Wie van de supps wil FDR buiten?? - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Wie van de supps wil FDR buiten?? 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Kijk ik heb de vraag gesteld en bij iedereen is het we willen wel maar we gaan toch niks doen dus spijtig genoeg is de enige optie de club laten doodbloeden en er staan op kijken dan.

In tijd van fusie met lokeren wisten we ook niet of er iemand ging overnemen en bij garre ook niet .
Ik leg me neer bij de rest en ga daar ni alleen de onnozelaar staan uithangen topic closed.


20 Okt 2015, 17:46
Duivelke

Lid geworden op: 06 Mei 2015, 19:49
Berichten: 30
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Neutralboy schreef:
Kijk ik heb de vraag gesteld en bij iedereen is het we willen wel maar we gaan toch niks doen dus spijtig genoeg is de enige optie de club laten doodbloeden en er staan op kijken dan.

In tijd van fusie met lokeren wisten we ook niet of er iemand ging overnemen en bij garre ook niet .
Ik leg me neer bij de rest en ga daar ni alleen de onnozelaar staan uithangen topic closed.


jammer ! ze moeten dan binnen e jaar nie komen zagen dat ze geen overnemer vinden omdat de schuld te hoog is opgelopen (dankzij het nog een jaar verder zakken vullen van FDR)


20 Okt 2015, 18:19
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Neutralboy schreef:
Kijk ik heb de vraag gesteld en bij iedereen is het we willen wel maar we gaan toch niks doen dus spijtig genoeg is de enige optie de club laten doodbloeden en er staan op kijken dan.

In tijd van fusie met lokeren wisten we ook niet of er iemand ging overnemen en bij garre ook niet .
Ik leg me neer bij de rest en ga daar ni alleen de onnozelaar staan uithangen topic closed.


Maar bij Garre wisten we het wel he. We wisten toen wel wie er ging overnemen. Zeker de mensen die toen mee de acties op poten gezet hebben. En dat is het grote verschil met nu. Hoe zeker ben je van een GV(Bij Marc Schots toen was je veel zekerder he. Al had het toen ook ni veel gescheeld of je was met nieuwjaar failliet zonder dat je er toen als supp iets kon aan doen)? En als de mensen die de gesprekken met hem gedaan hebben, niet heel zeker zijn hoe dat gaat uitdraaien, dan zou het toch vrij dom zijn van hen om er zelf de stekker uit te trekken. En een aantal van die mensen waren er bij Garre ook bij en hebben toen wel hun vertrouwen uitgesproken, want je had meer zekerheid. Maar als die zekerheid er nu niet is, moet je die mensen opnieuw gaan vertrouwen en kan je idd ni veel meer doen dan afwachten.

Bij da van Lokeren weet ik het zelf ook ni. Was net iets te jong om er mij mee te moeien toen.


20 Okt 2015, 18:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Waarom waren we met garré veel zekerder? Had mark schots een belofte op een bierkaartje gezet misschien ?

Op torhout hebben we die toen uit het stadion gejaagd en velen wie nu mee in de vzw zitten en nu mee beslissen waren toen nog niet eens EA supporter.

Ik persoonlijk vind het heel jammer dat we ons nu naar de slachtbank laten lijden zonder ons 1 keer te roeren in het publiek.
Als je de oorlog dan toch moet verliezen liever al vechtend dan gewoon zoals een lammeken ons laten afslachten .

Spijtig dat het verhaal EA na meer dan 20 jaar uit en thuis zo goed als elke week moet stoppen voor mij , maar aan deze zelfmoord zonder te vechten doe ik niet meer mee.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie gelijk hebben maar mijn emotioneel verstand denkt er anders over.

Op 2 weken tijd heeft niemand gereageerd om mijn abbo te gebruiken , het is ooit anders geweest.

Nog 1 ding GV laat tussen alle lijnen duidelijk blijken dat hij AALST interessant vind en niet dender alleen niet met een schuldenberg , moeten er nog meer tekeningen bij gemaakt worden op wie hij wacht om iets te forceren?


Laatst gewijzigd door Neutralboy op 20 Okt 2015, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.



20 Okt 2015, 18:43
Duivelke

Lid geworden op: 06 Mei 2015, 19:49
Berichten: 30
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Neutralboy schreef:

Op 2 weken tijd heeft niemand gereageerd om mijn abbo te gebruiken , het is ooit anders geweest.


dat is een waarheid als een koe :)

misschien dat supporters liever een ticketje kopen hé zodat ze iendracht... euh FDR nog een zakcentje gunnen :juij:

ofwel zijn het allemaal zulke goeie supporters da ze al een abo hadden hé :p


20 Okt 2015, 18:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Neutralboy schreef:
Waarom waren we met garré veel zekerder? Had mark schots een belofte op een bierkaartje gezet misschien ?

Op torhout hebben we die toen uit het stadion gejaagd en velen wie nu mee in de vzw zitten en nu mee beslissen waren toen nog niet eens EA supporter.

Ik persoonlijk vind het heel jammer dat we ons nu naar de slachtbank laten lijden zonder ons 1 keer te roeren in het publiek.
Als je de oorlog dan toch moet verliezen liever al vechtend dan gewoon zoals een lammeken ons laten afslachten .

Spijtig dat het verhaal EA na meer dan 20 jaar uit en thuis zo goed als elke week moet stoppen voor mij , maar aan deze zelfmoord zonder te vechten doe ik niet meer mee.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie gelijk hebben maar mijn emotioneel verstand denkt er anders over.

Op 2 weken tijd heeft niemand gereageerd om mijn abbo te gebruiken , het is ooit anders geweest.

Nog 1 ding GV laat tussen alle lijnen duidelijk blijken dat hij AALST interessant vind en niet dender alleen niet met een schuldenberg , moeten er nog meer tekeningen bij gemaakt worden op wie hij wacht om iets te forceren?


Ik wil uw abonnement komen ophalen. Waar moet ik zijn en wanneer?
Een vriend van mij, wiens zoon sinds kort bij onze beloften speelt, zou 's zon,dags graag meekomen.
Bedankt op voorhand en MVG,
Filip D'Hose


20 Okt 2015, 19:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Frank ben jij het zelf? Breng dan mijn 180euro mee die je ging terugbetalen e om weg te blijven :kiss:


20 Okt 2015, 19:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Bomber schreef:
Neutralboy schreef:

Op torhout hebben we die toen uit het stadion gejaagd en velen wie nu mee in de vzw zitten en nu mee beslissen waren toen nog niet eens EA supporter.




De mensen die de gesprekken met GV hebben gevoerd zijn allemaal supporters die al veel langer meegaan dan het Garre-tijdperk, dus ik denk dat we wel weten waarover we praten.

Eerst ga je het kot afbreken, dan, nadat niemand (buiten mss een enkeling) u volgt, en je ondertussen alle argumenten die geopperd werden compleet negeerd, kom je helemaal niet meer (en ga je naar den antwerp?).

Probleem van uw abo lijkt me ook al opgelost zie ik net.

Als je trouwens de club toch failliet wil ga dan met enkele schuldeisers praten he, kan niet zo lang duren dan.
Of zoek mss zelf een alternatief, waarna we u allemaal steunen in het boycotten van FDR.


Heel erg dat net jij zo moet reageren makker.
Er waren tijden dat we zij aan zij vooraan stonden, er was zelfs onlangs nog een gesprek waar je zelf zei als dit mislukt gaan alle remmen los :angel: ;)
Ik wist niet dat tokkie en co voor mij al ging kijken sorry.
Wees gerust ik zal ni langer op uw zenuwen werken , ben wel blij dat er eindelijk uit is wat op uw lever ligt.
Het antwerp onderwerp is vooral fantastisch omdat ik in het tussenseizoen 2 keer geweest ben me mannen van in millwall en vorige keer toen aalst niet speelde op woensdag.
Doe de groeten aan Frank en co.


20 Okt 2015, 19:53
Duivelke

Lid geworden op: 06 Mei 2015, 19:49
Berichten: 30
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Bomber schreef:

En een kleine nuance, dat gesprek was er inderdaad, maar de onderhandelingen zijn niet afgesprongen door FDR. Voor de slechte verstaanders hier die het uit de vorige posts en de vzw tekst nog niet hebben kunnen opmaken, hij ging dus wel zijn RC laten vallen.


en wanneer ging hij zijn RC dan laten vallen? als hij het eerst al terug in zijn zakken heeft gestoken?

waar is het geld anders naartoe ? Kunnen jullie daar dan op antwoorden?

Een ploeg die schuldafbouw moest doen, heeft opeens nog een groter verlies en dat in het begin van het seizoen wanneer alle jaarlijkse inkomsten (abo, sponsors, jeugd,..) al ontvangen zijn maar er wel nog een seizoen de uitgaven (lonen, huur stadion,...) moeten van betaald worden.


20 Okt 2015, 20:35
Duivelke

Lid geworden op: 06 Mei 2015, 19:49
Berichten: 30
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Bomber schreef:
Ik heb de nieuwe cijfers niet gezien dus daar kan ik u niet op antwoorden. En dan nog, das aan de boekhouders binnen de vzw :D
Btw, ik ben ook geen fan van FDR, nogmaals ,en zie hem ook liever gaan omdat we anders nooit vooruit gaan geraken. De vzw wijst hem al ongeveer 3 jaar (kan mis zijn) op het feit dat hij slecht omringd is. Terwijl velen van jullie trouwens nog steeds in zijn fabeltjes geloofden.

Maar de objectiviteit bij sommigen is hier ook ver te zoeken ze... Heeft hij uw vrouw eens gepoept of versta je de dingen gewoon niet zo goed?


dus moeten we maar stil blijven zitten en hem laten prutsen en aalst financieel verder laten achteruit gaan ?

en btw ik heb geen vrouw en moest ik een vrouw hebben, denk ik niet dat ze zich zou laten poepen door zijn praatjes want vrouwen hebben zulke zever sneller door


20 Okt 2015, 20:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
DDay schreef:
Bomber schreef:

En een kleine nuance, dat gesprek was er inderdaad, maar de onderhandelingen zijn niet afgesprongen door FDR. Voor de slechte verstaanders hier die het uit de vorige posts en de vzw tekst nog niet hebben kunnen opmaken, hij ging dus wel zijn RC laten vallen.


en wanneer ging hij zijn RC dan laten vallen? als hij het eerst al terug in zijn zakken heeft gestoken?

waar is het geld anders naartoe ? Kunnen jullie daar dan op antwoorden?

Een ploeg die schuldafbouw moest doen, heeft opeens nog een groter verlies en dat in het begin van het seizoen wanneer alle jaarlijkse inkomsten (abo, sponsors, jeugd,..) al ontvangen zijn maar er wel nog een seizoen de uitgaven (lonen, huur stadion,...) moeten van betaald worden.


Vriend ge hebt hier 12 posts ik denk dat ge best eens de tijd pakt om alles eens te lezen. en als je daar geen goesting voor hebt moogde stoppen me posten.

Leg mij eens uit hoe FDR op dit moment geld kan in zijn zakken steken. ER IS GEEN GELD!!!!!


20 Okt 2015, 20:52
Duivelke

Lid geworden op: 06 Mei 2015, 19:49
Berichten: 30
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
oilsjt schreef:

Vriend ge hebt hier 12 posts ik denk dat ge best eens de tijd pakt om alles eens te lezen. en als je daar geen goesting voor hebt moogde stoppen me posten.

Leg mij eens uit hoe FDR op dit moment geld kan in zijn zakken steken. ER IS GEEN GELD!!!!!


met wat betalen jullie dan jullie abo, tickets, drank, sponsoring... ? met jetons?


20 Okt 2015, 20:58
Duivelke

Lid geworden op: 06 Mei 2015, 19:49
Berichten: 30
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Bomber schreef:
Euhm....als de club failliet moet gaan, zoals jij wil, is het dan niet net de bedoeling dat ze financieel verder achteruit gaat, tot het op een gegeven moment niet verder meer kan? :wadde:

De club moet failliet zodat ze financieel niet meer verder achteruit gaat.
Je had nu vele argumenten kunnen aanhalen, waarvan sommige terecht, maar dit slaat echt alles.

Btw, de vzw zegt trouwens enkel waarom de supporters daar zelf niet moeten voor zorgen op huidig ogenblik.

Vandaag is selectieve blindheid op het forum troef blijkbaar...


ik heb niet gezegd dat ze failliet moet gaan hé ? er bestaat ook zoiets als vereffening en daarvoor is het beter dat er minder schulden zijn en dan kun je het stamnummer behouden en alleen de noodzakelijke schulden afbetalen...


20 Okt 2015, 21:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Bomber schreef:
Neutralboy schreef:
Bomber schreef:


De mensen die de gesprekken met GV hebben gevoerd zijn allemaal supporters die al veel langer meegaan dan het Garre-tijdperk, dus ik denk dat we wel weten waarover we praten.

Eerst ga je het kot afbreken, dan, nadat niemand (buiten mss een enkeling) u volgt, en je ondertussen alle argumenten die geopperd werden compleet negeerd, kom je helemaal niet meer (en ga je naar den antwerp?).

Probleem van uw abo lijkt me ook al opgelost zie ik net.

Als je trouwens de club toch failliet wil ga dan met enkele schuldeisers praten he, kan niet zo lang duren dan.
Of zoek mss zelf een alternatief, waarna we u allemaal steunen in het boycotten van FDR.


Heel erg dat net jij zo moet reageren makker.
Er waren tijden dat we zij aan zij vooraan stonden, er was zelfs onlangs nog een gesprek waar je zelf zei als dit mislukt gaan alle remmen los :angel: ;)
Ik wist niet dat tokkie en co voor mij al ging kijken sorry.
Wees gerust ik zal ni langer op uw zenuwen werken , ben wel blij dat er eindelijk uit is wat op uw lever ligt.
Het antwerp onderwerp is vooral fantastisch omdat ik in het tussenseizoen 2 keer geweest ben me mannen van in millwall en vorige keer toen aalst niet speelde op woensdag.
Doe de groeten aan Frank en co.



Ja, ik kan het ook omdraaien en zeggen dat vind ik het ook heel erg vind, dat jij niet geloofd dat we momenteel niets anders kunnen. Tenslotte hebben wij er wel onze tijd in gestoken, helemaal voor niets.

En een kleine nuance, dat gesprek was er inderdaad, maar de onderhandelingen zijn niet afgesprongen door FDR. Voor de slechte verstaanders hier die het uit de vorige posts en de vzw tekst nog niet hebben kunnen opmaken, hij ging dus wel zijn RC laten vallen.


Tokkie en co waren niet bij de gesprekken betrokken, als je de namen wil stuur me gerust een pm, sms,... en zeg me dan wie van die mensen nog geen 15 jaar komt kijken.

Er ligt niets op mijn lever, het was gewoon een vraag. Maar kom dan niet lullen dat je niet meer komt door FDR, de makkers die er 3 maand geleden stonden, staan nu nog in de tribunes...dus trek ik mijn conclusies.


Heeft de vzw ooit duidelijk gezegt dan dat FDR zijn rc ging laten vallen?
Op de vergadering is er gezegd dat de helft van de 2 miljoen van fdr zijn rc is toch?

Het niet meer komen is gekomen door het gesprek in het restaurant met fdr daarvoor was ik er altijd toch?
Ik heb uit respect voor de komende gesprekken toen van jullie niet gerageerd op zijn bullshit en mijn eigen conclusies getrokken dat het voor mij genoeg is geweest met hem niet meer of minder.

Verder kon ik niet veel doen e want de aanvraag tot toetreding in de vzw is geweigerd wegens een overmacht aan blackwans of heb ik ook dat verkeerd begrepen?

Verder was dit hier een vraag wie met en zonder fdr wil en of we gezamenlijk iets konden doen daartegen buiten moedeloos afwachten.

Het feit dat ik er alleen voor sta laat me dan concluderen dat het beter is om weg te blijven om de boel niet verder te verzieken en te hopen dat alles goed komt op de manier dat jullie het willen.

Waarom moet Antwerp daar bij betrokken worden dan?


20 Okt 2015, 21:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Valencia - AA Gent 1 - 0 :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Okt 2015, 21:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst