Voorbereiding seizoen 2019-20 - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 9
 Voorbereiding seizoen 2019-20 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Smetje schreef:
DT schreef:
iendrachter schreef:
oefenmatch
Evenwichtige wedstrijd, waarin youngster Nlanda bij Aalst voorin een goede indruk liet, maar wel de kans op de gelijkmaker voor een open doelmond miste. Razzi, Kasong en Labiad speelden mee op proef. Rechterflankverdediger Razzi kon overtuigen en zal een voorstel krijgen. Verdedigende middenvelder Kasong viel door de mand. Offensieve rechterflank Labiad is conditioneel niet in orde. Hij mag in juli nog eens terugkeren voor een nieuwe test. Opmerkelijk is dat hij in het verleden al met Aalst uitkwam. (VLJA)



Als bovenstaande effectief klopt naar posities toe, ga je dus:

1) Naast Geenens en Cappelleman, een derde rechtsback tekenen terwijl je voor andere posities nog niks hebt (dat die kerel blijkbaar toch niet zwaar overtuigde, laat ik dan nog in het midden)
2) Als het hier inderdaad over Ilias Labiad gaat, teken je dus potentieel een vierde rechtsback want ondanks zijn goeie voeten, is dat absoluut geen winger. Bovendien waren gebrek aan matchritme en grote blessuregevoeligheid al de grootste redenen waarom het de eerste keer niet lukte hier
3) Een van uw voorlopig twee enige aanwinsten momenteel is een 6 dus test je logischerwijze... nog een 6 hé... Anders nog eens horen bij Malick, is vrije speler.

Soit, op basis van bovenstaande, lijkt er mij bitter weinig veranderd te zijn en leert men dus niet uit de fouten. Ik hou men hart al vast wat die "interessante pistes" dan gaan zijn...


Snap totaal ook niet waarom ze nog 1 of 2 rb's zouden halen. Lijkt me weer vooral proberen binnenhalen wat ze kunnen zonder naar posities te kijken :hmm:

Ze kunnen Falco dan weer centraal zetten zoals in zijn beginperiode hier. Want als Rijckaert nog vertrekt en Verstraeten niet fit is, heb je daar enkel Mertens en Burssens


Ken VBD kan ook rechts-centraal maar gelinkt aan Mertens heb je dan wel niet het grootste centrale verdedigersduo...


26 Jun 2019, 8:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
DT schreef:
Smetje schreef:
DT schreef:


Als bovenstaande effectief klopt naar posities toe, ga je dus:

1) Naast Geenens en Cappelleman, een derde rechtsback tekenen terwijl je voor andere posities nog niks hebt (dat die kerel blijkbaar toch niet zwaar overtuigde, laat ik dan nog in het midden)
2) Als het hier inderdaad over Ilias Labiad gaat, teken je dus potentieel een vierde rechtsback want ondanks zijn goeie voeten, is dat absoluut geen winger. Bovendien waren gebrek aan matchritme en grote blessuregevoeligheid al de grootste redenen waarom het de eerste keer niet lukte hier
3) Een van uw voorlopig twee enige aanwinsten momenteel is een 6 dus test je logischerwijze... nog een 6 hé... Anders nog eens horen bij Malick, is vrije speler.

Soit, op basis van bovenstaande, lijkt er mij bitter weinig veranderd te zijn en leert men dus niet uit de fouten. Ik hou men hart al vast wat die "interessante pistes" dan gaan zijn...


Snap totaal ook niet waarom ze nog 1 of 2 rb's zouden halen. Lijkt me weer vooral proberen binnenhalen wat ze kunnen zonder naar posities te kijken :hmm:

Ze kunnen Falco dan weer centraal zetten zoals in zijn beginperiode hier. Want als Rijckaert nog vertrekt en Verstraeten niet fit is, heb je daar enkel Mertens en Burssens


Ken VBD kan ook rechts-centraal maar gelinkt aan Mertens heb je dan wel niet het grootste centrale verdedigersduo...



wie dit niet zag aankomen heeft de laatste jaren toch niet goed opgelet
wanbeleid van de bovenste plank, gecombineerd met een spelersbudget van 0 euro (eignelijk minder).
Labiad jongens... da's de toekomst.


26 Jun 2019, 9:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Davy schreef:
DT schreef:
Smetje schreef:

Snap totaal ook niet waarom ze nog 1 of 2 rb's zouden halen. Lijkt me weer vooral proberen binnenhalen wat ze kunnen zonder naar posities te kijken :hmm:

Ze kunnen Falco dan weer centraal zetten zoals in zijn beginperiode hier. Want als Rijckaert nog vertrekt en Verstraeten niet fit is, heb je daar enkel Mertens en Burssens


Ken VBD kan ook rechts-centraal maar gelinkt aan Mertens heb je dan wel niet het grootste centrale verdedigersduo...



wie dit niet zag aankomen heeft de laatste jaren toch niet goed opgelet
wanbeleid van de bovenste plank, gecombineerd met een spelersbudget van 0 euro (eignelijk minder).
Labiad jongens... da's de toekomst.


Neem als backup op de RB toch gewoon een belofte uit de eigen jeugd en focus op een goede LB (of andere positie waar je nog geen vaste waarde hebt). Daar heb je niemand (ervanuitgaande dat je Yilke toch liefst op zijn beste positie zet).

Tenzij Falko serieus gekwetst raakt zal die RB doublure misschien 2-4 matchen spelen.


26 Jun 2019, 16:34
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
kheiremans schreef:
Davy schreef:
DT schreef:

Ken VBD kan ook rechts-centraal maar gelinkt aan Mertens heb je dan wel niet het grootste centrale verdedigersduo...



wie dit niet zag aankomen heeft de laatste jaren toch niet goed opgelet
wanbeleid van de bovenste plank, gecombineerd met een spelersbudget van 0 euro (eignelijk minder).
Labiad jongens... da's de toekomst.


Neem als backup op de RB toch gewoon een belofte uit de eigen jeugd en focus op een goede LB (of andere positie waar je nog geen vaste waarde hebt). Daar heb je niemand (ervanuitgaande dat je Yilke toch liefst op zijn beste positie zet).

Tenzij Falko serieus gekwetst raakt zal die RB doublure misschien 2-4 matchen spelen.
Is Wantens niet de vaste waarde voor lb? Of gaat die hoger spelen?


26 Jun 2019, 16:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: RE: Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Smetje schreef:
kheiremans schreef:
Davy schreef:


wie dit niet zag aankomen heeft de laatste jaren toch niet goed opgelet
wanbeleid van de bovenste plank, gecombineerd met een spelersbudget van 0 euro (eignelijk minder).
Labiad jongens... da's de toekomst.


Neem als backup op de RB toch gewoon een belofte uit de eigen jeugd en focus op een goede LB (of andere positie waar je nog geen vaste waarde hebt). Daar heb je niemand (ervanuitgaande dat je Yilke toch liefst op zijn beste positie zet).

Tenzij Falko serieus gekwetst raakt zal die RB doublure misschien 2-4 matchen spelen.
Is Wantens niet de vaste waarde voor lb? Of gaat die hoger spelen?


Een andere positie dan.


28 Jun 2019, 15:48
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Als ik zie op een dikke week tijd welke ploegen allemaal tegen 1ste klassers mogen spelen dan zakt mijn broek af, den Dosje en co zijn echt wel een bende anti-eendrachters. :fuck:

21/6 - 19.30u: KRC Gent 2de Am.-AA Gent 0-2
22/6 - 16.00u: SV Kortrijk 3de Prov. - KV Kortrijk 1-4
22/6 - 17.30u: Herk FC 1ste Prov. - STVV 2-6
23/6 - 19.00u: Dottenijs 2de Prov.-Moeskroen 0-3
23/6 - 11.00u: KFC Brasschaat 2de Prov. - Antwerp 0-3
23/6 - 18.00u: Heist 2de Prov.– Club Brugge 1-9
25/6 - 19.00u: Sparta Petegem 2de Am. - Zulte Waregem 1-0
26/6 - 19.00u: Oudenaarde 2de Am.-Moeskroen 0-4
26/6 - 18.00u: Braine 1ste Prov.-Standard 0-5
26/6 - 19.30u: KSK Heist 1ste Am. - Antwerp 0-3
22/6 - 14.00u: Zelzate 3de Am.-AA Gent 0-4
28/6 - 19.30u: Merelbeke 2de Am.-AA Gent (in De Pinte): 1-6
28/6 - 19.00u: Harelbeke – K 2de Am.V Kortrijk: 0-3
29/6 - 17.00u: Zwevezele 2de Am. - KV Kortrijk: 1-2
29/6 - 15.00u: Dikkelvenne 2de Am.-AA Gent: 0-6
29/6 - 18.00u: UR Namur 3de Am.-Standard: 1-6
29/06 - 16.00u: Termien Eendracht 3de Am.- KRC Genk: 2-5
29/6 - 18.00u: Torhout 3de Am. – Club Brugge: 1-7
29/6 - 17.00u: KSV Oudenaarde 2de Am.-Anderlecht: 0-6

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Jun 2019, 9:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Hugo schreef:
Als ik zie op een dikke week tijd welke ploegen allemaal tegen 1ste klassers mogen spelen dan zakt mijn broek af, den Dosje en co zijn echt wel een bende anti-eendrachters. :fuck:

21/6 - 19.30u: KRC Gent 2de Am.-AA Gent 0-2
22/6 - 16.00u: SV Kortrijk 3de Prov. - KV Kortrijk 1-4
22/6 - 17.30u: Herk FC 1ste Prov. - STVV 2-6
23/6 - 19.00u: Dottenijs 2de Prov.-Moeskroen 0-3
23/6 - 11.00u: KFC Brasschaat 2de Prov. - Antwerp 0-3
23/6 - 18.00u: Heist 2de Prov.– Club Brugge 1-9
25/6 - 19.00u: Sparta Petegem 2de Am. - Zulte Waregem 1-0
26/6 - 19.00u: Oudenaarde 2de Am.-Moeskroen 0-4
26/6 - 18.00u: Braine 1ste Prov.-Standard 0-5
26/6 - 19.30u: KSK Heist 1ste Am. - Antwerp 0-3
22/6 - 14.00u: Zelzate 3de Am.-AA Gent 0-4
28/6 - 19.30u: Merelbeke 2de Am.-AA Gent (in De Pinte): 1-6
28/6 - 19.00u: Harelbeke – K 2de Am.V Kortrijk: 0-3
29/6 - 17.00u: Zwevezele 2de Am. - KV Kortrijk: 1-2
29/6 - 15.00u: Dikkelvenne 2de Am.-AA Gent: 0-6
29/6 - 18.00u: UR Namur 3de Am.-Standard: 1-6
29/06 - 16.00u: Termien Eendracht 3de Am.- KRC Genk: 2-5
29/6 - 18.00u: Torhout 3de Am. – Club Brugge: 1-7
29/6 - 17.00u: KSV Oudenaarde 2de Am.-Anderlecht: 0-6


Met alle respect maar Aalst is nu eenmaal niet Dottenijs of Zwevezele hé.
Straks ga je nog zeggen dat we het Londen aan de Dender zijn :crazy:


03 Jul 2019, 9:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Momenteel hebben we een kern van 24 spelers.
Een paar bedenkingen:
AANVAL: Mbaye en Dekuyper zijn nog steeds gekwetst, Egerickx wil terug naar Diegem.
Indien Binst een beetje verstand heeft, blijft hij bij ons, en probeert hij hier zijn carrière weer op de rails te krijgen. Voor de rest hebben we dan nog Capelleman in de kern. Een beetje magertjes, tenzij Mbaye en Binst blijven, fit zijn (worden), en elkaar beginnen te vinden. Dat zijn 3 voorwaarden die tegelijkertijd vervuld moeten worden! :?
MIDDENVELD: lijkt me rijk gestoffeerd met Ladrière, Ponnet, De Coninck, Van Den Eynde, Bolingoli, De Neve, Vandenberghe, Mitu en Razzi.
DEFENSIE: Verstraeten is (nog steeds) niet fit, De Vriendt, en Burssens zie ik niet direct een basisplaats afdwingen, tenzij één speler van het volgende 4-tal out is (ik denk dat BVR met die spelers achteraan zal spelen): Wantens, Ryckaert, Mertens en Geenens. Krap om een seizoen te beginnen.
GOAL: de 3 keepers van vorig seizoen

Verder nog niet in de kern, maar wel op proef: Manuel-Mbola (vorig seizoen U19) en Nlanda-Kuba (vorig seizoen U17!).


03 Jul 2019, 18:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Volgens alles wat ik over Cappelleman hebt gehoord, is dat geen aanvaller hé... Maken er op de website voor de gemakkelijkheid "rechterflankspeler" van, net zoals bij Razzi, maar ervaring leert dat je voorzichtig moet zijn met dat soort uitspraken. Als je een "jong talent" al moet aankondigen owv zijn polyvalentie en hem dus niet brengt op de positie waar hij is voor opgeleid, belooft het alvast weinig goeds... Soit, misschien keert Ponnet wel terug als eerste keeper :-)


04 Jul 2019, 13:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
DT schreef:
Volgens alles wat ik over Cappelleman hebt gehoord, is dat geen aanvaller hé... Maken er op de website voor de gemakkelijkheid "rechterflankspeler" van, net zoals bij Razzi, maar ervaring leert dat je voorzichtig moet zijn met dat soort uitspraken. Als je een "jong talent" al moet aankondigen owv zijn polyvalentie en hem dus niet brengt op de positie waar hij is voor opgeleid, belooft het alvast weinig goeds... Soit, misschien keert Ponnet wel terug als eerste keeper :-)

Wat is Capelleman dan wel? Een klassieke rechtermiddenvelder in een 4-4-2?


04 Jul 2019, 17:46
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
filip.dhose schreef:
DT schreef:
Volgens alles wat ik over Cappelleman hebt gehoord, is dat geen aanvaller hé... Maken er op de website voor de gemakkelijkheid "rechterflankspeler" van, net zoals bij Razzi, maar ervaring leert dat je voorzichtig moet zijn met dat soort uitspraken. Als je een "jong talent" al moet aankondigen owv zijn polyvalentie en hem dus niet brengt op de positie waar hij is voor opgeleid, belooft het alvast weinig goeds... Soit, misschien keert Ponnet wel terug als eerste keeper :-)


Wat is Capelleman dan wel? Een klassieke rechtermiddenvelder in een 4-4-2?


Staat overal te boek als rechtsachter... Ook zo op de officiële site in eerdere berichten en in de pers...


04 Jul 2019, 18:39
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
veel woorden aan deze match ga ik niet geven
Maar wat sup van olsa Brakel aan mij vroeg na de mach of we met onze eerste ploeg hebben gespeeld zegd genoeg
Mits 3 a 4 degelijke versterkingen word het opnieuw een heel moeilijk seizoen


21 Jul 2019, 21:25
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Waar zat ladriere eigenlijk?
Iets beter te doen? Gaan vissen? Bbqke met de maten?


21 Jul 2019, 21:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Davy schreef:
Waar zat ladriere eigenlijk?
Iets beter te doen? Gaan vissen? Bbqke met de maten?

Zou van zaterdag pas uit verlof zijn gekomen en nu aansluiten
Maar wat ik verder heb gezien van testers waar halen ze zulke spelers toch
Wat ik vandaag weer gezien heb ,ook al is het nog vroeg en kan er nog veel gebeuren, zie ik het terug toch somber in


21 Jul 2019, 21:49
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Allesweter schreef:
Davy schreef:
Waar zat ladriere eigenlijk?
Iets beter te doen? Gaan vissen? Bbqke met de maten?

Zou van zaterdag pas uit verlof zijn gekomen en nu aansluiten
Maar wat ik verder heb gezien van testers waar halen ze zulke spelers toch
Wat ik vandaag weer gezien heb ,ook al is het nog vroeg en kan er nog veel gebeuren, zie ik het terug toch somber in


Als ze al met ne zak testers moeten beginnen he, dan weet je dat het gezever wordt. Dat is een ijzersterke wet. Er is niet één geslaagd seizoen geweest nadat er in de voorvereiding massaal testers laten testen. Dat is gewoon een symptoom van een lege kas. Dus ik geef het u op een briefke... in dit huigig bestel moet er niemand zich illusies maken. We staan veeeeeel dichter bij amateur 3 dan bij een terugkeer naar 1e amateur. Hoe kan het ook anders? Wie wil er nog voor zo n naar de kloten geholpen club komen spelen ook? Sukkelaars die liever aan de wodka zitten, en nen hoop nobody's die moeten kiezen tussen jong lede, merelbeke, gijzegem of den iendracht. Een langgerekte kwelling is dit... de ene vernedering na de andere.. woensdag nog eens een pak rammel op lebbeke.


21 Jul 2019, 22:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst