Tweede Amateurliga 2016-2017 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 362 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 25
 Tweede Amateurliga 2016-2017 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
http://www.tvoost.be/nieuws/bestuur-een ... lijk-28939


14 Mei 2016, 20:37
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
http://www.tvoost.be/nieuws/eendracht-a ... aerd-29050

Arrogant ventje vind ik. Schoon schip maken en buitenkuisen.


16 Mei 2016, 19:49
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
Gilles schreef:
http://www.tvoost.be/nieuws/eendracht-aalst-vanavond-beslissing-over-lot-dirk-geeraerd-29050

Arrogant ventje vind ik. Schoon schip maken en buitenkuisen.


Ze zouden beter ook Van Hauwermeiren de buitewacht geven.. das pas arrogantie en domheid.

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


16 Mei 2016, 20:09
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
Gilles schreef:
http://www.tvoost.be/nieuws/eendracht-aalst-vanavond-beslissing-over-lot-dirk-geeraerd-29050

Arrogant ventje vind ik. Schoon schip maken en buitenkuisen.


16 Mei 2016, 20:28
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
zwawi schreef:
Gilles schreef:
http://www.tvoost.be/nieuws/eendracht-aalst-vanavond-beslissing-over-lot-dirk-geeraerd-29050

Arrogant ventje vind ik. Schoon schip maken en buitenkuisen.

Wa heeft diene nu weer misdaan? Hij is hier nog maar juist :wadde:


Vinde gij dat niet arrogant hoe hij tegen die reporter doet? Die mens doet toch ook alleen maar zijn werk? Beetje respect zou niet misstaan vind ik.


16 Mei 2016, 20:30
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
Gilles schreef:
zwawi schreef:
Gilles schreef:
http://www.tvoost.be/nieuws/eendracht-aalst-vanavond-beslissing-over-lot-dirk-geeraerd-29050

Arrogant ventje vind ik. Schoon schip maken en buitenkuisen.

Wa heeft diene nu weer misdaan? Hij is hier nog maar juist :wadde:


Vinde gij dat niet arrogant hoe hij tegen die reporter doet? Die mens doet toch ook alleen maar zijn werk? Beetje respect zou niet misstaan vind ik.

Ik had het artikel van daarboven aangeklikt. Interview met Sven Van Den Bogaert. Mijn fout dus :D


16 Mei 2016, 20:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
DG reageerde vanzelfsprekend arrogant tegen de reporter. Het is duidelijk dat hij als trainer gefrustreerd was door de prestaties van ons ploeg, en hij geen goesting had om te antwoorden op de vraag.
Ik ben er van overtuigd dat hij net zo gefrustreerd was als wij supporters allemaal. En dan kan de nodige beleefdheid soms wegvallen, ...heel menselijk.
En dat hij net zo graag zou gewild hebben dat we promotie konden bewerkstelligen. Daar twijffel ik niet aan. Maar wat doe je met je machteloosheid, als de inzet van de hele ploeg er niet is.
Ik maak van DG absoluut geen toptrainer, want dat is hij niet, en de club had niet het budget om een toptrainer binnen te halen en te betalen. De grote schuld ligt niet bij de coach, maar bij de spelers die noch respect hadden voor de trainer, noch voor het nieuwe bestuur, noch voor de supporters.
De coach heeft de verwachte doelstelling behaald, met een zwakke ploeg; En dat kan hem dus niet aangewreven worden.
- Voor zijn verdiensten als trainer , zou hij mogen blijven; want aan de malaise op 12-05 heeft hij slechts een uiterste minimum aan schuld.
- Voor de continuiteit van de ploeg met de resterende spelers, zou hij ook mogen blijven. want hij kent de sterktes en zwakheden van de 'restanten' nu heel goed.
Je kunt toch niet iedereen buitengooien omdat het gros van de veldspelers geen kwaliteit hadden?
We gooien er toch de ballenrapers, de stadionomroeper, de grasverzorger, de kinesist en de keeper, enz... daarvoor ook niet buiten ?
- Als een nieuwe herboren start wenselijk is, zou DG misschien beter vertrekken, maar dat zal geld kosten aan de clubkas. En we kunnen ons toch een financiele aderlating beter besparen.
- Als eindconclussie zou ik kiezen voor een verder bouwen op DG met door het bestuur, gegeven correctie/richtlijnen van zijn aanpak. Dit tesamen met een ultimatum: Loopt het van in het begin van het seizoen fout, dan nog kan zijn zijn ontslag gegeven worden, en zal het finaal toch al wat minder kosten aan de club.
Dat is mijn persoonlijke visie op het geheel.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


16 Mei 2016, 23:52
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
pattaboem schreef:
- Voor de continuiteit van de ploeg met de resterende spelers, zou hij ook mogen blijven. want hij kent de sterktes en zwakheden van de 'restanten' nu heel goed.
Je kunt toch niet iedereen buitengooien omdat het gros van de veldspelers geen kwaliteit hadden?
We gooien er toch de ballenrapers, de stadionomroeper, de grasverzorger, de kinesist en de keeper, enz... daarvoor ook niet buiten ?
- Als een nieuwe herboren start wenselijk is, zou DG misschien beter vertrekken, maar dat zal geld kosten aan de clubkas. En we kunnen ons toch een financiele aderlating beter besparen.
- Als eindconclussie zou ik kiezen voor een verder bouwen op DG met door het bestuur, gegeven correctie/richtlijnen van zijn aanpak. Dit tesamen met een ultimatum: Loopt het van in het begin van het seizoen fout, dan nog kan zijn zijn ontslag gegeven worden, en zal het finaal toch al wat minder kosten aan de club.
Dat is mijn persoonlijke visie op het geheel.


Totaal niet mee eens eigenlijk. 'Je mag blijven maar als het de eerste matchen niet loopt, vlieg je toch buiten hoor'. En 'minder' kosten is ook relatief.

Als je thuis met 0-5 verliest van LL weet je als trainer toch ook hoe laat het is? Een match met zo veel inzet, waar zoveel voor de club van afhangt en dan krijg je je spelers niet scherp en verlies je met forfaitcijfers. Denk dat de spelers ook uitgekeken zijn op DG. (De spelers zijn ook natte dweilen uiteraard)

Ik denk dat het momentum er nu is om operatie schoonmaak en opkuis, die bij de overname gestart is, door te trekken.

Zoals Bram eerder al aangaf zal het bijzonder moeilijk zijn om de band tussen de club, spelers, trainers en fans terug op te krikken.

Volgens mij kan dit alleen maar met een vernieuwd elftal -inclusief technische staf- om een nieuwe 'flow' te creëren waarin de supporters meegezogen worden en opnieuw enthousiast uitkijken naar wat komen gaat.

Als de verantwoordelijken blijven zitten voor deze malaise blijf je gewoon voortdobberen naar mijn mening.


17 Mei 2016, 7:20
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
Dit is waarom de trainer weldegelijk weg moet:

- Is verantwoordelijk voor de spelers staking op het ogenblik dat de situatie voor eendracht Aalst zeer precair was. Qua gebrek aan respect voor bestuur en supporters kan dat tellen. Dit terwijl zwart op wit getoond was dat de lonen werden gestort.
- uitspraken in de pers die bepaalde spelers ronduit belachelijk maken en alleen maar afkeur en demotivatie teweegbrengt bij desbetreffende speler. Je kan wel de waarheid zeggen maar dat geef je niet door aan de pers. Doe je man tegen man.
- De uitmatch op brakel waar hij weigerde de spelers te coachen en zelf enkele minuten na het fluitsignaal eerste helft, ostentatief op de bank bleef zitten. Ongezien en ongehoord. Daarmee bereik je niks.
- De onbegrijpelijke ingrepen bijvoorbeeld in londerzeel en eindronde match.
- trainer van de oude stempel die de spelers niet kan motiveren. Zoekt altijd zijn eigen grote gelijk. Is geen verzoener maar zoekt het conflict op.
- is verantwoordelijk voor het binnenhalen van trompet.
- ging een spelers kern samenstellen met minder loon maar wel zeer competitief. Slaagt niet in dit opzet. De twijfelaars tekenen niet, zie Janssens. Weet zelfs nog niet rond wie hij de ploeg wil opbouwen.
- ruzie met spelers.
- het cynisme heeft hij niet alleen naar de pers maar ook naar de hele entourage. Wordt niet geapprecieerd. Einselganger, doof voor tips.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


17 Mei 2016, 7:39
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
witzwet schreef:
Dit is waarom de trainer weldegelijk weg moet:

- Is verantwoordelijk voor de spelers staking op het ogenblik dat de situatie voor eendracht Aalst zeer precair was. Qua gebrek aan respect voor bestuur en supporters kan dat tellen. Dit terwijl zwart op wit getoond was dat de lonen werden gestort.
- uitspraken in de pers die bepaalde spelers ronduit belachelijk maken en alleen maar afkeur en demotivatie teweegbrengt bij desbetreffende speler. Je kan wel de waarheid zeggen maar dat geef je niet door aan de pers. Doe je man tegen man.
- De uitmatch op brakel waar hij weigerde de spelers te coachen en zelf enkele minuten na het fluitsignaal eerste helft, ostentatief op de bank bleef zitten. Ongezien en ongehoord. Daarmee bereik je niks.
- De onbegrijpelijke ingrepen bijvoorbeeld in londerzeel en eindronde match.
- trainer van de oude stempel die de spelers niet kan motiveren. Zoekt altijd zijn eigen grote gelijk. Is geen verzoener maar zoekt het conflict op.
- is verantwoordelijk voor het binnenhalen van trompet.
- ging een spelers kern samenstellen met minder loon maar wel zeer competitief. Slaagt niet in dit opzet. De twijfelaars tekenen niet, zie Janssens. Weet zelfs nog niet rond wie hij de ploeg wil opbouwen.
- ruzie met spelers.
- het cynisme heeft hij niet alleen naar de pers maar ook naar de hele entourage. Wordt niet geapprecieerd. Einselganger, doof voor tips.


Een DG fan precies :-)


17 Mei 2016, 7:59
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
Clubbestuur beraadt zich over het sportieve

Maandagavond zat het directiecomité van Eendracht Aalst samen. De bestuursleden zijn misnoegd over de non-prestatie in de eindrondewedstrijd van afgelopen donderdag tegen La Louvière. In de komende dagen volgen er nog een aantal gesprekken om het sportieve verder te analyseren en de juiste beslissingen te nemen naar volgend seizoen toe. Aansluitend zal er gecommuniceerd worden.


17 Mei 2016, 10:12
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
Lijkt me niets dan de waarheid. DG is een trainer van dertien in een dozijn. En vooral : een trainer die denkt dat hij het wereldje kent...maar als je je ploeg voor een eindrondematch waar promotie van afhangt nog niet kan motiveren ben je geen knip voor de neus waard.
Ander en beter aub!


17 Mei 2016, 10:13
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
Gilles schreef:
pattaboem schreef:
- Voor de continuiteit van de ploeg met de resterende spelers, zou hij ook mogen blijven. want hij kent de sterktes en zwakheden van de 'restanten' nu heel goed.
Je kunt toch niet iedereen buitengooien omdat het gros van de veldspelers geen kwaliteit hadden?
We gooien er toch de ballenrapers, de stadionomroeper, de grasverzorger, de kinesist en de keeper, enz... daarvoor ook niet buiten ?
- Als een nieuwe herboren start wenselijk is, zou DG misschien beter vertrekken, maar dat zal geld kosten aan de clubkas. En we kunnen ons toch een financiele aderlating beter besparen.
- Als eindconclussie zou ik kiezen voor een verder bouwen op DG met door het bestuur, gegeven correctie/richtlijnen van zijn aanpak. Dit tesamen met een ultimatum: Loopt het van in het begin van het seizoen fout, dan nog kan zijn zijn ontslag gegeven worden, en zal het finaal toch al wat minder kosten aan de club.
Dat is mijn persoonlijke visie op het geheel.


Totaal niet mee eens eigenlijk. 'Je mag blijven maar als het de eerste matchen niet loopt, vlieg je toch buiten hoor'. En 'minder' kosten is ook relatief.

Als je thuis met 0-5 verliest van LL weet je als trainer toch ook hoe laat het is? Een match met zo veel inzet, waar zoveel voor de club van afhangt en dan krijg je je spelers niet scherp en verlies je met forfaitcijfers. Denk dat de spelers ook uitgekeken zijn op DG. (De spelers zijn ook natte dweilen uiteraard)

Ik denk dat het momentum er nu is om operatie schoonmaak en opkuis, die bij de overname gestart is, door te trekken.

Zoals Bram eerder al aangaf zal het bijzonder moeilijk zijn om de band tussen de club, spelers, trainers en fans terug op te krikken.

Volgens mij kan dit alleen maar met een vernieuwd elftal -inclusief technische staf- om een nieuwe 'flow' te creëren waarin de supporters meegezogen worden en opnieuw enthousiast uitkijken naar wat komen gaat.

Als de verantwoordelijken blijven zitten voor deze malaise blijf je gewoon voortdobberen naar mijn mening.


Volledig akkoord met Gilles!
Men kan niet ontkennen dat trainer en (sommige) spelers oop gespannen voet leefden. Dat is een ongezonde basis voor volgend seizoen. Als de trainer blijft in combinatie met een aantal spelers dan zal bij 't minste fout vwoord in de gazet of voor de camera, door onze trainer, dat boycot-spelleke van de spelers tegen den trainer (van tegen Brakel, La Lou, carnavalsmatch 2den time) volledig opnieuw beginnen.

In theorie kan je de plooien wel gladstrijken en duidelijke afspraken maken om zulke zaken i nde toekomst te voorkomen. Maar in 't achterhoofd van zowel trainer als blivjende spelers blijft wat er in 't verleden gebeurd is hangen en bij elke commentaar die je als speler (al dan niet terecht) krijgt denk je meteen terug aan 't afgelopen seizoen.

Los van de (mogelijke) kwaliteiten van DG is het in 't belang van de ploeg en de club beter dat hij vertrekt. Dat zal zorgen voor meer vertrouwen van spelers én supporters richting bestuur.

Nu moet je als bestuur knopen durven doorhakken.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


17 Mei 2016, 12:26
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
BDS schreef:
witzwet schreef:
Dit is waarom de trainer weldegelijk weg moet:

- Is verantwoordelijk voor de spelers staking op het ogenblik dat de situatie voor eendracht Aalst zeer precair was. Qua gebrek aan respect voor bestuur en supporters kan dat tellen. Dit terwijl zwart op wit getoond was dat de lonen werden gestort.
- uitspraken in de pers die bepaalde spelers ronduit belachelijk maken en alleen maar afkeur en demotivatie teweegbrengt bij desbetreffende speler. Je kan wel de waarheid zeggen maar dat geef je niet door aan de pers. Doe je man tegen man.
- De uitmatch op brakel waar hij weigerde de spelers te coachen en zelf enkele minuten na het fluitsignaal eerste helft, ostentatief op de bank bleef zitten. Ongezien en ongehoord. Daarmee bereik je niks.
- De onbegrijpelijke ingrepen bijvoorbeeld in londerzeel en eindronde match.
- trainer van de oude stempel die de spelers niet kan motiveren. Zoekt altijd zijn eigen grote gelijk. Is geen verzoener maar zoekt het conflict op.
- is verantwoordelijk voor het binnenhalen van trompet.
- ging een spelers kern samenstellen met minder loon maar wel zeer competitief. Slaagt niet in dit opzet. De twijfelaars tekenen niet, zie Janssens. Weet zelfs nog niet rond wie hij de ploeg wil opbouwen.
- ruzie met spelers.
- het cynisme heeft hij niet alleen naar de pers maar ook naar de hele entourage. Wordt niet geapprecieerd. Einselganger, doof voor tips.


Een DG fan precies :-)


Eerder iemand die de zaken bij naam durft noemen. Valt weinig tegen in te brengen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


17 Mei 2016, 12:28
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
Wat we na nieuwjaar te zien kregen was het zwakste spelvertoon ooit in de geschiedenis van de club, na tien minuten kon je al zeggen, pataat 't is hier weer van da, geen strijdlust en beleving.
Het gebrek aan talent moet je compenseren door strijdlust en passie, een over mijn lijk mentaliteit, taak van de trainersstaf om dit over te brengen naar de groep.
Als de supporters er genoeg van hadden en zich begonnen te roeren gingen ze er plots voor de bende hypocrieten, ze waren meer met hun toekomst bezig dan met het aan gang zijnde seizoen.
Een beetje zoals onze heren ministers, die zijn ook al volop bezig met de volgende verkiezingen i.p.v. te regeren.
Enfin, DG is er niet in gelukt om er lijn in te krijgen en een vechtersmentaliteit over te brengen, als ze aan een wedstrijd begonnen was 't precies tegen hun goesting, een verplichte opgave. :kots:
We moeten op nul beginnen, awel dan met nieuw bloed en zeker en een andere trainer, we mogen dienen pipo de kans niet geven om ook ons volgend seizoen te verkloten.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Mei 2016, 13:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 362 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst