Buitengewone AV op dinsdag 4 september - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 228 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16
 Buitengewone AV op dinsdag 4 september 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
filip.dhose schreef:
mamananeto schreef:
filip.dhose schreef:

Ik ben een voorstander van de totale vrijheid van meningsuiting, en ik zal de laatste zijn om een poging te ondernemen om ze te beperken (cf. Voltaire: ,,Ik verfoei uw mening, maar ik zal mijn hele leven lang strijden voor uw recht om ze te uiten''). Het gaat hier echter om smaak en fatsoen.
En nu gebruik ik mijn recht om mijn mening te uiten: een voorzitter van een voetbalclub vergelijken met Hitler, alleen maar omdat je het niet eens bent met de manier waarop hij de club bestuurt, is voor mij niet plezant meer (ook al omwille van de eerder vermelde reden). Ik vond die carnavalsgroep (Eftepeije of zoiets?) ook niet plezant, en die affiche van de Ecolo-jongeren over Francken al helemaal niet.
Het doet me allemaal een beetje denken aan diejen ambetante nonkel Gérard die zichzelf ongelooflijk interessant en grappig vindt, en op elk familiefeest de gortigste moppen vertelt. Enkel de zatte nonkel André kan er mee lachen, maar de rest van de tafel kijkt gegeneerd weg en denkt "WTF".


Beste Filip,

Heb jij nu nog steeds niet door dat de modale forumganger hier totaal geen boodschap heeft aan jouw semi-intellectueel gebrabbel ? Waar blijf jij dit eigenlijk allemaal halen man ? Vorige week schoot je hier reeds de hoofdvogel af met je "verdienstelijk Eendracht Aalst " :lol: Deze week is er dan die totaal van de pot gerukte en overdreven reactie op Bakkie's foto middels een pathetisch familieverhaal dat niemand hier interesseert - dan een overbodige Latijnse quote + als toetje het citeren van Voltaire ?? :? Van welke planeet kom jij eigenlijk man ? Ik geloof nooit dat jij Oiljsters DNA in je body hebt vloeien want anders zou je jezelf niet systematisch zo on-ge-loof-lijk "au sérieux" nemen...So please : give us a break en doe eens normaal kan dat ? Alvast bedankt in naam van een hele hoop forumbezoekers hier ! (n)


Besteken,
1) De Latijnse quote kwam niet van mij, maar van tympanum2.
2) Voltaire: iedereen heeft recht op wat opvoeding, zelfs nen Oilsjteneir! :lol:
3) De 2 coaches en alle persartikels spraken na Virton - weliswaar in andere bewoordingen - van een verdienstelijk en degelijk Aalst. Allemaal idioten en randdebielen? Of word jij verblind door je negativisme?
4) Met je opmerking over dat DNA bewijs je nogmaals dat er voor jou échte, eersterangssupporters zijn (zij die op grondgebied van Groot-Aalst wonen), en minderwaardige, tweederangssupporters (zij van buiten Aalst). Ik heb dat al diverse malen gezegd en geschreven: als dat echt je mening is, dan MOET onze club naar eerste of tweede provinciale. Daar kan je dan met 250 die-hardsupporters gaan kijken naar de derby's tegen Doggen en Erembodegem.


Kijk, iedereen zijn mening maar uw 'antwoord 4' is niet meer serieus. Waar wordt de link gelegd tussen Aalsters DNA en Eendrachtsupporters? Zoals ik het lees wordt bedoeld dat een doorsnee Aalstenaar zichzelf niet al te ernstig neemt en wel tegen een stootje kan. Niets meer, niets minder. Iemands woorden zo uit de context rukken is zelfs beneden uw intellectueel niveau. Begrijpend lezen is ook een stukje -schoolse- opvoeding... ;)


24 Jan 2019, 9:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
filip.dhose schreef:
mamananeto schreef:
filip.dhose schreef:

Ik ben een voorstander van de totale vrijheid van meningsuiting, en ik zal de laatste zijn om een poging te ondernemen om ze te beperken (cf. Voltaire: ,,Ik verfoei uw mening, maar ik zal mijn hele leven lang strijden voor uw recht om ze te uiten''). Het gaat hier echter om smaak en fatsoen.
En nu gebruik ik mijn recht om mijn mening te uiten: een voorzitter van een voetbalclub vergelijken met Hitler, alleen maar omdat je het niet eens bent met de manier waarop hij de club bestuurt, is voor mij niet plezant meer (ook al omwille van de eerder vermelde reden). Ik vond die carnavalsgroep (Eftepeije of zoiets?) ook niet plezant, en die affiche van de Ecolo-jongeren over Francken al helemaal niet.
Het doet me allemaal een beetje denken aan diejen ambetante nonkel Gérard die zichzelf ongelooflijk interessant en grappig vindt, en op elk familiefeest de gortigste moppen vertelt. Enkel de zatte nonkel André kan er mee lachen, maar de rest van de tafel kijkt gegeneerd weg en denkt "WTF".


Beste Filip,

Heb jij nu nog steeds niet door dat de modale forumganger hier totaal geen boodschap heeft aan jouw semi-intellectueel gebrabbel ? Waar blijf jij dit eigenlijk allemaal halen man ? Vorige week schoot je hier reeds de hoofdvogel af met je "verdienstelijk Eendracht Aalst " :lol: Deze week is er dan die totaal van de pot gerukte en overdreven reactie op Bakkie's foto middels een pathetisch familieverhaal dat niemand hier interesseert - dan een overbodige Latijnse quote + als toetje het citeren van Voltaire ?? :? Van welke planeet kom jij eigenlijk man ? Ik geloof nooit dat jij Oiljsters DNA in je body hebt vloeien want anders zou je jezelf niet systematisch zo on-ge-loof-lijk "au sérieux" nemen...So please : give us a break en doe eens normaal kan dat ? Alvast bedankt in naam van een hele hoop forumbezoekers hier ! (n)


Besteken,
1) De Latijnse quote kwam niet van mij, maar van tympanum2.
2) Voltaire: iedereen heeft recht op wat opvoeding, zelfs nen Oilsjteneir! :lol:
3) De 2 coaches en alle persartikels spraken na Virton - weliswaar in andere bewoordingen - van een verdienstelijk en degelijk Aalst. Allemaal idioten en randdebielen? Of word jij verblind door je negativisme?
4) Met je opmerking over dat DNA bewijs je nogmaals dat er voor jou échte, eersterangssupporters zijn (zij die op grondgebied van Groot-Aalst wonen), en minderwaardige, tweederangssupporters (zij van buiten Aalst). Ik heb dat al diverse malen gezegd en geschreven: als dat echt je mening is, dan MOET onze club naar eerste of tweede provinciale. Daar kan je dan met 250 die-hardsupporters gaan kijken naar de derby's tegen Doggen en Erembodegem.


Mijn waarde Filip, ( ik kan dat " besteken" van u in die opener trouwens slechts matig appreciëren maar alla :love: )
Jij snapt het dus echt niet he !
Het enige dat ik in mijn post wenste duidelijk te maken is dat de doorsnee Aalstenaar - in tegenstelling tot jij - perfect kan omgaan met ironie, sarcasme of zelfspot...
Heeft iets te maken met een fenomeen dat jij waarschijnlijk ook wel kent : carnaval :hmm:
Dat puntje omtrent eerste en tweederangssupporters ? ... :lol:
Waar blijf jij dat soort onzin toch halen zeg ? Indien jij met dat soort van de pot gerukte theorieën voor een klas pubers staat dan maak ik me zorgen voor de mentale gezondheid van de jeugd in onze regio ! :D
Alvast een fijne dag gewenst vanwege een geboren/getogen/gepolijste Oiljsteneer die reeds een eeuwigheid in Wallonië en Frankrijk leeft en woont en daarom dus een ....... tweederangssupporter blijkt te zijn ! :lol: :D


24 Jan 2019, 10:27
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5504
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Heeft PLJ veel te winnen bij een fusie? Lijkt me niet de manier om zijn geld terug te krijgen.


03 Feb 2019, 19:35
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5504
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
iendrachter schreef:
Smetje schreef:
Heeft PLJ veel te winnen bij een fusie? Lijkt me niet de manier om zijn geld terug te krijgen.


Enkel een promotie naar 1B trekt investeerders aan,
en dat was ook zijn plan,alleen wordt het nu 2de amateur ipv 1B, waardoor hij nu zeker zijn geïnvesteerde geld nooit meer terugziet.
Dender staat verder dan ons, spelen in een modern stadion dat perfect voor 1B kan dienen en hebben een geldschieter met een budget dat veel groter is.
Dat er daar weinig supporters zijn dat maakt allemaal niet uit in het huidige voetbal, zie naar Moeskroen, Eupen in 1A, Tubeke in 1B allemaal in handen van buitenlandse investeerders. Die liggen niet wakker of er nu 150,1500 of 15000 man in dat stadion zit.
Een opslorping zie ik dan enkel gebeuren als Dender ons opslorpt want wij staan er toch veel slechter voor.
Als ik niet mis ben heeft die investeerder daar al hun schulden aangezuiverd ook.


Klopt wat je zegt. Maar wat wint PLJ daarbij? De club waar hij zijn geld ingestoken heeft wordt dan opgeslorpt. En in de fusieclub zal hij dan misschien wel een postje krijgen, maar veel meer zal er niet inzitten.


03 Feb 2019, 19:57
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Smetje schreef:
iendrachter schreef:
Smetje schreef:
Heeft PLJ veel te winnen bij een fusie? Lijkt me niet de manier om zijn geld terug te krijgen.


Enkel een promotie naar 1B trekt investeerders aan,
en dat was ook zijn plan,alleen wordt het nu 2de amateur ipv 1B, waardoor hij nu zeker zijn geïnvesteerde geld nooit meer terugziet.
Dender staat verder dan ons, spelen in een modern stadion dat perfect voor 1B kan dienen en hebben een geldschieter met een budget dat veel groter is.
Dat er daar weinig supporters zijn dat maakt allemaal niet uit in het huidige voetbal, zie naar Moeskroen, Eupen in 1A, Tubeke in 1B allemaal in handen van buitenlandse investeerders. Die liggen niet wakker of er nu 150,1500 of 15000 man in dat stadion zit.
Een opslorping zie ik dan enkel gebeuren als Dender ons opslorpt want wij staan er toch veel slechter voor.
Als ik niet mis ben heeft die investeerder daar al hun schulden aangezuiverd ook.


Klopt wat je zegt. Maar wat wint PLJ daarbij? De club waar hij zijn geld ingestoken heeft wordt dan opgeslorpt. En in de fusieclub zal hij dan misschien wel een postje krijgen, maar veel meer zal er niet inzitten.


Misschien is het niet meer de vraag of er nog iets gerecupereerd kan worden, dan wel wat het nut is er elke maand nog bij te pompen?


04 Feb 2019, 11:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
DT schreef:
Smetje schreef:
iendrachter schreef:

Enkel een promotie naar 1B trekt investeerders aan,
en dat was ook zijn plan,alleen wordt het nu 2de amateur ipv 1B, waardoor hij nu zeker zijn geïnvesteerde geld nooit meer terugziet.
Dender staat verder dan ons, spelen in een modern stadion dat perfect voor 1B kan dienen en hebben een geldschieter met een budget dat veel groter is.
Dat er daar weinig supporters zijn dat maakt allemaal niet uit in het huidige voetbal, zie naar Moeskroen, Eupen in 1A, Tubeke in 1B allemaal in handen van buitenlandse investeerders. Die liggen niet wakker of er nu 150,1500 of 15000 man in dat stadion zit.
Een opslorping zie ik dan enkel gebeuren als Dender ons opslorpt want wij staan er toch veel slechter voor.
Als ik niet mis ben heeft die investeerder daar al hun schulden aangezuiverd ook.


Klopt wat je zegt. Maar wat wint PLJ daarbij? De club waar hij zijn geld ingestoken heeft wordt dan opgeslorpt. En in de fusieclub zal hij dan misschien wel een postje krijgen, maar veel meer zal er niet inzitten.


Misschien is het niet meer de vraag of er nog iets gerecupereerd kan worden, dan wel wat het nut is er elke maand nog bij te pompen?


Laat het me zo stellen : PLJ heeft nooit voeling gehad met EA. Die man is gewoon een ietwat merkwaardig/louche figuur uit de financiële wereld die hier enkele jaren terug " opportuniteiten" zag en daarom dus iets deed dat op investeren leek.
Maar laat het wel wezen : De enige reden waarom die dus aan boord kwam was geld. Vandaar ook dat rare despotisme hier : geen inspraak van anderen etc....
Nu hij begint te beseffen dat hij in plaats van te verdienen aan zijn investering er geld riskeert bij in te steken gaan natuurlijk alle alarmbellen af...
De woorden " geld verliezen" staan namelijk niet lekker op het track record van een bankier ...
Dus dan gaan die mannen er alles - maar dan ook alles aan doen om te redden wat kan : Met de Azertyboys praten, met Schroevers Moorsel of met FC huppelpup maakt geen bal uit zolang ze dus maar de poen hebben waar alles hier om draait........ :hmm:


04 Feb 2019, 20:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Kben eens benieuwd wat er dan wel gezegd is tegen de verschillende supporrersclubs afzonderlijk.

Eerlijk is eerlijk... den tijd dat die mannen hier neerstreken, de krijtlijnen, en speerpunten.. het was allemaal heel erg veelbelovend. Dat is hier weer op een sisser van jewelste aan t uitdraaien zeg. Het zal ons lot zijn dat het hier nooit iets wordt. En heel eerlijk gezegd.... die promotie was een cadeau van jewelste... door het oog van een zeer dunne naald naar die 1e amateurreeks doorgestoten. Als ge ziet wat ze r daarna van gebakken hebben : heel eerlijk ik ben daar echt slecht van.


04 Feb 2019, 20:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7533
Leeftijd: 35
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Waar kunnen de supporters onze nieuwe afgevaardigd BDN bereiken? Hier op het forum zit hij niet, het lijkt wel of Michel het nog steeds is want hij geeft hier nog steeds informatie door..

Een e-mailadres zou handig zijn. En hem misschien hier ook eens laten registreren zodat hij iedereen op de hoogte kan houden.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


07 Feb 2019, 13:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
BDN heeft een FB-pagina.
Hij is te bereiken via deze weg.
Ook zijn supportersclub De eendrachters, waar hij voorzitter van is, heeft een FB-pagina

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Feb 2019, 14:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7533
Leeftijd: 35
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Moet iedereen dan die meer info wenst over EA, of vragen heeft voor het bestuur, of op de hoogte wil zijn van de laatste supportersvergaderingen tussen de SC's en onze voorzitter, hem dan gaan toevoegen op facebook? :crazy:

Misschien is hij dan afgevaardigde geworden om meer likes te halen op de pagina van de eendrachters?

Nee even serieus voor mensen die niet bij een SC zitten en hem niet persoonlijk kennen is het noppes voor de moment. (Al was het anders ook al geene vetten want er mag enkel naar buiten komen wat ze zelf willen naar buiten brengen.)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


07 Feb 2019, 19:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Ge kunt ook elke dag naar café 't Ajuintje gaan,met de hoop hem daar is tegen het lijf te lopen :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


07 Feb 2019, 19:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Ge kunt ook elke dag naar café 't Ajuintje gaan,met de hoop hem daar is tegen het lijf te lopen :D

---
Dat ware misschien de meest rechtstreekse manier, om hem te zeggen wat er op de lever ligt door eeuwige negatieve criticasters
En die liever anoniem kritiek spuien op dit forum tegenover échte eendrachtsupporters, die een andersluidende mening hebben dan hen.
Bart, nen echten Oiljsteneer; heeft in het verleden al bewezen dat hij met Aalsterse bevolking sociaal kan omgaan, werd door Oiljst als prins carnaval verkozen , met ruime score, voorzitter van een AKV, voorzitter van en SC, én van kindsbeen verwoed supporter van onzen Iendracht...
Welke andere persoon, moet je dan gaan vinden, als supportersverantwoordelijke ?
... Een IS-terrorist die PLJ onthoofd, wellicht ?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Feb 2019, 21:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
pattaboem schreef:
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Ge kunt ook elke dag naar café 't Ajuintje gaan,met de hoop hem daar is tegen het lijf te lopen :D

---
Dat ware misschien de meest rechtstreekse manier, om hem te zeggen wat er op de lever ligt door eeuwige negatieve criticasters
En die liever anoniem kritiek spuien op dit forum tegenover échte eendrachtsupporters, die een andersluidende mening hebben dan hen.
Bart, nen echten Oiljsteneer; heeft in het verleden al bewezen dat hij met Aalsterse bevolking sociaal kan omgaan, werd door Oiljst als prins carnaval verkozen , met ruime score, voorzitter van een AKV, voorzitter van en SC, én van kindsbeen verwoed supporter van onzen Iendracht...
Welke andere persoon, moet je dan gaan vinden, als supportersverantwoordelijke ?
... Een IS-terrorist die PLJ onthoofd, wellicht ?


Is het dan niet normaal dat de mensen zich afvragen hoe en waar men de nieuwe afgevaardigde kan bereiken :wadde:
Ik ben voorzitter van de velo club ‘de platten tuup’ en 2 jaar in den bak gezeten en ook in Oilsjt geboren,wa peisde zou ik geen goeie supportersverantwoordelijke zijn?
Hij heeft als voorzitter van supportersclub ‘t ajuintje nooit naar een vergadering van de vzw geweest ondanks hij telkens een uitnodiging heeft gekregen,laat staan dat hij reageerde. ;) Maar ergens te begrijpen als je voorzitter zijt van een AKV en van een supportersclub en ooit verkozen met ruime score tot prins carnaval.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


07 Feb 2019, 22:16
Junior

Lid geworden op: 07 Mei 2015, 14:51
Berichten: 214
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Beste Pattaboem,
waarom dient er steeds gerefereerd te worden naar de negatievelingen, criticasters,... op een simpele vraag hoe we onze nieuwe supportersverantwoordelijke kunnen bereiken.
Ik denk dat het niet meer dan logisch is dat Bart zich een account creëert op dit officiële forum. Dit kost niet veel moeite en is bovendien gratis :-)
Ook ik ben kritisch maar dat wilt niet zeggen dat ik een negatieveling ben. Als supportersverantwoordelijke is enige vorm van kritische kijk op de zaken zelfs onontbeerlijk. Zoniet,...
Ik betreur het dan ook enorm dat onze voorzitter PLJ elke supportersclub individueel heeft ontvangen en er geen algemene supportersvergadering heeft plaatsgevonden. Ik denk nl dat er veel supporters zijn die geen lid zijn van een supportersclub en dat deze ook recht hebben om een antwoord te krijgen op hun vragen.
Aangezien jij Bart goed kent zou ik je dan ook willen vragen of hij deze vraag aan ons bestuur kan voorleggen en hij ons de datum kan laten weten van de nieuwe supportersvergadering. Indien deze er komt denk ik dat het noodzakelijk is dat alle hoofdrolspelers aanwezig zijn: zijnde PLJ, DA en SVDB zodat meteen alle vragen rechtstreeks gesteld en beantwoord kunnen worden.
Gezien de huidige gang van zaken denk ik dat deze algemene supportersvergadering er snel moet komen zodat we de gelederen weer kunnen sluiten en ons gezamenlijk kunnen voorbereiden op ''operatie redding''.


08 Feb 2019, 9:08
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2946
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
4life schreef:
Beste Pattaboem,
waarom dient er steeds gerefereerd te worden naar de negatievelingen, criticasters,... op een simpele vraag hoe we onze nieuwe supportersverantwoordelijke kunnen bereiken.
Ik denk dat het niet meer dan logisch is dat Bart zich een account creëert op dit officiële forum. Dit kost niet veel moeite en is bovendien gratis :-)
Ook ik ben kritisch maar dat wilt niet zeggen dat ik een negatieveling ben. Als supportersverantwoordelijke is enige vorm van kritische kijk op de zaken zelfs onontbeerlijk. Zoniet,...
Ik betreur het dan ook enorm dat onze voorzitter PLJ elke supportersclub individueel heeft ontvangen en er geen algemene supportersvergadering heeft plaatsgevonden. Ik denk nl dat er veel supporters zijn die geen lid zijn van een supportersclub en dat deze ook recht hebben om een antwoord te krijgen op hun vragen.
Aangezien jij Bart goed kent zou ik je dan ook willen vragen of hij deze vraag aan ons bestuur kan voorleggen en hij ons de datum kan laten weten van de nieuwe supportersvergadering. Indien deze er komt denk ik dat het noodzakelijk is dat alle hoofdrolspelers aanwezig zijn: zijnde PLJ, DA en SVDB zodat meteen alle vragen rechtstreeks gesteld en beantwoord kunnen worden.
Gezien de huidige gang van zaken denk ik dat deze algemene supportersvergadering er snel moet komen zodat we de gelederen weer kunnen sluiten en ons gezamenlijk kunnen voorbereiden op ''operatie redding''.


(y)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Feb 2019, 15:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 228 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jMs en 16 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst