Verslag AV van 28/05/2018 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Verslag AV van 28/05/2018 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
@parol .Wanneer komt dat uitgebreid verslag van DA ?


01 Jun 2018, 9:04
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
pattaboem schreef:
iendrachter schreef:
pattaboem schreef:
--
Dan heb ik toch het voorgevoel dat men eerder met Sterckx bezig is,
...dan met Davy Joye.


Het verschil in de matchen tegen Dender dit jaar was toch dat hun middenveld veel sterker was vond ik.
Het voetballend vermogen van een Tarfi of Sterckx hebben wij niet opt midden, ook al hebben ze ginder een slecht seizoen gehad, tegen ons in de thuismatch hier waren ze toch wel zeer sterk.
Heeft wel nog nooit ergens lang gezeten die Sterckx en is wel blessuregevoelig.
Joye speelt 1ste klasse minivoetbal ook en mag dat combineren van Petegem, ik denk als die naar hier wil komen dat hij dan wel zal moeten kiezen.....
Als ik hier lees dat die jongen niet zou meekunnen in 1ste amateur moet ik wel eens lachen,
is ginder altijd de draaischijf geweest en goed voor een goal of 20 per seizoen en Petegem stond altijd vooraan in 3de klasse, de enige reden dat ze niet over gaan is omdat ze niet willen.....

--
Het is juist dat het middenveld van Dender met Sterckx en Tarfi zeer solide is/was. DIt duo, dat elkaar al kende van hun anderlechtperiode, speelde ook samen het seizoen hiervoor, (geloof ik) Top 5 in amateur1
Wél héél raar, dat Dender het het jongste seizoen héél moeilijk had om erin te blijven...
Toch geloof ik in de kwaliteiten van een middenvelder zoals Sterckx, die toch op hoger niveau al wat bewezen heeft,. Daarnaast is het toch nog altijd afwachten met de 30-jarige Joye. Hoe goed hij ook is, en bewezen heeft in een reeks lager.
Bij ons wordt het de optelsom van onze gebleven kern, versterkt met onze nieuwe aanwinsten, waar de middenveldversterking, de meerwaarde moet bevatten;
Middenveld, opbouw en spelmaken was vaak de zwakke achillespees van onze ploeg..
Als we gespaard blijven van blessures, met een degelijke (defensieve) middenvelder zoals Sterckx, zouden wij volgend seizoen mogelijks enkele plaatsjes kunnen opschuiven in de eindrangschikking, en hopelijk een eindrondeplaatsje kunnen behalen.
De voorbereide oefenwedstrijden zullen ons al iets wijzer maken hierover...


Mocht deze piste effectief rond komen, is dit een speler die het hele team veel zou kunnen bijbrengen omdat die nu eenmaal lager in het veld het spel in handen neemt dan wat een nr. 10 typisch doet. Alleen al daarom valt deze keuze toe te juichen. Leunt niet alleen dichter aan bij het voetbalspel van deze tijd maar gaat altijd ons spel ten goede komen. Is iemand die dolgraag de bal heeft en hem van daaruit ook op maat kan versturen... Gezien zijn lagere positie in het veld, moet het dan niet per sé die laatste pass zijn net voor de zestien, maar mag het gerust een pre-assist zijn of een spelverlegging naar de andere flank toe.
Zoals eerder aangehaald, is zo'n type speler ook belangrijk (geweest) bij andere ploegen - Tamsin bij Knokke, Tiburgs bij Dessel, Brulmans bij Deinze en noem maar op. Heeft bovendien een zeer goeie traptechniek wat zowel voor vrije trappen, afstandschoten en met name corners een extra wapen is.

Is wat mij betreft ook complementair met alles wat we momenteel nog voor het centrale middenveld lopen hebben (ook met de tien die wij al hebben bijvoorbeeld), al moeten zijn pure defensieve kwaliteiten wel niet overroepen worden - het had een reden waarom ofwel Bogaerts ofwel Pe ofwel Goffin naast hem stonden bij Dender...

Zoals gezegd, toe te juichen... Maar vooralsnog is er geen getekend contract hé...


01 Jun 2018, 10:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
iendrachter schreef:
@DT Ik vraag me dan wel af waarom ze ook Tarfi naar hier wouden halen als volgens u onze nr 10 WVT complementair is met Sterckx, moet toch zijn dat ze er bij de sportieve cel anders over denken?
Maar anderzijds is er nog nergens gezegd dat WVT naar andere ploeg moet uitkijken, raar....
Ipv te zeggen we moeten nog wachten op een handtekening tot de speler terugkeert uit vakantie is dat dan zo moelijk om die voor zijn vakantie te laten tekenen? Ze hebben hun les uit het verleden nog niet geleerd....
En dat ze eens werk maken van 1 of 2 flankspelers ook, bvb een Yoshi Mariën van Hamme heb ik al enkele keren zien spelen en vond ik wel sterk.


God ja, wie weet da jong :-)

Kon ook zijn dat ze - zoals zovelen - in een nieuwe nr. 10 (Tarfi) de witte merel zagen. Eens die binnengehaald, had dat misschien wel betekent dat WVT moest vertrekken (we zijn nog maar begin juni hé - in den tijd van CJ moest iedereen de laatste week van de transferperiode nog verkassen)... Maar ik denk niet dat het echt realistisch was/is om te denken dat ze zowel Sterckx als Tarfi naar hier konden halen.

Nu, het is niet omdat ik vind dat ze complementair zouden kunnen zijn (Sterckx en Tarfi speelden ook samen in 1 ploeg) dat de sportieve cel dat ook vindt hé: kan ook zomaar zo zijn dat ze René als echte 10 willen zetten en dat WVT alsnog moet vertrekken... Dan blijft ook de verdedigende mid-positie nog vacant...

Yoshi werd al tijd geleden op de agenda gezet dacht ik en is daarnaast ook enorm polyvalent... Was tot voor vorige week niet echt een valabele optie omdat hij nog tot eind volgend seizoen onder contract lag, maar met de degradatie kan zowel de positie op de agenda als het contractprobleem veranderen natuurlijk...


01 Jun 2018, 13:59
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
[quote="iendrachter"]@DT Ik vraag me dan wel af waarom ze ook Tarfi naar hier wouden halen als volgens u onze nr 10 WVT complementair is met Sterckx, moet toch zijn dat ze er bij de sportieve cel anders over denken?
Maar anderzijds is er nog nergens gezegd dat WVT naar andere ploeg moet uitkijken, raar....
Ipv te zeggen we moeten nog wachten op een handtekening tot de speler terugkeert uit vakantie is dat dan zo moelijk om die voor zijn vakantie te laten tekenen? Ze hebben hun les uit het verleden nog niet geleerd....
En dat ze eens werk maken van 1 of 2 flankspelers ook, bvb een Yoshi Mariën van Hamme heb ik al enkele keren zien spelen en vond ik wel sterk.[/quote]

Te laat, tekende bij... RFC Liege :wave:


01 Jun 2018, 20:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Tienj en tander schreef:
iendrachter schreef:
@DT Ik vraag me dan wel af waarom ze ook Tarfi naar hier wouden halen als volgens u onze nr 10 WVT complementair is met Sterckx, moet toch zijn dat ze er bij de sportieve cel anders over denken?
Maar anderzijds is er nog nergens gezegd dat WVT naar andere ploeg moet uitkijken, raar....
Ipv te zeggen we moeten nog wachten op een handtekening tot de speler terugkeert uit vakantie is dat dan zo moelijk om die voor zijn vakantie te laten tekenen? Ze hebben hun les uit het verleden nog niet geleerd....
En dat ze eens werk maken van 1 of 2 flankspelers ook, bvb een Yoshi Mariën van Hamme heb ik al enkele keren zien spelen en vond ik wel sterk.[/quote]

Te laat, tekende bij... RFC Liege :wave:


Logisch,die gaan voor een top 5 plaats :p

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


01 Jun 2018, 21:20
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Bakkie schreef:
Tienj en tander schreef:
iendrachter schreef:
@DT Ik vraag me dan wel af waarom ze ook Tarfi naar hier wouden halen als volgens u onze nr 10 WVT complementair is met Sterckx, moet toch zijn dat ze er bij de sportieve cel anders over denken?
Maar anderzijds is er nog nergens gezegd dat WVT naar andere ploeg moet uitkijken, raar....
Ipv te zeggen we moeten nog wachten op een handtekening tot de speler terugkeert uit vakantie is dat dan zo moelijk om die voor zijn vakantie te laten tekenen? Ze hebben hun les uit het verleden nog niet geleerd....
En dat ze eens werk maken van 1 of 2 flankspelers ook, bvb een Yoshi Mariën van Hamme heb ik al enkele keren zien spelen en vond ik wel sterk.[/quote]

Te laat, tekende bij... RFC Liege :wave:


Logisch,die gaan voor een top 5 plaats :p


Het gaat daar druk worden in Den top 5. :lol:


01 Jun 2018, 21:24
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
niet vergeten dat vorig jaar al onze transfers mislukt waren.had daar 1 of 2 goede tussen gezeten zaten we nu wel al verder.


01 Jun 2018, 22:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
waly 2 schreef:
niet vergeten dat vorig jaar al onze transfers mislukt waren.had daar 1 of 2 goede tussen gezeten zaten we nu wel al verder.

Dan speelden we dit jaar al voor de top 5 :lol:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Jun 2018, 12:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
waly 2 schreef:
niet vergeten dat vorig jaar al onze transfers mislukt waren.had daar 1 of 2 goede tussen gezeten zaten we nu wel al verder.


Huh? Je kunt toch moeilijk zeggen dat De Neve en Jan Mertens mislukte transfers waren (nummers 4 en 7 qua speelminuten)? Bovendien hebben we met de winterstop Heymans en Mbaye binnengehaald. Ook miskopen?

En Gyselinck en Bangoura waren zeker geen uitschieters of sterkhouders, maar als kernverbreding was dat toch geen absolute ramp? (resp. 971 en 1058 speelminuten). En wat Bangoura betreft: ik weet het, hij heeft zich onmogelijk gemaakt met dat egoïstisch gedrag bij die strafschopfases. En ja, ik weet het, de 2de helft van het seizoen heeft hij geen deuk in een pakje boter gestampt … Maar hij heeft wel 5 goals gemaakt, en dat is er één meer dan Mitu die 2,5 keer langer op het veld gestaan heeft dan hem.

Als je van mislukte transfers wilt spreken: Amazou en Ntika, en die hebben ze dan ook met de winterstop netjes geloosd.


02 Jun 2018, 13:33
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
ik bedoel de transfers van pvdp.


02 Jun 2018, 14:57
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
witteken schreef:
@parol .Wanneer komt dat uitgebreid verslag van DA ?


Nog niets?


03 Jun 2018, 15:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Hier volgt het officiële verslag van de buitengewone AV opgemaakt door D.A.

"Notulen van de Buitengewone Algemene Vergadering der leden
28 mei 2018
I. BUREAU

De zitting wordt geopend om 20.15 onder het voorzitterschap van de heer Patrick Le Juste.
De heer Dirk Adriaenssens wordt aangesteld als secretaris.
De voorzitter en de secretaris zullen samen het bureau vormen.

II. SAMENSTELLING VAN DE VERGADERING

Patrick Le Juste, Paul Moerman en Michel Markey zijn aanwezig. Jurgen Rubbrecht kon door een seminarie niet aanwezig zijn maar had wel al een ochtendvergadering bij gewoond om een aantal punten toe te lichten.

III. AGENDA
• Toelichting rationaliseringsoefening
• Stand van Zaken Sportieve uitbouw
• Varia

IV. TOELICHTING RATIONALISERINGSOEFENING

De voorzitter stelt dat er van in het begin gesteld is dat er drie waves zouden volgen en licht nog even de historiek toe:
1) Bij de start eind 2015 werden een aantal excessen weg gesneden en werd de Voorzitter als leider vervangen door Patrick Le Juste maar de klemtoon lag toen op technische en operationele continuïteit. Patrick, Dirk en Sven, degelijk opgeleid en ervaren in financiële materies, hadden te weinig kennis van het voetbalgebeuren om toen drastische beslissingen te nemen.
2) In een tweede fase werden een aantal vergoedings-pakketten afgebouwd tijdens de vorige zomer en werd er ook voor gezorgd dat het bestuur eindelijk met one voice sprak door het tweede luik van de dading met Frank en zijn gevolg te activeren.
3) Nu zitten we in de derde fase waarbij efficiëntie, centralisatie en kostenbeheersing centraal staan. Het vertrek van heel wat mensen op PC zorgt voor een kosten besparing van 50 k en zorgt ervoor dat de voorzitter met drie communicatielijnen (Tamara, Sven en Dirk) de hele club kan runnen. Dit wordt des te noodzakelijker omdat hij het volgend seizoen minder aanwezig zal kunnen zijn wegens de buitenlandse professionele activiteiten.
Michel Markey kan deze historiek wel plaatsen maar stelt dan de vraag waarom er werd ingegrepen bij de jeugd. Guy De Smet, Tomas en vooral Herbert liggen blijkbaar een stuk gevoeliger dan de namen bij de eerste ploeg.
Bij Guy De Smet werd besloten om het contract niet te verlengen en dit omdat beide partijen niet langer op dezelfde golflengte zitten. Guy heeft zeker kwaliteiten maar wordt eerder gezien als een theoreticus en minder een man van het terrein. Bovendien moet zijn missie erin bestaan om de jeugd maximaal te integreren en te betrekken in het grotere geheel (de eerste ploeg) en dat kan niet echt een succes worden genoemd.
Wat Tomas en Herbert betreft, is er in eerste instantie de volledige automatisering van de boekhouding via Tamara en anderzijds de wil van Herbert om zijn mandaten (lid van de VZW jeugd en van haar RVB) te beëindigen. Dit moeten we respecteren en de toekomst zal uitwijzen of één van beiden dan wel beiden nog een rol kunnen spelen binnen de club. Vandaag is dit echter niet aan de orde.

V. STAND VAN ZAKEN SPORTIEVE UITBOUW

Het leitmotiv blijft minder kwantiteit en meer kwaliteit. De kern zal dus heel wat kleiner zijn dan vorig seizoen. Ook het sportief budget wordt opgetrokken en als alle clubs de zaken correct inkleuren zouden we daarmee bij de top 5 moeten zitten. Het betekent ook dat de ambitie van top 5 gerechtvaardigd is.
We gaan echter geen loonspanning creëren waarbij onze would be nummer 10 40% meer zou verdienen dan de nummer 2. Dit is niet gezond en wilden we niet. Daarom hebben we ook afgehaakt. De zoektocht naar een nummer 10 gaat dus verder en dit aan redelijke prijzen. Normaal gezien moeten we voor einde juni nog een aantal aankondigen kunnen doen.
Misschien volgt er dan nog één of andere opportuniteit einde augustus net voor de deadline maar dan praten we over een speler die voornamelijk op premies mikt en niet op zijn vast salaris dat per definitie zeer laag zal liggen.

VI. VARIA

Overdracht patrimonium VZW  CVBA. Moet idealiter in het tussenseizoen gebeuren. Eén en ander werd afgestemd met de bond en dit zou snel kunnen gaan indien we de laatste opkuis nog kunnen doen.

De vergadering wordt finaal gesloten om 22.10
Secretaris
Dirk Adriaenssens


05 Jun 2018, 12:48
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Amai, de Marie-Louise gaat op en neer...

De nieuwe structuur die ons naar het profvoetbal moest brengen van toch niet zo lang geleden:
https://www.eendracht-aalst.be/club/organisatie/bestuur

Raus damit!


05 Jun 2018, 14:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
"en zorgt ervoor dat de voorzitter met drie communicatielijnen (Tamara, Sven en Dirk) de hele club kan runnen."

Ik maak me wel serieus zorgen over de organisatie van de club. Die was al niet schitterend en deze constructie maakt ons niet veel wijzer. Is er bvb. nog iemand met het commerciële bezig? Er lijkt ook geen enkele ambitie om het zakkende aantal toeschouwers aan te pakken? Het minimum-comfort in het stadion? Enzovoort...


05 Jun 2018, 16:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Verslag AV van 28/05/2018
Ik heb het verslag nog doen verbeteren. In de "Varia" was het punt van de afdekking van de staantribune vergeten. Ziehier de definitieve en verbeterde versie.

"Notulen van de Buitengewone Algemene Vergadering der leden
28 mei 2018

I. BUREAU
De zitting wordt geopend om 20.15 onder het voorzitterschap van de heer Patrick Le Juste.
De heer Dirk Adriaenssens wordt aangesteld als secretaris.
De voorzitter en de secretaris zullen samen het bureau vormen.

II. SAMENSTELLING VAN DE VERGADERING

Patrick Le Juste, Paul Moerman en Michel Markey zijn aanwezig. Jurgen Rubbrecht kon door een seminarie niet aanwezig zijn maar had wel al een ochtendvergadering bij gewoond om een aantal punten toe te lichten.

III. AGENDA

• Toelichting rationaliseringsoefening
• Stand van Zaken Sportieve uitbouw
• Varia

IV. TOELICHTING RATIONALISERINGSOEFENING

De voorzitter stelt dat er van in het begin gesteld is dat er drie waves zouden volgen en licht nog even de historiek toe:
1) Bij de start eind 2015 werden een aantal excessen weg gesneden en werd de Voorzitter als leider vervangen door Patrick Le Juste maar de klemtoon lag toen op technische en operationele continuïteit. Patrick, Dirk en Sven, degelijk opgeleid en ervaren in financiële materies, hadden te weinig kennis van het voetbalgebeuren om toen drastische beslissingen te nemen.
2) In een tweede fase werden een aantal vergoedings-pakketten afgebouwd tijdens de vorige zomer en werd er ook voor gezorgd dat het bestuur eindelijk met one voice sprak door het tweede luik van de dading met Frank en zijn gevolg te activeren.
3) Nu zitten we in de derde fase waarbij efficiëntie, centralisatie en kostenbeheersing centraal staan. Het vertrek van heel wat mensen op PC zorgt voor een kosten besparing van 50 k en zorgt ervoor dat de voorzitter met drie communicatielijnen (Tamara, Sven en Dirk) de hele club kan runnen. Dit wordt des te noodzakelijker omdat hij het volgend seizoen minder aanwezig zal kunnen zijn wegens de buitenlandse professionele activiteiten.
Michel Markey kan deze historiek wel plaatsen maar stelt dan de vraag waarom er werd ingegrepen bij de jeugd. Guy De Smet, Tomas en vooral Herbert liggen blijkbaar een stuk gevoeliger dan de namen bij de eerste ploeg.
Bij Guy De Smet werd besloten om het contract niet te verlengen en dit omdat beide partijen niet langer op dezelfde golflengte zitten. Guy heeft zeker kwaliteiten maar wordt eerder gezien als een theoreticus en minder een man van het terrein. Bovendien moet zijn missie erin bestaan om de jeugd maximaal te integreren en te betrekken in het grotere geheel (de eerste ploeg) en dat kan niet echt een succes worden genoemd.
Wat Tomas en Herbert betreft, is er in eerste instantie de volledige automatisering van de boekhouding via Tamara en anderzijds de wil van Herbert om zijn mandaten (lid van de VZW jeugd en van haar RVB) te beëindigen. Dit moeten we respecteren en de toekomst zal uitwijzen of één van beiden dan wel beiden nog een rol kunnen spelen binnen de club. Vandaag is dit echter niet aan de orde.

V. STAND VAN ZAKEN SPORTIEVE UITBOUW

Het leitmotiv blijft minder kwantiteit en meer kwaliteit. De kern zal dus heel wat kleiner zijn dan vorig seizoen. Ook het sportief budget wordt opgetrokken en als alle clubs de zaken correct inkleuren zouden we daarmee bij de top 5 moeten zitten. Het betekent ook dat de ambitie van top 5 gerechtvaardigd is.
We gaan echter geen loonspanning creëren waarbij onze would be nummer 10 40% meer zou verdienen dan de nummer 2. Dit is niet gezond en wilden we niet. Daarom hebben we ook afgehaakt. De zoektocht naar een nummer 10 gaat dus verder en dit aan redelijke prijzen. Normaal gezien moeten we voor einde juni nog een aantal aankondigen kunnen doen.
Misschien volgt er dan nog één of andere opportuniteit einde augustus net voor de deadline maar dan praten we over een speler die voornamelijk op premies mikt en niet op zijn vast salaris dat per definitie zeer laag zal liggen.

VI. VARIA

Overdracht patrimonium VZW  CVBA. Moet idealiter in het tussenseizoen gebeuren. Eén en ander werd afgestemd met de bond en dit zou snel kunnen gaan indien we de laatste opkuis nog kunnen doen.

Wat de K-tribune betreft, worden de wanden in de komende weken aangebracht zodat onze supporters niet meer in de tocht zullen staan. Volledig winddicht konden we het niet maken omwille van veiligheidsredenen. Onze K komt immers een stuk hoger dan de I-tribune.
Daarenboven komt er een zeil om de K beter af te dekken met de namen van de supportersclubs op. Dit wordt opgeleverd in samenspraak met Gert-Jan Arijs.

De vergadering wordt finaal gesloten om 22.10
Secretaris
Dirk Adriaenssens


05 Jun 2018, 16:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst