Spelerskern 2016-2017 - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 231 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 16
 Spelerskern 2016-2017 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3873
Leeftijd: 46
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
De nieuwe kern zit nog met haken en ogen aan elkaar.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


16 Jun 2016, 11:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
[quote="iendrachter"]

Als Adesanya bij een voormalig tweedeklasser zelf zijn contract verbreekt, veronderstel ik dat hij betere opties heeft dan naar tweede amateur af te zakken. Wilde niet komen toen we nog bovenin meedraaiden vorig seizoen dus ja.

Dino is doorheen zijn carrière door 1 ding gedreven geweest: geld - zie je aan de keuzes die hij maakte en de reacties van de clubs waar hij heeft gespeeld... Dus als het dan toch is om in de geldbeugel te tasten, kan je beter op zoek naar andere gasten...

Gezien de onduidelijkheden rond de contracten bij Lebekke (Pé blijft nu toch gewoon bij Dender ondanks zogezegd getekende overeenkomst) zou ik gewoon nog eens bij Dimbala polsen. Als wij toch van zin waren om al onze verdedigers te bedanken, hadden we toch beter eens bij Criel gepasseerd.


16 Jun 2016, 13:08
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
DT schreef:

Als Adesanya bij een voormalig tweedeklasser zelf zijn contract verbreekt, veronderstel ik dat hij betere opties heeft dan naar tweede amateur af te zakken. Wilde niet komen toen we nog bovenin meedraaiden vorig seizoen dus ja.

Dino is doorheen zijn carrière door 1 ding gedreven geweest: geld - zie je aan de keuzes die hij maakte en de reacties van de clubs waar hij heeft gespeeld... Dus als het dan toch is om in de geldbeugel te tasten, kan je beter op zoek naar andere gasten...

Gezien de onduidelijkheden rond de contracten bij Lebekke (blijft nu toch gewoon bij Dender ondanks zogezegd getekende overeenkomst) zou ik gewoon nog eens bij Dimbala polsen. Als wij toch van zin waren om al onze verdedigers te bedanken, hadden we toch beter eens bij Criel gepasseerd.
[/quote]

Drie zeer interessante profielen voor ons, maar ja... te laat zeker???!!!


16 Jun 2016, 14:02
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
iendrachter schreef:

Criel had ik ook een goede versterking gevonden, is ook wel lang geblesseerd geweest natuurlijk en net als die Van Hoevelen dus een gans jaar niet gespeeld.



Ik had het over Jan Criel hé in de verdediging - heeft afgelopen seizoen 26 matchen afgehaspeld bij Hamme...

Wat dat geld betreft: het was een paar maand geleden de doelstelling om sowieso met P. Janssens en Bogaerts onder andere door te gaan... Nu die fondsen zijn vrijgekomen en je ook afscheid hebt genomen van een heel aantal contracten, moet je er toch in slagen om 2 à 3 goeie contracten te geven? Indien je dat niet zou kunnen, ga je nog veel meer vragen krijgen waarom je dan al 20 anderen wel een contract hebt gegeven... Want dat voedt immers weer de perceptie dat er op kwantiteit en niet op kwaliteit is gezocht...


16 Jun 2016, 15:37
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
witzwet schreef:
De nieuwe kern zit nog met haken en ogen aan elkaar.


Beste koopjes zijn ofwel te doen als je er vroeg bij bent (februari-maart): spelers die je er echt bij wilt na scouting, ofwel als je er echt laat bij bent (augustus): spelers van ploegen die hogerop (1e klasse A/B/amateurs) spelen en die weinig aan de bak lijken te gaan komen

Nu zit je in een situatie waar de markt behoorlijk klein is en waar veel ploegen in zitten te vissen die net degradeerden/promoveerden/naast promotie grepen...


16 Jun 2016, 17:39
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Doelmannen
Van Den Noortgaete
Mertens
Devriendt

Verdedigers
Falko Geenens
Claeys
Verbrugge
Van Kerckhoven
Jelle Geenens
Van Hoevelen

Middenvelders
Van Damme
De Man
Jilke De Coninck
Wannes Van Tricht
De Koker

Aanvallers
De Rock
Mitu
Baras
Yala Lusala
Van Den Meersch
Lorré
Blanckaert


20 Jun 2016, 22:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Jean schreef:
Doelmannen
Van Den Noortgaete
Mertens
Devriendt

Verdedigers
Falko Geenens
Claeys
Verbrugge
Van Kerckhoven
Jelle Geenens
Van Hoevelen

Middenvelders
Van Damme
De Man
Jilke De Coninck
Wannes Van Tricht
De Koker

Aanvallers
De Rock
Mitu
Baras
Yala Lusala
Van Den Meersch
Lorré
Blanckaert


Jep, maar De Rock, Mitu en Van den Meersch kunnen in een 4-2-3-1 even goed als (offensieve) middenvelders gecatalogeerd worden.
Feit 1: we zitten nog steeds met 12 aanvallers/middenvelders voor 6 posities.
Feit 2: ondanks de komst van Van Hoevelen hebben we nog steeds maar 5 (fitte) verdedigers voor 4 posities. Graag nog minstens één backup voor de rechtsbackpositie, bestuur!


21 Jun 2016, 0:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Mijn eerste indruk is dat we dit jaar een stuk sterker staan dan vorig seizoen; de praktijk zal het alvast moeten bewijzen. Een backup voor de verdediging lijkt inderdaad wenselijk ; om blessures en gele/rode kaarten te kunnen opvangen.
Maar als dit financieel (alweer) te hoog gegrepen is, en ons (alweer) financieel in de problemen brengt, moeten wij toch die bezuiniging aanvaarden en het hiermee doen .....tot die nood zich opdringt. Misschien breken sommige jongsters intussen wel door, en is die extra backup niet nodig.....
Bijkomende versterking met nieuwjaar, in voorkomend geval, zal dan intussen toch al minder kosten dan een transfert vandaag.
We kunnen toch als supporter niet teveel eisend zijn, in de structurele en financiele heropbouw van den iendracht...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


21 Jun 2016, 10:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Ons lijstje; met initiële eerste klasse (nieuwkomers) ervaring compleet :

-Claeys: KV Kortrijk.
-Van Hoevelen: KV Mechelen
-Verbrugge : KV Oostende -nadien: Ingelmunster
-Van Kerckhoven : Beveren/GBA/Brugge/WillemII -nadien: Zele
-De Coninck : Gent/Brugge/Cercle -nadien: Torhout
-De Rock : SV Waregem - nadien: Oudenaarde
-Van Tricht : KV Mechelen - nadien: Boom
-Mitu : Waregem - nadien: Bornem
-Baras : Anderlecht -nadien: Zele
-Lusala : Anderlecht - nadien: La Louviére

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


Laatst gewijzigd door pattaboem op 21 Jun 2016, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.



21 Jun 2016, 11:06
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
pattaboem schreef:
Ons lijstje; met initiële eerste klasse ervaring compleet :

-Claeys: KV Kortrijk.
-Van Hoevelen: KV Mechelen
-Verbrugge : KV Oostende -nadien: Ingelmunster
-Van Kerckhoven : Beveren/GBA/Brugge/WillemII -nadien: Zele
-De Coninck : Gent/Brugge/Cercle -nadien: Torhout
-De Rock : SV Waregem - nadien: Oudenaarde
-Van Tricht : KV Mechelen - nadien: Boom
-Mitu : Waregem - nadien: Bornem
-Baras : Anderlecht -nadien: Zele
-Lusala : Anderlecht - nadien: La Louviére


Gezien de financiële beperking vind ik dit heel goed gewerkt. Het is nu aan de trainer om er een ploeg van te maken die in vierde klasse bovenin kan meespelen!


21 Jun 2016, 11:11
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
We kunnen enkel op papier oordelen, maar ik vind toch ook dat er deze keer goed gewerkt is. Een nieuwe kern quasi van nul opbouwen is bijzonder moeilijk, en tot mijn grote verbazing hebben we nu, eind juni, toch al een kern van 21 spelers.

Ik verwacht geen extra spelers meer, maar ga ervan uit dat ze loeren op buitenkansen in juli/augustus voor de verdediging. Wat in principe goedkoper zou moeten zijn dan in de aanval.

Ik kijk uit naar de eerste oefenwedstrijden. Het zal wennen worden aan al die nieuwe gezichten.


21 Jun 2016, 11:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
filip.dhose schreef:
Jean schreef:
Doelmannen
Van Den Noortgaete
Mertens
Devriendt

Verdedigers
Falko Geenens
Claeys
Verbrugge
Van Kerckhoven
Jelle Geenens
Van Hoevelen

Middenvelders
Van Damme
De Man
Jilke De Coninck
Wannes Van Tricht
De Koker

Aanvallers
De Rock
Mitu
Baras
Yala Lusala
Van Den Meersch
Lorré
Blanckaert


Jep, maar De Rock, Mitu en Van den Meersch kunnen in een 4-2-3-1 even goed als (offensieve) middenvelders gecatalogeerd worden.
Feit 1: we zitten nog steeds met 12 aanvallers/middenvelders voor 6 posities.
Feit 2: ondanks de komst van Van Hoevelen hebben we nog steeds maar 5 (fitte) verdedigers voor 4 posities. [b]Graag nog minstens één backup voor de rechtsbackpositie, bestuur[/b]!


en wie gaat er op de 6 staan ?
tweede jaar op rij dat we een verdedigende middenvelder wegdoen zonder te vervangen. eerst de neve nu bogaerts.
eerst een verdedigende middenvelder aub


21 Jun 2016, 21:36
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Mei 2015, 10:06
Berichten: 95
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Jean schreef:
Doelmannen
Van Den Noortgaete
Mertens
Devriendt

Verdedigers
Falko Geenens
Claeys
Verbrugge
Van Kerckhoven
Jelle Geenens
Van Hoevelen

Middenvelders
Van Damme
De Man
Jilke De Coninck
Wannes Van Tricht
De Koker

Aanvallers
De Rock
Mitu
Baras
Yala Lusala
Van Den Meersch
Lorré
Blanckaert


Huidige A-kern nu ook op de officiele website met foto heb ik gezien:
http://www.eendracht-aalst.be/team/a-kern

_________________
"Winnaar Pronostiek 2015-2016"


24 Jun 2016, 16:28
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Eendracht2020 schreef:
Jean schreef:
Doelmannen
Van Den Noortgaete
Mertens
Devriendt

Verdedigers
Falko Geenens
Claeys
Verbrugge
Van Kerckhoven
Jelle Geenens
Van Hoevelen

Middenvelders
Van Damme
De Man
Jilke De Coninck
Wannes Van Tricht
De Koker

Aanvallers
De Rock
Mitu
Baras
Yala Lusala
Van Den Meersch
Lorré
Blanckaert


Huidige A-kern nu ook op de officiele website met foto heb ik gezien:
http://www.eendracht-aalst.be/team/a-kern



Nieuwe ploeg krijgt vorm

Met Kevin Van Den Noortgaete, Ken Van Damme, Preben De Man en de broertjes Geenens blijven er nog 5 spelers over van vorig seizoen. Bekijk de voorlopige samenstelling van de vernieuwde A-kern op onze teampagina.

Blijkbaar is er nog budget over voor een interessant koopje.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Jun 2016, 17:21
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Heel wat West-Vlamingen bij het nieuwe Eendracht Aalst. Eén van hen luistert naar de naam Yoshi Verbrugge. Het webteam had een gesprek met de 21-jarige linkspoot.
Joeri Pardo
Verbrugge werd geboren te Oostende en bond zijn eerste voetbalschoenen aan bij een lokaal clubje uit Gistel. "Ik herinner me nog dat ik als kleine jongen regelmatig een balletje trapte met Joeri Pardo, onze buurman, die toen voor Eendracht Aalst speelde. Ik keek erg op naar Joeri en ben nog eens naar hem gaan kijken in Aalst. Ik herinner me van die match vooral dat er een enorme sfeer heerste in het stadion."
Kustboys
De linksvoetige Yoshi bleek al snel een groot talent en verhuisde naar het grote Club Brugge. Daarna volgden Cercle Brugge en KV Oostende, waar hij doordrong tot de A-kern. "Ik tekende op 19-jarige leeftijd een profcontract dat nu afloopt. Ik mocht 4 keer op de bank plaatsnemen voor wedstrijden tegen de toppers uit de Jupiler League, maar jammer genoeg kreeg ik geen speelminuten. Ik kon ook geen verlenging van mijn contract forceren maar dat is niet onlogisch als je ziet wie er nu allemaal bij de kustboys rondloopt."
Traditieclub
Verbrugge wist een tijdje niet waar zijn voetbaltoekomst lag, tot Sven Jaecques kwam aankloppen. "Ik kende Sven van toen hij nog jeugdverantwoordelijke was bij Cercle. Ik had dit eigenlijk niet zien aankomen maar toen hij belde bezocht ik de club, en ik had er onmiddellijk een goed gevoel bij. Ik moest niet lang twijfelen: Eendracht is en blijft een traditieclub met trouwe supporters."
Doelstellingen
Verbrugge is één van de jonge aanwinsten die hebben kunnen genieten van een jeugdopleiding op het hoogste niveau. "Ik hoor het bestuur zeggen dat de ambitie erin bestaat om zo hoog mogelijk te eindigen. Heel wat van de nieuwe spelers ken ik en er is kwaliteit aanwezig. Ik durf bijna beweren dat we een beloftenelftal van een eersteklasser tussen de lijnen kunnen brengen. Maar verder doe ik liever geen uitspraken over het komende seizoen, met zoveel nieuwe spelers is het altijd koffiedik kijken of het klikt. Binnen enkele weken beginnen we te trainen, en pas na de eerste vriendschappelijke wedstrijden en de eerste bekerwedstrijd zullen we iets meer weten. Voor mezelf hoop ik dat ik snel weer naar mijn beste niveau kan toegroeien. Ik ben aangetrokken om centraal in de defensie te opereren, wat ook mijn beste positie is, maar als linksvoetige speler kan ik ook op de linksback functioneren."
Oproep aan de fans
Verbrugge doet tenslotte een opmerkelijke oproep aan de fans. "Ik ben naar den Iendracht gekomen om voor veel volk te spelen. Ik hoop dat de fans ons blijven steunen, want als we weer hogerop willen, zal onze bekende twaalfde man belangrijker worden dan ooit!"

Welkom bij Eendracht Aalst, Yoshi Verbrugge!

fdh


27 Jun 2016, 10:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 231 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 169 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst