Buitengewone AV op dinsdag 4 september | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 228 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 16
 Buitengewone AV op dinsdag 4 september 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Op dinsdag 4 september wordt er door het bestuur een buitengewone AV bijeengeroepen. Kunnen jullie mij vragen bezorgen?
Ik zal net als bij de 2 vorige AV's hierna een verslag maken.


23 Aug 2018, 16:55
Junior

Lid geworden op: 07 Mei 2015, 14:51
Berichten: 214
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Dag Michel, met alle respect maar jij hebt geen mandaat meer om de supporters te vertegenwoordigen!
Jij was vorig voetbalseizoen de afgevaardigde en nu zal het een andere voorzitter zijn van een andere supportersclub!


23 Aug 2018, 17:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
4life schreef:
Dag Michel, met alle respect maar jij hebt geen mandaat meer om de supporters te vertegenwoordigen!
Jij was vorig voetbalseizoen de afgevaardigde en nu zal het een andere voorzitter zijn van een andere supportersclub!

Neen, ik was voor het kalenderjaar 2018 supportersafgevaardigde. Ik ben pas vanaf januari begonnen, vanaf de statutaire AV van 29 januari. Vanaf januari 2019 moet er iemand van een andere supportersclub afgevaardigde worden. Het is dus per kalenderjaar dat er een vertegenwoordiger van een supportersclub kan zetelen in de AV.
Ik ben wel niet gehecht aan dit mandaat. Hoe vroeger ik vervangen wordt, hoe liever.


23 Aug 2018, 17:58
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3842
Leeftijd: 45
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Al die tijd opmerkelijk stil rond onze vertegenwoordig wanneer er slecht nieuws was en veel mensen wat verduidelijking vroegen.

Een verslag posten achteraf...ja, dat kennen we...behalve de zaken die zeker niet naar buiten mogen komen volgens uwe heer en meester. UW verslag zal zeker gekleurd en gecensureerd zijn.

En dan zeggen dat ge snel vervangen wilt worden. Leugenaar.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


24 Aug 2018, 12:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
:EA:


24 Aug 2018, 14:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Bomber schreef:
Je bent er niet aan gehecht, wil zo vlug mogelijk vervangen worden, maar vergeet er wel bij te vermelden dat je uzelf hebt opgeworpen als vertegenwoordiger. Kan je me trouwens eens zeggen van welke clubs je een mandaat hebt?

In januari heb ik via mail aan de 6 supportersclubs enerzijds de vraag gesteld of ze akkoord gingen met het systeem dat er elk jaar een andere supportersclub een vertegenwoordiger zou sturen naar de AV en anderzijds welke club wou beginnen. Buiten mijn eigen club, Black & White, heeft enkel Bart De Nys van de Eendrachters positief gereageerd. De andere 4 hebben niet gereageerd en niemand van die clubs is mij komen zeggen dat ze niet akkoord gingen.
Het is nu aan de 5 andere clubs om in overleg uit te maken wie mij op het einde van het jaar zal vervangen.


24 Aug 2018, 16:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1373
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Bomber schreef:
Michel, nogmaals, jij hebt onze club niet te vertegenwoordigen, laat dat klaar en duidelijk zijn. Als het bestuur ons iets wil meedelen of vragen kunnen ze ons contacteren via mail. Ze hebben ons mailadres wel om te vragen of we een bijdrage willen leveren voor die bâche achter de k...

Ik spreek me niet uit over wie er in deze discussie gelijk/ongelijk heeft, maar:
1) we zijn allemaal EA-supporters. Kunnen we AUB eens stoppen met op dit forum anderen uit te schelden (leugenaar, …)?
2) als Michel de voorbije keren, zonder tegenspraak of verzet van de supportersclubs, aanwezig is geweest op de AV, dan staat dit in de notulen, en is hij de jure lid van de AV. Dan moet hij op de volgende AV zijn zitje in die AV ("mandaat" / let op de aanhalingstekens, maar er bestaat ook een spreekwoord dat zegt dat zwijgen toestemmen is) ter beschikking stellen, en formeel een andere gemandateerde voordragen, die dan pas op de daaropvolgende AV zijn plaats kan innemen.


24 Aug 2018, 20:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1373
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Bomber schreef:
Hoe kan Michel ons vertegenwoordigen als wij helemaal geen buitenstaander van onze club als afgevaardigde willen.
Met dit soort figuren wensen wij ons niet te associëren.
Waar zat hij trouwens de voorbije weken toen hier vragen werden gesteld omtrent de ontslagen, jeugdbestuur,...zwijgen is toestemmen zeg je?

Tja, volgens Michel zelf heeft hij bij wijze van spreken 2 stemmen voor, 0 tegen en 4 onthoudingen gekregen. Dat was voldoende om hem in de AV te krijgen. Nu moeten er minstens 4 supportersclubs formeel om zijn ontslag vragen (of 3 en minstens één club die zich onthoudt).


