Vergadering - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Vergadering 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Vergadering
19Juli supportersvergadering! Aanwezigheid bestuur/Carl/schepen De Ridder is bevestigd!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


11 Jul 2021, 23:24
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Vergadering
Wat gaan ze daarop zeggen? Dat ze willen, dat ze ambitieus zijn maar niet kunnen omdat er geen financiële mogelijkheden zijn.
En de schepen dan, vazal van de burgemeester. Dat er geen gronden voor een stadion zijn in gans Groot-Aalst?
Conclusie: het gaat zeer slecht, ze geven nog niet eens een tussenstand van het aantal verkochte abonnementen.
Van inkomen de transfers is er ook geen sprake en met 19 spelers kan je de competitie misschien aanvatten maar na 3 speeldagen ga je -21 jarigen in uw ploeg moeten opnemen om gekwetsten en gele kaarten te vervangen.
Met pijn in mijn hart zie ik de teleurgang van stamnummer 90.


12 Jul 2021, 7:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Vergadering
ze gaan een verslagje geven van de vorige 2 vergaderingen.....


12 Jul 2021, 8:50
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Vergadering
Ik hoop dat er een deftig verslag komt voor degenen die niet aanwezig kunnen zijn

Verstuurd vanaf mijn U3H met Tapatalk


12 Jul 2021, 9:22
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Vergadering
Ik vraag mij eigenlijk af wie daar nog naartoe gaat? 80% is gelogen, 20% weten we ook zonder vergadering maar 100% wat de supporter wil horen. Zo is het altijd al geweest. Wie steekt in godsnaam daar zijn tijd nog in om te komen luisteren naar een hoopje holle woorden en loze beloftes???

Het kan veel simpeler hoor:

- er is geen geld, dus er is geen ambitie (op de vergadering wordt dit vertaald als: wij gaan proberen om te promoveren, we hebben een kwalitatieve kern. Door corona hebben we niet veel ruimte)
- er komt geen stadion, want er is geen ambitie, geen geld, te weinig interesse bij supporters en sponsors (op de vergadering: het hart van de ploeg ligt hier in de Bredestraat, dus we gaan renoveren. Door corona hebben we immers niet veel ruimte).
- Stad steunt eendracht aalst, maar laat ons aub gerust (op de vergadering: stad en bestuur onderhouden goede contacten en steunen de verbouwingen, maar door corona hebben we niet veel ruimte).
- PLJ wil alles alleen doen (op de vergadering: wij gaan de sportieve cel uitbreiden, maar door corona hebben we niet veel ruimte, we gaan keuzes moeten maken).

Voila, uw verslag van de vergadering is er al.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


12 Jul 2021, 17:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Vergadering
Ik vind ook dat het totaal niet loopt zoals het zou moeten, maar door hier elke keer hetzelfde te reageren schiet je ook niets op. Je ziet daar telkens dezelfde gezichten, ik zou graag eens hebben dat iedereen die hier zo kritisch is ook effectief komt en daar zijn kritische opmerkingen kenbaar maakt aan ons bestuur.

Ik zal er allesinds zijn en zal zeker de uitblijvende transfers en krappe kern aankaarten.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


12 Jul 2021, 17:32
Online
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1021
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Vergadering
Ik ga ook nog eens naar die vergadering,het is misschien heel naief maar daar kan je inderdaad nog wat kritische vragen stellen.

_________________
Afbeelding


12 Jul 2021, 17:50
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Vergadering
witzwet schreef:
Ik vraag mij eigenlijk af wie daar nog naartoe gaat? 80% is gelogen, 20% weten we ook zonder vergadering maar 100% wat de supporter wil horen. Zo is het altijd al geweest. Wie steekt in godsnaam daar zijn tijd nog in om te komen luisteren naar een hoopje holle woorden en loze beloftes???

Het kan veel simpeler hoor:

- er is geen geld, dus er is geen ambitie (op de vergadering wordt dit vertaald als: wij gaan proberen om te promoveren, we hebben een kwalitatieve kern. Door corona hebben we niet veel ruimte)
- er komt geen stadion, want er is geen ambitie, geen geld, te weinig interesse bij supporters en sponsors (op de vergadering: het hart van de ploeg ligt hier in de Bredestraat, dus we gaan renoveren. Door corona hebben we immers niet veel ruimte).
- Stad steunt eendracht aalst, maar laat ons aub gerust (op de vergadering: stad en bestuur onderhouden goede contacten en steunen de verbouwingen, maar door corona hebben we niet veel ruimte).
- PLJ wil alles alleen doen (op de vergadering: wij gaan de sportieve cel uitbreiden, maar door corona hebben we niet veel ruimte, we gaan keuzes moeten maken).

Voila, uw verslag van de vergadering is er al.


Conclusie: Corona is al vele jaren de schuldige... :hmm:

_________________
oilsjt, goi alien...


12 Jul 2021, 18:55
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Vergadering
hansken schreef:
Ik vind ook dat het totaal niet loopt zoals het zou moeten, maar door hier elke keer hetzelfde te reageren schiet je ook niets op. Je ziet daar telkens dezelfde gezichten, ik zou graag eens hebben dat iedereen die hier zo kritisch is ook effectief komt en daar zijn kritische opmerkingen kenbaar maakt aan ons bestuur.

Ik zal er allesinds zijn en zal zeker de uitblijvende transfers en krappe kern aankaarten.


in principe zou ik ook altijd gaan, maar aangezien die nieuwe steungroep het de vorige keer niet nodig vond om hier een verslag te zetten, kunnen ze nu vierkant mijn kl*t*n kussen. :EA: ;)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


13 Jul 2021, 9:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Vergadering
't Is overal iet:
"Dat is voor de supporters van STVV echter ruim onvoldoende. Zij zien het niet goedkomen als er niet meer inkomend wordt gedaan. "Transfers! Doe meer moeite!", is dan ook de duidelijke dubbele boodschap op een aantal spandoeken die op Stayen werden opgehangen. Benieuwd of het bestuur de boodschap begrepen zal hebben."

Bron: http://www.voetbalkrant.com/nieuws/2021 ... z70WcgmEsQ

Ook in Eupen, Moeskroen, Standard, Oostende en Westerlo bijna alleen maar uitgaande transfers, vrijwel geen inkomende. Ondertussen zitten 76 Belgische profspelers zonder werk, waaronder Niels De Schutter en Donjet Shkodra.
Ik wil maar zeggen, ik ben ook niet gelukkig met de beperkte versterking, maar het is blijkbaar op veel plaatsen harken.
Bij de 26 Belgische profclubs momenteel 93 inkomende en 167 uitgaande spelers (transfers + contracten niet verlengd en dus momenteel zonder club).


13 Jul 2021, 20:55
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Vergadering
ik veronderstel als de schepen van sport er bij is dat ze intussen al iets meer weten over het stadion.
Hopelijk geen bric a brac oplossing met 1 nieuwe tribune en de rest laten staan(de Belgische oplossing=lelijke stadions), ik vrees dat dit geen oplossing is om nieuwe sponsors/investeerders te lokken.


13 Jul 2021, 22:06
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Vergadering
Is er iemand van Eendracht maakt Macht die kan uitleggen wat de clubkaart juist inhoudt en wat het nut ervan is?
Ik zie immers op heden weinig nut in het nemen van 1 van de pakketten bij het verlengen van mijn abo van vorig jaar.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


14 Jul 2021, 10:19
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: Vergadering
Timoilsjt schreef:
Is er iemand van Eendracht maakt Macht die kan uitleggen wat de clubkaart juist inhoudt en wat het nut ervan is?
Ik zie immers op heden weinig nut in het nemen van 1 van de pakketten bij het verlengen van mijn abo van vorig jaar.

Het nut is de club steunen.

Zo’n kaart is ter vervanging van de bonnetjes. Je zal dus geld op je kaart moeten zetten en zo je drank betalen. Zoals bij de meeste (prof)clubs dus.


14 Jul 2021, 15:37
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Vergadering
Smeirff schreef:
Timoilsjt schreef:
Is er iemand van Eendracht maakt Macht die kan uitleggen wat de clubkaart juist inhoudt en wat het nut ervan is?
Ik zie immers op heden weinig nut in het nemen van 1 van de pakketten bij het verlengen van mijn abo van vorig jaar.

Het nut is de club steunen.

Zo’n kaart is ter vervanging van de bonnetjes. Je zal dus geld op je kaart moeten zetten en zo je drank betalen. Zoals bij de meeste (prof)clubs dus.


Ola, ze worden modern op den iendracht :lol:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


15 Jul 2021, 9:45
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Vergadering
Iemand naar de vergadering geweest die wil samenvatten wat er gezegd is?


20 Jul 2021, 8:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 47 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst