbezoekers zijn die het wél vaak eens zijn met wat ik post.
Ten laatste: aangezien het blijkbaar niet mogelijk is om met u op een beschaafde manier in discussie te gaan, zal ik ook niet meer reageren op uw schrijfsels die uitblinken door pessimisme en negativisme. Want zoals Karl Popper zei: "Optimism is a moral duty." :-)


18 Jul 2015, 0:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1259
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
De spelers verdienen alle steun over de rest kent iedereen mijn mening ondertussen en de rest is aan de VZW om de belangen van de meerderheid van de supporters te verdedigen.
1 ding hoop ik wel en dat is dat iedereen gelijkgezind voor Vak E gaat om terug de ziel tenminste in de tribune terug te krijgen.
Gisteren is gebleken dat dit kan en weldegelijk volk aantrekt.
Alleen hopen op gezond boerenverstand van bestuur en veiligheid om een formule uit te werken die voor iedereen aantrekkelijk en aanvaardbaar is.


18 Jul 2015, 19:39
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Onze jonge gasten doen het tot nu toe niet slecht vind ik, al valt het natuurlijk af te wachten wat het zal zijn in competitie. Jelle Geenens vind ik persoonlijk iets te licht wegen momenteel, positioneel weet die ook niet altijd goed waar te lopen MAAR ik hoor dan ook niemand op het veld hem coachen. Zat er op het einde ook volledig door, toch oppassen dat we die jonge gasten niet te snel gaan op branden!

Onze twee spitsen is trouwens nog een triestigere zaak :(

Sfeer in den E was trouwens top! :EA:


18 Jul 2015, 21:07
Duivelke

Lid geworden op: 07 Jul 2015, 22:02
Berichten: 30
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Wanneer is de fandag?


18 Jul 2015, 22:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1388
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
iendrachter schreef:
filip.dhose schreef:
mamananeto schreef:

Ik zou simpelweg geweldig vinden indien we met ons Eendracht Peuters FDR Aalst in tweede zouden mogen starten - echt ! Ik overweeg zelfs weer om een abonnement te nemen !
Elke week vooroorlogse scores (8-2 hier 1-9 daar.. ), Razernij, droefheid, knokpartijen etc.. op de eretribune van een door en door versleten stadion, elke week nationaal nieuws !! Meer moet dat voor mij ni zijn !!! :lol:


EA - AA Gent 0-0, na een zeer goede match. Onze "peuters" zouden ons wel eens kunnen verrassen. Eén van de besten op het veld was trouwens de allerjongste: Jelle Geenens. Ik vind de toon waarop u over onze spelers spreekt getuigen van een totaal gebrek aan respect. Dit is de supporterswebsite van EA, en ik wil - nogmaals voor de slechte verstaanders - de oorsprong van het woord "supporter" verklaren: dat komt van het Engelse werkwoord "to support", hetgeen "steunen/ondersteunen" betekent. En ja, ik hoor u tot hier denken, het was maar tegen een veredeld B-elftal van AA Gent, maar er deden toch heel wat spelers bij die vorig jaar vaste waarde waren bij de kampioenenploeg.


Dan heb ik toch een andere match gezien want ik vond die Jelle Geenens echt langs alle kanten voorbij gelopen worden, het is natuurlijk wel tegen een ander niveau van spelers waar hij in 2de of 3de zal tegen spelen,dus je kan hem dat niet verwijten.
Wie ik vandaag de beste man vond was die tester Gayé.
Nu hebben ze met die Cor Gillis wel juist een centrale verdediger gehaald, en je hebt ook al Lievens,Bogaerts,Coppens die daar kunnen spelen.
Indien betaalbaar zou dit den ik wel een versterking zijn.
Ook Martin en Janssens speelden een goeie match en een goeie invalbeurt van Van Impe.
Goed georganiseerd gespeeld,weinig weggegeven maar ook weinig gecreëerd.


Jelle Geenens - die jongen is 17 jaar! - heeft de eerste 70 minuten de volledige linkerflank afgedweild, want Janssens, die linksmidden stond, kneep constant naar het centrum. Op het einde van de wedstrijd wordt hij dan een paar voorbijgeblazen door een Afrikaanse wervelwind - die ook in eerste klasse al menig verdediger tureluurs heeft gedraaid, en daaruit besluiten we dan dat die jongen slecht gespeeld heeft?! Het klopt dat Jelle - nogmaals, 17 jaar! - nog werk heeft aan zijn balaanname, maar voor de rest (positie, kopspel, fysiek, ...) is die jongen klaar voor het serieuze werk in Tweede Klasse.


18 Jul 2015, 22:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
De oefenwedstrijd tegen de, laat ons eerlijk zijn, reserven van de landskampioen, heeft mij meer dan aangenaam verrast. Een voorzichtig optimisme, dat we niet zomaar tegen elke (zelfs) tweedeklasser zullen weggeblazen worden, is wel op zijn plaats.

Wat mij wel duidelijk is, is dat er vooraan zeker nog een vaste waarde bij moet, want als ge niet wat efficiënter zijt en ge geen goals maakt, dan speelt ge 34 keer 'mee,' maar verliest ge evenveel keer met 1-0.
Anderzijds zijn de prestaties van die jonge gasten wel hoopgevend, maar mag zeker niet vergeten worden dat U één avond opladen voor een match tegen AA Gent niet hetzelfde is als 34 weken oorlog voeren in tweede of derde klasse. Daar ga je hoe dan ook zeer veel leergeld betalen en is het maar de vraag of een dergelijke onervaren ploeg na 20 speeldagen niet op hun tandvlees zal zitten.

In ieder geval: roeien met de riemen die we hebben ... en of al die andere ploegen in tweede en derde dan in zoveel betere papieren zitten dan wij, dat wil ik op het einde van dit seizoen nog wel eens zien.


19 Jul 2015, 17:57
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Iendracht02 schreef:
De oefenwedstrijd tegen de, laat ons eerlijk zijn, reserven van de landskampioen, heeft mij meer dan aangenaam verrast. Een voorzichtig optimisme, dat we niet zomaar tegen elke (zelfs) tweedeklasser zullen weggeblazen worden, is wel op zijn plaats.

Wat mij wel duidelijk is, is dat er vooraan zeker nog een vaste waarde bij moet, want als ge niet wat efficiënter zijt en ge geen goals maakt, dan speelt ge 34 keer 'mee,' maar verliest ge evenveel keer met 1-0.
Anderzijds zijn de prestaties van die jonge gasten wel hoopgevend, maar mag zeker niet vergeten worden dat U één avond opladen voor een match tegen AA Gent niet hetzelfde is als 34 weken oorlog voeren in tweede of derde klasse. Daar ga je hoe dan ook zeer veel leergeld betalen en is het maar de vraag of een dergelijke onervaren ploeg na 20 speeldagen niet op hun tandvlees zal zitten.

In ieder geval: roeien met de riemen die we hebben ... en of al die andere ploegen in tweede en derde dan in zoveel betere papieren zitten dan wij, dat wil ik op het einde van dit seizoen nog wel eens zien.


(y) (y) (y)


19 Jul 2015, 19:18
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Hugo schreef:
Zij maar gerust dat tweede klasse nog niet binnen is, nu hoor ik daar juist op tv-oost dat den iendracht overweegt om een schadeclaim te eisen.


Of 't just is weet ik niet, maar mocht ik van 't bestuur zijn zou ik dat zowiezo doen.

Stel, ze verliezen en je mag in 2de starten, dan heb je geen eerlijke kans gehad om een ploeg bij elkaar te kopen voor 2de. Immers, tegen dat de definitieve uitspraak volgt na het beroep van de KBVB start de competitie meteen, of is ze zelfs al bezig. In afwachting van de uitspraak kan je geen spelers kopen want stel dat ze het beroep winnen dan zit je daar met uw duurdere spelers in 3de klasse.

Als je dan naar 3de zakt moet je ineens een aantal inhaal matchen tegen een hels tempo afwerken. Met zo 'n jonge kern gaat dit zich wreken.

Ik zou zowiezo, ongeacht de bond wint of verliest een schadeclaim vorderen wegens competitievervalsing: ge kunt u immers niet voorbereiden op het seizoen. M'aar 'k ben gene jurist natuurlijk ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Jul 2015, 9:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Bomber schreef:
filip.dhose schreef:
mamananeto schreef:

Allez - nu dat nog…
Den onderwijzer en " would be" politieker komt ook nog even de moraalridder uithangen…
Mijn waarde Dhose - zonder in deze te vervallen in een tirade : ik- samen met velen hier - hebben geen greintje sympathie voor uw opinies of uw posts die tot op heden een opeenstapeling zijn van " van de pot gerukte" schrijfsels.
Dus - ik ga mijn eigen een plezier doen - reageer ik vanaf heden niet meer op uw semi-intellectueel gezeik.
No hard feelings anders.. :kiss:


Beste mamananeto,
Ten eerste: ik steek mij niet weg achter een pseudoniem. Iedereen mag weten dat ik Filip D'Hose ben. Ik vind trouwens dat iedereen onder eigen naam zou moeten posten, het aantal scheldpartijen en vulgaire opmerkingen zou er volgens mij serieus door verminderen.
Ten tweede: ik ben geen onderwijzer, maar leraar in het secundair onderwijs.
Ten derde: ik ben geen would-be politicus, ik bén een (lokaal) politicus, ik zetel in de gemeenteraad van Geraardsbergen. Maar dat ik politicus ben, en voor welke partij, doet op dit EA-supportersforum niets, maar dan ook niets ter zake, dus snap ik niet waarom u dat aanhaalt.
Ten vierde: dit is een forum waar - dacht ik toch - ieder zijn mening mag verkondigen zonder daarvoor beledigd te worden door andere forumbezoekers. Dat u het niet eens bent met wat ik schrijf raakt mijn koude kleren niet. En ik ben er zeker van dat er ook heel wat forumbezoekers zijn die het wél vaak eens zijn met wat ik post.
Ten laatste: aangezien het blijkbaar niet mogelijk is om met u op een beschaafde manier in discussie te gaan, zal ik ook niet meer reageren op uw schrijfsels die uitblinken door pessimisme en negativisme. Want zoals Karl Popper zei: "Optimism is a moral duty." :-)


(y)


Verder vind ik uw schrijfsels ook totaal onzinnig, maar tot daar aan toe, deze keer geef ik je wel gelijk.

Ook ik vind het het denigrerende gedrag naar onze spelers toe misplaatst. Jarenlang zagen om eigen jeugd, dan hebben we eindelijk eens een ploeg met youngsters (uit noodzaak, maar bij vele ploegen is dat al een zegen gebleken), en dan gaan we het hier over peuters, snotneuzen,... en meer van dat hebben. (n)


Inderdaad, hoe haalt ge het in uw hoofd om die gasten nu al tot de grond af te breken

_________________
www.spionkoplede.com


20 Jul 2015, 10:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Denk niet dat iemand de spelers al echt afgebroken heeft.
We staan voor een enorm zwaar seizoen, en elk duur bevochten puntje zal heel veel deugd doen.


20 Jul 2015, 11:22
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Timoilsjt schreef:
Hugo schreef:
Zij maar gerust dat tweede klasse nog niet binnen is, nu hoor ik daar juist op tv-oost dat den iendracht overweegt om een schadeclaim te eisen.


Of 't just is weet ik niet, maar mocht ik van 't bestuur zijn zou ik dat zowiezo doen.

Stel, ze verliezen en je mag in 2de starten, dan heb je geen eerlijke kans gehad om een ploeg bij elkaar te kopen voor 2de. Immers, tegen dat de definitieve uitspraak volgt na het beroep van de KBVB start de competitie meteen, of is ze zelfs al bezig. In afwachting van de uitspraak kan je geen spelers kopen want stel dat ze het beroep winnen dan zit je daar met uw duurdere spelers in 3de klasse.

Als je dan naar 3de zakt moet je ineens een aantal inhaal matchen tegen een hels tempo afwerken. Met zo 'n jonge kern gaat dit zich wreken.


Ik zou zowiezo, ongeacht de bond wint of verliest een schadeclaim vorderen wegens competitievervalsing: ge kunt u immers niet voorbereiden op het seizoen. M'aar 'k ben gene jurist natuurlijk ;)


Neem nu dat we in 2de starten en enkele matchen nadien ze ons terug naar derde doen dalen dan raad ik alle ploegen van 2de en 3de aan om een klacht in te dienen tegen de bond wegens competitievervalsing!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


20 Jul 2015, 13:03
Duivelke

Lid geworden op: 07 Jul 2015, 22:02
Berichten: 30
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Die van nr 10 zetten ons in hun voorbereiding op een laatste plaats....


20 Jul 2015, 16:58
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3857
Leeftijd: 46
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
gast schreef:
Die van nr 10 zetten ons in hun voorbereiding op een laatste plaats....


Mogelijk. Moge hun prognose een motivatie zijn voor ons elftal. Ondertussen hopen op nog een tweetal versterkingen. Spits en een flank dacht ik.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Jul 2015, 17:12
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
21/07/2015
Licentie tweede klasse
SC Eendracht Aalst heeft gisteren haar licentie tweede klasse ontvangen van de voetbalbond.

_________________
oilsjt, goi alien...


21 Jul 2015, 15:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
De voetbalbond heeft nu officieel beroep aangetekend tegen de uitspraak van de Rechtbank van Eerste Aanleg om SC Eendracht Aalst een licentie voor tweede

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


21 Jul 2015, 17:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst