Voorbereiding 16-17 - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 217 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 15
 Voorbereiding 16-17 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26
Berichten: 242
Locatie: Olen
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Weet hier iemand op welke uren er zullen getraind worden op de stage in Herentals?
Ik woon daar ni ver vandaan dus willek wel nekeer gaan zien.

_________________
EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!!


19 Jul 2016, 15:21
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Olensen iendrachter schreef:
Weet hier iemand op welke uren er zullen getraind worden op de stage in Herentals?
Ik woon daar ni ver vandaan dus willek wel nekeer gaan zien.


zie link naar website:

https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/s ... t-clublied

blijkbaar training in voor- en namiddag. Nekeer tegen rond 10u passeren?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


22 Jul 2016, 14:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Timoilsjt schreef:
Olensen iendrachter schreef:
Weet hier iemand op welke uren er zullen getraind worden op de stage in Herentals?
Ik woon daar ni ver vandaan dus willek wel nekeer gaan zien.


zie link naar website:

https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/s ... t-clublied

blijkbaar training in voor- en namiddag. Nekeer tegen rond 10u passeren?

--
Een heel goed idee om al die nieuwkomers ook het clublied aan te leren.
Zodanig dat ze het in Keulen niet horen donderen,... (en ze hun hersenen moeten pijnigen ('wat zingen ze doar na...?) als ze onze gezangen horen....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


22 Jul 2016, 16:33
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Bomber schreef:
is een jaarlijkse traditie hoor.


Goei tradiesjes zen er om in ere t auven :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


23 Jul 2016, 10:00
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
op stage met .............................20 man.

13 :? spelers en 7 :D begeleiders, buschauffeur inbegrepen.

waar halen ze het in hun hoofd ? :hmm:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


24 Jul 2016, 23:16
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
zwetzat schreef:
op stage met .............................20 man.

13 :? spelers en 7 :D begeleiders, buschauffeur inbegrepen.

waar halen ze het in hun hoofd ? :hmm:


Ik dacht ergens 30 man in totaal gelezen te hebben? Afgaande op de foto's op de site, leken alle spelers er toch te zijn?


25 Jul 2016, 8:30
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
DT schreef:
zwetzat schreef:
op stage met .............................20 man.

13 :? spelers en 7 :D begeleiders, buschauffeur inbegrepen.

waar halen ze het in hun hoofd ? :hmm:


Ik dacht ergens 30 man in totaal gelezen te hebben? Afgaande op de foto's op de site, leken alle spelers er toch te zijn?


DG verklaart toch ook op EA-tv dat ze met 13 spelers waren.

_________________
OB17


25 Jul 2016, 9:23
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Tokkie schreef:
DT schreef:
zwetzat schreef:
op stage met .............................20 man.

13 :? spelers en 7 :D begeleiders, buschauffeur inbegrepen.

waar halen ze het in hun hoofd ? :hmm:


Ik dacht ergens 30 man in totaal gelezen te hebben? Afgaande op de foto's op de site, leken alle spelers er toch te zijn?


DG verklaart toch ook op EA-tv dat ze met 13 spelers waren.


Mannekes, in plaats van te freaken over het aantal mensen mee op de stage, volstaat het toch gewoon om eens naar de foto's van de stage te kijken? De stagefoto's laten duidelijk alle huidige kernspelers zien (op de derde doelman na die ziek moest terugkeren): je hebt momenteel 21 kernspelers, waaronder 3 doelmannen. Schieten er nog 18 over na aftrek van de drie doelmannen... Daarnaast ook nog 2 geblesseerden met Van Damme en J. Geenens (weliswaar wel aanwezig op de stage), dus kom je uit op 16 veldspelers. Er waren dus wel degelijk 20 spelers mee. Bij het bepalen van die "13" wordt misschien het onderscheid gemaakt tussen enerzijds de aangetrokken/gebleven spelers van de A-kern en de beloften die werden overgeheveld naar de A-kern anderzijds... Als je dat onderscheid maakt, kom ik immers ook aan 13 "echte" A-kernspelers... Denk dus eerder dat de uitspraken van DG te kaderen zijn in lijn met zijn interview op de site, namelijk dat - in zijn ogen - zijn kern nog niet af is en dat hij dus niet met een "volledige" kern op stage is kunnen vertrekken... Maar het beschikbare A-kern-spelersmateriaal zoals het op de officiële site staat, was dus effectief wel aanwezig op de stage.


25 Jul 2016, 9:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
DT schreef:
Tokkie schreef:
DT schreef:

Ik dacht ergens 30 man in totaal gelezen te hebben? Afgaande op de foto's op de site, leken alle spelers er toch te zijn?


DG verklaart toch ook op EA-tv dat ze met 13 spelers waren.


Mannekes, in plaats van te freaken over het aantal mensen mee op de stage, volstaat het toch gewoon om eens naar de foto's van de stage te kijken? De stagefoto's laten duidelijk alle huidige kernspelers zien (op de derde doelman na die ziek moest terugkeren): je hebt momenteel 21 kernspelers, waaronder 3 doelmannen. Schieten er nog 18 over na aftrek van de drie doelmannen... Daarnaast ook nog 2 geblesseerden met Van Damme en J. Geenens (weliswaar wel aanwezig op de stage), dus kom je uit op 16 veldspelers. Er waren dus wel degelijk 20 spelers mee. Bij het bepalen van die "13" wordt misschien het onderscheid gemaakt tussen enerzijds de aangetrokken/gebleven spelers van de A-kern en de beloften die werden overgeheveld naar de A-kern anderzijds... Als je dat onderscheid maakt, kom ik immers ook aan 13 "echte" A-kernspelers... Denk dus eerder dat de uitspraken van DG te kaderen zijn in lijn met zijn interview op de site, namelijk dat - in zijn ogen - zijn kern nog niet af is en dat hij dus niet met een "volledige" kern op stage is kunnen vertrekken... Maar het beschikbare A-kern-spelersmateriaal zoals het op de officiële site staat, was dus effectief wel aanwezig op de stage.


Don't shoot the pianist ;)

_________________
OB17


25 Jul 2016, 11:11
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
iemand n kort verslagske na de 0-5 op jonglede? wie en wat viel op?


26 Jul 2016, 22:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Davy schreef:
iemand n kort verslagske na de 0-5 op jonglede? wie en wat viel op?

Ik heb er een goed oog in.
Nieuwe ploeg en dat is nog wat zoeken.
Ervaring achteraan met Van Hoevelen valt op.
Mitu was aangenaam om zien, vaak de flank af en assists en goal.
Eerste oefenpot zegt niks maar ik hou er een goed gevoel aan over.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


26 Jul 2016, 22:41
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Veel meer kracht, snelheid en techniek in de ploeg in vergelijking met de krabbers van afgelopen seizoen. Wat ze nu al kunnen brengen op zo een korte tijd amai dit kan iets mooi worden mits nog enkele gerichte versterkingen natuurlijk, 't liefst zeker nog een grote targetspits.
En er lopen eindelijk in de frontlinie spelers die een mannetje kunnen uitschakelen en een gepaste assist kunnen geven, geen Baels of Lusambas te bespeuren oef.. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


27 Jul 2016, 7:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Hugo schreef:
Veel meer kracht, snelheid en techniek in de ploeg in vergelijking met de krabbers van afgelopen seizoen. Wat ze nu al kunnen brengen op zo een korte tijd amai dit kan iets mooi worden mits nog enkele gerichte versterkingen natuurlijk, 't liefst zeker nog een grote targetspits.
En er lopen eindelijk in de frontlinie spelers die een mannetje kunnen uitschakelen en een gepaste assist kunnen geven, geen Baels of Lusambas te bespeuren oef.. :EA:

--
Dit is een hoopgevend verslag. Kan eigenlijk alleen maar stelselmatig verbeteren als de moter na enkele weken nog meer gerodeerd is, Ook zeer positief voor de spelers zelf, dat ze nu ook zien dat de ploeg mogelijkheden biedt om mee te strijden voor een ereplaats.
De hemel klaart eindelijk op.....na het vorig seizoen...Nu nog zoveel mogelijk bevestigen....!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


27 Jul 2016, 7:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
en meer dan 2 goede passes na elkaar. :juij: lang geleden.


27 Jul 2016, 10:02
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
waly 2 schreef:
en meer dan 2 goede passes na elkaar. :juij: lang geleden.


Yep, bij momenten mooi combinatievoetbal gezien en vooral regelmatig individuele acties (die dan nog lukken ook!). Opnieuw iemand die zijn flank durft afgaan en vervolgens nog een goede voorzet geeft ook! Daarom sluit ik mij aan bij Hugo, dat een kopbalsterke targetspits - indien betaalbaar - een grote meerwaarde kan betekenen.

Mij viel vooral op dat het vanachter al vrij goed in elkaar zat, om nog maar een week samen te spelen. Er staat daar heel wat ervaring samen en dat zie je. Ze zijn rustig, voetballen goed uit,... Laat hun nog wat meer op elkaar ingespeeld geraken en je hebt een stabiele verdediging. Altijd leuk om weten als middenvelder of aanvaller, als je uw bal kwijt geraakt dat ge op de gasten achter u kunt rekenen om uw steek op te rapen. Iets wat vorig jaar niet altijd het geval was...

Van Tricht heeft mij kunnen bekoren evenals Mitu en Lusala. Niet meteen een speler bezig gezien waarvan ik dacht 'haalt em er alstublieft af, ge speelt nog beter met 10', dit in tegenstelling tot vorig seizoen waar je van tijd half de ploeg met den time liever in de kleedkamer wou laten ;-).

Mooie redding trouwens van kevin op die vrije trap in de benedenhoek. (y)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


27 Jul 2016, 10:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 217 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 189 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst