Voorbereiding seizoen 2019-20 - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9
 Voorbereiding seizoen 2019-20 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Davy schreef:
Allesweter schreef:
Davy schreef:
Waar zat ladriere eigenlijk?
Iets beter te doen? Gaan vissen? Bbqke met de maten?

Zou van zaterdag pas uit verlof zijn gekomen en nu aansluiten
Maar wat ik verder heb gezien van testers waar halen ze zulke spelers toch
Wat ik vandaag weer gezien heb ,ook al is het nog vroeg en kan er nog veel gebeuren, zie ik het terug toch somber in


Als ze al met ne zak testers moeten beginnen he, dan weet je dat het gezever wordt. Dat is een ijzersterke wet. Er is niet één geslaagd seizoen geweest nadat er in de voorvereiding massaal testers laten testen. Dat is gewoon een symptoom van een lege kas. Dus ik geef het u op een briefke... in dit huigig bestel moet er niemand zich illusies maken. We staan veeeeeel dichter bij amateur 3 dan bij een terugkeer naar 1e amateur. Hoe kan het ook anders? Wie wil er nog voor zo n naar de kloten geholpen club komen spelen ook? Sukkelaars die liever aan de wodka zitten, en nen hoop nobody's die moeten kiezen tussen jong lede, merelbeke, gijzegem of den iendracht. Een langgerekte kwelling is dit... de ene vernedering na de andere.. woensdag nog eens een pak rammel op lebbeke.

Als men ook ziet dat er testers bij zijn ,die vorig jaar ook kwamen testen en te plat waren en er nu ook terug bijzijn weet je genoeg zeker
Van al de testers zaten er vorig jaar 4 zonder ploeg ,meer moet ik ni zeggen zeker


21 Jul 2019, 22:08
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Den iendracht is een echt duivenkot geworden maar zonder prijsduiven.
Waar ze die testers blijven halen jongens toch, het gaat hier van kwaad naar erger en in BVR heb ik ook al geen vertrouwen meer als ik zie wie hij laat testen om een kampioeneploeg samen te stellen en zijnen uitleg achteraf amaai. :hmm:


Nog werk aan de winkel dus, al moet er aan dit resultaat ook niet te veel belang gehecht worden. Wel is het duidelijk waar het onze ploeg aan ontbreekt om een rol van betekenis te kunnen spelen in de Tweede Amateurliga.

Bart Van Renterghem: “We missen duidelijk nog een spits.”

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


22 Jul 2019, 10:59
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
iendrachter schreef:
Wie heeft dat verslag op de site geschreven?
De verdediging van Brakel werd helemaal niet op een hoopje gespeeld bij de 2-1, er was een te korte terugspeelbal waardoor Dekuyper alleen op de keeper kon afgaan en een pas gaf naar Ponnet die hem in een leeg doel binnenlegde.
Buiten met die BVR, uiteraard dat we een spits ontbreken maar als dat u conclusie is na die match, waarin de bal nauwelijks vooraan was en er bijna geen kansen voor ons waren dan ken je er echt niks van.
Woensdag op Lebbeke de volgende vernedering.


Op Lebbeke zal mijn eerste match van de voorbereiding zijn, 'k ben benieuwd. Ze geven goe weer en zemmen een grote kantine met goed zicht op 't plein. Als 't spel tegenvalt kunnen we daar nog gaan belotten in den 2den helft ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


22 Jul 2019, 15:43
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
iendrachter schreef:
2-1 verloren tegen het grote Olsa Brakel uit 3de amateur.
Veel testers gezien, 4 van de 6 testers werden door BVR vroegtijdig gewisseld.
Nieuwe spelers als Vandenberghe en Wantens vond ik vrij zwak.
Labiad was degelijk en het nr 19, een grote Afrikaan die achterin speelde de 2de helft was ook niet slecht.
2 goeie transfers gezien, spijtig genoeg was het bij Brakel met Ntambue en Menco Deryck.
Die Dekuyper bij ons dat is eigenlijk om medelijden mee te krijgen, zoveel goeie wil maar toch zo slecht.
Wodka Burssens is een waardige vervanger voor Lievens.
PLJ liep daar ook rond in zijn gekende, ik ben meer dan een ander stijl, en de supporters zijn afval.
Het is aftellen naar de dag dat het opperhoofd zijn speeltje beu is.



Het nummer 19 was Lamine Fall van Virton.


22 Jul 2019, 22:56
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Davy schreef:
Waar zat ladriere eigenlijk?
Iets beter te doen? Gaan vissen? Bbqke met de maten?


Hij was aanwezig in Brakel, net terug van vakantie.


22 Jul 2019, 22:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Jean schreef:
iendrachter schreef:
2-1 verloren tegen het grote Olsa Brakel uit 3de amateur.
Veel testers gezien, 4 van de 6 testers werden door BVR vroegtijdig gewisseld.
Nieuwe spelers als Vandenberghe en Wantens vond ik vrij zwak.
Labiad was degelijk en het nr 19, een grote Afrikaan die achterin speelde de 2de helft was ook niet slecht.
2 goeie transfers gezien, spijtig genoeg was het bij Brakel met Ntambue en Menco Deryck.
Die Dekuyper bij ons dat is eigenlijk om medelijden mee te krijgen, zoveel goeie wil maar toch zo slecht.
Wodka Burssens is een waardige vervanger voor Lievens.
PLJ liep daar ook rond in zijn gekende, ik ben meer dan een ander stijl, en de supporters zijn afval.
Het is aftellen naar de dag dat het opperhoofd zijn speeltje beu is.



Het nummer 19 was Lamine Fall van Virton.

Dat zou me verwonderen: die heeft volgens transfermarkt op 02/07 getekend bij Hesperange (GH Luxemburg).
Hij vertelde me zelf dat zijn voornaam Gora is, en dat hij vorig jaar in Griekenland gespeeld heeft bij Thinaliakos.


22 Jul 2019, 23:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Davy schreef:
Allesweter schreef:
Davy schreef:
Waar zat ladriere eigenlijk?
Iets beter te doen? Gaan vissen? Bbqke met de maten?

Zou van zaterdag pas uit verlof zijn gekomen en nu aansluiten
Maar wat ik verder heb gezien van testers waar halen ze zulke spelers toch
Wat ik vandaag weer gezien heb ,ook al is het nog vroeg en kan er nog veel gebeuren, zie ik het terug toch somber in


Als ze al met ne zak testers moeten beginnen he, dan weet je dat het gezever wordt. Dat is een ijzersterke wet. Er is niet één geslaagd seizoen geweest nadat er in de voorvereiding massaal testers laten testen. Dat is gewoon een symptoom van een lege kas. Dus ik geef het u op een briefke... in dit huigig bestel moet er niemand zich illusies maken. We staan veeeeeel dichter bij amateur 3 dan bij een terugkeer naar 1e amateur. Hoe kan het ook anders? Wie wil er nog voor zo n naar de kloten geholpen club komen spelen ook? Sukkelaars die liever aan de wodka zitten, en nen hoop nobody's die moeten kiezen tussen jong lede, merelbeke, gijzegem of den iendracht. Een langgerekte kwelling is dit... de ene vernedering na de andere.. woensdag nog eens een pak rammel op lebbeke.


Geen zin om daar alle keren 10€ te gaan aan geven

_________________
www.spionkoplede.com


23 Jul 2019, 8:54
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
behalve fall zijn de andere t(d)esters al doorgestuurd. (y)


23 Jul 2019, 9:10
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
waly 2 schreef:
behalve fall zijn de andere t(d)esters al doorgestuurd. (y)

Ze zouden zich beter bezig houden met te zoeken naar scorende spitsen
Op links hebben we al Wantens De Coninck en in nood kan Mertens daar ook spelen
Gaan ze het nu nooit leren om alles maar binnen te halen en nooit naar posities kijken die dringend nodig zijn.


23 Jul 2019, 14:28
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
0-6 op Lebbeke.
Ik vond Razzi goed spelen en blijkbaar wil De Neve zijn rotseizoen snel van zich afspelen.


24 Jul 2019, 21:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Sterke wedstrijd gezien tegen toch wel zwak Lebbeke
Enorm bedrijvige De Neve sterke Mertens en Rijkaert en Geenens meer aanvallend prima wedstrijd.
Gertjan Martens ingevallen en zou nu toch Transfer overwegen bij ons
Verder zou er vrijdag spits tekenen cocchiere?
Moest het in orde komen met Gertjan Martens en cocchiere ziet het er toch al veel beter uit


24 Jul 2019, 22:04
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Allesweter schreef:
Sterke wedstrijd gezien tegen toch wel zwak Lebbeke
Enorm bedrijvige De Neve sterke Mertens en Rijkaert en Geenens meer aanvallend prima wedstrijd.
Gertjan Martens ingevallen en zou nu toch Transfer overwegen bij ons
Verder zou er vrijdag spits tekenen cocchiere?
Moest het in orde komen met Gertjan Martens en cocchiere ziet het er toch al veel beter uit


Inderdaad, die twee er nog bij zou goed zijn. Als dan Baye blijft en Verstraeten terug op niveau raakt kunnen we ons misschien redden. ;)


24 Jul 2019, 22:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Geen Ladriere?


25 Jul 2019, 8:08
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
We laten nog altijd teveel kansen liggen zeker nog 2 degelijke aanvallers (Cocchiere) en daarbij nog ne killer en je doet mee voor de prijzen, ja dat gaat geld kosten maar beter dit dan weer ne hoop kloefkappers.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Jul 2019, 9:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Hugo schreef:
We laten nog altijd teveel kansen liggen zeker nog 2 degelijke aanvallers (Cocchiere) en daarbij nog ne killer en je doet mee voor de prijzen, ja dat gaat geld kosten maar beter dit dan weer ne hoop kloefkappers.


Onze spitsen mogen niet scoren,gisteren vloekten we toen Mitu weer eens faalde voor de goal,maar achter ons zat een supp die doodleuk vertelde ‘zijt content dat hij niet teveel scoort of hij was al lang weg’ :plat:
Dus vanaf nu mogen onze spitsen niet meer scoren.
Degelijke wedstrijd er was natuurlijk geen enkele tegenstand,met Wantens hebben we iemand die eindelijk een deftige voorzet kan geven vanop de flank,voor de rest een goeie De Neve,Geenens en Rykaert en een tegenvallende Razzi en onze beide spitsen :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Jul 2019, 9:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst