FC Gullegem - EA - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 FC Gullegem - EA 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: FC Gullegem
Bakkie schreef:
Na wat onze vrienden gistereren te berde brachten op de mat van het zo gevreesde Ex Europees spelende Gullegem,stopt het verhaal Eendracht Aalst na meer dan 35 jaar voor mij.
Ik wil zeker geen steen werpen naar de spelers,ze kunnen er tenslotte niet aandoen dat ze derde niet aankunnen,maar ons bestuur geeft deze jongens toch een contract,dan weet je waar alle schuld ligt.
Ik kan het niet meer opbrengen om daar te staan voor lul.
Hopelijk komt er snel een oplossing,wat deze ook mogen zijn,maar slechter kan niet volgens mij.
Ik zal me wel nog voor 100% samen met de mensen van de vzw inzetten om een oplossing te zoeken voor o ze zieke terminale club.
Ook moet er nog iets van mijn hart,dat mensen die zich dag en nacht inzetten voor de redding van onze club,wel iets meer respect mogen hebben,wat sommige domme klojo's ook mogen beweren,er zijn nog van die mensen die zich willen inzetten.
Arm Eendracht



ja man , je verwoordt hetzelfde wat ik denk , ik zal nog enkele wedstrijden meepikken naar hoelang men moesj staat mr men goesting is ook al enkele maanden over , zeker met het gedacht dat er van het bestuur uit niks veranderd is , die pipos zitten daar nu nog altijd.....alle euros die ik daar spendeer es nen euro teveel feitelijk morja....


10 Sep 2015, 16:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: FC Gullegem - EA
er zijn al 250 kaarten verkocht aan die mannen van dender(houtem).ze gaan eindelijk mee onze poef betalen. :D


10 Sep 2015, 17:12
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: FC Gullegem - EA
als die Van Hauwermeiren een speler gaat scouten, als hij dat al doet tenminste, doet hij dat dan geblinddoekt?


10 Sep 2015, 18:02
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: FC Gullegem - EA
waarom scouten als je you tube hebt? :hmm:


10 Sep 2015, 20:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: FC Gullegem - EA
Het scoutingsapparaat van EA is het meest debiele van België.
En dat is niet recent. Remember Stolpa en consoorten.
Maar wat ze nu uit hun hoge hoed getoverd hebben slaat werkelijk alles.
Iemand binnenhalen omdat hij op Youtube een goal maakt, rot toch op zeg...ik ga ook eens filmen in mijnen hof.


11 Sep 2015, 10:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: FC Gullegem - EA
tympanum2 schreef:
Het scoutingsapparaat van EA is het meest debiele van België.
En dat is niet recent. Remember Stolpa en consoorten.
Maar wat ze nu uit hun hoge hoed getoverd hebben slaat werkelijk alles.
Iemand binnenhalen omdat hij op Youtube een goal maakt, rot toch op zeg...ik ga ook eens filmen in mijnen hof.


Syrische vluchtelingen over de vloer? Er kan altijd een tweede Malki bijzitten hé :-)


11 Sep 2015, 10:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: FC Gullegem - EA
Hugo schreef:
iendrachter schreef:
De eerste helft gisteren was nog redelijk, maar wat we 2de helft voorgeschoteld kregen is EA onwaardig.
We werden gewoon weggespeeld door Gullegem, elke keer die mannen over kwamen was dat een 100% kans en wij hebben nog welgeteld 1 kans gehad via Janssens alleen op de keeper en dat was het.
Die Ntambwe vooraan bij die mannen is 5 keer beter dan den brol die wij lopen hebben.
Als je die Bokila ziet klungelen, heeft denk ik geen enkele bal goed geraakt en liep constant offside.
Die kan geen man voorbij,geen bal controleren, is echt een dikke 0 over gans de lijn.
En dan Lusamba, maakt wel een goal op vrije trap maar daarmee is ook ver alles gezegd, is allesbehalve fit.
Speciale vermelding aan LVH die al deze krabbers binnengehaald heeft,proficiat!
Top 6 met deze ploeg is onmogelijk, dat mag nu toch wel duidelijk zijn.
Op naar de vernedering tegen Dender en dan is het voor mij genoeg geweest, ik hoop dat er zondag eens wat protest komt tegen ons bestuur, want op deze manier speel je met nieuwjaar nog voor 100 man.


Dit was toch te verwachten van derderangs spelers, zo van drie halen en een betalen!
Jongens toch, het zal nog geen nieuwjaar zijn als onze coupon voor vierde klasse al klaar ligt.
Chapeau aan de fans die het nog kunnen opbrengen om te gaan kijken en zeker veel respect voor de mensen achter de schermen die nog een poging ondernemen om de malaise binnen de club helpen op te lossen.
Voor de fans zou het hartverwarmend zijn mochten jullie kunnen winnen van FC fusieclub, maar dan zullen de RVA-boys meer dan een superdag moeten hebben.


Ik begrijp de ronduit negatieve reacties op de sportieve prestaties van onze ploeg niet. Waarom?
Natuurlijk heeft iedereen gelijk dat 6 op 15 een ontgoochelend resultaat is.
Maar maak eens een vergelijking tussen LL-Centre (13/15) en ons. Wij gaan daar gelijkspelen en hadden er kunnen winnen, zij winnen op Torhout met één (laat) doelpunt verschil, wij gaan er 1-1 gelijkspelen.
Twee doelpunten (één dat wij op LL niet scoren, en één dat zij op Torhout wel scoren), en wij hebben 8 punten, en zij slechts 10. Het verschil zit hem echt in kleine details. De enige terechte kritiek is dat onze sportieve cel geen spelers aangetrokken heeft met creatieve diepgang en scorend vermogen. Tegen Gullegem zijn we 2/3 van de match dominant, maar we creëren in vergelijking met ons veldoverwicht bitter weinig open kansen. Daar wringt de schoen. Kan RVA daar op werken? Ik denk het wel, alleen al conditioneel zijn een paar spelers zwak: Wagner en Lusamba - daar ben ik rotsvast van overtuigd - kunnen een stukje voetballen, maar als je fysiek niet top bent, kan die technische bagage er gewoonweg niet uitkomen, dat weet iedereen die ooit op een voetbalplein gestaan heeft! De clichématige boodschap aan spelers en staf luidt dus: (hard) blijven trainen, en dan zullen de resultaten ongetwijfeld wel volgen.


11 Sep 2015, 14:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: FC Gullegem - EA
een doelpunt maken heeft weinig te zien met fysiek,anders waren de borlees wereldspelers.we hebben gewoon geen goede voorspelers .


11 Sep 2015, 14:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: FC Gullegem - EA
Ik apprecieer uw positivisme filip maar zo kan je bezig blijven he
als bogaerts in de slotseconden ni scoort op torhout en geenens de meubelen ni redt tegen winkel, hang je in de kelder vh klassement met 4 punten. Had evengoed gekund. In een reeks waar alles goed aan elkaar hangt, heb je spelers nodig die die kleine details in ons voordeel kunnen beslissen.
de aanval is er niet, maar de verdediging die op papier toch sterk genoeg voor 3e is heeft toch ook nog geen enkele keer de 0 kunnen houden. Feit is dat we als supporter op dit moment toch onmogelijk tevreden kunnen zijn met het vertoonde spel/resultaten.


11 Sep 2015, 14:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: FC Gullegem - EA
waly 2 schreef:
een doelpunt maken heeft weinig te zien met fysiek,anders waren de borlees wereldspelers.we hebben gewoon geen goede voorspelers .


Sorry dat ik het niet eens ben met jou, maar een doelpunt maken heeft ALLES te maken met fysiek: dat tikkeltje sneller op de bal zijn, die eerste meter waarop je je verdediger aftroeft, die extra 3 centimeter die je hoger springt. Natuurlijk heeft het ook te maken met positiespel en looplijnen, maar als je als aanvaller telkens "à bloc" (zoals ze in de koers zeggen) in de zone van de waarheid verschijnt, dan kun je niet scoren, vraag dat maar aan elke aanvaller. En dat is een waarheid die geldt van 1ste klasse tot 4de provinciale!


11 Sep 2015, 15:27
Knaap

Lid geworden op: 08 Mei 2015, 9:04
Berichten: 86
Bericht Re: FC Gullegem - EA
filip.dhose schreef:
waly 2 schreef:
een doelpunt maken heeft weinig te zien met fysiek,anders waren de borlees wereldspelers.we hebben gewoon geen goede voorspelers .


Sorry dat ik het niet eens ben met jou, maar een doelpunt maken heeft ALLES te maken met fysiek: dat tikkeltje sneller op de bal zijn, die eerste meter waarop je je verdediger aftroeft, die extra 3 centimeter die je hoger springt. Natuurlijk heeft het ook te maken met positiespel en looplijnen, maar als je als aanvaller telkens "à bloc" (zoals ze in de koers zeggen) in de zone van de waarheid verschijnt, dan kun je niet scoren, vraag dat maar aan elke aanvaller. En dat is een waarheid die geldt van 1ste klasse tot 4de provinciale!


Ge meegt nog zoe rap zoin da ge wiljt, as a poeiten schiejf stoon meegde nog veeren een lege goal stoon.

_________________
Proud member "Den natten toeig"


11 Sep 2015, 15:30
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: FC Gullegem - EA
filip.dhose schreef:
waly 2 schreef:
een doelpunt maken heeft weinig te zien met fysiek,anders waren de borlees wereldspelers.we hebben gewoon geen goede voorspelers .


Sorry dat ik het niet eens ben met jou, maar een doelpunt maken heeft ALLES te maken met fysiek: dat tikkeltje sneller op de bal zijn, die eerste meter waarop je je verdediger aftroeft, die extra 3 centimeter die je hoger springt. Natuurlijk heeft het ook te maken met positiespel en looplijnen, maar als je als aanvaller telkens "à bloc" (zoals ze in de koers zeggen) in de zone van de waarheid verschijnt, dan kun je niet scoren, vraag dat maar aan elke aanvaller. En dat is een waarheid die geldt van 1ste klasse tot 4de provinciale!


in minuut 22 krijgt Bokila een bal toegespeeld op pakweg 80 cm van de grond, iemand met een beetje techniek neemt die in zijn loop mee en gaat ALLEEN op doel af. bal springt twee meter van zijn voet, weg overtal, weg kans.

nu weet ik niet of een voetballer 20 minuten aankan, maar morsdood kan je mijns inziens dan nog niet zitten.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


11 Sep 2015, 15:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: FC Gullegem - EA
El Corredor (Light) schreef:
filip.dhose schreef:
waly 2 schreef:
een doelpunt maken heeft weinig te zien met fysiek,anders waren de borlees wereldspelers.we hebben gewoon geen goede voorspelers .


Sorry dat ik het niet eens ben met jou, maar een doelpunt maken heeft ALLES te maken met fysiek: dat tikkeltje sneller op de bal zijn, die eerste meter waarop je je verdediger aftroeft, die extra 3 centimeter die je hoger springt. Natuurlijk heeft het ook te maken met positiespel en looplijnen, maar als je als aanvaller telkens "à bloc" (zoals ze in de koers zeggen) in de zone van de waarheid verschijnt, dan kun je niet scoren, vraag dat maar aan elke aanvaller. En dat is een waarheid die geldt van 1ste klasse tot 4de provinciale!


in minuut 22 krijgt Bokila een bal toegespeeld op pakweg 80 cm van de grond, iemand met een beetje techniek neemt die in zijn loop mee en gaat ALLEEN op doel af. bal springt twee meter van zijn voet, weg overtal, weg kans.

nu weet ik niet of een voetballer 20 minuten aankan, maar morsdood kan je mijns inziens dan nog niet zitten.


Allez, we gaan nog spijt krijgen dat we Elis Koulibaly geen nieuw contract hebben aangeboden! :-)


11 Sep 2015, 16:05
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: FC Gullegem - EA
filip.dhose schreef:
El Corredor (Light) schreef:
filip.dhose schreef:

Sorry dat ik het niet eens ben met jou, maar een doelpunt maken heeft ALLES te maken met fysiek: dat tikkeltje sneller op de bal zijn, die eerste meter waarop je je verdediger aftroeft, die extra 3 centimeter die je hoger springt. Natuurlijk heeft het ook te maken met positiespel en looplijnen, maar als je als aanvaller telkens "à bloc" (zoals ze in de koers zeggen) in de zone van de waarheid verschijnt, dan kun je niet scoren, vraag dat maar aan elke aanvaller. En dat is een waarheid die geldt van 1ste klasse tot 4de provinciale!


in minuut 22 krijgt Bokila een bal toegespeeld op pakweg 80 cm van de grond, iemand met een beetje techniek neemt die in zijn loop mee en gaat ALLEEN op doel af. bal springt twee meter van zijn voet, weg overtal, weg kans.

nu weet ik niet of een voetballer 20 minuten aankan, maar morsdood kan je mijns inziens dan nog niet zitten.


Allez, we gaan nog spijt krijgen dat we Elis Koulibaly geen nieuw contract hebben aangeboden! :-)


Lapage hadden ze nooit mogen wegdoen! Mocht vorige match 1 minuutje invallen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


11 Sep 2015, 16:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: FC Gullegem - EA
Ik denk dat er hier iemand een kortsluiting gekregen heeft in de bovenste werkkamer,vernieuwing van het electriciteitsnet dringt zich op. :crazy:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Sep 2015, 16:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst