Wie van de supps wil FDR buiten?? - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Wie van de supps wil FDR buiten?? 
Auteur Bericht
Duivelke

Lid geworden op: 06 Mei 2015, 19:49
Berichten: 30
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
anathema76 schreef:
Samengevat: ze mogen/moeten zeker buiten, maar mits 100% zekerheid van een alternatief dat we allemaal steunen!


er was toch een alternatief met de groep Valckenier ?
denk je dat je nog makkelijker een alternatief gaat vinden als de schuld NOG groter geworden zal zijn ?

zorg dat de belangrijkste schuldeisers zoals KBVB betaald worden en ga in vereffening en herbegin in 4de klasse ?


20 Okt 2015, 9:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Petroe69 schreef:
Maar daarvoor is het kamp anti-FDR helaas nog niet groot genoeg, heb ik de indruk.


We gaan toch geen tweedracht zaaien tussen de supporters, mag ik hopen? :wow:
Ik denk dat IEDEREEN het beste voor heeft met onze club, zowel diegenen die puur emotioneel reageren als diegenen die proberen ook een beetje meer rationeel te denken...

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


20 Okt 2015, 9:52
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
DDay schreef:
anathema76 schreef:
Samengevat: ze mogen/moeten zeker buiten, maar mits 100% zekerheid van een alternatief dat we allemaal steunen!


er was toch een alternatief met de groep Valckenier ?
denk je dat je nog makkelijker een alternatief gaat vinden als de schuld NOG groter geworden zal zijn ?

zorg dat de belangrijkste schuldeisers zoals KBVB betaald worden en ga in vereffening en herbegin in 4de klasse ?


Seg gasten, is het echt zo moeilijk om te lezen wat er staat in het laatste bericht van de vzw of doen jullie erom?

Het is hier tot vervelens toe al herhaald dat er NIEMAND op papier heeft bevestigd te zullen overnemen, OOK NIET bij een eventueel faillissement...

En dat is toch wel een niet onbelangrijk element om uw laatste zin tot uitvoer te brengen of niet?

We blijven het herhalen: het merendeel staart zich enerzijds blind op het absoluut wegwillen van FDR en de zijnen en anderzijds het fata morgana van waar we naartoe moeten... Maar hoe we van het ene naar het andere moeten gaan - the hard part - daar wordt hier duidelijk niet bij stilgestaan... En hoe meer de vzw dat hier uitlegt, hoe vreemder de reacties...

En wat misschien nog het ergste is: door uzelf zo te laten opsmijten, ga je nog uw eigen ruiten inslaan ook... Ziet niemand nu in dat alle betrokken partijen niets liever zouden willen dan dat de supporters zelf de stekker eruit trekken, zonder zelf ook maar enige verantwoordelijkheid op te nemen?


Laatst gewijzigd door DT op 20 Okt 2015, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.



20 Okt 2015, 11:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
anathema76 schreef:
Samengevat: ze mogen/moeten zeker buiten, maar mits 100% zekerheid van een alternatief dat we allemaal steunen!

Helemaal akkoord


20 Okt 2015, 11:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Petroe69 schreef:
FDR en zijn gevolg buiten, hoe sneller hoe beter. Met dit bestuur heeft EA geen enkel perspectief. Ze kunnen het niet en zullen het nooit kunnen. Een voetbalclub leiden is een bedrijf leiden, daarvoor heb je managers nodig met verstand van zaken, dat zijn ze niet en zullen ze nooit worden. Dus weg ermee. Boycotten van thuismatchen zou een exit-FDR / faillissement kunnen versnellen. De club droog leggen wat betreft inkomsten. Maar daarvoor is het kamp anti-FDR helaas nog niet groot genoeg, heb ik de indruk.

Waarom zou ik een thuismatch saboteren? Mijn abo is betaald. Dus extra verdienen ze niet aan mij tijdens een thuismatch.


20 Okt 2015, 11:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Nosferatu schreef:
Ik zeg eervol ontslag. In de zin van... hij heeft een eendrachthart, want anders had hij er niet zoveel geld ingestoken.
Wel moet duidelijk zijn dat hij gefaald heeft in zijn missie om onze club schuldenvrij te krijgzn. Ook heeft hij gefaald in het stadiondossier. Evenzeer is onze fabuleuze schepen van sport verantwoordelijk voor het slechtste sportbeleid in aalst in jaren. Toekomstvisie 0, 0!

Waarom geen oplossing waar iedereen beter van kan worden. Fdr als ere-voorzitter en de club laten leiden door een professioneel management. De fantasten die zich na de match zat zuipen op (on) kosten van de club en die zich voetbalkenners noemen, die moeten er uit! Hiermee bedoel ik niemand specifiek.

Waarom kan fdr zijn schuld niet als afbetalingsplan op zeer lange termijn gezien worden, als soort van lening, waarbij de terugbetaling netjes op papier staat, dit als hij al zijn centen terug wil. De enige manier dat hij ze terug zal zien is als we terug in eerste spelen of toch tenminste spelen voor promotie. De beleving moet terugkomen.

En de stad moet dringend werk maken van hun fameuze locatiestudie. Niet vergeten dat de stad ook veel loze beloftes gedaan heeft. Locatiestudie, task farce, veel beloven en weinig geven, doet de zot in vreugde leven....

En wij als supps moeten ons klaar maken om te vechten voor een voetbalclub in aalst, in het wit zwart! Zij het onder een nieuw stamnummer of niet. En vergeet nu aub die belachelijke fusie met dender. Die heeft geen draagvlak in aalst!


Een Eendrachthart? Voor hij hier in het bestuur is gestapt, heb ik die man nooit gezien op den Iendracht en ik draai ook al wat jaren mee. En er 'zoveel' geld ingestoken... niemand van ons kent de waarheid want iedereen baseert zich op een boekhouding die De Roose zelf gevoerd heeft :crazy:


20 Okt 2015, 11:27
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
DT schreef:
DDay schreef:
anathema76 schreef:
Samengevat: ze mogen/moeten zeker buiten, maar mits 100% zekerheid van een alternatief dat we allemaal steunen!


er was toch een alternatief met de groep Valckenier ?
denk je dat je nog makkelijker een alternatief gaat vinden als de schuld NOG groter geworden zal zijn ?

zorg dat de belangrijkste schuldeisers zoals KBVB betaald worden en ga in vereffening en herbegin in 4de klasse ?


Seg gasten, is het echt zo moeilijk om te lezen wat er staat in het laatste bericht van de vzw of doen jullie erom?

Het is hier tot vervelens toe al herhaald dat er NIEMAND op papier heeft bevestigd te zullen overnemen, OOK NIET bij een eventueel faillissement...

En dat is toch wel een niet onbelangrijk element om uw laatste zin tot uitvoer te brengen of niet?

We blijven het herhalen: het merendeel staart zich enerzijds blind op het absoluut wegwillen van FDR en de zijnen en anderzijds het fata morgana van waar we naartoe moeten... Maar hoe we van het ene naar het andere moeten gaan - the hard part - daar wordt hier duidelijk niet bij stilgestaan... En hoe meer de vzw dat hier uitlegt, hoe vreemder de reacties...

En wat misschien nog het ergste is: door uzelf zo te laten opsmijten, ga je nog uw eigen ruiten inslaan ook... Ziet niemand nu in dat alle betrokken partijen niets liever zouden willen dan dat de supporters zelf de stekker eruit trekken, zonder zelf ook maar enige verantwoordelijkheid op te nemen?



Daarom dat er toch druk kan blijven gezet worden om iemand tot een zet te bewegen in deze patstelling ?
Vervroegd failliet wat is vervroegd in december of in april kan allemaal maar gebeuren zal het.
Alleen moeten we zien dat we niet geschrapt worden binnenkort toch?
Ik werp ook geen steen naar de vzw hoor ze hebben gedaan wat ze konden en het is niet gelukt ondanks hun inzet .
Het probleem is het statuut waar men het eigen stamnummer wil behouden die hun nu tegenhoud om het geweer van schouder te veranderen en druk te zetten op Gv om te zien of hij het wel zou doen met een faillissement en een eventueel nieuw stamnummer zonder de fdr clan.

Dat ze het niet op hun geweten willen om de boeman te zijn is ook begrijpelijk alleen is nu afwachten tot het doek valt ook geen optie toch ?


20 Okt 2015, 11:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Neutralboy schreef:

Daarom dat er toch druk kan blijven gezet worden om iemand tot een zet te bewegen in deze patstelling ?
Vervroegd failliet wat is vervroegd in december of in april kan allemaal maar gebeuren zal het.
Alleen moeten we zien dat we niet geschrapt worden binnenkort toch?
Ik werp ook geen steen naar de vzw hoor ze hebben gedaan wat ze konden en het is niet gelukt ondanks hun inzet .
Het probleem is het statuut waar men het eigen stamnummer wil behouden die hun nu tegenhoud om het geweer van schouder te veranderen en druk te zetten op Gv om te zien of hij het wel zou doen met een faillissement en een eventueel nieuw stamnummer zonder de fdr clan.

Dat ze het niet op hun geweten willen om de boeman te zijn is ook begrijpelijk alleen is nu afwachten tot het doek valt ook geen optie toch ?


Probleem is helemaal niet het statuut van de vzw - het probleem is dat iedereen naar iedereen kijkt om te bougeren en dus verwachten dat de groep die er het meeste belang bij heeft dat er iets veranderd, de supporters dus, wel de kastanjes uit het vuur zullen halen zodat al de rest geen gezichtsverlies zal lijden en verder kunnen doen zoals ze al jaren bezig zijn: gewoon toekijken... En dat vind ik persoonlijk al een paar bruggen te ver, gezien de ganse vaudeville van de laatste jaren. Tel daarbij dat je op dit moment niks - maar dan ook niks - concreets in handen hebt dat er iets zal veranderen en dat er na een eventuele verwijdering van FDR überhaupt iemand op de proppen zal komen... Heel veel "als"en ja, maar voor de rest...

Bovendien: faillissement is weer een reeks zakken hé en meer dan waarschijnlijk sportief ook nog eens een extra: hoeveel man zal er dan nog springen om den Iendracht met al het potentieel te redden? Of gokken op een stamnummer-saga? Want dat blijft het hé, een gok... Plus: velen verwachten een kerkhof bij de tweedeklassers eind dit seizoen, ik ook... maar denk je dat die als back-up plan als het idd misloopt daar, niet dezelfde pistes in overweging zullen nemen? Dat Eendracht Aalst de enige club is die aan die stamnummerscenario's denkt? En waarschijnlijk hebben die anderen net nog iets meer middelen te spenderen...

En last but not least: hoe ga je GV onder druk zetten? Zelf ook komen aandraven met een heleboel "als"en waarvan je er zelf geen enkele concreet kan maken op dit moment?

Als je met al die elementen op tafel, toch blijft vinden dat de supporters net de partij moeten zijn om het spel in gang te steken, zonder iets achter de hand, dan doe je gewoon het zware werk van de gieren die nu rondcirkelen maar zelfs zonder enig zicht op beter... Ze (bestuur, GV, stad) doen zelfs niet de moeite om te reageren op het "nieuws" en toch zou je als supporter zijnde hun oorlog wat gaan uitvechten? Raar, zeker als je begrijpt waarom die andere partijen de boeman niet willen zijn... Dus moeten we zelf maar in die rol kruipen? Ik dacht het niet...

Mijn persoonlijke mening:

* Of het is degene die eindverantwoordelijke is voor het gevoerde clubbeleid, die eventueel zal kraken en mogelijkerwijs iets zal losmaken
* Of het is degene die ons stadion verder heeft laten verloederen tot wat het nu is, die een stap zal moeten zetten gezien het effect op de jeugd en een heleboel ondernemers uit de onmiddellijke omgeving bij een eventueel faillissement (dus gelinkt aan 1)
* Of het zijn de zogenaamde witte raven/stuurlui aan wal die van Eendracht Aalst naar eigen zeggen weer die club met naam en faam gaan maken, die moeten bougeren

Idealiter wordt het een samenspel van de drie bovenstaande situaties waaruit iets goeds kan resulteren, maar evengoed wordt het een dikke sof en wordt het zowaar nog slechter dan nu...

Is dat afwachten tot het doek valt? Misschien, maar is zelf de boel opblazen niet veel erger gezien al die factoren? Wij hebben als supporter onze volledige medewerking aangeboden aan zowel het stadsbestuur (ben hun beloftes dienaangaande ook nog niet vergeten), de twee meest recente Eendracht-besturen alsook aan potentiële overnemers nu - als we daar overal nul op het rekest kregen uiteindelijk (op uitzondering van die laatste misschien wegens opnieuw een heel aantal "als"en en "maar"en), dan gaan wij toch niet die zotten zijn die het zelf kapot gaan maken zeker? Wij hebben als vzw met elk van bovenstaande partijen open kaart gespeeld en nergens heeft het tot degelijke resultaten geleid - dan is het niet aan de vzw of de supporters om eens in de spiegel te kijken of zich harder op te stellen... Dan mogen die "anderen" dat om te beginnen al eens proberen...


20 Okt 2015, 11:49
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Willen we blijven bestaan en ergens geraken, moet de clan FDR buiten, dat is duidelijk.

Het enige wat de afgelopen periode opgebracht heeft, is dat er steeds meer supporters het idee van een overname van een ander stamnummer beginnen te slikken.
Misschien wordt er zelfs gewacht tot de houding tov een eventuele fusie met D*nder gematigder wordt?

Elke drastische ingreep moet rijpen, zeker in Aalst.

(het ander stamnummer kan ik misschien ook nog hebben, de fusie niet)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


20 Okt 2015, 12:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
@DT : 1 spandoekje met als opschrift:
"Over te nemen : Club met heel veel omzet " mag dat ?:D


20 Okt 2015, 13:32
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
DT schreef:
Neutralboy schreef:

Daarom dat er toch druk kan blijven gezet worden om iemand tot een zet te bewegen in deze patstelling ?
Vervroegd failliet wat is vervroegd in december of in april kan allemaal maar gebeuren zal het.
Alleen moeten we zien dat we niet geschrapt worden binnenkort toch?
Ik werp ook geen steen naar de vzw hoor ze hebben gedaan wat ze konden en het is niet gelukt ondanks hun inzet .
Het probleem is het statuut waar men het eigen stamnummer wil behouden die hun nu tegenhoud om het geweer van schouder te veranderen en druk te zetten op Gv om te zien of hij het wel zou doen met een faillissement en een eventueel nieuw stamnummer zonder de fdr clan.

Dat ze het niet op hun geweten willen om de boeman te zijn is ook begrijpelijk alleen is nu afwachten tot het doek valt ook geen optie toch ?


Probleem is helemaal niet het statuut van de vzw - het probleem is dat iedereen naar iedereen kijkt om te bougeren en dus verwachten dat de groep die er het meeste belang bij heeft dat er iets veranderd, de supporters dus, wel de kastanjes uit het vuur zullen halen zodat al de rest geen gezichtsverlies zal lijden en verder kunnen doen zoals ze al jaren bezig zijn: gewoon toekijken... En dat vind ik persoonlijk al een paar bruggen te ver, gezien de ganse vaudeville van de laatste jaren. Tel daarbij dat je op dit moment niks - maar dan ook niks - concreets in handen hebt dat er iets zal veranderen en dat er na een eventuele verwijdering van FDR überhaupt iemand op de proppen zal komen... Heel veel "als"en ja, maar voor de rest...

Bovendien: faillissement is weer een reeks zakken hé en meer dan waarschijnlijk sportief ook nog eens een extra: hoeveel man zal er dan nog springen om den Iendracht met al het potentieel te redden? Of gokken op een stamnummer-saga? Want dat blijft het hé, een gok... Plus: velen verwachten een kerkhof bij de tweedeklassers eind dit seizoen, ik ook... maar denk je dat die als back-up plan als het idd misloopt daar, niet dezelfde pistes in overweging zullen nemen? Dat Eendracht Aalst de enige club is die aan die stamnummerscenario's denkt? En waarschijnlijk hebben die anderen net nog iets meer middelen te spenderen...

En last but not least: hoe ga je GV onder druk zetten? Zelf ook komen aandraven met een heleboel "als"en waarvan je er zelf geen enkele concreet kan maken op dit moment?

Als je met al die elementen op tafel, toch blijft vinden dat de supporters net de partij moeten zijn om het spel in gang te steken, zonder iets achter de hand, dan doe je gewoon het zware werk van de gieren die nu rondcirkelen maar zelfs zonder enig zicht op beter... Ze (bestuur, GV, stad) doen zelfs niet de moeite om te reageren op het "nieuws" en toch zou je als supporter zijnde hun oorlog wat gaan uitvechten? Raar, zeker als je begrijpt waarom die andere partijen de boeman niet willen zijn... Dus moeten we zelf maar in die rol kruipen? Ik dacht het niet...

Mijn persoonlijke mening:

* Of het is degene die eindverantwoordelijke is voor het gevoerde clubbeleid, die eventueel zal kraken en mogelijkerwijs iets zal losmaken
* Of het is degene die ons stadion verder heeft laten verloederen tot wat het nu is, die een stap zal moeten zetten gezien het effect op de jeugd en een heleboel ondernemers uit de onmiddellijke omgeving bij een eventueel faillissement (dus gelinkt aan 1)
* Of het zijn de zogenaamde witte raven/stuurlui aan wal die van Eendracht Aalst naar eigen zeggen weer die club met naam en faam gaan maken, die moeten bougeren

Idealiter wordt het een samenspel van de drie bovenstaande situaties waaruit iets goeds kan resulteren, maar evengoed wordt het een dikke sof en wordt het zowaar nog slechter dan nu...

Is dat afwachten tot het doek valt? Misschien, maar is zelf de boel opblazen niet veel erger gezien al die factoren? Wij hebben als supporter onze volledige medewerking aangeboden aan zowel het stadsbestuur (ben hun beloftes dienaangaande ook nog niet vergeten), de twee meest recente Eendracht-besturen alsook aan potentiële overnemers nu - als we daar overal nul op het rekest kregen uiteindelijk (op uitzondering van die laatste misschien wegens opnieuw een heel aantal "als"en en "maar"en), dan gaan wij toch niet die zotten zijn die het zelf kapot gaan maken zeker? Wij hebben als vzw met elk van bovenstaande partijen open kaart gespeeld en nergens heeft het tot degelijke resultaten geleid - dan is het niet aan de vzw of de supporters om eens in de spiegel te kijken of zich harder op te stellen... Dan mogen die "anderen" dat om te beginnen al eens proberen...


Nagel op de kop DT.
Ik wil er echter wel nog 1 bedenking bij maken. In het artikel van FDR staat dat ze de jeugd willen afsplitsen van de eerste ploeg. Mijn aanvoelen is dat de stad enkel in zit met de jeugdspelers die op straat komen te staan (=het sociale aspect) en niet met de eerste ploeg die ophoudt te bestaan waardoor supporters in de kou blijven staan en investeerders hun geld dreigen te mislopen.

Dus als FDR de splitsing erdoor krijgt en het loopt mis met de 1ste ploeg (=faillissement) zullen we vanuit de kant van de stad geen hulp moeten verwachten. Zij zullen zich bezig houden met de jeugdwerking om die er bovenop te krijgen. Dat is hoe ik het zie, en hopelijk ben ik daar mis in.

FDR zou in mijn ogen dus een goeie zet doen om de jeugd voorlopig niet af te splitsen om op die manier de stad onder druk te blijven zetten daar bij een faling van vzw eendracht Aalst, de jeugd mee in het bad zit. Eerlijk gezegd zie ik ook niet in hoe die 'boekhoudkundige' opsplitsing soelaas kan bieden.

Een slecht geleid bedrijf gaat niet ineens winst beginnen maken omdat het opgesplitst wordt in meerdere delen, zolang de onbekwame bestuurslui aan het roer blijven. Men kan trachten schulden te verschuiven van het ene naar het andere maar daarmee zijn ze niet weg, enkel weggemoffeld voor een zoveelste good news show...

FDR kan misschien wel al beginnen met Van Aken buiten te gooien en vooral Van Hauwermeiren, dat kan een eerste teken van beter bestuur zijn.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Okt 2015, 13:45
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Neutralboy schreef:
@DT : 1 spandoekje met als opschrift:
"Over te nemen : Club met heel veel omzet " mag dat ?:D


Van mij mag alles hoor, ik probeer enkel zo goed mogelijk samen te vatten waar we staan en de zaken aan te geven waar bij stilgestaan moet worden zodanig dat iedereen voor zichzelf kan uitmaken wat er nu moet gebeuren... En dat er niet gewoon op een kar wordt gesprongen om te springen want het resultaat zou wel eens heel onomkeerbaar kunnen zijn...


20 Okt 2015, 13:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Timoilsjt schreef:
FDR kan misschien wel al beginnen met Van Aken buiten te gooien en vooral Van Hauwermeiren, dat kan een eerste teken van beter bestuur zijn.


Dat is iets wat hij al maanden weet,maar helaas zonder resultaat,hij ploegde rustig verder met de gekende resultaten.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Okt 2015, 14:15
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Bakkie schreef:
Timoilsjt schreef:
FDR kan misschien wel al beginnen met Van Aken buiten te gooien en vooral Van Hauwermeiren, dat kan een eerste teken van beter bestuur zijn.


Dat is iets wat hij al maanden weet,maar helaas zonder resultaat,hij ploegde rustig verder met de gekende resultaten.


Dat bewijst dat FDR een zeer slechte bedrijfsleider is. En zijn ego is te groot om dit zelf te willen inzien.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Okt 2015, 14:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Timoilsjt schreef:
Bakkie schreef:
Timoilsjt schreef:
FDR kan misschien wel al beginnen met Van Aken buiten te gooien en vooral Van Hauwermeiren, dat kan een eerste teken van beter bestuur zijn.


Dat is iets wat hij al maanden weet,maar helaas zonder resultaat,hij ploegde rustig verder met de gekende resultaten.


Dat bewijst dat FDR een zeer slechte bedrijfsleider is. En zijn ego is te groot om dit zelf te willen inzien.


inderdaad en dat is ook de reden waarom we nu in de stront zitten.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Okt 2015, 14:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: piensken en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst