Voorbereiding seizoen 2019-20 - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 11
 Voorbereiding seizoen 2019-20 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 40
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Volgens alles wat ik over Cappelleman hebt gehoord, is dat geen aanvaller hé... Maken er op de website voor de gemakkelijkheid "rechterflankspeler" van, net zoals bij Razzi, maar ervaring leert dat je voorzichtig moet zijn met dat soort uitspraken. Als je een "jong talent" al moet aankondigen owv zijn polyvalentie en hem dus niet brengt op de positie waar hij is voor opgeleid, belooft het alvast weinig goeds... Soit, misschien keert Ponnet wel terug als eerste keeper :-)

04 Jul 2019, 13:03
Vaste Waarde

DT schreef:
Volgens alles wat ik over Cappelleman hebt gehoord, is dat geen aanvaller hé... Maken er op de website voor de gemakkelijkheid "rechterflankspeler" van, net zoals bij Razzi, maar ervaring leert dat je voorzichtig moet zijn met dat soort uitspraken. Als je een "jong talent" al moet aankondigen owv zijn polyvalentie en hem dus niet brengt op de positie waar hij is voor opgeleid, belooft het alvast weinig goeds... Soit, misschien keert Ponnet wel terug als eerste keeper :-)

Wat is Capelleman dan wel? Een klassieke rechtermiddenvelder in een 4-4-2?

04 Jul 2019, 17:46
Ancien

Leeftijd: 40
filip.dhose schreef:
DT schreef:

Wat is Capelleman dan wel? Een klassieke rechtermiddenvelder in een 4-4-2?

Staat overal te boek als rechtsachter... Ook zo op de officiële site in eerdere berichten en in de pers...

04 Jul 2019, 18:39
Nationale Ploeg

2-1 verloren tegen het grote Olsa Brakel uit 3de amateur.
Veel testers gezien, 4 van de 6 testers werden door BVR vroegtijdig gewisseld.
Nieuwe spelers als Vandenberghe en Wantens vond ik vrij zwak.
Labiad was degelijk en het nr 19, een grote Afrikaan die achterin speelde de 2de helft was ook niet slecht.
2 goeie transfers gezien, spijtig genoeg was het bij Brakel met Ntambue en Menco Deryck.
Die Dekuyper bij ons dat is eigenlijk om medelijden mee te krijgen, zoveel goeie wil maar toch zo slecht.
Wodka Burssens is een waardige vervanger voor Lievens.
PLJ liep daar ook rond in zijn gekende, ik ben meer dan een ander stijl, en de supporters zijn afval.
Het is aftellen naar de dag dat het opperhoofd zijn speeltje beu is.

21 Jul 2019, 19:28
Knaap

veel woorden aan deze match ga ik niet geven
Maar wat sup van olsa Brakel aan mij vroeg na de mach of we met onze eerste ploeg hebben gespeeld zegd genoeg
Mits 3 a 4 degelijke versterkingen word het opnieuw een heel moeilijk seizoen

21 Jul 2019, 21:25
forumlegende

Leeftijd: 38
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Waar zat ladriere eigenlijk?
Iets beter te doen? Gaan vissen? Bbqke met de maten?

21 Jul 2019, 21:41
Knaap

Davy schreef:

Zou van zaterdag pas uit verlof zijn gekomen en nu aansluiten
Maar wat ik verder heb gezien van testers waar halen ze zulke spelers toch
Wat ik vandaag weer gezien heb ,ook al is het nog vroeg en kan er nog veel gebeuren, zie ik het terug toch somber in

21 Jul 2019, 21:49
forumlegende

Leeftijd: 38
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Allesweter schreef:
Davy schreef:

Wat ik vandaag weer gezien heb ,ook al is het nog vroeg en kan er nog veel gebeuren, zie ik het terug toch somber in

Als ze al met ne zak testers moeten beginnen he, dan weet je dat het gezever wordt. Dat is een ijzersterke wet. Er is niet één geslaagd seizoen geweest nadat er in de voorvereiding massaal testers laten testen. Dat is gewoon een symptoom van een lege kas. Dus ik geef het u op een briefke... in dit huigig bestel moet er niemand zich illusies maken. We staan veeeeeel dichter bij amateur 3 dan bij een terugkeer naar 1e amateur. Hoe kan het ook anders? Wie wil er nog voor zo n naar de kloten geholpen club komen spelen ook? Sukkelaars die liever aan de wodka zitten, en nen hoop nobody's die moeten kiezen tussen jong lede, merelbeke, gijzegem of den iendracht. Een langgerekte kwelling is dit... de ene vernedering na de andere.. woensdag nog eens een pak rammel op lebbeke.

21 Jul 2019, 22:01
Knaap

Davy schreef:
Allesweter schreef:
Davy schreef:

Als ze al met ne zak testers moeten beginnen he, dan weet je dat het gezever wordt. Dat is een ijzersterke wet. Er is niet één geslaagd seizoen geweest nadat er in de voorvereiding massaal testers laten testen. Dat is gewoon een symptoom van een lege kas. Dus ik geef het u op een briefke... in dit huigig bestel moet er niemand zich illusies maken. We staan veeeeeel dichter bij amateur 3 dan bij een terugkeer naar 1e amateur. Hoe kan het ook anders? Wie wil er nog voor zo n naar de kloten geholpen club komen spelen ook? Sukkelaars die liever aan de wodka zitten, en nen hoop nobody's die moeten kiezen tussen jong lede, merelbeke, gijzegem of den iendracht. Een langgerekte kwelling is dit... de ene vernedering na de andere.. woensdag nog eens een pak rammel op lebbeke.

Als men ook ziet dat er testers bij zijn ,die vorig jaar ook kwamen testen en te plat waren en er nu ook terug bijzijn weet je genoeg zeker
Van al de testers zaten er vorig jaar 4 zonder ploeg ,meer moet ik ni zeggen zeker

21 Jul 2019, 22:08
Nationale Ploeg

Die Parevic is al eens komen testen en kon toen al niet mee.
Die nummer 19 links achteraan was dat die Fall? Van waar komt die ergens?
Labiad speelde vorig seizoen bij Leopold Ukkel trouwens.

21 Jul 2019, 22:18
Ancien

Den iendracht is een echt duivenkot geworden maar zonder prijsduiven.
Waar ze die testers blijven halen jongens toch, het gaat hier van kwaad naar erger en in BVR heb ik ook al geen vertrouwen meer als ik zie wie hij laat testen om een kampioeneploeg samen te stellen en zijnen uitleg achteraf amaai. :hmm:

Nog werk aan de winkel dus, al moet er aan dit resultaat ook niet te veel belang gehecht worden. Wel is het duidelijk waar het onze ploeg aan ontbreekt om een rol van betekenis te kunnen spelen in de Tweede Amateurliga.

Bart Van Renterghem: “We missen duidelijk nog een spits.”

22 Jul 2019, 10:59
Nationale Ploeg

Wie heeft dat verslag op de site geschreven?
De verdediging van Brakel werd helemaal niet op een hoopje gespeeld bij de 2-1, er was een te korte terugspeelbal waardoor Dekuyper alleen op de keeper kon afgaan en een pas gaf naar Ponnet die hem in een leeg doel binnenlegde.
Buiten met die BVR, uiteraard dat we een spits ontbreken maar als dat u conclusie is na die match, waarin de bal nauwelijks vooraan was en er bijna geen kansen voor ons waren dan ken je er echt niks van.
Woensdag op Lebbeke de volgende vernedering.

22 Jul 2019, 11:23
Nationale Ploeg

iendrachter schreef:
Wie heeft dat verslag op de site geschreven?
De verdediging van Brakel werd helemaal niet op een hoopje gespeeld bij de 2-1, er was een te korte terugspeelbal waardoor Dekuyper alleen op de keeper kon afgaan en een pas gaf naar Ponnet die hem in een leeg doel binnenlegde.
Buiten met die BVR, uiteraard dat we een spits ontbreken maar als dat u conclusie is na die match, waarin de bal nauwelijks vooraan was en er bijna geen kansen voor ons waren dan ken je er echt niks van.
Woensdag op Lebbeke de volgende vernedering.

Op Lebbeke zal mijn eerste match van de voorbereiding zijn, 'k ben benieuwd. Ze geven goe weer en zemmen een grote kantine met goed zicht op 't plein. Als 't spel tegenvalt kunnen we daar nog gaan belotten in den 2den helft ;)

22 Jul 2019, 15:43
forumlegende

iendrachter schreef:
2-1 verloren tegen het grote Olsa Brakel uit 3de amateur.
Veel testers gezien, 4 van de 6 testers werden door BVR vroegtijdig gewisseld.
Nieuwe spelers als Vandenberghe en Wantens vond ik vrij zwak.
Labiad was degelijk en het nr 19, een grote Afrikaan die achterin speelde de 2de helft was ook niet slecht.
2 goeie transfers gezien, spijtig genoeg was het bij Brakel met Ntambue en Menco Deryck.
Die Dekuyper bij ons dat is eigenlijk om medelijden mee te krijgen, zoveel goeie wil maar toch zo slecht.
Wodka Burssens is een waardige vervanger voor Lievens.
PLJ liep daar ook rond in zijn gekende, ik ben meer dan een ander stijl, en de supporters zijn afval.
Het is aftellen naar de dag dat het opperhoofd zijn speeltje beu is.

Het nummer 19 was Lamine Fall van Virton.

22 Jul 2019, 22:56
forumlegende

Davy schreef:

Hij was aanwezig in Brakel, net terug van vakantie.

22 Jul 2019, 22:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 11