Spelerskern 2016-2017 - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 Spelerskern 2016-2017 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Goede zaak dat ze nog een rechtsachter halen, hij is blijkbaar snel en kan ook uitgespeeld worden als spits.
Nu mogen ze die Atheba nog proberen kwijtraken, want die is nu echt wel overbodig.

11 Jan 2017, 23:41
Vaste Waarde

DT schreef:
iendrachter schreef:
Hij heeft met de reserven van Union de laatste tijd toch wat matchen gespeeld, wel zonder goals.
Het is idd het type dat we zoeken, en we moeten het niveau waar we spelen ook niet overschatten.
Dat boerenpaard van Harelbeke is topschutter in onze reeks en kan op genen bal stampen.

Correctie: het ziet er niet uit, staat op het eerste zicht een aantal kilootjes te zwaar maar dit seizoen geen efficiëntere spits gezien in Tweede Amateur... Elke bal die hij raakt in de zestien, gaat 9 op de 10 tussen de palen en dat is een kwaliteit: de match tegen ons was geen uitzondering... Met dat boerenpaard erbij pak je de volle buit tegen Gent-Zeehaven en dan sta je virtueel op 3 punten ipv 6...

Werkt zich bovendien te pletter voor zijn ploeg en komt eigenlijk net kijken... In een ploeg waar hij omringd wordt door snelle, vinnige spelers kan hij van goudwaarde zijn... Eikel om tegen te spelen en je hebt er bij elke stilstaande fase je handen vol mee... Tekende bij bij Harelbeke omdat hij geen stappen wil overslaan maar zal sowieso blijven gevolgd worden door een resem ploegen...

Nen Joye van Petegem ziet er ook allesbehalve scherp uit, maar knalt er wel weer 1 los in de kruising afgelopen zondag...

Akkoord met DT. Het is niet het uitzicht dat telt, maar de efficiëntie voor de goal. Ik heb met de spits van Harelbeke gesproken na zijn wedstrijd tegen ons. Hij wou graag bij ons komen spelen.

13 Jan 2017, 19:06
Freak

parol schreef:
DT schreef:
iendrachter schreef:
Hij heeft met de reserven van Union de laatste tijd toch wat matchen gespeeld, wel zonder goals.
Het is idd het type dat we zoeken, en we moeten het niveau waar we spelen ook niet overschatten.
Dat boerenpaard van Harelbeke is topschutter in onze reeks en kan op genen bal stampen.

Correctie: het ziet er niet uit, staat op het eerste zicht een aantal kilootjes te zwaar maar dit seizoen geen efficiëntere spits gezien in Tweede Amateur... Elke bal die hij raakt in de zestien, gaat 9 op de 10 tussen de palen en dat is een kwaliteit: de match tegen ons was geen uitzondering... Met dat boerenpaard erbij pak je de volle buit tegen Gent-Zeehaven en dan sta je virtueel op 3 punten ipv 6...

Werkt zich bovendien te pletter voor zijn ploeg en komt eigenlijk net kijken... In een ploeg waar hij omringd wordt door snelle, vinnige spelers kan hij van goudwaarde zijn... Eikel om tegen te spelen en je hebt er bij elke stilstaande fase je handen vol mee... Tekende bij bij Harelbeke omdat hij geen stappen wil overslaan maar zal sowieso blijven gevolgd worden door een resem ploegen...

Nen Joye van Petegem ziet er ook allesbehalve scherp uit, maar knalt er wel weer 1 los in de kruising afgelopen zondag...

Akkoord met DT. Het is niet het uitzicht dat telt, maar de efficiëntie voor de goal. Ik heb met de spits van Harelbeke gesproken na zijn wedstrijd tegen ons. Hij wou graag bij ons komen spelen.

Ik denk niet dat je die jongen een dienst bewijst door dat hier te posten?

14 Jan 2017, 19:28
Ancien

Leeftijd: 39
Bomber schreef:
parol schreef:
DT schreef:

Ik denk niet dat je die jongen een dienst bewijst door dat hier te posten?

Nope, maar maakt uiteindelijk niet meer uit naar volgend seizoen toe: heeft eind 2016 bijgetekend bij Harelbeke...

16 Jan 2017, 8:54
Ancien

Arno Claeys langer bij Eendracht Aalst

Arno Claeys speelt ook volgend seizoen voor SC Eendracht Aalst. De optie in zijn contract voor een bijkomend seizoen werd gisteren gelicht. De 22-jarige centrale verdediger kwam vorige zomer over van KV Kortrijk en veroverde in oktober zijn stek in het elftal. De club beloont Arno nu voor zijn prestaties.

27 Jan 2017, 9:25
Nationale Ploeg

Hugo schreef:

Arno Claeys speelt ook volgend seizoen voor SC Eendracht Aalst. De optie in zijn contract voor een bijkomend seizoen werd gisteren gelicht. De 22-jarige centrale verdediger kwam vorige zomer over van KV Kortrijk en veroverde in oktober zijn stek in het elftal. De club beloont Arno nu voor zijn prestaties.

voor mij een goede zet (y)

dus volgend seizoen met Claeys-Van Hoevelen een ingespeeld en complementair centraal verdedigersduo, waarbij zeker ook Arno nog progressiemarge heeft...

27 Jan 2017, 10:26
forumlegende

Hugo schreef:

:worship: :EA: :banana: :banana: :EA: :worship:

27 Jan 2017, 10:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 36
In het begin was ik geen fan en vond ik het logisch dat hij op de bank zat. Intussen heb ik mijn mening moeten herzien. Niet meer weg te denken uit de ploeg momenteel.

28 Jan 2017, 8:27
Vaste Waarde

zwawi schreef:
In het begin was ik geen fan en vond ik het logisch dat hij op de bank zat. Intussen heb ik mijn mening moeten herzien. Niet meer weg te denken uit de ploeg momenteel.

Zo denk ik er ook over, al heeft hij ook niet echt zijn kans gehad onder DG begin dit seizoen, is zelfs enkele keren ingevallen centraal opt midden, wat zijn plaats niet is.
Zelfde met Van Hoevelen,zwak seizoensbegin maar hem toch wel zeer goed herpakt en een goed duo met Claeys, enkel snelheid missen ze, zoals zoveel centrale verdedigers.
Als je snelle backs hebt is dat niet zo een probleem,heb gelezen dat die Verstraeten ook wat snelheid heeft en langs de andere kant heb je dan Jelle Geenens of Van Kerckhoven.
Ik zie Falko Geenens wel niet direct uit de ploeg vallen, is de laatste matchen zeer goed bezig.

28 Jan 2017, 14:01
Vaste Waarde

iendrachter schreef:
zwawi schreef:

Zo denk ik er ook over, al heeft hij ook niet echt zijn kans gehad onder DG begin dit seizoen, is zelfs enkele keren ingevallen centraal opt midden, wat zijn plaats niet is.
Zelfde met Van Hoevelen,zwak seizoensbegin maar hem toch wel zeer goed herpakt en een goed duo met Claeys, enkel snelheid missen ze, zoals zoveel centrale verdedigers.
Als je snelle backs hebt is dat niet zo een probleem,heb gelezen dat die Verstraeten ook wat snelheid heeft en langs de andere kant heb je dan Jelle Geenens of Van Kerckhoven.
Ik zie Falko Geenens wel niet direct uit de ploeg vallen, is de laatste matchen zeer goed bezig.

Met de verlenging van Claeys' contract ligt de ploeg voor volgend seizoen bijna vast. Blijkbaar zijn ook de broers Geenens dicht bij een overeenkomst met ons bestuur voor een langer verblijf.

Ik vind het wel verontrustend dat KVDN nog steeds niet verlengd heeft. Of wil het bestuur eerst eens evalueren of De Vriendt geen volwaardige opvolger zou kunnen zijn? Kevin is een monument, maar zal waarschijnlijk wel zwaar doorwegen op het spelersbudget.

En dan nog De Rock, Verbrugge, De Coninck, Van Kerckhoven, De Man (ook al speelt die momenteel weinig) en Baras laten bijtekenen.

Twijfelgevallen voor mij zijn Van Tricht en Van Damme. Wannes brengt niet wat er van een speler van zijn kaliber verwacht mag worden. Van Damme, samen met KVDN de speler met de langste staat van dienst (nu al 7 jaar onafgebroken in de A-kern!), heeft de pech dat hij lange tijd out was, en dat sindsdien zijn positie succesvol werd ingevuld met Diarra en Marmitte. Ook de beloftevolle De Koker komt piepen voor die positie. Ik ben ervan overtuigd dat Ken geen probleem heeft met de concurrentie, en bereid is om te knokken voor zijn plaats, maar zal het bestuur zijn loon willen/kunnen blijven betalen met zoveel weelde op de positie van verdedigende middenvelder?

28 Jan 2017, 15:23
forumlegende

Van Damme zal wel naar FC Lebbeke gaan, samen met Griffin Devroe, doelman van Hamme.

28 Jan 2017, 15:49
Vaste Waarde

Ik zou Verbrugge,De Man,Van Tricht toch zeker niet verlengen.
Onze keeper is blijkbaar 1 van de grootverdieners, ik zou het eerlijk gezegd spijtig vinden als hij vertrekt, maar als die Devriendt zo een talent zou zijn is het mss niet slecht dat die nu vanavond al eens zijn kans zou krijgen, want je kan zo een reservenmatch toch niet vergelijken met match van 1ste ploeg.
Ik heb hier in het verleden nog veel keepers weten komen die bij hun vorige ploeg uitblinkers waren maar toen ze hier waren konden ze niet met de druk om, dat is ook wel een kwaliteit als keeper....
Als VDN echt te zwaar op het budget weegt dan moet hij maar vertrekken natuurlijk,in onze situatie is het financiële nog altijd het belangrijkste....
Bij Van Damme weet ik het niet goed, ik denk dat we met De Koker echt wel een goede vervanger voor hem hebben, die beter kan voetballen, die heeft mij nog geen enkele keer ontgoocheld moet ik zeggen.
De Coninck mogen ze liefst ook zo snel mogelijk verlengen.

28 Jan 2017, 15:56
Ancien

Leeftijd: 31
filip.dhose schreef:

En dan nog De Rock, Verbrugge, De Coninck, Van Kerckhoven, De Man (ook al speelt die momenteel weinig) en Baras laten bijtekenen.

Verbrugge laten bijtekenen. :crazy:

De Man moet je toch ook kunnen vervangen zeker.

28 Jan 2017, 16:02
Nationale Ploeg

KVDN tekent bij.. er gaan er vandaag een paar de ganse dag met nen briejen smile rondlopen, denk ik. :D

21 Feb 2017, 9:08
Ancien

van tricht wil ook bijtekenen volgens hln.

21 Feb 2017, 9:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17