FC Gullegem - EA - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 FC Gullegem - EA 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: FC Gullegem - EA
statistisch gezien is lapage hun beste aanvaller. :lol:


11 Sep 2015, 16:47
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: FC Gullegem - EA
Ok, de conditie moet top zijn om potten te breken in het hedendaagse voetbal.
Maar sorry, iemand als Bokila mag nog een wereldconditie bezitten, die jongen is gewoon geen goede voetballer. En zal dus enkel eens 'per ongeluk' een goal maken. Dat heeft niets maar dan ook niets met fysische paraatheid te maken. Ik ken veel spelers in de lagere klassen en provinciales die een buik als een 7 maand zwangere vrouw hebben en na 100 meter lopen hijgen als een labrador, maar die wel perfect de bal kunnen bijhouden en op doel kunnen trappen. Dat is techniek.
En dat bezit ons elftal heel heel weinig.


11 Sep 2015, 17:01
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: FC Gullegem - EA
filip.dhose schreef:
Hugo schreef:
iendrachter schreef:
De eerste helft gisteren was nog redelijk, maar wat we 2de helft voorgeschoteld kregen is EA onwaardig.
We werden gewoon weggespeeld door Gullegem, elke keer die mannen over kwamen was dat een 100% kans en wij hebben nog welgeteld 1 kans gehad via Janssens alleen op de keeper en dat was het.
Die Ntambwe vooraan bij die mannen is 5 keer beter dan den brol die wij lopen hebben.
Als je die Bokila ziet klungelen, heeft denk ik geen enkele bal goed geraakt en liep constant offside.
Die kan geen man voorbij,geen bal controleren, is echt een dikke 0 over gans de lijn.
En dan Lusamba, maakt wel een goal op vrije trap maar daarmee is ook ver alles gezegd, is allesbehalve fit.
Speciale vermelding aan LVH die al deze krabbers binnengehaald heeft,proficiat!
Top 6 met deze ploeg is onmogelijk, dat mag nu toch wel duidelijk zijn.
Op naar de vernedering tegen Dender en dan is het voor mij genoeg geweest, ik hoop dat er zondag eens wat protest komt tegen ons bestuur, want op deze manier speel je met nieuwjaar nog voor 100 man.


Dit was toch te verwachten van derderangs spelers, zo van drie halen en een betalen!
Jongens toch, het zal nog geen nieuwjaar zijn als onze coupon voor vierde klasse al klaar ligt.
Chapeau aan de fans die het nog kunnen opbrengen om te gaan kijken en zeker veel respect voor de mensen achter de schermen die nog een poging ondernemen om de malaise binnen de club helpen op te lossen.
Voor de fans zou het hartverwarmend zijn mochten jullie kunnen winnen van FC fusieclub, maar dan zullen de RVA-boys meer dan een superdag moeten hebben.


Ik begrijp de ronduit negatieve reacties op de sportieve prestaties van onze ploeg niet. Waarom?
Natuurlijk heeft iedereen gelijk dat 6 op 15 een ontgoochelend resultaat is.
Maar maak eens een vergelijking tussen LL-Centre (13/15) en ons. Wij gaan daar gelijkspelen en hadden er kunnen winnen, zij winnen op Torhout met één (laat) doelpunt verschil, wij gaan er 1-1 gelijkspelen.
Twee doelpunten (één dat wij op LL niet scoren, en één dat zij op Torhout wel scoren), en wij hebben 8 punten, en zij slechts 10. Het verschil zit hem echt in kleine details. De enige terechte kritiek is dat onze sportieve cel geen spelers aangetrokken heeft met creatieve diepgang en scorend vermogen. Tegen Gullegem zijn we 2/3 van de match dominant, maar we creëren in vergelijking met ons veldoverwicht bitter weinig open kansen. Daar wringt de schoen. Kan RVA daar op werken? Ik denk het wel, alleen al conditioneel zijn een paar spelers zwak: Wagner en Lusamba - daar ben ik rotsvast van overtuigd - kunnen een stukje voetballen, maar als je fysiek niet top bent, kan die technische bagage er gewoonweg niet uitkomen, dat weet iedereen die ooit op een voetbalplein gestaan heeft! De clichématige boodschap aan spelers en staf luidt dus: (hard) blijven trainen, en dan zullen de resultaten ongetwijfeld wel volgen.


Zwakste ploeg ooit waarschijnlijk, ons kampioenenploeg in vierde klasse was qua voetbal nog veel beter, anders geef ik u de raad eens andere bril op te zetten.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Sep 2015, 19:14
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: FC Gullegem - EA
Als ze hier ooit die nest mochten opkuisen en ze smijten ons huidig bestuur buiten, hoop ik dat ze dieje gatlekker van een flippen (d'hose) mee opkuisen!!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


12 Sep 2015, 22:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst