Spelerskern 2016-2017 - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 17
 Spelerskern 2016-2017 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Bram schreef:
Diene Camara was toch diene dat uit den Afrique kwam en dus niet onder UEFA regels viel, en waarvan alles wel eens op 1-2-3 in orde ging komen volgens pattaboem ?

de wetgeving is niet waterdicht in Guinea... :plat:

26 Okt 2016, 20:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 65
El Corredor (Light) schreef:
Bram schreef:
Diene Camara was toch diene dat uit den Afrique kwam en dus niet onder UEFA regels viel, en waarvan alles wel eens op 1-2-3 in orde ging komen volgens pattaboem ?

de wetgeving is niet waterdicht in Guinea... :plat:

---
Mijn woorden niet omdraaien. Ten slotte hebben noch ik , noch andere forumleden, enig inzicht in die dossiers. Laat staan dat iemand van ons daar impact kan op uitoefenen.
En dat is zo, Guinea is niet te vergelijken met Belgie, en hoe hun eigen regelgeving daar in praktijk werkt...of (al dan niet corrupt) omzeild wordt...
We kunnen als supporters alleen maar het beste hopen dat deze transfert goed komt; ...in belang van onze geliefde club.
Ik heb altijd gezegd dat ik volledig vertrouwen had in het bestuur. En in dit vertrouwen keihard geloof.
Alvast ontzettend meer , dat in vroegere besturen/voorzitters!
En als die transfert fout loopt. So be it. Dit bestuur : zeker niets te verwijten..Zij proberen het beste voor EA. Op alle niveaus! Maar het is beter eerst af te wachten, en te zien hoe deze zaak finaal afloopt...

26 Okt 2016, 21:52
Ancien

Leeftijd: 50
Bram schreef:

:D

27 Okt 2016, 8:21
Freak

Voorakkoord met smaakmaker

Sportief verantwoordelijke Patrick Vanderpoorten heeft een akkoord met Cédric Mitu om diens contract met twee seizoenen te verlengen tot 2019. Eendracht maakt werk van de toekomst!
(y)

07 Nov 2016, 9:36
Reserve

waly 2 schreef:

Sportief verantwoordelijke Patrick Vanderpoorten heeft een akkoord met Cédric Mitu om diens contract met twee seizoenen te verlengen tot 2019. Eendracht maakt werk van de toekomst!
(y)

(y)

07 Nov 2016, 10:22
Vaste Waarde

allesaaneen schreef:
waly 2 schreef:

(y)

(y)

heel goed nieuws. nu baras nog fit tegen nieuwjaar door een mirakel,Camara die als bij wonder plots mag spelen en dan heb ik genoeg gevraagd ver menne sintjemetten

07 Nov 2016, 11:24
Nationale Ploeg

in feite hebben we toch best wel al wat pech gehad tot nu toe. veel ballen op paal en lat, knullige tegengoals, scheidsen die raar doen tegen ons, onzen bekendste (enfin) naam quoi aankoop meteen uit,... we hebben tot nu toe 1 echt slechte helft gespeeld (Brakel), de rest waren we toch altijd minstens de evenvoet meestal de betere ploeg. ik vermoed dat de bekercampagne ons ook wel een paar competitiepunten gekost heeft. ben benieuwd hoe we met dat jong volk de winterstop gaan doorkomen.

wel knap van Petegem dat ze met (vermoedelijk) beperkte middelen zo een goeie kern kunnen samenstellen vol onbekende namen uit lagere reeksen. 26/30, met aanvallend voetbal ! daar moet je toch respect voor hebben.

07 Nov 2016, 12:09
Ancien

Leeftijd: 40
Still standing ! schreef:

wel knap van Petegem dat ze met (vermoedelijk) beperkte middelen zo een goeie kern kunnen samenstellen vol onbekende namen uit lagere reeksen. 26/30, met aanvallend voetbal ! daar moet je toch respect voor hebben.

Klopt voor een deel maar grootste verdienste gaat daar toch uit naar de trainer die een systeem heeft uitgedoktert dat optimaal rendeert voor zijn spelersgroep. Feit dat het geraamte van de kern al jaren samenspeelt en je dus automatismen in elke linie hebt, draagt daar ook toe bij. Al dient dat onbekend uit lagere reeksen ook wel enigzins bijgesteld: wisten toen ze zelf in de lagere reeksen uitkwamen, steeds spelers uit hogere reeksen aan te trekken (hun doelman, Kenzo Verheughe, Jason VDL, Sam Crispyn, de Vanborms, De Wulf, enz.). Dat is uiteraard knap, maar het is niet zo dat ze de top uit provinciale hebben gehaald en zo zijn opgeklommen. Geeft wel aan dat continuïteit zijn vruchten kan afwerpen, iets waar wij veel kunnen van leren... Over die beperkte middelen spreek ik mij niet uit...

07 Nov 2016, 13:06
forumlegende

Leeftijd: 38
Website: http://www.eendracht-aalst.be
kheiremans schreef:
allesaaneen schreef:
waly 2 schreef:

(y)

(y)

heel goed nieuws. nu baras nog fit tegen nieuwjaar door een mirakel,Camara die als bij wonder plots mag spelen en dan heb ik genoeg gevraagd ver menne sintjemetten

Zeer goed nieuws van Mitu. toch al n paar jaren geleden dat we nog zo een voetballer hebben lopen!

07 Nov 2016, 21:56
Nationale Ploeg

misschien voorbarig en onrealistisch maar indien Camara niet speelgerechtigd raakt en nu Baras out is eens luisteren naar Nico Binst ?

10 Nov 2016, 12:06
forumlegende

misschien voorbarig en onrealistisch maar indien Camara niet speelgerechtigd raakt en nu Baras out is eens luisteren naar Nico Binst ?

Binst? :plat:

Absoluut geen spek voor onze bek. Was een jaar out met een zware blessure, en startte de laatste wedstrijd van Antwerp in de basis tegen Roeselare.

Wishfull thinking dus denk ik.

Wel een topspeler. (y)

10 Nov 2016, 14:27
Nationale Ploeg

Absoluut geen spek voor onze bek. Was een jaar out met een zware blessure, en startte de laatste wedstrijd van Antwerp in de basis tegen Roeselare.

Wel een topspeler. (y)

naar verluid zouden ze bij Antwerp overwegen om hem van de hand te doen of te verhuren met Nieuwjaar, hetgene hem idd nog gene spek voor onze bek maakt. Tuur Dierickx loopt er anders ook nog rond.

10 Nov 2016, 14:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 24

Wel een topspeler. (y)

naar verluid zouden ze bij Antwerp overwegen om hem van de hand te doen of te verhuren met Nieuwjaar, hetgene hem idd nog gene spek voor onze bek maakt. Tuur Dierickx loopt er anders ook nog rond.

Allemaal te hoog gegrepen. Een Dierckx was ooit misschien haalbaar als we zelf in 2de speelden...vergeet niet dat het nu ergens tussen 3de en 4de klasse is dat we spelen. Een Dierckx heeft volgens mij zijn plaats bij elke club in 2de, ook al doet hij Antwerp weinig mee. Sommige ploegen zouden diene zelfs in eerste goe kunnen gebruiken

10 Nov 2016, 15:22
Vaste Waarde

Ons bestuur zou toch stilaan ook eens werk mogen maken van enkele contractverlengingen.

Einde contract dit seizoen zijn:
VDN
Falko en Jelle
De Rock
Claeys
De Coninck
Baras
Dit zijn voor mezelf de spelers die we zeker moeten verlengen.

Verder enkele twijfelgevallen:
Verbrugge
Van Tricht (brengt als "prof" te weinig meerwaarde)
Van Kerckhoven
De Man
Van Damme (omdat je Diarra en Marmitte hebt, en De Koker in de wachtkamer)
Camara (heeft nog geen kans gehad om zich te bewijzen)

Tenslotte mogen wat mij betreft vertrekken:
Atheba
Mertens (wordt nu al door Devriendt verdrongen als 2de keeper)

25 Dec 2016, 22:34
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
filip.dhose schreef:
Ons bestuur zou toch stilaan ook eens werk mogen maken van enkele contractverlengingen.

Einde contract dit seizoen zijn:
VDN
Falko en Jelle
De Rock
Claeys
De Coninck
Baras
Dit zijn voor mezelf de spelers die we zeker moeten verlengen.

Verder enkele twijfelgevallen:
Verbrugge
Van Tricht (brengt als "prof" te weinig meerwaarde)
Van Kerckhoven
De Man
Van Damme (omdat je Diarra en Marmitte hebt, en De Koker in de wachtkamer)
Camara (heeft nog geen kans gehad om zich te bewijzen)

Tenslotte mogen wat mij betreft vertrekken:
Atheba
Mertens (wordt nu al door Devriendt verdrongen als 2de keeper)

Van mij mag Van Damme en De Man met nieuwjaar al vertrekken , Mertens , Atheba , Verbrugge en Van Tricht na dit seizoen.
Twijfelgevallen Barras en Camara.

Claeys , De Rock en De Coninck zo snel mogelijk contract laten verlengen .

26 Dec 2016, 14:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 17