25 Aug 2018, 9:19
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3842
Leeftijd: 45
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
filip.dhose schreef:
Bomber schreef:
Hoe kan Michel ons vertegenwoordigen als wij helemaal geen buitenstaander van onze club als afgevaardigde willen.
Met dit soort figuren wensen wij ons niet te associëren.
Waar zat hij trouwens de voorbije weken toen hier vragen werden gesteld omtrent de ontslagen, jeugdbestuur,...zwijgen is toestemmen zeg je?

Tja, volgens Michel zelf heeft hij bij wijze van spreken 2 stemmen voor, 0 tegen en 4 onthoudingen gekregen. Dat was voldoende om hem in de AV te krijgen. Nu moeten er minstens 4 supportersclubs formeel om zijn ontslag vragen (of 3 en minstens één club die zich onthoudt).


:plat: Michel is gewoon op vraag van PLJ opgedoken als supportersverantwoordelijke. Dat hij het niet definitief wilt doen is omdat hij gewoon weet dat hij als figuur bakken kritiek zou krijgen in deze functie, gezien zijn 'gattenlekker' status en gebrek aan ruggegraat. Hij wilt zichzelf hierdoor wat indekken.

Die '4' onthoudingen zoals jij dat graag verwoordt...is gewoon omdat het toch niet anders is. Zal in uw niveau blijven....dat is hetzelfde als gaan stemmen ergens in Afrika. Ge weet op voorhand dat de dictator de verkiezing wint, waarom dan stemmen???

Waar zat onze parol wanneer de problemen de kop opstaken? Diep verscholen in een (h)ol?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


25 Aug 2018, 9:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1373
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
witzwet schreef:
filip.dhose schreef:
Bomber schreef:
Hoe kan Michel ons vertegenwoordigen als wij helemaal geen buitenstaander van onze club als afgevaardigde willen.
Met dit soort figuren wensen wij ons niet te associëren.
Waar zat hij trouwens de voorbije weken toen hier vragen werden gesteld omtrent de ontslagen, jeugdbestuur,...zwijgen is toestemmen zeg je?

Tja, volgens Michel zelf heeft hij bij wijze van spreken 2 stemmen voor, 0 tegen en 4 onthoudingen gekregen. Dat was voldoende om hem in de AV te krijgen. Nu moeten er minstens 4 supportersclubs formeel om zijn ontslag vragen (of 3 en minstens één club die zich onthoudt).


:plat: Michel is gewoon op vraag van PLJ opgedoken als supportersverantwoordelijke. Dat hij het niet definitief wilt doen is omdat hij gewoon weet dat hij als figuur bakken kritiek zou krijgen in deze functie, gezien zijn 'gattenlekker' status en gebrek aan ruggegraat. Hij wilt zichzelf hierdoor wat indekken.

Die '4' onthoudingen zoals jij dat graag verwoordt...is gewoon omdat het toch niet anders is. Zal in uw niveau blijven....dat is hetzelfde als gaan stemmen ergens in Afrika. Ge weet op voorhand dat de dictator de verkiezing wint, waarom dan stemmen???

Waar zat onze parol wanneer de problemen de kop opstaken? Diep verscholen in een (h)ol?


Die vergelijking lijkt me een beetje overdreven. Ideaal zou zijn dat de supportersclubs een kandidaat voordragen, die als brugfiguur hen alle 6 kan vertegenwoordigen, dat zou de stem van de supps in de AV des te krachtiger doen weerklinken, en dan mag PLJ bij wijze van spreken op zijn kop gaan staan, want dan heeft die supportersverantwoordelijke een mandaat van ALLE supportersclubs. Niet deelnemen aan een "verkiezing" omdat die zogezegd al op voorhand verloren is, is volgens mij nooit de goede oplossing. De supportersclubs moeten misschien ook eens de hand in eigen boezem steken. Zijn ze zelf niet te verdeeld? Waarom organiseren ze geen overleg om een gemeenschappelijke kandidaat te kiezen? Desnoods steek je ze zoals bij een pausverkiezing in een afgesloten kamer ("conclaaf" betekent letterlijk "met sleutel"), en mogen ze pas naar buiten als ze hun consensuskandidaat bepaald hebben. :hmm:


25 Aug 2018, 10:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
filip.dhose schreef:
witzwet schreef:
filip.dhose schreef:
Tja, volgens Michel zelf heeft hij bij wijze van spreken 2 stemmen voor, 0 tegen en 4 onthoudingen gekregen. Dat was voldoende om hem in de AV te krijgen. Nu moeten er minstens 4 supportersclubs formeel om zijn ontslag vragen (of 3 en minstens één club die zich onthoudt).


:plat: Michel is gewoon op vraag van PLJ opgedoken als supportersverantwoordelijke. Dat hij het niet definitief wilt doen is omdat hij gewoon weet dat hij als figuur bakken kritiek zou krijgen in deze functie, gezien zijn 'gattenlekker' status en gebrek aan ruggegraat. Hij wilt zichzelf hierdoor wat indekken.

Die '4' onthoudingen zoals jij dat graag verwoordt...is gewoon omdat het toch niet anders is. Zal in uw niveau blijven....dat is hetzelfde als gaan stemmen ergens in Afrika. Ge weet op voorhand dat de dictator de verkiezing wint, waarom dan stemmen???

Waar zat onze parol wanneer de problemen de kop opstaken? Diep verscholen in een (h)ol?


Die vergelijking lijkt me een beetje overdreven. Ideaal zou zijn dat de supportersclubs een kandidaat voordragen, die als brugfiguur hen alle 6 kan vertegenwoordigen, dat zou de stem van de supps in de AV des te krachtiger doen weerklinken, en dan mag PLJ bij wijze van spreken op zijn kop gaan staan, want dan heeft die supportersverantwoordelijke een mandaat van ALLE supportersclubs. Niet deelnemen aan een "verkiezing" omdat die zogezegd al op voorhand verloren is, is volgens mij nooit de goede oplossing. De supportersclubs moeten misschien ook eens de hand in eigen boezem steken. Zijn ze zelf niet te verdeeld? Waarom organiseren ze geen overleg om een gemeenschappelijke kandidaat te kiezen? Desnoods steek je ze zoals bij een pausverkiezing in een afgesloten kamer ("conclaaf" betekent letterlijk "met sleutel"), en mogen ze pas naar buiten als ze hun consensuskandidaat bepaald hebben. :hmm:

Ik ben vragende partij voor overleg tussen de supportersclubs.


25 Aug 2018, 12:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Er is hier al meer gediscuteerd dan toen onze vriend PLJ de VZW bij het groot huisvuil deponeerde :hmm:
toen las je er hier geen enkele commentaar,ben je ook kandidaat voor de volgende gemeenteraads verkiezeingen Filip ?

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Aug 2018, 13:44
Junior

Lid geworden op: 07 Mei 2015, 14:51
Berichten: 214
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Tijd dat de roze brillen bij sommige eens afvallen. In de VZW zaten supporters van ALLE supportersclubs alsook mensen die NIET bij een supportersclub hoorden.
Deze VZW zat in het DC en is door PLJ buitengezet en vervangen door Michel.
Dit was het reeds het initiële idee van PLJ, maar de VZW vond het niet opportuun dat Michel alleen in het DC zou zetelen. Na veel discussies is er bedongen dat er 2 supporters uit de VZW in het DC zouden zetelen. Dit om steeds objectief en onpartijdig te kunnen blijven!!!
De 2 afgevaardigden in het DC waren blijkbaar ijveriger dan onze voorzitter had verwacht, waarop hij dan maar alle middelen heeft gebruikt om de VZW buiten te kuisen en te vervangen door Michel.
Nu komen zeggen dat je hier niet wou aan meedoen Michel is echt te zot voor woorden. Na je passages in de vorige 3 besturen weten we genoeg. Zoals het een goede of slechte politicus betaamt pas jij je steeds aan aan het beleid van de nieuwe bewindvoerder.
Vanuit de VZW en de leden van de verschillende supportersclubs aldaar heb je NOOIT een mandaat gekregen. Integendeel !!
In samenspraak met PLJ en om een rechtsgeldige AV te hebben heb je jezelf tot vertegenwoordiger benoemt.
Dat zijn de feiten.
Sorry als dit wederom niet past in de goed nieuwsshow maar op tijd en stond moet het wel terug over de realiteit en waarheid gaan.
En dat heeft dit niks te maken met negativisme zoals sommigen nu weer zullen opperen.
Zoals gezegd ben ik de eerste die hoopt dat we ooit een degelijk, stabiel, lokaal verspreid en ondersteund bestuur zullen hebben. En ja dat mag met PLJ als voorzitter zijn. Het is zijn belofte dat hij de lokale verankering ging bewerkstelligen en nieuwe sponsors ging aanbrengen.
Om af te sluiten : GEEN WOORDEN MAAR DADEN !.


25 Aug 2018, 14:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1254
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Ms ook tijd dat alle heen en weer gemail openbaar gemaakt wordt zodat iedereen weet waarover de discussie hier eigenlijk gaat ? De vzw is toch buitengepierd dus wat maakt het uit om gewoon alles wat ze hebben openbaar te gooien ?


25 Aug 2018, 14:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5734
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Ik dacht dat de vzw gestopt was.


25 Aug 2018, 20:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 228 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst