Buitengewone AV op dinsdag 4 september - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 228 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 16
 Buitengewone AV op dinsdag 4 september 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
iendrachter schreef:
hansken schreef:
Exit Tom De Cock!


Spijtig en onterecht, als je de spelers niet hebt.....
Anderzijds wordt er op de supportersvergadering gezegd dat de doelstelling nog steeds top 5 is,
dan is een trainersontslag na 2 overwinningen op 11 matchen en 5 gelijke spelen niet zo verwonderlijk.
Dat het niet realistisch is dat weten we allemaal, maar laat ze maar een trainer zoeken die met dit materiaal top 5 gaat halen, die bestaat gewoon niet.
Tegen Kempenzonen kost de ref ons 2 punten, tegen Knokke Julien wrs 3 punten.
Dan spreken we nog niet over de gemiste penalty’s en sta je met 16 punten in de middenmoot en is er geen vuiltje aan de lucht....
Geen idee met welke trainer ze gaan afkomen, maar als ze met Yannick Ferrera afkomen steek ik mijn abonnement in brand.
Grosjean en Van Wijk lijken mij degelijke trainers met ervaring, maar kunnen ze wrs niet betalen.
Tom De Cock gaat de geschiedenis in als 1ste trainer van EA die niet buitengeroepen is door de supporters volgens mij, en terecht want die man heeft hier mooie resultaten neergezet en was altijd eerlijk in zijn nabeschouwingen.

Zeer juist, de nagel op de kop!
Het geld dat nu verkwist wordt aan een trainer had beter gediend om de ploeg ECHT te versterken.


13 Nov 2018, 21:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Alli...We zijn vandaag ne meer dan degelijken trainer kwijt. We zitten wel nog met kibassa de bauw muzembo loman laporta... tis hopeloos ... compleet hopeloos


13 Nov 2018, 23:54
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Ja TDC heeft het goed gedaan zeker in 2de amateur, in 1ste het eerste seizoen behoorlijk en dit seizoen een pak minder de klassering liegt niet.
Als ik dan lees van den besten trainer die we ooit gehad hebben enz... ja hallo er hebben hier wat andere klasse trainers rondgelopen zenne.
Nen toffe gast die door zijn goede band met de fans en zijn eerlijke analyses een geliefd trainer was wat mooi is, maar eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat het voetbal dit seizoen ook veel minder was.
Uit de laatste 5 wedstrijden waar het niveau zogezegd al beter was haal je amper 4 op 15 zorgwekkend nee?
Het is misschien beter nu in te grijpen voor de jaarwisseling, mij maak je niet wijs dat er met de aanstelling van een nieuwe coach geen versterking gaat bijkomen, zo gaat het nu eenmaal in het voetbal.
Hopelijk stellen ze een vakman aan en proberen ze van wat brol vanaf te geraken en met enkele gerichte versterkingen moet het lukken.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Nov 2018, 9:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
't is schrijnend het amateurisme van dit bestuur. Totaal geen visie, geen management capaciteiten, slechte communicatie, geen brug met de supporters, schijnheiligheid, ego-tripperij (denk maar aan het bal van de voorzitter), belachelijk slechte transfers, en nu gooien ze ook onzen Tom op straat die met beperkte middelen mooi werk leverde en een hart voor de club had. 't is stilaan tijd voor een Garréken zeker...


14 Nov 2018, 9:10
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Hugo schreef:
Ja TDC heeft het goed gedaan zeker in 2de amateur, in 1ste het eerste seizoen behoorlijk en dit seizoen een pak minder de klassering liegt niet.
Als ik dan lees van den besten trainer die we ooit gehad hebben enz... ja hallo er hebben hier wat andere klasse trainers rondgelopen zenne.
Nen toffe gast die door zijn goede band met de fans en zijn eerlijke analyses een geliefd trainer was wat mooi is, maar eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat het voetbal dit seizoen ook veel minder was.
Uit de laatste 5 wedstrijden waar het niveau zogezegd al beter was haal je amper 4 op 15 zorgwekkend nee?
Het is misschien beter nu in te grijpen voor de jaarwisseling, mij maak je niet wijs dat er met de aanstelling van een nieuwe coach geen versterking gaat bijkomen, zo gaat het nu eenmaal in het voetbal.
Hopelijk stellen ze een vakman aan en proberen ze van wat brol vanaf te geraken en met enkele gerichte versterkingen moet het lukken.


En dat ligt aan de trainer? Je kan het in dit soort omstandigheden maar doen met de beperkte middelen die je krijgt. Al eens goe gezien hoe we die tegendoelpunten op deinze tegen krijgen?
Nog maar eens een laatste stukje stabiliteit dat wegvalt.

We zullen wel zien wat er in de plaats komt

En als die verhoopte "versterkingen" zullen geregeld worden door dezelfde lui, dan heb ik maar één boodschap: blijf overal af!!!

Een bende ezels zijn het
Altijd A zeggen en B doen
Mijn vertrouwen zijn ze definitief kwijt

De vraag is al lang niet meet gààt het mislopen, maar wanneer!!!


14 Nov 2018, 9:20
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Petroe69 schreef:
't is schrijnend het amateurisme van dit bestuur. Totaal geen visie, geen management capaciteiten, slechte communicatie, geen brug met de supporters, schijnheiligheid, ego-tripperij (denk maar aan het bal van de voorzitter), belachelijk slechte transfers, en nu gooien ze ook onzen Tom op straat die met beperkte middelen mooi werk leverde en een hart voor de club had. 't is stilaan tijd voor een Garréken zeker...



Ja jongens we moeten nu eenmaal met dit bestuur verder werken een ander alternatief is er niet, dan is het in de huidige sportieve malaise niet het moment om nog eens wat meer onrust te zaaien.
Door een Garréken te doen ga je de club geen dienst bewijzen in tegendeel, wacht af wie de nieuwe trainer wordt en op welke wijze het bestuur de banden met jullie gaat verbeteren, zeker vergeten wat da Garréken ons gekost heeft.
Zondag de ploeg volop steunen en de drie punten pakken lijkt mij in de nabije toekomst het belangrijkste. Dit is mijn persoonlijke mening en ik ben ook niet happy met de huidige gang van zaken maar je kunt er nu eenmaal niets aan veranderen alleen PLJ kan ingrijpen misschien gebeurt dit eerstdaags wel.
Rustig blijven is de boodschap. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Nov 2018, 9:33
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Hugo schreef:
Petroe69 schreef:
't is schrijnend het amateurisme van dit bestuur. Totaal geen visie, geen management capaciteiten, slechte communicatie, geen brug met de supporters, schijnheiligheid, ego-tripperij (denk maar aan het bal van de voorzitter), belachelijk slechte transfers, en nu gooien ze ook onzen Tom op straat die met beperkte middelen mooi werk leverde en een hart voor de club had. 't is stilaan tijd voor een Garréken zeker...



Ja jongens we moeten nu eenmaal met dit bestuur verder werken een ander alternatief is er niet, dan is het in de huidige sportieve malaise niet het moment om nog eens wat meer onrust te zaaien.
Door een Garréken te doen ga je de club geen dienst bewijzen in tegendeel, wacht af wie de nieuwe trainer wordt en op welke wijze het bestuur de banden met jullie gaat verbeteren, zeker vergeten wat da Garréken ons gekost heeft.
Zondag de ploeg volop steunen en de drie punten pakken lijkt mij in de nabije toekomst het belangrijkste. Dit is mijn persoonlijke mening en ik ben ook niet happy met de huidige gang van zaken maar je kunt er nu eenmaal niets aan veranderen alleen PLJ kan ingrijpen misschien gebeurt dit eerstdaags wel.
Rustig blijven is de boodschap. :EA:


Als Lejuste wil ingrijpen:
verkoop de ploeg aan een Chinees of desnoods een Pekinees.
Weg met veiligheidsverantwoordelijke, Filippo en DA (de zakkenvuller).
Enkel Sven heeft nog wat krediet bij mij


14 Nov 2018, 9:37
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Ongelofelijk toch. Hoe dom kan men zijn als bestuur? En hoe incompetent. We kopen 10 brokkelpakken, en als 't ni lukt smijten we de trainer buiten...Goed plan, bende pipo's :fuck:
En als we die 0-1 hadden vastgehouden zaterdag was 't ne goeien trainer zeker...Straks wordt PLJ nog zelf trainer, met zo een ego moet dat toch lukken... :fuck:


14 Nov 2018, 11:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Plj moet nu wel in zijne zak gaan na het ontslag van Tom :D ,minpunt is dat de schulden nog wat gaan stijgen :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Nov 2018, 11:48
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Vanwaar al die commotie, hij had zijn basisploeg nog van afgelopen seizoen met enkele (versterkingen), de realiteit is dat we onderaan bengelen dan is het meestal terecht of onterecht dat de trainer het gelag moet betalen dat is bij de meeste ploegen zo.
We moeten hopen op een vakman, ge moogt gerust zijn als dienen ziet welke klasbakken hier rondlopen :D hij vlug zal aandringen bij PLJ om enkele versterkingen, zo gaat het nu eenmaal.
De paniek om te degraderen juist voor de 100 jarige viering zal ook wel meegespeeld hebben, we zullen wel zien wie ze binnenhalen, dat ze rustig hun tijd nemen want kandidaten genoeg waarschijnlijk.
Vanaf zondag al onze pijlen richten om het behoud te verzekeren, het belangrijkste is om de broodnodige drie punten thuis houden. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Nov 2018, 16:52
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Sorry, maar die 'versterkingen' zie ik niet echt...En de basisploeg die er vorig jaar toch redelijk gemakkelijk inbleef was krek dezelfde ploeg die de promotie afdwong. Vind ik nog altijd een fantastische prestatie. En dat gaf mij toch enige zekerheid dat de trainer de ploeg wel op de rails ging krijgen. Het argument dat er een discussie was tussen een speler en een trainer is gewoon een stok om de hond mee te slaan.
En er zijn er nog altijd die geloven dat we een toptrainer en nog enkele wereldspelers gaan kunnen aantrekken... :hmm:


14 Nov 2018, 17:27
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
tympanum2 schreef:
Sorry, maar die 'versterkingen' zie ik niet echt...En de basisploeg die er vorig jaar toch redelijk gemakkelijk inbleef was krek dezelfde ploeg die de promotie afdwong. Vind ik nog altijd een fantastische prestatie. En dat gaf mij toch enige zekerheid dat de trainer de ploeg wel op de rails ging krijgen. Het argument dat er een discussie was tussen een speler en een trainer is gewoon een stok om de hond mee te slaan.
En er zijn er nog altijd die geloven dat we een toptrainer en nog enkele wereldspelers gaan kunnen aantrekken... :hmm:


Versterkingen tussen haakjes was ironisch bedoeld, met vakman bedoel ik iemand die het klappen van de zweep kent en op zijn strepen staat.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Nov 2018, 17:38
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Eind vorig seizoen wist iedereen wel al dat we ons gingen moeten versterken voor dit seizoen goed mee te draaien, het bestuur ging dan zogezegd voor meer kwaliteit gaan dan kwantiteit (remember) ...
Als je dan ziet wat er bijgekomen is en wat we laten vertrekken hebben is er hier genoeg inkt gevloeid over waar het schoentje nu juist wringt ... :hmm:
Bestuur heeft serieus wat boter op het hoofd mijn gedacht, lekker hypocriet toch om nu onzen trainer buiten te zwieren !!! Zelfs Jurgen Klopp krijgt ons met dit spelersmateriaal niet op een door het bestuur graag geziene "TOP 5 - plaats" :x

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


14 Nov 2018, 23:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
tympanum2 schreef:
Sorry, maar die 'versterkingen' zie ik niet echt...En de basisploeg die er vorig jaar toch redelijk gemakkelijk inbleef was krek dezelfde ploeg die de promotie afdwong. Vind ik nog altijd een fantastische prestatie. En dat gaf mij toch enige zekerheid dat de trainer de ploeg wel op de rails ging krijgen. Het argument dat er een discussie was tussen een speler en een trainer is gewoon een stok om de hond mee te slaan.
En er zijn er nog altijd die geloven dat we een toptrainer en nog enkele wereldspelers gaan kunnen aantrekken... :hmm:


Van Gerven, Sterckx en Annys zijn dus geen versterkingen???
Zelfs Bounou wordt de laatste weken door veel supporters bewierookt.
Het probleem is vooral dat De Rock niet zijn niveau haalt van vorig seizoen.
En Mitu speelt nu wel iets beter, maar zijn efficiëntie blijft zeer laag: weinig goals, zeer weinig assists, bijna altijd slechte keuzes bij omschakelingen, ...


15 Nov 2018, 4:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
filip.dhose schreef:
tympanum2 schreef:
Sorry, maar die 'versterkingen' zie ik niet echt...En de basisploeg die er vorig jaar toch redelijk gemakkelijk inbleef was krek dezelfde ploeg die de promotie afdwong. Vind ik nog altijd een fantastische prestatie. En dat gaf mij toch enige zekerheid dat de trainer de ploeg wel op de rails ging krijgen. Het argument dat er een discussie was tussen een speler en een trainer is gewoon een stok om de hond mee te slaan.
En er zijn er nog altijd die geloven dat we een toptrainer en nog enkele wereldspelers gaan kunnen aantrekken... :hmm:


Van Gerven, Sterckx en Annys zijn dus geen versterkingen???
Zelfs Bounou wordt de laatste weken door veel supporters bewierookt.
Het probleem is vooral dat De Rock niet zijn niveau haalt van vorig seizoen.
En Mitu speelt nu wel iets beter, maar zijn efficiëntie blijft zeer laag: weinig goals, zeer weinig assists, bijna altijd slechte keuzes bij omschakelingen, ...


nee een annys en sterckx zijn niet beter dan diarra en van tricht en bounou daar had je vorig seizoen nog de man en lusala.
of je nu met de kern van nu speelt of die van vorig seizoen, maakt geen verschil.
maar ja flippo heeft verstand van voetbal zegt sven op de supportersvergadering,tzou er nog moeten aan mankeren . wat doet het uit als je verstand hebt van voetbal als je niet weet waar je moet zoeken .


Laatst gewijzigd door witteken op 15 Nov 2018, 9:46, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Nov 2018, 7:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 228 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst