Voorbereiding seizoen 2019-20 - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Voorbereiding seizoen 2019-20 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Spijtig dat Persoons naar Knokke is. Had die nog wel willen zien komen ipv Annys


09 Jun 2019, 21:49
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
iendrachter schreef:
Smetje schreef:
Spijtig dat Persoons naar Knokke is. Had die nog wel willen zien komen ipv Annys


Ik denk niet dat je nog aankopen moet verwachten, Mbaye is ook al aangeboden bij meerdere clubs.
PLJ zijn woorden in het interview op tv oost zijn duidelijk, nog zoveel mogelijk recupereren....
Als je al praat over die century game te laten spelen in Alkmaar of op een ander terein :crazy: :stom: .


Recupereren... het woord voor de komende maanden. Voor diegenen die nog abo overwegen. Be wise think twice...


09 Jun 2019, 22:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Stel je dat voor, ons jubileum wedstrijd in DDL gaan spelen, dan lach ik mij een kriek en hoop ik da er niemand is in dat stadion!

:crazy: dat je dat nog maar een piste durft noemen

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


09 Jun 2019, 22:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
hansken schreef:
Stel je dat voor, ons jubileum wedstrijd in DDL gaan spelen, dan lach ik mij een kriek en hoop ik da er niemand is in dat stadion!

:crazy: dat je dat nog maar een piste durft noemen


Het summum qua vernedering.

Gin doet rare dingen met mensen...


09 Jun 2019, 22:46
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Vanavond is er spoedvergadering met de supportersclubs.
Kan iemand hier nadien een samenvatting posten?
Waarvoor dank!


10 Jun 2019, 13:41
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Jean schreef:
Vanavond is er spoedvergadering met de supportersclubs.
Kan iemand hier nadien een samenvatting posten?
Waarvoor dank!


Ik hoop dat de piste om op DDL onze Century Game te gaan spelen, daar definitief van tafel geveegd wordt.

_________________
oilsjt, goi alien...


10 Jun 2019, 13:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
jammen schreef:
Jean schreef:
Vanavond is er spoedvergadering met de supportersclubs.
Kan iemand hier nadien een samenvatting posten?
Waarvoor dank!


Ik hoop dat de piste om op DDL onze Century Game te gaan spelen, daar definitief van tafel geveegd wordt.


Century Game, Century Game...een grote zeverderij. Dat ons een ploeg samenstellen die kan kampioen worden en promoveren, dat is pas een century game. Bende jan-mijn-kloten...ze moesten van collère geen 500 man hebben volgend seizoen!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Jun 2019, 14:49
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2019, 13:48
Berichten: 35
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
filip.dhose schreef:
Neutralboy schreef:
EN met wie gaan we een voorbereiding spelen we kunnen momenteel zelfs geen ploeg opstellen tenzij het zaalvoetbal wordt. :wadde: :wadde:

Niet overdrijven, hé.
Van Gerven, De Coninck, Dekuyper, Mitu, Mbaye, Bolingoli, Ponnet, Verstraeten, Geenens F., De Neve, Van Den Eynde, Mertens, Devriendt, Vandenbossche, Capelleman, Wantens, Egerickx en Vandenberghe.
En dan zijn er nog Annys, Ryckaert, Burssens, Binst en Sterckx, met doorlopende contracten, die ook nog steeds niet weg zijn (maar blijkbaar wel mogen vertrekken).


Met deze kern speel je dit jaar ook in 2Am geen top zes! Kijk eens naar de ploeg die we twee jaar geleden hadden, en zelfs daar geen kampioen mee speelden! :crazy:

_________________
Nobody likes us, we don't care.


10 Jun 2019, 17:21
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
hansken schreef:
Stel je dat voor, ons jubileum wedstrijd in DDL gaan spelen, dan lach ik mij een kriek en hoop ik da er niemand is in dat stadion!

:crazy: dat je dat nog maar een piste durft noemen


Spelen in Alkmaar zie ik nog zitten. Kan een leuk dagje uit worden al had ik liever thuis gespeeld, net zoals iedereen.
Gelijk welke optie in België (Denjer, Wetteren, Ghelamco, ..) kan op een dikke :fuck: rekenen.

Zaterdag wil men in Aalst betogen tegen racisme. Gaat den Dozje dat dan ook verbieden uit schrik voor rechtse tegenbetogers omdat hij heel zijn politiekorps moet paraat houden, of zal zo 'n betoging wel mogen doorgaan maar een vriendschappelijk matchke een week later niet?

Dozje = 2 maten en 2 gewichten :kots:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


10 Jun 2019, 19:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
PatjeNiJuste schreef:
filip.dhose schreef:
Neutralboy schreef:
EN met wie gaan we een voorbereiding spelen we kunnen momenteel zelfs geen ploeg opstellen tenzij het zaalvoetbal wordt. :wadde: :wadde:

Niet overdrijven, hé.
Van Gerven, De Coninck, Dekuyper, Mitu, Mbaye, Bolingoli, Ponnet, Verstraeten, Geenens F., De Neve, Van Den Eynde, Mertens, Devriendt, Vandenbossche, Capelleman, Wantens, Egerickx en Vandenberghe.
En dan zijn er nog Annys, Ryckaert, Burssens, Binst en Sterckx, met doorlopende contracten, die ook nog steeds niet weg zijn (maar blijkbaar wel mogen vertrekken).


Met deze kern speel je dit jaar ook in 2Am geen top zes! Kijk eens naar de ploeg die we twee jaar geleden hadden, en zelfs daar geen kampioen mee speelden! :crazy:

Pff, enkel wanneer je kampioen speelt in 2 Amateur ga je rechtstreeks over.
Indien niet, dan mag je zelfs 13de eindigen. Als je dan je licentie voor Amateur 1 hebt, mag je sowieso eindronde spelen. Ronse eindigde het voorbije seizoen slechts 6de, maar mocht toch ER spelen, en kijk, ze haalden de finale.


10 Jun 2019, 20:24
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
filip.dhose schreef:
PatjeNiJuste schreef:
filip.dhose schreef:
Niet overdrijven, hé.
Van Gerven, De Coninck, Dekuyper, Mitu, Mbaye, Bolingoli, Ponnet, Verstraeten, Geenens F., De Neve, Van Den Eynde, Mertens, Devriendt, Vandenbossche, Capelleman, Wantens, Egerickx en Vandenberghe.
En dan zijn er nog Annys, Ryckaert, Burssens, Binst en Sterckx, met doorlopende contracten, die ook nog steeds niet weg zijn (maar blijkbaar wel mogen vertrekken).


Met deze kern speel je dit jaar ook in 2Am geen top zes! Kijk eens naar de ploeg die we twee jaar geleden hadden, en zelfs daar geen kampioen mee speelden! :crazy:

Pff, enkel wanneer je kampioen speelt in 2 Amateur ga je rechtstreeks over.
Indien niet, dan mag je zelfs 13de eindigen. Als je dan je licentie voor Amateur 1 hebt, mag je sowieso eindronde spelen. Ronse eindigde het voorbije seizoen slechts 6de, maar mocht toch ER spelen, en kijk, ze haalden de finale.


Het mag altijd wel nog op iets trekken ook. Mijn ogen pieken nog van zoveel onkunde op dat veld het voorbije seizoen. Geen enen die een goal kan maken. En als em durft wordt em opzij geschoven.

Dat ze r gewoon mee stoppen. T beste voor iedereen.


10 Jun 2019, 20:33
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2019, 13:48
Berichten: 35
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
filip.dhose schreef:
PatjeNiJuste schreef:
filip.dhose schreef:
Niet overdrijven, hé.
Van Gerven, De Coninck, Dekuyper, Mitu, Mbaye, Bolingoli, Ponnet, Verstraeten, Geenens F., De Neve, Van Den Eynde, Mertens, Devriendt, Vandenbossche, Capelleman, Wantens, Egerickx en Vandenberghe.
En dan zijn er nog Annys, Ryckaert, Burssens, Binst en Sterckx, met doorlopende contracten, die ook nog steeds niet weg zijn (maar blijkbaar wel mogen vertrekken).


Met deze kern speel je dit jaar ook in 2Am geen top zes! Kijk eens naar de ploeg die we twee jaar geleden hadden, en zelfs daar geen kampioen mee speelden! :crazy:

Pff, enkel wanneer je kampioen speelt in 2 Amateur ga je rechtstreeks over.
Indien niet, dan mag je zelfs 13de eindigen. Als je dan je licentie voor Amateur 1 hebt, mag je sowieso eindronde spelen. Ronse eindigde het voorbije seizoen slechts 6de, maar mocht toch ER spelen, en kijk, ze haalden de finale.


Gaan we echt beginnen surfen op het idee dat 'of we nu 2e of 8e eindigen het eigenlijk niet uitmaakt want dat de helft van die ploegen toch geen licentie heeft'... Is dit écht waar we vandaag vrede moeten mee nemen?
Na de blamage zouden ze godverdomme los het kampioenschap moeten viseren willen ze hun nog iet of wat geloofwaardig maken. (voor zover dat nog kon...)

_________________
Nobody likes us, we don't care.


10 Jun 2019, 23:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
PatjeNiJuste schreef:
filip.dhose schreef:
PatjeNiJuste schreef:

Met deze kern speel je dit jaar ook in 2Am geen top zes! Kijk eens naar de ploeg die we twee jaar geleden hadden, en zelfs daar geen kampioen mee speelden! :crazy:

Pff, enkel wanneer je kampioen speelt in 2 Amateur ga je rechtstreeks over.
Indien niet, dan mag je zelfs 13de eindigen. Als je dan je licentie voor Amateur 1 hebt, mag je sowieso eindronde spelen. Ronse eindigde het voorbije seizoen slechts 6de, maar mocht toch ER spelen, en kijk, ze haalden de finale.


Gaan we echt beginnen surfen op het idee dat 'of we nu 2e of 8e eindigen het eigenlijk niet uitmaakt want dat de helft van die ploegen toch geen licentie heeft'... Is dit écht waar we vandaag vrede moeten mee nemen?
Na de blamage zouden ze godverdomme los het kampioenschap moeten viseren willen ze hun nog iet of wat geloofwaardig maken. (voor zover dat nog kon...)


Inderdaad, als je als club deze diepe wonde wil helen moet je los kampioen spelen. wij nemen geen vrede meer met loze beloftes en al helemaal niet met een 13de plek. :kots:

_________________
www.spionkoplede.com


12 Jun 2019, 9:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
iendrachter schreef:
oefenmatch
Evenwichtige wedstrijd, waarin youngster Nlanda bij Aalst voorin een goede indruk liet, maar wel de kans op de gelijkmaker voor een open doelmond miste. Razzi, Kasong en Labiad speelden mee op proef. Rechterflankverdediger Razzi kon overtuigen en zal een voorstel krijgen. Verdedigende middenvelder Kasong viel door de mand. Offensieve rechterflank Labiad is conditioneel niet in orde. Hij mag in juli nog eens terugkeren voor een nieuwe test. Opmerkelijk is dat hij in het verleden al met Aalst uitkwam. (VLJA)



Als bovenstaande effectief klopt naar posities toe, ga je dus:

1) Naast Geenens en Cappelleman, een derde rechtsback tekenen terwijl je voor andere posities nog niks hebt (dat die kerel blijkbaar toch niet zwaar overtuigde, laat ik dan nog in het midden)
2) Als het hier inderdaad over Ilias Labiad gaat, teken je dus potentieel een vierde rechtsback want ondanks zijn goeie voeten, is dat absoluut geen winger. Bovendien waren gebrek aan matchritme en grote blessuregevoeligheid al de grootste redenen waarom het de eerste keer niet lukte hier
3) Een van uw voorlopig twee enige aanwinsten momenteel is een 6 dus test je logischerwijze... nog een 6 hé... Anders nog eens horen bij Malick, is vrije speler.

Soit, op basis van bovenstaande, lijkt er mij bitter weinig veranderd te zijn en leert men dus niet uit de fouten. Ik hou men hart al vast wat die "interessante pistes" dan gaan zijn...


26 Jun 2019, 8:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
DT schreef:
iendrachter schreef:
oefenmatch
Evenwichtige wedstrijd, waarin youngster Nlanda bij Aalst voorin een goede indruk liet, maar wel de kans op de gelijkmaker voor een open doelmond miste. Razzi, Kasong en Labiad speelden mee op proef. Rechterflankverdediger Razzi kon overtuigen en zal een voorstel krijgen. Verdedigende middenvelder Kasong viel door de mand. Offensieve rechterflank Labiad is conditioneel niet in orde. Hij mag in juli nog eens terugkeren voor een nieuwe test. Opmerkelijk is dat hij in het verleden al met Aalst uitkwam. (VLJA)



Als bovenstaande effectief klopt naar posities toe, ga je dus:

1) Naast Geenens en Cappelleman, een derde rechtsback tekenen terwijl je voor andere posities nog niks hebt (dat die kerel blijkbaar toch niet zwaar overtuigde, laat ik dan nog in het midden)
2) Als het hier inderdaad over Ilias Labiad gaat, teken je dus potentieel een vierde rechtsback want ondanks zijn goeie voeten, is dat absoluut geen winger. Bovendien waren gebrek aan matchritme en grote blessuregevoeligheid al de grootste redenen waarom het de eerste keer niet lukte hier
3) Een van uw voorlopig twee enige aanwinsten momenteel is een 6 dus test je logischerwijze... nog een 6 hé... Anders nog eens horen bij Malick, is vrije speler.

Soit, op basis van bovenstaande, lijkt er mij bitter weinig veranderd te zijn en leert men dus niet uit de fouten. Ik hou men hart al vast wat die "interessante pistes" dan gaan zijn...


Snap totaal ook niet waarom ze nog 1 of 2 rb's zouden halen. Lijkt me weer vooral proberen binnenhalen wat ze kunnen zonder naar posities te kijken :hmm:

Ze kunnen Falco dan weer centraal zetten zoals in zijn beginperiode hier. Want als Rijckaert nog vertrekt en Verstraeten niet fit is, heb je daar enkel Mertens en Burssens


26 Jun 2019, 8:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst