Buitengewone AV op dinsdag 4 september - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 228 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 16
 Buitengewone AV op dinsdag 4 september 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Is er nog een goede ziel die een poging wil doen :cool: want bepaalde mensen kunnen precies niet lezen wat er effectief staat.
Maar ja het zal aan mij liggen zeker :plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Aug 2018, 21:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Ziehier mijn verslag van de buitengewone AV van 04/09/2018.

Verslag van de buitengewone AV van Eendracht Aalst van 04/09/2018.
1. Jeugd.
Rationalisering is ingezet met o.a een beperkt jeugdbestuur. Carl De Geyseleer, de nieuwe jeugdverantwoordelijke, werkt keihard. De vroegere verantwoordelijke, Guy De Smet, heeft alle nuttige documenten meegenomen en weigert ze te overhandigen. Hierdoor is het voor Carl moeilijk om alles uit te zoeken, maar het gaat in orde komen.

2. Nieuw stadion.
Er is een vergadering geweest met de burgemeester en schepen Caroline Verdoodt enerzijds en Dirk Adriaenssens en 2 supporters anderzijds. De schepen heeft op deze vergadering meegedeeld dat er op het grondgebied van Groot-Aalst een ruimte beschikbaar is om een nieuw stadion op te bouwen. Ze heeft evenwel de plaats niet meegedeeld.
Aan het bestuur van EA werd gevraagd om een concreet plan voor het nieuwe stadion aan het stadsbestuur te bezorgen.
Dit plan werd nu door een bevriende architect opgemaakt en op de AV unaniem goedgekeurd, zodat het aan het stadsbestuur kan bezorgd worden.

3. Overdracht patrimonium naar de CVBA.
Eerste stappen naar de voetbalbond zijn gezet.

4. Voorverkoop bekerwedstrijd tegen Charleroi.
De voorverkoop voor de abonnees zal zondagmorgen en volgende week woensdag plaats hebben. Hierop volgen de verkoopdagen voor niet-abonnees. De communicatie over de voorverkoop zal eerstdaags op de website verschijnen.

5. Sponsors.
Er is nu al meer sponsorgeld dan vorig seizoen. De sponsorinspanning is nog volop bezig. Willems is verdwenen, maar dit sponsorbedrag was de laatste jaren niet meer hoog. De 2 nieuwe hoofdsponsors, Cleemput en Plastiek Hofstade zitten elk boven het bedrag dat Willems het vorig seizoen gaf. In het algemeen hebben de gekende sponsors van de laatste jaren hun sponsorbedrag verhoogd.
Ladbrokes geeft ook meer sponsorgeld dan Betfirst dat verdwenen is. Ladbrokes heeft ook 10 nieuwe schermen geleverd.

De nieuwe VIP-lounge op de 2e verdieping van de Presidentsclub heeft weinig aan de club gekost omdat de werken hetzij werden gesponsord hetzij gratis werden verricht.
De sponsors zijn hierover enthousiast en dit heeft al wat opgeleverd.


6. De badge achter de K op initiatief van supporter Gert-Jan Arijs.

Wordt uitgevoerd. Zie bericht hierover op de website.

7. Fandag.
De fandag heeft nog niet plaats gevonden ten gevolge van de laattijdige levering van de nieuwe truitjes door Jartazi. Het ontwerp was door EA reeds half juli naar Jartazi gestuurd. Er zal schadevergoeding worden gevraagd.
De fandag zal uiteindelijk plaats hebben op 30 september, de dag van de thuiswedstrijd tegen Geel.

8. Grasveld.
De totaal versleten grasmachine zal worden vervangen door een nieuwe van hoge kwaliteit. De aankoop is op de AV goedgekeurd.

9. Geluidsinstallatie.
Er zijn 3 problemen met de geluidsinstallatie.
- Kabels:
Er zijn binnenkabels buiten gelegd en bovendien zonder goot.
- Versterkers:
Er zijn versterkers op 3 verschillende plaatsen.
- Boxen:
De meeste boxen zijn versleten en op de staantribune hangen ze dan nog eens verkeerd.

Die 3 problemen hebben tot gevolg dat de geluidsinstallatie niet altijd goed werkt tot wanhoop van de omroeper.
De AV heeft bijgevolg beslist om de volledige geluidsinstallatie te vervangen. Een paar boxen die nog werken, zullen niet moeten vervangen worden, maar de meeste wel.
_____________________________________________________


05 Sep 2018, 16:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
parol schreef:
Ziehier mijn verslag van de buitengewone AV van 04/09/2018.

Verslag van de buitengewone AV van Eendracht Aalst van 04/09/2018.
1. Jeugd.
Rationalisering is ingezet met o.a een beperkt jeugdbestuur. Carl De Geyseleer, de nieuwe jeugdverantwoordelijke, werkt keihard. De vroegere verantwoordelijke, Guy De Smet, heeft alle nuttige documenten meegenomen en weigert ze te overhandigen. Hierdoor is het voor Carl moeilijk om alles uit te zoeken, maar het gaat in orde komen.

2. Nieuw stadion.
Er is een vergadering geweest met de burgemeester en schepen Caroline Verdoodt enerzijds en Dirk Adriaenssens en 2 supporters anderzijds. De schepen heeft op deze vergadering meegedeeld dat er op het grondgebied van Groot-Aalst een ruimte beschikbaar is om een nieuw stadion op te bouwen. Ze heeft evenwel de plaats niet meegedeeld.
Aan het bestuur van EA werd gevraagd om een concreet plan voor het nieuwe stadion aan het stadsbestuur te bezorgen.
Dit plan werd nu door een bevriende architect opgemaakt en op de AV unaniem goedgekeurd, zodat het aan het stadsbestuur kan bezorgd worden.

3. Overdracht patrimonium naar de CVBA.
Eerste stappen naar de voetbalbond zijn gezet.

4. Voorverkoop bekerwedstrijd tegen Charleroi.
De voorverkoop voor de abonnees zal zondagmorgen en volgende week woensdag plaats hebben. Hierop volgen de verkoopdagen voor niet-abonnees. De communicatie over de voorverkoop zal eerstdaags op de website verschijnen.

5. Sponsors.
Er is nu al meer sponsorgeld dan vorig seizoen. De sponsorinspanning is nog volop bezig. Willems is verdwenen, maar dit sponsorbedrag was de laatste jaren niet meer hoog. De 2 nieuwe hoofdsponsors, Cleemput en Plastiek Hofstade zitten elk boven het bedrag dat Willems het vorig seizoen gaf. In het algemeen hebben de gekende sponsors van de laatste jaren hun sponsorbedrag verhoogd.
Ladbrokes geeft ook meer sponsorgeld dan Betfirst dat verdwenen is. Ladbrokes heeft ook 10 nieuwe schermen geleverd.

De nieuwe VIP-lounge op de 2e verdieping van de Presidentsclub heeft weinig aan de club gekost omdat de werken hetzij werden gesponsord hetzij gratis werden verricht.
De sponsors zijn hierover enthousiast en dit heeft al wat opgeleverd.


6. De badge achter de K op initiatief van supporter Gert-Jan Arijs.

Wordt uitgevoerd. Zie bericht hierover op de website.

7. Fandag.
De fandag heeft nog niet plaats gevonden ten gevolge van de laattijdige levering van de nieuwe truitjes door Jartazi. Het ontwerp was door EA reeds half juli naar Jartazi gestuurd. Er zal schadevergoeding worden gevraagd.
De fandag zal uiteindelijk plaats hebben op 30 september, de dag van de thuiswedstrijd tegen Geel.

8. Grasveld.
De totaal versleten grasmachine zal worden vervangen door een nieuwe van hoge kwaliteit. De aankoop is op de AV goedgekeurd.

9. Geluidsinstallatie.
Er zijn 3 problemen met de geluidsinstallatie.
- Kabels:
Er zijn binnenkabels buiten gelegd en bovendien zonder goot.
- Versterkers:
Er zijn versterkers op 3 verschillende plaatsen.
- Boxen:
De meeste boxen zijn versleten en op de staantribune hangen ze dan nog eens verkeerd.

Die 3 problemen hebben tot gevolg dat de geluidsinstallatie niet altijd goed werkt tot wanhoop van de omroeper.
De AV heeft bijgevolg beslist om de volledige geluidsinstallatie te vervangen. Een paar boxen die nog werken, zullen niet moeten vervangen worden, maar de meeste wel.
_____________________________________________________


Overdracht patrimonium VZW  CVBA. Moet idealiter in het tussenseizoen gebeuren. Eén en ander werd afgestemd met de bond en dit zou snel kunnen gaan indien we de laatste opkuis nog kunnen doen
komt van uw vorig verslag op 5 juni .

en nu dit
3. Overdracht patrimonium naar de CVBA.
Eerste stappen naar de voetbalbond zijn gezet.

is er door u geen verdere vragen gesteld hoelang dat dat nog gaat duren ?


05 Sep 2018, 16:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
witteken schreef:
parol schreef:
Ziehier mijn verslag van de buitengewone AV van 04/09/2018.

Verslag van de buitengewone AV van Eendracht Aalst van 04/09/2018.
1. Jeugd.
Rationalisering is ingezet met o.a een beperkt jeugdbestuur. Carl De Geyseleer, de nieuwe jeugdverantwoordelijke, werkt keihard. De vroegere verantwoordelijke, Guy De Smet, heeft alle nuttige documenten meegenomen en weigert ze te overhandigen. Hierdoor is het voor Carl moeilijk om alles uit te zoeken, maar het gaat in orde komen.

2. Nieuw stadion.
Er is een vergadering geweest met de burgemeester en schepen Caroline Verdoodt enerzijds en Dirk Adriaenssens en 2 supporters anderzijds. De schepen heeft op deze vergadering meegedeeld dat er op het grondgebied van Groot-Aalst een ruimte beschikbaar is om een nieuw stadion op te bouwen. Ze heeft evenwel de plaats niet meegedeeld.
Aan het bestuur van EA werd gevraagd om een concreet plan voor het nieuwe stadion aan het stadsbestuur te bezorgen.
Dit plan werd nu door een bevriende architect opgemaakt en op de AV unaniem goedgekeurd, zodat het aan het stadsbestuur kan bezorgd worden.

3. Overdracht patrimonium naar de CVBA.
Eerste stappen naar de voetbalbond zijn gezet.

4. Voorverkoop bekerwedstrijd tegen Charleroi.
De voorverkoop voor de abonnees zal zondagmorgen en volgende week woensdag plaats hebben. Hierop volgen de verkoopdagen voor niet-abonnees. De communicatie over de voorverkoop zal eerstdaags op de website verschijnen.

5. Sponsors.
Er is nu al meer sponsorgeld dan vorig seizoen. De sponsorinspanning is nog volop bezig. Willems is verdwenen, maar dit sponsorbedrag was de laatste jaren niet meer hoog. De 2 nieuwe hoofdsponsors, Cleemput en Plastiek Hofstade zitten elk boven het bedrag dat Willems het vorig seizoen gaf. In het algemeen hebben de gekende sponsors van de laatste jaren hun sponsorbedrag verhoogd.
Ladbrokes geeft ook meer sponsorgeld dan Betfirst dat verdwenen is. Ladbrokes heeft ook 10 nieuwe schermen geleverd.

De nieuwe VIP-lounge op de 2e verdieping van de Presidentsclub heeft weinig aan de club gekost omdat de werken hetzij werden gesponsord hetzij gratis werden verricht.
De sponsors zijn hierover enthousiast en dit heeft al wat opgeleverd.


6. De badge achter de K op initiatief van supporter Gert-Jan Arijs.

Wordt uitgevoerd. Zie bericht hierover op de website.

7. Fandag.
De fandag heeft nog niet plaats gevonden ten gevolge van de laattijdige levering van de nieuwe truitjes door Jartazi. Het ontwerp was door EA reeds half juli naar Jartazi gestuurd. Er zal schadevergoeding worden gevraagd.
De fandag zal uiteindelijk plaats hebben op 30 september, de dag van de thuiswedstrijd tegen Geel.

8. Grasveld.
De totaal versleten grasmachine zal worden vervangen door een nieuwe van hoge kwaliteit. De aankoop is op de AV goedgekeurd.

9. Geluidsinstallatie.
Er zijn 3 problemen met de geluidsinstallatie.
- Kabels:
Er zijn binnenkabels buiten gelegd en bovendien zonder goot.
- Versterkers:
Er zijn versterkers op 3 verschillende plaatsen.
- Boxen:
De meeste boxen zijn versleten en op de staantribune hangen ze dan nog eens verkeerd.

Die 3 problemen hebben tot gevolg dat de geluidsinstallatie niet altijd goed werkt tot wanhoop van de omroeper.
De AV heeft bijgevolg beslist om de volledige geluidsinstallatie te vervangen. Een paar boxen die nog werken, zullen niet moeten vervangen worden, maar de meeste wel.
_____________________________________________________


Overdracht patrimonium VZW  CVBA. Moet idealiter in het tussenseizoen gebeuren. Eén en ander werd afgestemd met de bond en dit zou snel kunnen gaan indien we de laatste opkuis nog kunnen doen
komt van uw vorig verslag op 5 juni .

en nu dit
3. Overdracht patrimonium naar de CVBA.
Eerste stappen naar de voetbalbond zijn gezet.

is er door u geen verdere vragen gesteld hoelang dat dat nog gaat duren ?

Er is meegedeeld dat dit zo snel mogelijk zal gebeuren, aangezien men nu volop bezig is om de balans van vorig seizoen in orde te maken.


05 Sep 2018, 18:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Er is meegedeeld dat dit zo snel mogelijk zal gebeuren, aangezien men nu volop bezig is om de balans van vorig seizoen in orde te maken.[/quote]

ok bedankt (y)


05 Sep 2018, 18:19
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Dus als ik het goed begrijp zitten de twee hoofdsponsors elk boven het bedrag dat Willems gaf, zoals het verslag beschrijft.

Ik citeer nogmaals Plastiek zelf, vorige zondag tegen Seraing: 'ze hebben geen hoofdsponsor meer, dus zijn ze een trapke lager gegaan en voor hetzelfde bedrag'.

Ligt het aan mij of klopt er iets niet? :wadde: :wadde: Of ben ik te negatief? Of moet het woordje 'elk' weg in het verslag, dan kan het kloppen.

En Parol...dergelijke opmerkingen zult ge niet durven meenemen zeker naar uw volgende AV?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


05 Sep 2018, 19:35
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
iendrachter schreef:
1 maand voor de verkiezingen is er plots een locatie voor een nieuw stadion, terwijl Uyttersprot altijd
zei dat er nergens geen plaats is in groot Aalst voor een voetbalstadion.
Mocht ik niet beter weten je zou kunnen denken dat ze achter de schermen toch effectief hiermee zijn bezig geweest, maar nee toch niet, stemmen ronselen en als puntje bij paaltje komt weer nougabollen.
Ze willen de locatie niet zeggen maar vragen aan EA wel een ontwerp voor een nieuw stadion op te stellen,
welke architect gaat een stadion ontwerpen zonder locatie of oppervlakte te kennen van een stuk grond?
Heb jij dit ontwerp dan zelf gezien Michel?
Plastiek Hofstade en Cleemput die elk meer leggen dan Willems lijkt mij ook wel straf,
maar we weten ondertussen dat we de uitspraken van ons bestuur met een camion zout moeten pakken.
Wie waren de 2 supporters trouwens die aanwezig waren op die vergadering met Verdoodt?
Of is dat ook een geheim?

Wie gelooft nu nog de Oilsjterse politici !!!!! :kots:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


05 Sep 2018, 20:22
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Bedankt voor het verslag Michel. Naar de objectiviteit hebben we echter het raden. Kort samengevat had ik het ook zelf kunnen verzinnen. Wat niet goed loopt wordt op een ander geschoven (de smet, jartazi, firma die boxen slecht gemonteerd heeft enz) en verder is er de grote goednieuwsshow (we hebben ne grond maar zeggen ni waar :lol: ), bijna alle sponsors betalen meer, zijn presidentenclub werd quasi gratis gerenoveerd enz
Kon ik het allemaal maar geloven...
Ook wel benieuwd wie die 2 supporters waren die er bij waren. Als supportersverantwoordelijke zal jij er toch wel bij geweest zijn?


05 Sep 2018, 20:25
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Er is een grond maar ze zeggen niet waar... haha t zijn verkiezingen. WIE GELOOFT DAT NOG?! Ze hebben zij justekes niets!!! Ze kopen tijd door ondertussen een plan laten op te maken en na de verkiezingen kan het plan van de bevriende architect weer in de vuilbak. Het houdt ook helemaal geen steek want wat avance ist een plan op te maken als er geen financiering is.
Met een kluitje in het riet gestuurd


05 Sep 2018, 21:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
iendrachter schreef:
1 maand voor de verkiezingen is er plots een locatie voor een nieuw stadion, terwijl Uyttersprot altijd
zei dat er nergens geen plaats is in groot Aalst voor een voetbalstadion.
Mocht ik niet beter weten je zou kunnen denken dat ze achter de schermen toch effectief hiermee zijn bezig geweest, maar nee toch niet, stemmen ronselen en als puntje bij paaltje komt weer nougabollen.
Ze willen de locatie niet zeggen maar vragen aan EA wel een ontwerp voor een nieuw stadion op te stellen,
welke architect gaat een stadion ontwerpen zonder locatie of oppervlakte te kennen van een stuk grond?
Heb jij dit ontwerp dan zelf gezien Michel?
Plastiek Hofstade en Cleemput die elk meer leggen dan Willems lijkt mij ook wel straf,
maar we weten ondertussen dat we de uitspraken van ons bestuur met een camion zout moeten pakken.
Wie waren de 2 supporters trouwens die aanwezig waren op die vergadering met Verdoodt?
Of is dat ook een geheim?


Ook een vraag die ik mij stelde. Ik bedacht er dan meteen bij dat zoiets gewoon niet kan. Straf dat men denkt dat we dat ook allemaal zomaar zouden geloven.


06 Sep 2018, 8:02
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
ajoin_bart schreef:
Bedankt voor het verslag Michel. Naar de objectiviteit hebben we echter het raden. Kort samengevat had ik het ook zelf kunnen verzinnen. Wat niet goed loopt wordt op een ander geschoven (de smet, jartazi, firma die boxen slecht gemonteerd heeft enz) en verder is er de grote goednieuwsshow (we hebben ne grond maar zeggen ni waar :lol: ), bijna alle sponsors betalen meer, zijn presidentenclub werd quasi gratis gerenoveerd enz
Kon ik het allemaal maar geloven...
Ook wel benieuwd wie die 2 supporters waren die er bij waren. Als supportersverantwoordelijke zal jij er toch wel bij geweest zijn?


Dag Ajoin_Bart. De 2 supporters waren Tokkie en ik.
Er zou inderdaad een locatie zijn, maar die is niet medegedeeld, ook niet tijdens het gesprek.
Mij leek het een éénmans (of moet ik zeggen 'vrouw') initiatief en zo heeftze het ook deels gezegd.
Zij zou de zaak willen (opnieuw) in gang trekken maar wil/kan dit enkel doen als er een concreet project op tafel ligt.
Er is dan kort discussie geweest tussen de schepen en Dirk over oppervlaktes, nevenactiviteiten (handel, kantoren, ...), budgetten en inbreng stad. Het enige wat daarin is meegegeven is dat een groot winkelcomplex waarschijnlijk niet zal gedragen worden door de stad om leegloop van het centrum te vermijden. Dirk volgde dit ook wel.
De site Bredestraat is ook ter sprake gekomen, trouwens, om het plein 90° te draaien.

Concreet: Dirk heeft als opdracht meegekregen van Caroline om een project in te dienen bij haar. Dit moest nog niet gestaafd zijn met budgetten. Gewoon: als er morgen een grond én geld is, welk stadion zou de club dan wensen te bouwen en welke oppervlakte is hiervoor nodig.
Dirk mocht zelf beslissen of hij ging voor een megalomaan project, een 'gewoon' stadion, of een down-sized versie.


Michel, kan jij als supportersverantwoordleijke het plan opvragen en voorleggen aub. Aangezien de supporters toch de tribunes gaan moeten bevolken lijkt het mij evident dat wij het eerste ontwerpplan mogen inkijken. Want stel dat het een modern stadion wordt van 11.000 zitplaatsen met 0,0 staanplaatsen, of enkel 10 rijen staanplatsen ieveranst beneden aan een zittribune, dnek ik niet dat dit gedragen wordt door het merendeel van de supporters. Ik denk dat wij als supporters moeten blijven ijveren voor een stuk staantribune zoals de vroegere K. Evenwel een tirbune die - als het om één of andere reden moet - kan omgevormd worden tot zittriubne. Maak je ons iets over Michel?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Sep 2018, 9:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Timoilsjt schreef:
Dag Ajoin_Bart. De 2 supporters waren Tokkie en ik.
Er zou inderdaad een locatie zijn, maar die is niet medegedeeld, ook niet tijdens het gesprek.
Mij leek het een éénmans (of moet ik zeggen 'vrouw') initiatief en zo heeftze het ook deels gezegd.
Zij zou de zaak willen (opnieuw) in gang trekken maar wil/kan dit enkel doen als er een concreet project op tafel ligt.
Er is dan kort discussie geweest tussen de schepen en Dirk over oppervlaktes, nevenactiviteiten (handel, kantoren, ...), budgetten en inbreng stad. Het enige wat daarin is meegegeven is dat een groot winkelcomplex waarschijnlijk niet zal gedragen worden door de stad om leegloop van het centrum te vermijden. Dirk volgde dit ook wel.
De site Bredestraat is ook ter sprake gekomen, trouwens, om het plein 90° te draaien.

Concreet: Dirk heeft als opdracht meegekregen van Caroline om een project in te dienen bij haar. Dit moest nog niet gestaafd zijn met budgetten. Gewoon: als er morgen een grond én geld is, welk stadion zou de club dan wensen te bouwen en welke oppervlakte is hiervoor nodig.
Dirk mocht zelf beslissen of hij ging voor een megalomaan project, een 'gewoon' stadion, of een down-sized versie.


Michel, kan jij als supportersverantwoordleijke het plan opvragen en voorleggen aub. Aangezien de supporters toch de tribunes gaan moeten bevolken lijkt het mij evident dat wij het eerste ontwerpplan mogen inkijken. Want stel dat het een modern stadion wordt van 11.000 zitplaatsen met 0,0 staanplaatsen, of enkel 10 rijen staanplatsen ieveranst beneden aan een zittribune, dnek ik niet dat dit gedragen wordt door het merendeel van de supporters. Ik denk dat wij als supporters moeten blijven ijveren voor een stuk staantribune zoals de vroegere K. Evenwel een tirbune die - als het om één of andere reden moet - kan omgevormd worden tot zittriubne. Maak je ons iets over Michel?

Bedankt voor de verduidelijking!
Dus concreet heeft ze ne grond (in gedachten), maar dan vraagt ze aan de club voor een plan op te stellen zodat ze kan zien hoe groot de grond moet zijn? :hmm:
Wanneer vond deze vergadering ongeveer plaats?
Moeilijk toch om een plan op te stellen. Als het een grond vlak aan autostrade zou zijn, zou je bijvoorbeeld een kantorencomplex of supermarkt er kunnen in voorzien en ga je 'groter' stadion voorstellen denk ik.
Ben wel benieuwd wat de club gaat voorstellen.
Als ik zou mogen kiezen,zou ik gaan voor een eerder klein stadion van bv 7500 plaatsen (met de mogelijkheid om uit te breiden indien nodig); met grote staantribune (waar de onderste rij ook gelijk zit met het veld zoals in Engelse stadions) en dat voldoet aan alle normen van eerste klasse. En geen stadion a la Ghelamco waar de onderste rij 2 meter boven t plein zit en waar meteen té veel plaatsen in voorzien zijn


06 Sep 2018, 11:44
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Dit ruikt toch allemaal naar stemmenronselarij. En ik riek dat niet graag.
Er is gewoon geen grond, tenzij dan een vage plek die misschien ooit wel zou kunnen dienen. Als je een grond hebt en je vraagt om een stadionvoorstel te doen kan je toch op zijn minst de oppervlakte geven? Of gewoon normaal doen en zeggen waar die grond ligt. Geheimdoenerij en blaaskes wijsmaken liggen vaak dicht bij elkaar...


06 Sep 2018, 12:04
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
tympanum2 schreef:
Dit ruikt toch allemaal naar stemmenronselarij. En ik riek dat niet graag.
Er is gewoon geen grond, tenzij dan een vage plek die misschien ooit wel zou kunnen dienen. Als je een grond hebt en je vraagt om een stadionvoorstel te doen kan je toch op zijn minst de oppervlakte geven? Of gewoon normaal doen en zeggen waar die grond ligt. Geheimdoenerij en blaaskes wijsmaken liggen vaak dicht bij elkaar...


Er staat groot-Aalst dat gaat tot
Baardegem hé...


06 Sep 2018, 12:12
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
ajoin_bart schreef:
Timoilsjt schreef:
Dag Ajoin_Bart. De 2 supporters waren Tokkie en ik.
Er zou inderdaad een locatie zijn, maar die is niet medegedeeld, ook niet tijdens het gesprek.
Mij leek het een éénmans (of moet ik zeggen 'vrouw') initiatief en zo heeftze het ook deels gezegd.
Zij zou de zaak willen (opnieuw) in gang trekken maar wil/kan dit enkel doen als er een concreet project op tafel ligt.
Er is dan kort discussie geweest tussen de schepen en Dirk over oppervlaktes, nevenactiviteiten (handel, kantoren, ...), budgetten en inbreng stad. Het enige wat daarin is meegegeven is dat een groot winkelcomplex waarschijnlijk niet zal gedragen worden door de stad om leegloop van het centrum te vermijden. Dirk volgde dit ook wel.
De site Bredestraat is ook ter sprake gekomen, trouwens, om het plein 90° te draaien.

Concreet: Dirk heeft als opdracht meegekregen van Caroline om een project in te dienen bij haar. Dit moest nog niet gestaafd zijn met budgetten. Gewoon: als er morgen een grond én geld is, welk stadion zou de club dan wensen te bouwen en welke oppervlakte is hiervoor nodig.
Dirk mocht zelf beslissen of hij ging voor een megalomaan project, een 'gewoon' stadion, of een down-sized versie.


Michel, kan jij als supportersverantwoordleijke het plan opvragen en voorleggen aub. Aangezien de supporters toch de tribunes gaan moeten bevolken lijkt het mij evident dat wij het eerste ontwerpplan mogen inkijken. Want stel dat het een modern stadion wordt van 11.000 zitplaatsen met 0,0 staanplaatsen, of enkel 10 rijen staanplatsen ieveranst beneden aan een zittribune, dnek ik niet dat dit gedragen wordt door het merendeel van de supporters. Ik denk dat wij als supporters moeten blijven ijveren voor een stuk staantribune zoals de vroegere K. Evenwel een tirbune die - als het om één of andere reden moet - kan omgevormd worden tot zittriubne. Maak je ons iets over Michel?

Bedankt voor de verduidelijking!
Dus concreet heeft ze ne grond (in gedachten), maar dan vraagt ze aan de club voor een plan op te stellen zodat ze kan zien hoe groot de grond moet zijn? :hmm:
Wanneer vond deze vergadering ongeveer plaats?
Moeilijk toch om een plan op te stellen. Als het een grond vlak aan autostrade zou zijn, zou je bijvoorbeeld een kantorencomplex of supermarkt er kunnen in voorzien en ga je 'groter' stadion voorstellen denk ik.
Ben wel benieuwd wat de club gaat voorstellen.
Als ik zou mogen kiezen,zou ik gaan voor een eerder klein stadion van bv 7500 plaatsen (met de mogelijkheid om uit te breiden indien nodig); met grote staantribune (waar de onderste rij ook gelijk zit met het veld zoals in Engelse stadions) en dat voldoet aan alle normen van eerste klasse. En geen stadion a la Ghelamco waar de onderste rij 2 meter boven t plein zit en waar meteen té veel plaatsen in voorzien zijn


Nog even inpikken. ik vind het even zeer raar dat er enerzijds ca. een jaar terug gecommuniceerd wordt door de stad dat er nergens een geschikte grond voor handen zou zijn, en nu plots wel.

Uw opmerking ivm oppervlakte had Dirk ook gemaakt. Dirk vroeg of hij mocht gaan voor een megalomaan project met alles op en aan waarvoor dan bijvoorbeeld 10ha nodig is (ps: pin mij hier niet vast op oppervlaktes hé), een gewoon stadion waarvoor 6ha nodig is of iets 'keins' van dan 4 ha. Die vraag van Dirk was meer dan terecht daar het 3 verschillende projecten zijn op vlak van oppervlakte, financiën en stakeholders (kantoren, warenhuis, hotel, ...), en dus ook 3 (totaal) andere ontwerpen voor de architect. Maar antwoord van de schepen was dat ook de grootste oppervlakte zou beschikbaar zijn, dus dat Dirk mocht opstellen wat de club het beste/meest realistische vond.

Is dit toevallig dat dit niet zover voor de verkiezingen gebeurt? Voor mij niet. De verkiezingen zullen er wel voor iets tussenzitten. Anderzijds ben ik blij dat 'dankzij' de verkiezingen het dossier nog eens vanonder het stof gehaald wordt maar vooral dat ook onze club er nu toch ook conrecter mee bezig is (= eerste ontwerpplan opgemaakt en goedgekeurd). Hopelijk is 't na 14/10 niet terug naar af...

Wat ik spijtig vind is dat dit eerste ontwerp niet voorgelegd geweest is aan de supporters. Want op mijn vraag bij het overleg of wij nauw konden betrokken worden bij de opmaak van het plan van het stadion - betrof dan vooral indeling naar zit- en staanplaatsen, kantines, sanitair,... - antwoorden zowel Dirk als Caroline dat dit nuttig en wenselijk was. Ik begrijp dat ze het nog 'discreet' willen houden maar als je nu een - voor de meerderheid van de supporters - 'slecht' ontwerp voorlegt dat nog amper aanpasbaar is zit je wel met de gebakken peren. Dus nu maar hopen dat dit eerste ontwerp niet als de heilige graal wordt gezien want dan vrees ik voor een Ghelamco-achtig stadion zonder staantribune, iedereen mooi op zijn stoelke zo ver mogelijk van 't plein...

Ik volg U in stadion-ontwerp. Langs 1 lange zijde van 't plein een nieuwe K voor ons + bezoekers. De rest van het stadion mogen zitplaatsen zijn. In mijn eigen ontwerp heb ik de K deels laten doorlopen achter 1 van de 2 goalen met rechtstreekse toegang vanop de tribune naar de kantines. Verder 250 indoor seats met eigen restaurant (cfr. Europatribune) bovenop de staantribune. Nog een resto voor ca. 480 eters waarvan ca. 160 eters met goed zicht op 't plein. Dan voor ca. 100 personen moduleerbare loges van 8 tot 24 personen (met eigen restaurant), een hoofdkantine voor de hoofdzittribune over de volledige lengte van 't veld (en met zicht erop) en ook toegankelijk vanop de onderste ring (= tribune ontwerp cfr; huidige hoofdtribune met 2 ringen: onderste ring 6 rijen van waar je kantine binnenstapt, bovenste ring 12 tot 14 rijen (=afhankelijk van toegelaten bouwhoogte)met pers/rolstoelgebruikers/...Achter de 2de goal ook nog een zittribune met 2 ringen voor mix. van eigen supporters en bezoekers.

Totaal van 11.050 plaatsen (6500 staanplaatsen (moduleerbaar naar 3250 zit) en 4550 zitplaatsen), resto voor, alles samen, meer dan 800 eters, ... Als je alles naar zit moet ombouwen ooit, heb je nog steeds een stadion van 7800 zitplaatsen.

En dat allemaal ingetekend op de kleine oppervlakte aan de Bredestraat. Het spreket voro zich dat dit ontwerp in alle richtingen kan vergroot wordne (indien gewenst) als je naar een andere locatie uitwijkt.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Sep 2018, 12:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 228 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst