Spelerskern 2016-2017 - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 231 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 16
 Spelerskern 2016-2017 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Timoilsjt schreef:
Davy schreef:
Bram schreef:
We weten nu wel direkt wat diene andere van Zele bedoelde toen hij zei "hij kan nen speciale" zijn :D


Bruno Ambras :)


't is die 'verchtersmentaliteit' die we dit seizoen gemist hebben, dus we halen ne goeien binnen ;)

De Van Poelvoorde brothers knokten :juij: indertijd ook graag. Geeft steeds een meerwaarde , vind ik. Beter dat als fotomodellen van het afgelopen seizoen.


01 Jun 2016, 10:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
jowwan schreef:
Timoilsjt schreef:
Davy schreef:

Bruno Ambras :)


't is die 'verchtersmentaliteit' die we dit seizoen gemist hebben, dus we halen ne goeien binnen ;)

De Van Poelvoorde brothers knokten :juij: indertijd ook graag. Geeft steeds een meerwaarde , vind ik. Beter dat als fotomodellen van het afgelopen seizoen.

--
Dat 'klopt'. als Bruno zijn gedrag op het veld, dat 'erover' is, zal temperen; maar zijn weerbaarheid en intense strijdlust behoudt; ....dan doen we een goeie zaak!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


01 Jun 2016, 10:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
England4ever schreef:
witzwet schreef:
El Corredor (Light) schreef:

allez vooruit. :stom:


Amaai, wat heeft die uitgestoken??


Na de match Halle-Zele zou er nog een slag uitgedeeld zijn door Bruno, scheids verslag van gemaakt.


We hebben eindelijk een opvolger gevonden voor de Gilles :D


01 Jun 2016, 16:00
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Jean schreef:
Jean schreef:
zwawi schreef:
Doelmannen
Van Den Noortgaete
Mertens

Verdedigers
Falko Geenens
Claeys
Verbrugge
Van Kerckhoven
Jelle Geenens

Middenvelders
Van Damme
De Man
Jilke De Coninck

Aanvallers
De Rock
Mitu
Baras


Een centrale verdediger hadden we zeker nog nodig en met Yoshi Verbrugge is die er nu ook. Ik hoop wel dat ze voor vanachter nog ene met ervaring aantrekken ook.
Wannes Van Tricht lijkt mij een mooie aanwinst maar toch nog effe afwachten tot alles officieel is ;)


08 Jun 2016, 19:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
zwawi schreef:
Jean schreef:
Jean schreef:


Een centrale verdediger hadden we zeker nog nodig en met Yoshi Verbrugge is die er nu ook. Ik hoop wel dat ze voor vanachter nog ene met ervaring aantrekken ook.
Wannes Van Tricht lijkt mij een mooie aanwinst maar toch nog effe afwachten tot alles officieel is ;)


Je mag daar derde keeper De Vriendt aan toevoegen.

En ook Lorré, De Koker en Blanckaert maken de overstap naar de A-kern. Maar kan er hier iemand duidelijkheid verschaffen over de posities van die drie beloften?


08 Jun 2016, 19:27
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Is die Lorré een broer van Detlef die een paar jaar terug ook uit de jeugd bij de a-kern kwam?

En ik zou ook wel wat meer info over positie, ... van deze 3 weten.

Alle beloften die de laatste jaren bij de a-kern kwamen, waren op de broertjes Geenens na geen succes en snel weg. Ik had bijvoorbeeld wel iets verwacht van Vanderhoeven en Van Impe, maar werd niets. En Lucas Coppens werd denk ik het grootste talent uit de beloften genoemd.

Ardans kwam vorig jaar ook in de a-kern. Is hij er nog of ook weg?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


08 Jun 2016, 19:45
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Smetje schreef:
Is die Lorré een broer van Detlef die een paar jaar terug ook uit de jeugd bij de a-kern kwam?

En ik zou ook wel wat meer info over positie, ... van deze 3 weten.

Alle beloften die de laatste jaren bij de a-kern kwamen, waren op de broertjes Geenens na geen succes en snel weg. Ik had bijvoorbeeld wel iets verwacht van Vanderhoeven en Van Impe, maar werd niets. En Lucas Coppens werd denk ik het grootste talent uit de beloften genoemd.

Ardans kwam vorig jaar ook in de a-kern. Is hij er nog of ook weg?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Sorry, maar Vanderhoeven en Van Impe waren gewoon veel te licht, maar dat mocht niet gezegd worden. Ardans idem dito en is ook weg, is die niet naar Ninove.

Die Detlef Lorré heeft nu een fritkot, dat is die kerel die ooit nog testte bij Tottenham Hotspurs... ;)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Jun 2016, 19:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Detlef was op dat niveau (ik spreek niet van de Spurs) toch geen slechte ? Beetje van blessure in blessure gesukkeld dacht ik ?

_________________
If you never try, you'll never know


08 Jun 2016, 19:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Bram schreef:
Detlef was op dat niveau (ik spreek niet van de Spurs) toch geen slechte ? Beetje van blessure in blessure gesukkeld dacht ik ?

Was idd gene slechte. Nadien ook nog een zwaar auto ongeval samen met Droessaert die ook in onze jeugd speelde.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


08 Jun 2016, 20:34
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
filip.dhose schreef:
zwawi schreef:
Jean schreef:


Een centrale verdediger hadden we zeker nog nodig en met Yoshi Verbrugge is die er nu ook. Ik hoop wel dat ze voor vanachter nog ene met ervaring aantrekken ook.
Wannes Van Tricht lijkt mij een mooie aanwinst maar toch nog effe afwachten tot alles officieel is ;)


Je mag daar derde keeper De Vriendt aan toevoegen.

En ook Lorré, De Koker en Blanckaert maken de overstap naar de A-kern. Maar kan er hier iemand duidelijkheid verschaffen over de posities van die drie beloften?


Lorré: nummer 10 / hangende spits
De Koker: centrale middenvelder
Blanckaert: aanvaller

Is de doelman Jérémy De Vriendt of gaat het over Yanni Devriendt?


09 Jun 2016, 7:16
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Heeft er iemand Van Tricht al zien spelen, is hij onze broodnodige spelverdeler?
Veel jonge spelers met nu nog wat meer ervaring zou de ideale mix zijn, enfin ik begin er weer in te geloven. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Jun 2016, 8:16
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Hugo schreef:
Heeft er iemand Van Tricht al zien spelen, is hij onze broodnodige spelverdeler?
Veel jonge spelers met nu nog wat meer ervaring zou de ideale mix zijn, enfin ik begin er weer in te geloven. :D


Ik had de naam Van Tricht hier toch al enkele keren gelezen onder de noemer van (die mag anders ook wel komen', dus ik vermoed dat dit toch een aanwinst is.

Een goede nummer 10 is wat mij betreft de basis van uw ploeg. De matchen dat Janssens goed draaide waren we veel gevaarlijker, dan wanneer hij enkel pirouttekes draaide rond zijn eigen schaduw en je hem voor de rest van de match ni zag ;-).

Lijkt mij ook goeie transfer. Dienen andere gast nog nooit van gehoord. Onbekend is onbemind?

Jong potentieel talent wordt er aangenomen. Doe zo verder bestuur! Hiervoor komen de supporters graag naar het stadion (alé, als ge wel nog een 2-tal routiniers en nen targetspits aantrekt ;) )! :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


09 Jun 2016, 8:38
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Hugo schreef:
Heeft er iemand Van Tricht al zien spelen, is hij onze broodnodige spelverdeler?
Veel jonge spelers met nu nog wat meer ervaring zou de ideale mix zijn, enfin ik begin er weer in te geloven. :D


Is echt wel een kerel met een goeie laatste pass en schot, maar veel zal ook afhangen hoe hij zal worden omringd. Speelde bij Boom met Ewout Denys naast zich waardoor de taken daar werden verdeeld naar aanvallende passing toe en met Matthysen had hij wel een oorlogmaker/aanspeelpunt voor zich ook natuurlijk. Ben benieuwd hoe hij zal omgaan met de dragende rol in een ploeg waar het van moeten is en waar we willens nillens toch nog altijd het licht willen zien in die nr 10 positie... Is bij Boom immers pas echt vaste waarde geworden na de winterstop... Mannen als Wagner en Trompet hebben toch ook al bewezen dat de potentie alleen het niet doet waarmaken... Maar zeker een aan te moedigen transfer: stond bij KVM bekend om heel vaak in 1 tijd te spelen, zich goed aanspeelbaar wist te maken en ook altijd de ruimte wist te vinden... Zou dus een verademing moeten zijn tov wat we de laatste jaren hebben gezien alleen hoop ik dat hij niet "opgegeten" gaat worden. Als je ziet hoe Janssens vaak uit een match werd geknokt, zal het er niet op beteren met de West-Vlaamse ploegen die er zijn bijgekomen in onze reeks... Niet vergeten dat we qua pure power, voorlopig nog maar 1 speler hebben in de volledige kern, het is zelfs effectief zoeken naar spelers groter dan 1m80... Ook onze 3 beloften gaan daar niks aan veranderen...


09 Jun 2016, 9:07
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
@DT info over die Yoshi Verbrugge?


09 Jun 2016, 9:31
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
BDS schreef:
@DT info over die Yoshi Verbrugge?


Buiten het feit dat die begin 2015 eens 2 keer op de bank heeft gezeten bij twee competitiewedstrijden van Oostende, ken ik die speler hoegenaamd niet.


09 Jun 2016, 9:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 231 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst