Vergadering - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Vergadering 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1021
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Vergadering
Ik ga proberen een verslag te geven over de vergadering van gisteren.
1ste punt het sportieve,er zouden nog max 2 spelers bijkomen en er zou daarvoor budget zijjn.
De prioriteit gaat naar een centrale verdediger en als 2de een speler voor de aanval.
Er werd volgens carl al met spelers gesproken maar ze gaan niet over 1 nacht ijs.
Op de 1ste training vanavond gaan er testers aanwezig zijn.

2de punt ze gaan moderner worden op den iendracht,Er komt een clubkaart voor alle supporters.
Met deze kaart gaat men kunnen betalen voor drank,fanshop,,jeugdcomplex en tickets aankopen,ze gaan daarvoor wel
een kleine vergoeding vragen(hoeveel hebben ze niet gezegd?)nieuw abonnees en mensen die brons,zilver en goud pakket hebben genomen daar zit de clubkaart al gratis in.je gaat deze van thuisuit kunnen opladen voor drank enz,je gaat ook van thuis tickets kunnen aankopen.ook in het pc stadion gaat er oplaadmogelijkheid zijn.nadeel van deze kaartmensen die af en toe eens komen zien of eenmalig gaan deze kaart ook nodig hebben(ze gaan dan met een waarborg werken waarbij je waarborg terug krijgt na teruggave kaart).Verder een paar verschuivingen binnen het bestuur en alles wordt meer en meer digitaal.
3 de punt Renovatie pierre cornelis stadion
Ze zijn al een paar keer samengekomen met de stad aalst en die hebben de plannen van wat er eventueel op die grond mag komen doorgestuurd naar het bestuur van den iendracht.
schepen de ridder was aanwezeig gisteren,hij beloofde niets maar zegt dat de stad haar medewerking geeft aan de renovatie van het pc stadion en dat was ooit anders.
van een nieuw stadion op een andere grond wordt niet meer gesproken(zou zeker 10j duren eer er gebouwd kan worden en in aalst is er toch geen grond hiervoor)
Renovatie pc stadion zou tussen de 2j en de 5j duren als alles in orde komt natuurlijk.
De club zou al een studie laten maken hebben wat er zou kunnen komen aan de bredestraat en heeft ook al met architecten gepraat.de stad zou financieel niet bijspringen maar wel steun verlenen met vergunningen opstellen enz.Als de renovatie er komt gaat het om een volledige vernieuwing gaan,geen voorlopige oplossingen zoals ze nu meestal doen.mobiliteit zal een probleem kunnen vormen qua parking maar er zijn ook voordelen doordat het pc stadion in een woonwijk ligt komen veel mensen te voet en per fiets.als het geld zou komen van investeerders gaat er ook iets tegenover moeten staan(het moet iets kunnen opbrengen).

Ik hoop dat dit verslag een beetje meer inzicht geeft van de vergadering gisteren?
Deze 3 punten vond ik het belangrijkste als supporter (ik zal wellicht nog wat dingen vergeten zijn)
:EA: iendracht veroit

_________________
Afbeelding


20 Jul 2021, 13:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Vergadering
Ik was alvast verrast dat er meerdere "nieuwe gezichten" meezaten in de werking binnen de club. Toont toch al aan dat hij niet alles wil gaan doen maar dat hij het werk wat begint te verdelen.

Voor de rest denk ik nog steeds dat de kern te krap is, zelfs met nog 2extra versterkingen.

Na de vergadering wist Moerman mij nog te zeggen dat hij nu al boven het sponserbudget van 2jaar geleden zit. En hij gaat naar eigen zeggen het hele jaar lang naar nieuwe sponsers zoeken, en niet stoppen bij de start van de competitie.

Laat nu aub die competitie starten (en normaal verlopen!) Ik heb er zin in, theeft lang genoeg geduurd!!! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


20 Jul 2021, 14:34
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Vergadering
hansken schreef:
Ik was alvast verrast dat er meerdere "nieuwe gezichten" meezaten in de werking binnen de club. Toont toch al aan dat hij niet alles wil gaan doen maar dat hij het werk wat begint te verdelen.

Voor de rest denk ik nog steeds dat de kern te krap is, zelfs met nog 2extra versterkingen.

Na de vergadering wist Moerman mij nog te zeggen dat hij nu al boven het sponserbudget van 2jaar geleden zit. En hij gaat naar eigen zeggen het hele jaar lang naar nieuwe sponsers zoeken, en niet stoppen bij de start van de competitie.

Laat nu aub die competitie starten (en normaal verlopen!) Ik heb er zin in, theeft lang genoeg geduurd!!! :EA:

Inderdaad kern enorm krap,zitten dan ook nog 4 jeugdspelers tussen zonder ervaring.
Hopen op zo weinig mogelijk gekwetsten en geschorsten want dan word het opnieuw hopeloos
En wanneer gaan ze de versterkingen binnen halen? Als alles al verloren is opnieuw
Positief wel de nieuwe gezichten binnen de werking van de club.
En hopelijk een deftige renovatie van het stadion.


21 Jul 2021, 20:50
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Vergadering
Wie zijn die nieuwe gezichten in de club en wat doen ze?
Transfers: die tester van Tubeke die meetraint is een 24 jarige rechter middenvelder.
Volgens de club zoekt men 2 spelers: verdediger en aanvaller. Vraag waarom komt die MV van Tubeke dan testen?


22 Jul 2021, 5:27
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Vergadering
wevege schreef:
Wie zijn die nieuwe gezichten in de club en wat doen ze?
Transfers: die tester van Tubeke die meetraint is een 24 jarige rechter middenvelder.
Volgens de club zoekt men 2 spelers: verdediger en aanvaller. Vraag waarom komt die MV van Tubeke dan testen?

Alec luyckx was tester die op het laatste moment zijn kat stuurde.


22 Jul 2021, 20:19
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Vergadering
Allesweter schreef:
wevege schreef:
Wie zijn die nieuwe gezichten in de club en wat doen ze?
Transfers: die tester van Tubeke die meetraint is een 24 jarige rechter middenvelder.
Volgens de club zoekt men 2 spelers: verdediger en aanvaller. Vraag waarom komt die MV van Tubeke dan testen?

Alec luyckx was tester die op het laatste moment zijn kat stuurde.

Die heeft ondertussen getekend bij Sint-Niklaas zonder te moeten testen ;)


23 Jul 2021, 9:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Vergadering
zwawi schreef:
Allesweter schreef:
wevege schreef:
Wie zijn die nieuwe gezichten in de club en wat doen ze?
Transfers: die tester van Tubeke die meetraint is een 24 jarige rechter middenvelder.
Volgens de club zoekt men 2 spelers: verdediger en aanvaller. Vraag waarom komt die MV van Tubeke dan testen?

Alec luyckx was tester die op het laatste moment zijn kat stuurde.

Die heeft ondertussen getekend bij Sint-Niklaas zonder te moeten testen ;)


Hebben daar een ezeltje gevonden denk ik want ook De Oliveira en Laref blijven of gaan naar daar...


23 Jul 2021, 10:47
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Vergadering
DT schreef:
zwawi schreef:
Allesweter schreef:
Alec luyckx was tester die op het laatste moment zijn kat stuurde.

Die heeft ondertussen getekend bij Sint-Niklaas zonder te moeten testen ;)


Hebben daar een ezeltje gevonden denk ik want ook De Oliveira en Laref blijven of gaan naar daar...

Zou van lysebeth misschien terug in bestuur zitten?
Vind dat het bij ons toch lang duurt voor men de versterkingen binnen haalt,binnen een goeie maand begint de competitie en moet men e spelers nog inpassen.


23 Jul 2021, 12:21
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Vergadering
tot ze weer failliet zijn...ze hebben daar nog nooit gehoord van die ezel en die steen...


23 Jul 2021, 13:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst