Financiële toestand - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 254 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 17
 Financiële toestand 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Financiële toestand
Bakkie schreef:
witzwet schreef:
Het is met hoogmoed en de blindheid van velen dat Bakkie lacht. Als je nu eenmaal gelijk krijgt is dit toch 'in your face' hé?


Zover had Jean en co nog niet gedacht precies ;)


Ik laat het denken aan jullie over zodat ik ook eens kan lachen.
Als alles misloopt staan er direct anderen om over te nemen, daarom dat ik niet in paniek schiet.


08 Feb 2018, 17:03
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Financiële toestand
Jean schreef:
Bakkie schreef:
witzwet schreef:
Het is met hoogmoed en de blindheid van velen dat Bakkie lacht. Als je nu eenmaal gelijk krijgt is dit toch 'in your face' hé?


Zover had Jean en co nog niet gedacht precies ;)


Ik laat het denken aan jullie over zodat ik ook eens kan lachen.
Als alles misloopt staan er direct anderen om over te nemen, daarom dat ik niet in paniek schiet.


Bron?!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


08 Feb 2018, 17:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Financiële toestand
Jean schreef:
Bakkie schreef:
witzwet schreef:
Het is met hoogmoed en de blindheid van velen dat Bakkie lacht. Als je nu eenmaal gelijk krijgt is dit toch 'in your face' hé?


Zover had Jean en co nog niet gedacht precies ;)


Ik laat het denken aan jullie over zodat ik ook eens kan lachen.
Als alles misloopt staan er direct anderen om over te nemen, daarom dat ik niet in paniek schiet.

Ergens zou een mens moeten hopen dat het mis gaat (maar het zal misgaan) ,je kan nooit zeggen dat je niet ingelicht was ;) anders moet je het nog is in het belachelijke trekken,daar zijn jullie goed in tot je de waarheid onder ogen krijgt en dan nog ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Feb 2018, 17:16

Lid geworden op: 08 Feb 2018, 17:12
Berichten: 1
Bericht Re: Financiële toestand
Ahja we waren het hele jaar door te kritisch, en dat de kritikaster maar thuisblijven? Awel ja ge ziet het met het verbloemen en oogluikjes op door het merendeel hoe ver we weer staan. Altijd hetzelfde 't is mede door die ingesteldheid dat we hoogstwaarschijnlijk weer kunnen zakken of op zoek gaan naar andere overname, en wat wordt het dan weer. Hoeveel hebben der het niet gezeg dat ze niet goed bezig waren?? maar hier geloven der nog veel in sprookjes. Merci gasten binnekort kunnen we naar 1ste prov gaan zien


08 Feb 2018, 17:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Financiële toestand
failliet schreef:
Ahja we waren het hele jaar door te kritisch, en dat de kritikaster maar thuisblijven? Awel ja ge ziet het met het verbloemen en oogluikjes op door het merendeel hoe ver we weer staan. Altijd hetzelfde 't is mede door die ingesteldheid dat we hoogstwaarschijnlijk weer kunnen zakken of op zoek gaan naar andere overname, en wat wordt het dan weer. Hoeveel hebben der het niet gezeg dat ze niet goed bezig waren?? maar hier geloven der nog veel in sprookjes. Merci gasten binnekort kunnen we naar 1ste prov gaan zien


pff altijd dat gekreft op mekander. Of dat nu iedereen het wel of niet geloofde. Wat ging dat in hemelsnaam veranderen?
We kunnen alleen maar afwachten, hoe triestig dat ook is...


08 Feb 2018, 17:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Financiële toestand
kheiremans schreef:
failliet schreef:
Ahja we waren het hele jaar door te kritisch, en dat de kritikaster maar thuisblijven? Awel ja ge ziet het met het verbloemen en oogluikjes op door het merendeel hoe ver we weer staan. Altijd hetzelfde 't is mede door die ingesteldheid dat we hoogstwaarschijnlijk weer kunnen zakken of op zoek gaan naar andere overname, en wat wordt het dan weer. Hoeveel hebben der het niet gezeg dat ze niet goed bezig waren?? maar hier geloven der nog veel in sprookjes. Merci gasten binnekort kunnen we naar 1ste prov gaan zien


pff altijd dat gekreft op mekander. Of dat nu iedereen het wel of niet geloofde. Wat ging dat in hemelsnaam veranderen?
We kunnen alleen maar afwachten, hoe triestig dat ook is...

Inderdaad,maar kom dan ook niet belachelijk doen,als ik verkeerd ben ik dan ook gerust toegeven,ik heb het beste voor met de club en hoop dat het goed komt,maar ik vrees ervoor deze keer.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Feb 2018, 17:34
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Financiële toestand
Ik zeg reeds jaren aan een stuk dat ze ons een fusie in onze strot aan het duwen zijn!
Beide clubs zitten in de stront en de grote heren gaan ons met onze rug tegen de muur zetten.
Ik hoop nog altijd dat het niet zover komt maar..........
Alé, schiet maar :D :D :D

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


08 Feb 2018, 18:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Financiële toestand
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik zeg reeds jaren aan een stuk dat ze ons een fusie in onze strot aan het duwen zijn!
Beide clubs zitten in de stront en de grote heren gaan ons met onze rug tegen de muur zetten.
Ik hoop nog altijd dat het niet zover komt maar..........
Alé, schiet maar :D :D :D

Plj heeft dat toch eens verkondigd dat hij de juiste moment afwacht om dender op te slorpen.
Maar zolang als iedereen aan een zjeel trekt staan we veel sterker dan ze denken,zonder supps heb je ook geen club.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Feb 2018, 18:44
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Financiële toestand
Bakkie schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik zeg reeds jaren aan een stuk dat ze ons een fusie in onze strot aan het duwen zijn!
Beide clubs zitten in de stront en de grote heren gaan ons met onze rug tegen de muur zetten.
Ik hoop nog altijd dat het niet zover komt maar..........
Alé, schiet maar :D :D :D

Plj heeft dat toch eens verkondigd dat hij de juiste moment afwacht om dender op te slorpen.
Maar zolang als iedereen aan een zjeel trekt staan we veel sterker dan ze denken,zonder supps heb je ook geen club.


Denjer opslorpen........... met zulke jaarcijfers komt mijn haar omhoog! :D

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


08 Feb 2018, 19:13
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Financiële toestand
Zonder mezelf in een kamp te willen delen, het volgende:

Ik snap niet goed de verontwaardiging over de slechte cijfers eigenlijk, en vooral de daaraan geknoopte conclusies (geen licentie,faling, cvba, fusie,…). Om het cru te stellen, de cijfers waren vorig jaar bijna twee keer zo slecht en we hebben een licentie gekregen. We zullen er dus dit jaar ook wel eentje krijgen zeker?

De cvba is al een tijdje geleden opgericht met DA, PLJ, SVDB en LVH als bestuurders. Maar verwacht nu van die cvba ook niet alles zou ik zeggen. Nogmaals, een vzw kan je niet verkopen, een cvba wel. De voorbeelden van voetbalclubs die dit deden zijn legio, en het is nu niet dat daar het lek boven is, integendeel.

Wat die patrimoniumoverdracht betreft, weet ik niet voor wanneer dit precies is, maar alles van de vzw zal dan ondergebracht worden in de cvba. (overname van actief en passief, omzetting lange termijn schuld in kapitaal/aandelen). En dit zal wel iets zijn dat voor de licentieaanvraag moet geregeld zijn, maar ik weet niet wanneer die aanvraag moet binnen zijn.

Wat die fusie met Dender betreft: een blik op de jaarrekeningen leert ons dat wanneer schulden met schulden samengaan, ze nog steeds schulden hebben uiteraard. :plat: Een goed idee is dat dus niet, om van de emotionele problemen nog maar te zwijgen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Feb 2018, 20:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Financiële toestand
Licentieaanvraag voor Eerste Amateurliga moet ingediend worden tussen 01/02 en 15/02.

Zoals altijd speelt de omvang van de schuld geen enkele rol, als het maar geen schuld is tegenover de KBVB of overheidsinstanties.

Ook benieuwd welke clubs uit onze reeks licentie aanvragen voor 1B.


08 Feb 2018, 22:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Financiële toestand
Van dag 1 was het toch al duidelijk dat de drijfveer van PLJ van financiële aard is, hoe bizar dat ook klinkt met een club in de schulden. Eens de aandelenstructuur is neergezet zal het niet lang duren tot er exotische namen opduiken. Een Luxemburgse bankier kent ongetwijfeld zijn weg in dat wereldje. Voetbal is een zieke sport geworden, kijk maar wat Oostende overkomt bvb.


08 Feb 2018, 23:04
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Financiële toestand
Geld regeert, zoveel is zeker. En wie schuldenvrij is, werpe de eerste steen...Maar mits goed beleid kan er al veel, en dat is wat al tientallen jaren ontbreekt bij EA.


09 Feb 2018, 12:04
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Financiële toestand
iendrachter schreef:
AlostanA schreef:
Van dag 1 was het toch al duidelijk dat de drijfveer van PLJ van financiële aard is, hoe bizar dat ook klinkt met een club in de schulden. Eens de aandelenstructuur is neergezet zal het niet lang duren tot er exotische namen opduiken. Een Luxemburgse bankier kent ongetwijfeld zijn weg in dat wereldje. Voetbal is een zieke sport geworden, kijk maar wat Oostende overkomt bvb.


Ik dacht in het begin wel dat we eindelijk op de goeie weg waren, maar spijtig genoeg niet.
Van als de deal met Valckenier afgesprongen is zijn de vele leugens van PLJ aan het licht gekomen,
mede door de vzw is duidelijk geworden dat de 2 versies van bovengenoemde personen niet overeenkwamen.
Ik wil het wel nog altijd zien dat een omzetting naar CVBA investeerders gaat aantrekken,
niet vergeten dat we in een amateurreeks zitten en we gezien ons stadion eigenlijk niet hogerop kunnen.
Ik ben benieuwd naar de supportersvergadering waarover Michel hier sprak, of gaat deze nu niet door gezien de schitterende cijfers hier toch al opt forum staan?
Op 1 van de vorige supportersvergaderingen in het stadion kregen PLJ en DA het al moeilijk om al hun leugens uit te leggen en maakten ze hun kwaad, ik kijk er al naar uit :D .
Ik vrees dat er niet veel meer zal in huis komen van die vergadering....


Inderdaad vanaf het moment dat hij GV wandelen stuurde :stom: begon ik mij ook vragen te stellen over het beleid van PLJ, alleenheerser spelen met het doel om waarschijnlijk later zonder enige bestuurlijke tegenwerking de club te kunnen verkopen.
Een andere reden kan ik niet bedenken als je investeerders weigert terwijl het water tot aan onze lippen staat, ja vertel dat eens aan een buitenstaander geen mens die dat begrijpt. :(

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Feb 2018, 14:26
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Financiële toestand
Hugo schreef:
iendrachter schreef:
AlostanA schreef:
Van dag 1 was het toch al duidelijk dat de drijfveer van PLJ van financiële aard is, hoe bizar dat ook klinkt met een club in de schulden. Eens de aandelenstructuur is neergezet zal het niet lang duren tot er exotische namen opduiken. Een Luxemburgse bankier kent ongetwijfeld zijn weg in dat wereldje. Voetbal is een zieke sport geworden, kijk maar wat Oostende overkomt bvb.


Ik dacht in het begin wel dat we eindelijk op de goeie weg waren, maar spijtig genoeg niet.
Van als de deal met Valckenier afgesprongen is zijn de vele leugens van PLJ aan het licht gekomen,
mede door de vzw is duidelijk geworden dat de 2 versies van bovengenoemde personen niet overeenkwamen.
Ik wil het wel nog altijd zien dat een omzetting naar CVBA investeerders gaat aantrekken,
niet vergeten dat we in een amateurreeks zitten en we gezien ons stadion eigenlijk niet hogerop kunnen.
Ik ben benieuwd naar de supportersvergadering waarover Michel hier sprak, of gaat deze nu niet door gezien de schitterende cijfers hier toch al opt forum staan?
Op 1 van de vorige supportersvergaderingen in het stadion kregen PLJ en DA het al moeilijk om al hun leugens uit te leggen en maakten ze hun kwaad, ik kijk er al naar uit :D .
Ik vrees dat er niet veel meer zal in huis komen van die vergadering....


Inderdaad vanaf het moment dat hij GV wandelen stuurde :stom: begon ik mij ook vragen te stellen over het beleid van PLJ, alleenheerser spelen met het doel om waarschijnlijk later zonder enige bestuurlijke tegenwerking de club te kunnen verkopen.
Een andere reden kan ik niet bedenken als je investeerders weigert terwijl het water tot aan onze lippen staat, ja vertel dat eens aan een buitenstaander geen mens die dat begrijpt. :(


Met Valckenier zouden sommige zaken waarschijnlijk niet meer tot de actualiteit behoren:
- probleem met Volvo: iedereen n'en Dacia (another one drive the Duster)
- stadion (we zouden op Denderleeuw kunnen gaan spelen)
- geen financiêle problemen meer, fusie met Dender in ruil voor streepje wit in dat blauw truitje
Is misschien iets om uit te beelden met karnaval. hahaha
Maar of Valckenier en Van Stalle zo correct zijn en clubmensen zijn is ook niet duidelijk, ze wouden zich inkopen bij OHL, do you remember
In het voetbal draait het om geld, heel veel geld en zelfs in 1B staat bij velen het water tot aan hun lippen.
Kijk naar het verhaal van Knokke, financieel gezond met mooie infrastructuur maar weigeren om naar 1B te gaan omdat het niet te betalen is.
En 1B met 4 van de 8 ploegen die moeten strijden om erin te blijven is ook niet leuk.
Neen gans die voetbalhervorming trekt op niets, geeft geen zekerheden aan clubs en jaagt onrechtstreeks mensen uit de stadions.
Conclusie: de toekomst van het voetbal in België ziet er somber uit en die van de clubs en Eendracht ook


09 Feb 2018, 15:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 254 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst