Spelerskern 2017 - 2018 - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14
 Spelerskern 2017 - 2018 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
volgens hnb is yala ,na een echografie,niet voldoende hersteld om zondag te spelen.


18 Aug 2017, 10:10
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
pattaboem schreef:
DavidSeal schreef:
pattaboem schreef:
---
Sorry, ik heb altijd al ons (nieuwe) EA-bestuur intens verdedigd. En het voor hen opgenomen als er kritiek via dit forum werd geuit .
Mijn énigste kritiek op ons bestuur, is de soms gebrekkige of ontbrekende communicatie naar de supporters. D'as alles.
En zeg nu eens eerlijk. Dit is toch niet wat het zou moeten zijn....Dat kan toch beter?
Maar wat betreft Yala Lusala, informeer ik simpelweg of forumleden soms iets meer weten.
Want als we moeten wachten tot het op de website verschijnt is 't veelal lang wachten
....Met die vraag is toch niks mis mee?
De officiele wedstrijden (beker) ....zijn intussen toch al begonnen hé...

:? :lol: Je snapt het ECHT niet he?!


Nee, Boempattat, ge snapt het NIET! Dat was omdat jij doorgaans hier elke dag het bestuur ophemelt en bijna verheerlijkt, en bijna schreeuwt om een standbeeld voor PLJ(en het stadsbestuur quasi elke dag eens afkraakt) en dat ge nu eens van uw oren maakt ivm communicatie...Dààrom hebben we nu eens gelachen en gezegd; ALTIJD...Begrijp je het nu?!!
---

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


18 Aug 2017, 10:28
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Eergisteren gehoord op Duffel dat Bigen de trainingen terug hervat heeft, maar dat de wedstrijden de komende dagen nog te vroeg komen. Dat ze hem maar rustig laten herstellen, want we gaan hem nog hard nodig hebben dit seizoen ! (y)

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


19 Aug 2017, 3:15
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Lusala heeft een scheurtje in het enkelligament.het word afwachten of hij de competitiestart haalt.


19 Aug 2017, 10:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
waly 2 schreef:
volgens hnb is yala ,na een echografie,niet voldoende hersteld om zondag te spelen.


Dat staat ook letterlijk in het interview dat ik van TDC heb afgenomen, en dat wel degelijk op onze website staat! Het interview werd dinsdag afgenomen, de echo was voorzien voor woensdag, maar TDC was dinsdag al 100 % zeker dat Bigen nu zondag niet zal spelen.

Je kunt toch niet verwachten dat er op onze website dagelijks een medische stand van zaken van al onze spelers komt, hé??? :crazy:


19 Aug 2017, 11:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Los Beldos schreef:
Eergisteren gehoord op Duffel dat Bigen de trainingen terug hervat heeft, maar dat de wedstrijden de komende dagen nog te vroeg komen. Dat ze hem maar rustig laten herstellen, want we gaan hem nog hard nodig hebben dit seizoen ! (y)


100 % gelijk: de Beker van België is een leuk (financieel) toemaatje, maar de competitie is oneindig veel belangrijker. Moest ik coach zijn, ik zou alle (licht) gekwetste spelers sowieso niet meer opstellen in officiële matchen waar er fysiek geknokt moet worden. De eerste competitiematch wordt al meteen een serieuze test: op 09/09 naar Dessel Sport.


19 Aug 2017, 11:36
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
"De Franse testspeler Bardou Mapeja werd doorgestuurd omdat hij niet meteen een meerwaarde was."


09 Nov 2017, 10:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
iendrachter schreef:
allesaaneen schreef:
"De Franse testspeler Bardou Mapeja werd doorgestuurd omdat hij niet meteen een meerwaarde was."


Heb hem zien spelen op Teralfene en heeft daar 2 mooie goals gemaakt maar denk dat vooral het gebrek aan matchritme het probleem zal zijn, zat al even zonder club dus tegen als die wedstrijd fit is,is het seizoen gedaan.
Denk ook niet dat we nood hebben aan een offensieve flankspeler, eerder centraal opt midden hebben we enorm veel spelers lopen maar weinig die kunnen voetballen.
Zo iemand als Olivier Verstraete van Oudenaarde bvb, was mij al opgevallen vorig seizoen bij Izegem en is nu ginder toch ook weer een sterkhouder, veel beter dan een vetbetaalde WVT die niet meer van de bank komt....


WVT is de fout van TDC. Hij wou hem absoluut behouden, waar ik kan inkomen. Maar dan moet je als trainer er maar voor zorgen dat hij rendeert en hem ook gebruiken natuurlijk. Zonietis het weggesmeten geld en hadden we beter iemand anders gehaald of er onze poef mee afbetaald.


09 Nov 2017, 13:57
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
kheiremans schreef:
iendrachter schreef:
allesaaneen schreef:
"De Franse testspeler Bardou Mapeja werd doorgestuurd omdat hij niet meteen een meerwaarde was."


Heb hem zien spelen op Teralfene en heeft daar 2 mooie goals gemaakt maar denk dat vooral het gebrek aan matchritme het probleem zal zijn, zat al even zonder club dus tegen als die wedstrijd fit is,is het seizoen gedaan.
Denk ook niet dat we nood hebben aan een offensieve flankspeler, eerder centraal opt midden hebben we enorm veel spelers lopen maar weinig die kunnen voetballen.
Zo iemand als Olivier Verstraete van Oudenaarde bvb, was mij al opgevallen vorig seizoen bij Izegem en is nu ginder toch ook weer een sterkhouder, veel beter dan een vetbetaalde WVT die niet meer van de bank komt....


WVT is de fout van TDC. Hij wou hem absoluut behouden, waar ik kan inkomen. Maar dan moet je als trainer er maar voor zorgen dat hij rendeert en hem ook gebruiken natuurlijk. Zonietis het weggesmeten geld en hadden we beter iemand anders gehaald of er onze poef mee afbetaald.


Goh ja, 'fout'...WVT is een speler waar een publiek veel plezier kan aan beleven, ALS hij zich kan doorzetten...TDC had waarschijnlijk gehoopt dat dat dit seizoen ging gebeuren, in een voetbaltechnisch hoogstaandere reeks. Ondertussen is het wel duidelijk dat dat niet zal gebeuren. Gegokt en verloren. Ik denk dat de teleurstelling bij WVT wel minstens zo groot zal zijn...

Trouwens, wat is 'vetbetaald'? :) En hij zal waarschijnlijk ook niet de enige semi-prof zijn die (momenteel) op de bank zit...


09 Nov 2017, 15:52
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
allesaaneen schreef:
kheiremans schreef:
iendrachter schreef:

Heb hem zien spelen op Teralfene en heeft daar 2 mooie goals gemaakt maar denk dat vooral het gebrek aan matchritme het probleem zal zijn, zat al even zonder club dus tegen als die wedstrijd fit is,is het seizoen gedaan.
Denk ook niet dat we nood hebben aan een offensieve flankspeler, eerder centraal opt midden hebben we enorm veel spelers lopen maar weinig die kunnen voetballen.
Zo iemand als Olivier Verstraete van Oudenaarde bvb, was mij al opgevallen vorig seizoen bij Izegem en is nu ginder toch ook weer een sterkhouder, veel beter dan een vetbetaalde WVT die niet meer van de bank komt....


WVT is de fout van TDC. Hij wou hem absoluut behouden, waar ik kan inkomen. Maar dan moet je als trainer er maar voor zorgen dat hij rendeert en hem ook gebruiken natuurlijk. Zonietis het weggesmeten geld en hadden we beter iemand anders gehaald of er onze poef mee afbetaald.


Goh ja, 'fout'...WVT is een speler waar een publiek veel plezier kan aan beleven, ALS hij zich kan doorzetten...TDC had waarschijnlijk gehoopt dat dat dit seizoen ging gebeuren, in een voetbaltechnisch hoogstaandere reeks. Ondertussen is het wel duidelijk dat dat niet zal gebeuren. Gegokt en verloren. Ik denk dat de teleurstelling bij WVT wel minstens zo groot zal zijn...

Trouwens, wat is 'vetbetaald'? :) En hij zal waarschijnlijk ook niet de enige semi-prof zijn die (momenteel) op de bank zit...


Ik vind dit persoonlijk wel een fout. Als trainer moet je toch proberen in te schatten hoe je je potentieel moet/kan brengen. Als je een bepaalde speler wilt houden en hij komt niet aan de bak, heb je toch een verkeerde keuze gemaakt volgens mij. Ik denk nog altijd niet dat we ons geld zomaar kunnen over de balk gooien.

Geen afbreuk aan het andere werk van TDC.


09 Nov 2017, 17:39
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
allesaaneen schreef:
kheiremans schreef:
iendrachter schreef:

Heb hem zien spelen op Teralfene en heeft daar 2 mooie goals gemaakt maar denk dat vooral het gebrek aan matchritme het probleem zal zijn, zat al even zonder club dus tegen als die wedstrijd fit is,is het seizoen gedaan.
Denk ook niet dat we nood hebben aan een offensieve flankspeler, eerder centraal opt midden hebben we enorm veel spelers lopen maar weinig die kunnen voetballen.
Zo iemand als Olivier Verstraete van Oudenaarde bvb, was mij al opgevallen vorig seizoen bij Izegem en is nu ginder toch ook weer een sterkhouder, veel beter dan een vetbetaalde WVT die niet meer van de bank komt....


WVT is de fout van TDC. Hij wou hem absoluut behouden, waar ik kan inkomen. Maar dan moet je als trainer er maar voor zorgen dat hij rendeert en hem ook gebruiken natuurlijk. Zonietis het weggesmeten geld en hadden we beter iemand anders gehaald of er onze poef mee afbetaald.


Goh ja, 'fout'...WVT is een speler waar een publiek veel plezier kan aan beleven, ALS hij zich kan doorzetten...TDC had waarschijnlijk gehoopt dat dat dit seizoen ging gebeuren, in een voetbaltechnisch hoogstaandere reeks. Ondertussen is het wel duidelijk dat dat niet zal gebeuren. Gegokt en verloren. Ik denk dat de teleurstelling bij WVT wel minstens zo groot zal zijn...

Trouwens, wat is 'vetbetaald'? :) En hij zal waarschijnlijk ook niet de enige semi-prof zijn die (momenteel) op de bank zit...


Ik geef helemaal gelijk op dat stukje, maar het is wel de duurste speler van de kern dus dat "vetbetaalde" klopt ook hoor. Ach ja, soms lukt het en soms niet kijk naar Stanciu bij RSCA en Morioka bij W-B... een héél talentvolle speler die om een of andere reden niet slaagt en de andere wel. Persoonlijk vond ik WVT zijn passage vorig jaar wel geslaagd als je kijkt naar zijn statistieken (9g/9a denk ik, dat komt dan op zo'n kleine 25% van onze gemaakte doelpunten).

Wannes en Bigen rendeerden op hun best met een top-Bahnou en Brian in hun rug, Brian zorgde voor restverdediging, Bahnou liep de longen uit zijn lijf... toen Brian uit vorm was zakte Bahnou op de plaats van Brian en kwam Jilke de rol van Bahnou overnemen ZONDER KWALITEITSVERLIES. Dit jaar zie je dat alle 6'en (Bahnou, Brian, Gianni) op Kokkie na het moeilijk hebben waardoor Wannes niet zal kunnen renderen en waarschijnlijk daarom zet TDC hem er niet op? Wil je Wannes op het veld, dan zal je de befaamde 4-3-1-2 tactiek uit de eindronde tegen Winkel en Hasselt moeten bovenhalen maar dan haal je een aanvaller in vorm (Klaas, Yady en in mindere mate Mitu) eraf voor een middenvelder uit vorm (Brian, Gianni, Bigen, Wannes).


09 Nov 2017, 17:58
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Die befaamde eindronde opstelling van vorig jaar was er dan wel eentje zonder WVT.. .. ;)


09 Nov 2017, 18:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Valt veel voor te zeggen bij de reacties rond de individuele spelersprestaties maar wat je toch ook moet durven erkennen is simpelweg dat het niveau van de competitie en zeker ook het opgelegde tempo hoger ligt en dat bepaalde spelers nu eenmaal meer tijd nodig hebben om zich hieraan aan te passen dan andere... En vooral dat ploegen, zonder op het eerste zicht enige namen (zoals Oosterzonen bijvoorbeeld), ook dat tempo 95 min lang kunnen aanhouden...

En het valt ook op dat het voetbaltechnische meesterschap als doorslaggevend criterium er maar uitkomt bij ploegen die out of our league zijn (Lommel), al een aantal jaar samenspelen (Dessel bijvoorbeeld) of op een stevige tweedeklasse-basis kunnen bouwen (Heist, Geel) en dat het verschil dus voornamelijk op fysieke capaciteiten wordt gemaakt dan net op dit voetbaltechnisch meesterschap: kracht, snelheid, loopvermogen, frisheid van het moment. Dat is een vaststelling en tevens ook een verklaring waarom er bij ons een aantal zijn waar de kwaliteit er gewoon niet uitkomt... Zoals ik in de voorbereiding al aangaf: een Bigen heeft vorig jaar met zijn balvastheid menig ploegen pijn gedaan - als er nu nog maar een bal in zijn richting vertrekt, zitten er al 1 of 2 in zijn nek nog voor de bal is aangekomen... En dit geen 70 min lang waarbij je in de laatste 20 min nog iets kan ombuigen, maar 95 min lang... Die elementen maken ook dat het voor sommigen heel moeilijk is om nu een plaats af te dwingen omdat kwaliteit aan de bal alleen simpelweg niet volstaat... Zeker als je een speler bent, die om zelf goed te kunnen renderen, afhankelijk is van de prestaties van die rond u en die constante, degelijke prestaties zijn er voorlopig nog te weinig...


10 Nov 2017, 12:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
iendrachter schreef:
DT schreef:
Valt veel voor te zeggen bij de reacties rond de individuele spelersprestaties maar wat je toch ook moet durven erkennen is simpelweg dat het niveau van de competitie en zeker ook het opgelegde tempo hoger ligt en dat bepaalde spelers nu eenmaal meer tijd nodig hebben om zich hieraan aan te passen dan andere... En vooral dat ploegen, zonder op het eerste zicht enige namen (zoals Oosterzonen bijvoorbeeld), ook dat tempo 95 min lang kunnen aanhouden...

En het valt ook op dat het voetbaltechnische meesterschap als doorslaggevend criterium er maar uitkomt bij ploegen die out of our league zijn (Lommel), al een aantal jaar samenspelen (Dessel bijvoorbeeld) of op een stevige tweedeklasse-basis kunnen bouwen (Heist, Geel) en dat het verschil dus voornamelijk op fysieke capaciteiten wordt gemaakt dan net op dit voetbaltechnisch meesterschap: kracht, snelheid, loopvermogen, frisheid van het moment. Dat is een vaststelling en tevens ook een verklaring waarom er bij ons een aantal zijn waar de kwaliteit er gewoon niet uitkomt... Zoals ik in de voorbereiding al aangaf: een Bigen heeft vorig jaar met zijn balvastheid menig ploegen pijn gedaan - als er nu nog maar een bal in zijn richting vertrekt, zitten er al 1 of 2 in zijn nek nog voor de bal is aangekomen... En dit geen 70 min lang waarbij je in de laatste 20 min nog iets kan ombuigen, maar 95 min lang... Die elementen maken ook dat het voor sommigen heel moeilijk is om nu een plaats af te dwingen omdat kwaliteit aan de bal alleen simpelweg niet volstaat... Zeker als je een speler bent, die om zelf goed te kunnen renderen, afhankelijk is van de prestaties van die rond u en die constante, degelijke prestaties zijn er voorlopig nog te weinig...


Er zijn teveel spelers onder hun niveau van vorig seizoen en dat kan zoals je zegt idd aan de hogere reeks en sterkere tegenstanders liggen, maar op een moment gaan ze toch uit hun pijp moeten komen of anders zijn ze simpelweg te zwak voor dit niveau, voetballen verleer je toch niet?
Probleem is ook dat de sterkhouders gebleven zijn maar dat er eigenlijk bijna geen enkele transfer al een echte versterking gebleken is, wat je toch wel zou verwachten na een promotie.
Ik lees ook dikwijls in interviews in de krant dat er nog veel spelers bij ons zitten die denken van nog hogerop te kunnen, maar dat ze dan toch maar eerst eens bevestigen in de reeks waar we nu zitten.
Tegen Lommel kon je zien welke spelers het hogere niveau aankonden en voor mij was dat enkel Verstraeten.
En iemand als De Rock zie ik met zijn werkkracht en neus voor goals ook nog hogerop geraken maar dat is het dan ook.
Als ik PVDP op de vergadering hoorde praten over de gedane transfers is het precies of ze hier allemaal gratis spelen, en dat kan ik toch moeilijk geloven.
Ik lees vandaag in de krant dat Claeys terugkomt in de selectie en dat Amazou en Ntika eruit vallen....


Bangoura heeft ons wel al serieus wat bijgebracht denk ik maar inderdaad de rest amper. Spijtig dat een De Koker dan bv niet de voorkeur krijgt ipv nog 2 man te halen voor die plek die niet beter zijn.


10 Nov 2017, 16:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Spelerskern 2017 - 2018
Sorry, maar een Bangoura loopt zich een ongeluk maar eenmaal hij de bal dan toch verovert doet hij er in veel gevallen niets mee. Ben nog helemaal niet overtuigd van zijn voetballende kwaliteiten.


10 Nov 2017, 16:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst