Spelerskern 2017 - 2018 - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 14
 Spelerskern 2017 - 2018 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
zwawi schreef:
Bakkie schreef:
Ge moet het hem zelf eens vragen hoe het komt dat hij niet blijft,dan hoor je eens de andere kant van het verhaal ;)

Ik spreek geen Frans. Vertel mij maar in een privebericht ;)

Vrijdag eens vragen op de supp vergadering e ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Apr 2017, 15:33
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Bakkie schreef:
Ge moet het hem zelf eens vragen hoe het komt dat hij niet blijft,dan hoor je eens de andere kant van het verhaal ;)


Waarom zeg je het hier niet gewoon hoe de vork exact aan de steel zit, als je toch beweert de waarheid te weten? Elke supporter is daarin geïnteresseerd.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


04 Apr 2017, 16:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Timoilsjt schreef:
Bakkie schreef:
Ge moet het hem zelf eens vragen hoe het komt dat hij niet blijft,dan hoor je eens de andere kant van het verhaal ;)


Waarom zeg je het hier niet gewoon hoe de vork exact aan de steel zit, als je toch beweert de waarheid te weten? Elke supporter is daarin geïnteresseerd.


Als het over DE WAARHEID gaat daar wachten de supps al heeeelll lang op hoor ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Apr 2017, 16:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
En gaat die waarheid dan op de supportersvergadering verteld worden Bakkie?
Zo ja, dan is er geen probleem en horen we het daar wel.
Zo neen, wat houdt u dan tegen om ze hier zelf te posten?


04 Apr 2017, 17:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Wat ik gisteren verkondigde over Baras,dat staat dan vandaag in de krant,dus uit mijn duim heb ik het niet gezogen e ;)
Toen ik hier vorig jaar het FDR geklungel verkondigde,toen zat hij op mijn vrouw :) en ik denk dat ze nu een affaire heeft met Lejuste :plat:
Ik ga niet vooruit lopen op de vergadering van de 'vzw' anders heeft een vergadering weinig nut e.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Apr 2017, 18:02
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Bakkie schreef:
Wat ik gisteren verkondigde over Baras,dat staat dan vandaag in de krant,dus uit mijn duim heb ik het niet gezogen e ;)
Toen ik hier vorig jaar het FDR geklungel verkondigde,toen zat hij op mijn vrouw :) en ik denk dat ze nu een affaire heeft met Lejuste :plat:
Ik ga niet vooruit lopen op de vergadering van de 'vzw' anders heeft een vergadering weinig nut e.

Niet akkoord, sorry.
In verband met Baras spreek je over de andere kant van het verhaal. Die zal volgens mij niet in de krant staan.
En bij het andere geef je geen antwoord op mijn vraag. Je zegt dat de supporters al heel lang wachten op de echte waarheid. Krijgen we die dan te horen op de supportersvergadering?


04 Apr 2017, 18:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
zwawi schreef:
Bakkie schreef:
Wat ik gisteren verkondigde over Baras,dat staat dan vandaag in de krant,dus uit mijn duim heb ik het niet gezogen e ;)
Toen ik hier vorig jaar het FDR geklungel verkondigde,toen zat hij op mijn vrouw :) en ik denk dat ze nu een affaire heeft met Lejuste :plat:
Ik ga niet vooruit lopen op de vergadering van de 'vzw' anders heeft een vergadering weinig nut e.

Niet akkoord, sorry.
In verband met Baras spreek je over de andere kant van het verhaal. Die zal volgens mij niet in de krant staan.
En bij het andere geef je geen antwoord op mijn vraag. Je zegt dat de supporters al heel lang wachten op de echte waarheid. Krijgen we die dan te horen op de supportersvergadering?

Ik ben ook met veel niet akkoord jong ;)
Dat is eerder een vraag voor de vzw e,hoe kan ik nu weten of ze de waarheid gaan vertellen de vrijdag,maar ik denk het wel ;) als je ziet dat er bepaalde mensen van de 'vzw' het geweer van schouder aan het veranderen zijn.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Apr 2017, 18:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
ondertussen zitten we toch stilletjes aan aan die 4-5 vertrekkers die ik een tijd geleden eens vernoemde zeker ?

_________________
If you never try, you'll never know


04 Apr 2017, 20:06
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 265
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Bakkie schreef:
zwawi schreef:
Bakkie schreef:
Wat ik gisteren verkondigde over Baras,dat staat dan vandaag in de krant,dus uit mijn duim heb ik het niet gezogen e ;)
Toen ik hier vorig jaar het FDR geklungel verkondigde,toen zat hij op mijn vrouw :) en ik denk dat ze nu een affaire heeft met Lejuste :plat:
Ik ga niet vooruit lopen op de vergadering van de 'vzw' anders heeft een vergadering weinig nut e.

Niet akkoord, sorry.
In verband met Baras spreek je over de andere kant van het verhaal. Die zal volgens mij niet in de krant staan.
En bij het andere geef je geen antwoord op mijn vraag. Je zegt dat de supporters al heel lang wachten op de echte waarheid. Krijgen we die dan te horen op de supportersvergadering?

Ik ben ook met veel niet akkoord jong ;)
Dat is eerder een vraag voor de vzw e,hoe kan ik nu weten of ze de waarheid gaan vertellen de vrijdag,maar ik denk het wel ;) als je ziet dat er bepaalde mensen van de 'vzw' het geweer van schouder aan het veranderen zijn.


Een speler die maanden niet speelt, ok heeft het paar matchen goed gedaan. Voor mij geen probleem heeft waarschijnlijk meer gekost dan hij opbracht. Dus laat Lebekke nog maar eens proberen, duurt daar ook niet lang.

Aan andere kant is het hier altijd iets "Den Bakkie" weet altijd alles en veel meer dan een andere. Die moet nogal een interne bron hebben. Wat denk je dat de vzw alles weet? Ocharme een zitje in de AV en RVB, zo triestig. Ik schiet daarmee onze jongens van de VZW zeker niet af integendeel, enorm veel respect voor hun werk, maar komaan, je denkt toch niet dat alles aan jullie oren en neus gehangen wordt.

Er wordt (mij) stilletjes aan een ding duidelijk. Le Juste heeft een plan, mislukt het dan is het gedaan, want, al ik juist ben steekt hij er op een of andere manier een pak geld in, MAAR wil het ook terug. Dus plan niet slagen is gedaan met Eendracht Aalst. En anders moet je maar wat onderbroeken kopen bij http://www.underwearformen.be hoe meer je er koopt hoe beter looool misschien wordt ik dan nog voorzitter als ik geld genoeg heb :drank: :drank: :drank: :drank: en chips :worship:


04 Apr 2017, 20:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
tigers schreef:
Bakkie schreef:
zwawi schreef:
Niet akkoord, sorry.
In verband met Baras spreek je over de andere kant van het verhaal. Die zal volgens mij niet in de krant staan.
En bij het andere geef je geen antwoord op mijn vraag. Je zegt dat de supporters al heel lang wachten op de echte waarheid. Krijgen we die dan te horen op de supportersvergadering?

Ik ben ook met veel niet akkoord jong ;)
Dat is eerder een vraag voor de vzw e,hoe kan ik nu weten of ze de waarheid gaan vertellen de vrijdag,maar ik denk het wel ;) als je ziet dat er bepaalde mensen van de 'vzw' het geweer van schouder aan het veranderen zijn.


Een speler die maanden niet speelt, ok heeft het paar matchen goed gedaan. Voor mij geen probleem heeft waarschijnlijk meer gekost dan hij opbracht. Dus laat Lebekke nog maar eens proberen, duurt daar ook niet lang.

Aan andere kant is het hier altijd iets "Den Bakkie" weet altijd alles en veel meer dan een andere. Die moet nogal een interne bron hebben. Wat denk je dat de vzw alles weet? Ocharme een zitje in de AV en RVB, zo triestig. Ik schiet daarmee onze jongens van de VZW zeker niet af integendeel, enorm veel respect voor hun werk, maar komaan, je denkt toch niet dat alles aan jullie oren en neus gehangen wordt.

Er wordt (mij) stilletjes aan een ding duidelijk. Le Juste heeft een plan, mislukt het dan is het gedaan, want, al ik juist ben steekt hij er op een of andere manier een pak geld in, MAAR wil het ook terug. Dus plan niet slagen is gedaan met Eendracht Aalst. En anders moet je maar wat onderbroeken kopen bij http://www.underwearformen.be hoe meer je er koopt hoe beter looool misschien wordt ik dan nog voorzitter als ik geld genoeg heb :drank: :drank: :drank: :drank: en chips :worship:


Das toch normaal e Tijger,dat ik meer weet dan een andere,ik weet het van FDR die nog steeds een affaire heeft met mijn vrouw :plat: :plat: ik weet een ding het standbeeld van onze vriend lejuste is aan het afbrokkelen. :lol:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Apr 2017, 20:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Bakkie schreef:
ik weet een ding het standbeeld van onze vriend lejuste is aan het afbrokkelen. :lol:

En daar heb jij blijkbaar plezier in?
Als buitenstaander weet ik niet hoe goed de intenties van plj zijn, maar mij lijkt het dat jij liever plj en bijgevolg EA op de fles ziet gaan, en dus uw grote gelijk hier bewezen wordt, dan dat zijn plan om ons te redden zou lukken. Vreemde gedachte toch. Dus ofwel zijde van slechte wil, ofwel weet je veel meer over de goede intenties van plj dan de modale iendrachtsupporter. Ik vermoed en hoop het 2e, maar waarom vertel je het dan niet zoals het effectief is zodat alle supporters de waarheid weten?


04 Apr 2017, 21:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
ajoin_bart schreef:
Bakkie schreef:
ik weet een ding het standbeeld van onze vriend lejuste is aan het afbrokkelen. :lol:

En daar heb jij blijkbaar plezier in?
Als buitenstaander weet ik niet hoe goed de intenties van plj zijn, maar mij lijkt het dat jij liever plj en bijgevolg EA op de fles ziet gaan, en dus uw grote gelijk hier bewezen wordt, dan dat zijn plan om ons te redden zou lukken. Vreemde gedachte toch. Dus ofwel zijde van slechte wil, ofwel weet je veel meer over de goede intenties van plj dan de modale iendrachtsupporter. Ik vermoed en hoop het 2e, maar waarom vertel je het dan niet zoals het effectief is zodat alle supporters de waarheid weten?


Als je 500.000€ niet nodig hebt,heb je dan als voorzitter goede intenties voor de club? Dus aan hem om het tegendeel te bewijzen,dus moet hij ook met centen tevoorschijn komen,zo,simpel is het.

En ja we hadden beter op de fles geweest,dan speelde nu een klasse lager,maar dan begon je wel met geen rugzak vol schulden en dan nog het risico dat er een of andere lul,de club gaat verkopen als hij een paar duizenden eurotjes kan aan verdienen,mag men dan niet zeggen dat lejuste geen enkele binding heeft let zijn amateur clubje?
Het enige waar het hem blijkbaar om te doen is het alleen heerschappij over de club,in Turkije zit er ook zo nen teppen.
Of moet men altijd de positieveling uithangen en doen alsof alles koek en ei is aan de Bredestraat?

En iedereen die mij kent Ajoinbart,weet dat ik me steeds heb ingezet voor de club,maar aangezien je jeugdige leeftijd kan je daar moeilijk over meepraten natuurlijk,dus ik zou op mijn woorden wat letten als je mij beschuldigd dat ik van slechte wil zou zijn,misschien moet je eerst zelf eens initiatief nemen om iets te doen voor uw geliefde club. ;) en dan zullen we verder discuteren.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Apr 2017, 21:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Ik zeg toch dat ik het 2e vermoedde bakkie ;) is geen persoonlijke aanval hoor
Ik vind het gewoon opvallend hoe extreem je bent tov plj.
Oke gv wou enorm investeren in de club, maar daarom moet dit toch niet blind aanvaard worden? Stel dat hij zich gwn id club wou nestelen om meerderheid te verkrijgen en nadien te fusioneren? Dan zit je daar met uw 500k.. ik ken zijn motieven en intenties niet, net als die v plj trouwens. Vandaar dat ik sceptisch ben tegenover beide. Maar plj heeft ons wel gered vandaar dat hij voor mij het voordeel van de twijfel krijgt. Maar kan verkeerd zijn ook he..
Vrijdag zal de gewone sup wat wijzer worden na de vergadering, jij weet wss al wat de gesprekken opgeleverd hebben ;-)


04 Apr 2017, 22:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
ajoin_bart schreef:
Ik zeg toch dat ik het 2e vermoedde bakkie ;) is geen persoonlijke aanval hoor
Ik vind het gewoon opvallend hoe extreem je bent tov plj.
Oke gv wou enorm investeren in de club, maar daarom moet dit toch niet blind aanvaard worden? Stel dat hij zich gwn id club wou nestelen om meerderheid te verkrijgen en nadien te fusioneren? Dan zit je daar met uw 500k.. ik ken zijn motieven en intenties niet, net als die v plj trouwens. Vandaar dat ik sceptisch ben tegenover beide. Maar plj heeft ons wel gered vandaar dat hij voor mij het voordeel van de twijfel krijgt. Maar kan verkeerd zijn ook he..
Vrijdag zal de gewone sup wat wijzer worden na de vergadering, jij weet wss al wat de gesprekken opgeleverd hebben ;-)


Dezelfde argumenten die je opwerpt t.o.v. Valckenier kan je toch makkelijk opwerpen t.o.v. PLJ ook ?
Alleen dat gebeurd(e) niet. En de enige verklaring daarvoor is dat uw supportershart aan wishfull thinking doet.
Wat dat "redden" betreft heb ik in een eerdere post hier al eens aangegeven dat dit wel een zeer rekbaar begrip is. Wie is er gered, wat is er gered ? Wie heeft profijt gehaald uit die redding ?

_________________
If you never try, you'll never know


05 Apr 2017, 18:48
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Bram schreef:
Dezelfde argumenten die je opwerpt t.o.v. Valckenier kan je toch makkelijk opwerpen t.o.v. PLJ ook ?
Alleen dat gebeurd(e) niet. En de enige verklaring daarvoor is dat uw supportershart aan wishfull thinking doet.
Wat dat "redden" betreft heb ik in een eerdere post hier al eens aangegeven dat dit wel een zeer rekbaar begrip is. Wie is er gered, wat is er gered ? Wie heeft profijt gehaald uit die redding ?

Idd dezelfde argumenten gelden ook voor plj. Alleen heeft die niet in het verleden verkondigd dat er mr 1 club in de denderstreek kan zijn en hij wil fusioneren. Ik zie de spandoeken nog voor de garage van gv hangen toendertijd. Sindsdien heb ik het er ni zo voor en ben ik extra sceptisch ;-)
En van dat redden is idd een discussie waar iedereen zijn eigen mening over heeft. Ik ben nog altijd blij dat ik nr Eendracht Aalst, stamnr 90, spelend in wit en zwart aan t heilig hert kan komen kijken. En liever top in 2e amateur dan 4e provinciale
De harde kern van Beveren had ook geprobeerd met yb Beveren in 4e provinciale te herbeginnen en zie waar ze nu zitten.. als ze het stamnr van een andere ploeg hadden kunnen opkopen en van 0 herbeginnen, had het idd mss beter geweest dan te blijven dobberen maar dat zullen we wellicht nooit weten...


05 Apr 2017, 21:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst