Voorbereiding seizoen 2019-20 - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Voorbereiding seizoen 2019-20 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Allesweter schreef:
iendrachter schreef:
JohanD schreef:

Niet teveel eigenlijk, speelden met de rem op, wel met twee volwaardige kernen.
Tester op de"6" positie deed het degelijk, maar of dat voldoende is om aan te werven. :wadde:

Zou wel eens proberen met Geenens achterin rechts en Razzi voor hem.
Falco is toch wat robuuster op die positie.


Was geen tester maar een speler van de beloften.
Deed het idd niet slecht maar is zeker nog niet klaar voor een basisstek.
Voor de rest idd een typische oefenwedstrijd met de rem op, maar toch een goeie ploeg Zwevezele vol bekende namen. En dan zat Stijn De Smet nog in de tribune.
Dat Falko een rij achteruit moet is duidelijk,het moet enkel nog toekomen bij onze trainer.
Verder valt mij al enkele wedstrijden op dat BVR constant van zijn kloten maakt tegen Ponnet, maar die Burssens mag wel flateren elke match en daar wordt niks tegen gezegd. Ze kunnen alle 2 niet mee op dit niveau.
Julien keepte terug een sterke match, spijtig dat hij dit in competitie niet kan.
De Rock niet veel gezien door alweer een zeer goede Mertens.
Dat ze die Martens maar laten, heeft tijd genoeg gehad om te tekenen. Ze moeten vol voor Van Acker gaan,
zou een zeer goede aanwinst zijn.

Ze zijn met Van Acker bezig maar of hij naar 2 e amateur zou willen afzakken das wa anders natuurlijk
Zal waarschijnlijk nog een week afwachten en hopen op ploeg van 1B of 1 e amateur maar men weet natuurlijk nooit


Van waar komt diene Van Acker?

_________________
www.spionkoplede.com


23 Aug 2019, 9:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
iendrachter schreef:
Roeselare was zijn laatste club, ook nog bij Cercle en Club Brugge gespeeld.
Veel wedstrijden gespeeld in zowel 1ste als 2de klasse.

Thibaut?


23 Aug 2019, 11:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
Roeselare was zijn laatste club, ook nog bij Cercle en Club Brugge gespeeld.
Veel wedstrijden gespeeld in zowel 1ste als 2de klasse.

Thibaut?


A, ik dacht Regi :D


23 Aug 2019, 11:34
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
iendrachter schreef:
JohanD schreef:
Timoilsjt schreef:
Iemand die wat kan vertellen over de match van gisteren?


Niet teveel eigenlijk, speelden met de rem op, wel met twee volwaardige kernen.
Tester op de"6" positie deed het degelijk, maar of dat voldoende is om aan te werven. :wadde:

Zou wel eens proberen met Geenens achterin rechts en Razzi voor hem.
Falco is toch wat robuuster op die positie.


Was geen tester maar een speler van de beloften.
Deed het idd niet slecht maar is zeker nog niet klaar voor een basisstek.
Voor de rest idd een typische oefenwedstrijd met de rem op, maar toch een goeie ploeg Zwevezele vol bekende namen. En dan zat Stijn De Smet nog in de tribune.
Dat Falko een rij achteruit moet is duidelijk,het moet enkel nog toekomen bij onze trainer.
Verder valt mij al enkele wedstrijden op dat BVR constant van zijn kloten maakt tegen Ponnet, maar die Burssens mag wel flateren elke match en daar wordt niks tegen gezegd. Ze kunnen alle 2 niet mee op dit niveau.
Julien keepte terug een sterke match, spijtig dat hij dit in competitie niet kan.
De Rock niet veel gezien door alweer een zeer goede Mertens.
Dat ze die Martens maar laten, heeft tijd genoeg gehad om te tekenen. Ze moeten vol voor Van Acker gaan,
zou een zeer goede aanwinst zijn.


Er zal wel een reden zijn, zeker, waarom Falko voorlopig vóór Razzi staat? Op basis van de match tegen Londerzeel moet ik wel zeggen dat ik dat begrijp. Razzi leek mij tijdens die match toch wel een heel beperkte voetballer. Als je geen betere rechtsachter bij de jeugd lopen hebt, waar ben je dan elke dag mee bezig op de Zandberg...

Soit, ik vermoed dat dat NIET de rechterflankopstelling voor de competitie zal worden... Falko hoort op rechtsback, ook al trok hij zijn plan op rechtsmidden.


23 Aug 2019, 13:24
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Falko geeft zelf aan dat hij liever half rechts staat omdat hij zich daar volledig kan uitleven wat hij op de back niet kan of mag.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


23 Aug 2019, 13:46
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
iendrachter schreef:
Geenens is ook een beperkte voetballer, maar legt wel niet zoveel risico in zijn spel als die Razzi.
Ik vind Mitu de beste optie als rechtsmidden, kan fysiek de volledige flank voor zijn rekening nemen zoals Wantens dat op links ook goed doet.
Ik zie dan liever Mbaye met Cocchiere voorin staan, maar dat Dekuyper nu zijn kans krijgt is ook terecht want is wel sterk bezig, wie had dat gedacht?


Klopt, Mitu staat daar het meest op z'n plaats. Vandaar ook mijn opmerking dat dit (Falko - Razzi) niet de standaardflank zal zijn, maar eerder een noodoplossing voor de blessure van een aantal vaste waarden.


23 Aug 2019, 14:24
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
allesaaneen schreef:
iendrachter schreef:
Geenens is ook een beperkte voetballer, maar legt wel niet zoveel risico in zijn spel als die Razzi.
Ik vind Mitu de beste optie als rechtsmidden, kan fysiek de volledige flank voor zijn rekening nemen zoals Wantens dat op links ook goed doet.
Ik zie dan liever Mbaye met Cocchiere voorin staan, maar dat Dekuyper nu zijn kans krijgt is ook terecht want is wel sterk bezig, wie had dat gedacht?


Klopt, Mitu staat daar het meest op z'n plaats. Vandaar ook mijn opmerking dat dit (Falko - Razzi) niet de standaardflank zal zijn, maar eerder een noodoplossing voor de blessure van een aantal vaste waarden.


Ik denk dan weer dat Mitu op rechts met drie verdedigers zelfmoord is. Daar moet iemand die verdedigend meedenkt... Met een beetje geluk Jordy


23 Aug 2019, 15:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst