Peiling abonnementen - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Peiling abonnementen 

Koop jij een abonnement voor seizoen 2019-2020?
ik had vorig seizoen 1 en ik verleng sowieso opnieuw  16%  [ 10 ]
ik had vorig seizoen 1 en ik verleng sowieso niet meer  24%  [ 15 ]
ik had vorig seizoen 1, maar ik wacht nu de nieuwe transfers af  6%  [ 4 ]
ik had vorig seizoen géén en ik koop er nu sowieso wel 1  3%  [ 2 ]
ik had vorig seizoen géén en ik koop er nu sowieso ook géén  48%  [ 30 ]
ik had vorig seizoen géén, maar ik wacht nu de nieuwe transfers af  2%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 62

 Peiling abonnementen 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Peiling abonnementen
iendrachter schreef:
wevege schreef:
Het is een beetje zoals een doodstrijd van een geliefde. Iedereen in de familie hoopt dat de persoon het nog zal halen en genezen en niet sterven. Rekenen op een wonderdokter of een mirakel van hierboven.

Persoonlijk denk en hoop ik dat het tij kan gekeerd worden maar dan moeten bekwame bestuurslui worden ingehaald en degelijke sponsors. Ook een goed sportief verantwoordelijke.
Zie naar het Antwerp verhaal. Sven Jacques (de man die de Eendracht jonkies als een Jilke De Coninck, Klaas De Rock, enz haalde maar nadien naar Antwerp trok) is daar de adjunct van D'Onofrio.
Bij Antwerp hebben ze voetbalkenners in huis en een ambitieus bestuur die over geld beschikt en het wil uitgeven.
Is ook zo bij Brugge met Bart Verhaegen.
Wij hebben een degelijke voorzitter nodig die zich laat omringen door kenners en hun het vertrouwen geeft. Ook sponsors maar als je een degelijk bestuur hebt en je klautert uit het dal dan zal het makkelijker zijn om degelijke geldschieters te vinden.
En eens die opwaartse spiraal bezig is, dan zal het aantal toeschouwers en het aantal abonnementen ook toenemen.
Het is aan het bestuur om te bewijzen dat het menens is en geen lulkoek verkopen. De leuze van Feyenoord: "hand in hand kameraden, geen woorden maar daden", is hier dingend meer dan nodig en van toepassing!


Is hier eigenlijk ooit al een degelijke voorzitter geweest?
Het tij zal pas kunnen gekeerd worden als PLJ de club failliet laat gaan, want niemand gaat EA in de huidige vorm overnemen.
Achteraf kunnen we zeggen dat de supporters die voor het faillissement en opnieuw beginnen met een ander stamnummer waren gelijk hadden.
Ikzelf dacht ook dat het erger dan bij FDR niet kon worden maar dat is het dus wel.
Waarom steekt iemand die toch wel verstand zal hebben zijn geld in een voetbalclub om vervolgens zoveel mogelijk beslissingen te nemen die alles naar de kloten helpen? Dat vraag ik me toch af.


Ik sta eerlijk gezegd toch ook niet te springen om naar iets nieuws te komen kijken dat nog amper iets met den iendracht te maken heeft. En wie zegt, dat die nieuw opgerichte club niet opnieuw slecht geleid gaat worden met schuldebergen tot gevolg, zoals nu al jaren het geval is? Dan sta je ook geen stap verder, alleen heb je dan wel een club met 100jaar geschiedenis ten grave gedragen.
Nu goed, dit is mijn visie, ik weet dat vele anderen wel het verhaal van faillissement genegen zijn en een ander stamnummer.

Voor al diegenen die het moe zijn dat onze mooie club kapotgemaakt worden door clubbesturen (en de stad) door de jaren heen, maar zelf het budget niet hebben om de club over te nemen: vanavond 69.000.000Euro te winnen met Euromillions! Misschien eens een gokje wagen? Ik doe alvast mee ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


09 Aug 2019, 13:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Peiling abonnementen
Een nieuwe start is aartsmoeilijk, maar andere opties zijn er echt niet meer.
Behalve dan...jawel, het fusiespook. :x
Verder gaan met deze eikels is langzaam doodbloeden, tot het genadeschot gegeven wordt en er helemaal niks meer zal zijn.


09 Aug 2019, 15:08
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Peiling abonnementen
dat jullie dat niets doet dat onze club zou verdwijnen,dat versta ik niet ...


09 Aug 2019, 16:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Peiling abonnementen
waly 2 schreef:
dat jullie dat niets doet dat onze club zou verdwijnen,dat versta ik niet ...


Wat ik nog minder begrijp is dat iedereen maar zit te wachten tot het op de fles gaat ....... en dan Waly2 enige suggestie ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Aug 2019, 18:16
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Peiling abonnementen
Jullie zitten misschien te wachten tot het op de fles gaat maar wij niet.


09 Aug 2019, 21:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Peiling abonnementen
waly 2 schreef:
Jullie zitten misschien te wachten tot het op de fles gaat maar wij niet.


A positief nieuws en wat doe je dan zoal om de club van de ondergang te redden? Ben content dat het niet altijd dezelfde mensen zijn die zich opofferen en er hun vrije tijd insteken om iets te doen voor de club,laat iets weten als je iemand gevonden hebt die het goed meent met onze club :EA: :EA:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Aug 2019, 22:00
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Peiling abonnementen
Ik kom al 50 jaar naar n iendracht,denk dat ik er wel al een beetje vrije tijd heb ingestoken.


09 Aug 2019, 22:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Peiling abonnementen
waly 2 schreef:
Ik kom al 50 jaar naar n iendracht,denk dat ik er wel al een beetje vrije tijd heb ingestoken.


Tijd :lol: vrije tijd zeker om thuis weg te zijn,zo ga je zeker uw club redden man ;) ik KWAM ook 45 jaar nor den Iendracht,Maar ik heb het al twee jaar door dat het naar de kloten aan het gaan is,jammer dat je het ook niet zag,anders had er nog iets mogelijk geweest,nu ist inderdaad hopen dat het op de fles gaat,wil je binnen 5 jaar nog uw vrije tijd spenderen op de voetbal ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Aug 2019, 22:33
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Peiling abonnementen
Als het van u afhangt zal het niet meer op n iendracht zijn.


09 Aug 2019, 23:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Peiling abonnementen
waly 2 schreef:
Als het van u afhangt zal het niet meer op n iendracht zijn.


Moet dat op den iendracht zijn? De club redden dat is het voornaamste,maar ik ben tevreden dat je met man en macht bezig bent om den Iendracht nog enige toekomst te geven. :EA: :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Aug 2019, 8:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Peiling abonnementen
Bakkie schreef:
waly 2 schreef:
Als het van u afhangt zal het niet meer op n iendracht zijn.


Moet dat op den iendracht zijn? De club redden dat is het voornaamste,maar ik ben tevreden dat je met man en macht bezig bent om den Iendracht nog enige toekomst te geven. :EA: :D


Same here. Mijn thuis staat in de Bredestraat, ik kreeg den Iéndracht met de paplepel binnen van mijn vader. Maar het behoud van de eigenheid als club primeert bij mij boven waar we gaan shotten.
Om in kerkhoftermen te blijven, we staan al in ons graf hé jongens. We staan in een put die doorheen de jaren vakkundig is gegraven. En nu is het wachten tot PLJ de grond op onze kop begint te smijten of hopen op een mirakel -lees nieuwe geldschieters/bewindvoerders- om ons te redden van de langzame verstikkinsdood. Met andere woorden, hoe graag ik het anders zou zien, ik vrees dat het stilaan over and out is met stamnummer 90.
Al zou ik het absoluut niet erg vinden als er hier ene binnen enkele jaren deze post nog eens van onder het stof haalt om mijn ongelijk te bewijzen ;) .


10 Aug 2019, 9:25
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Peiling abonnementen
edit


10 Aug 2019, 9:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Peiling abonnementen
De eerste 100 abonnementen zijn binnen :plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Aug 2019, 18:29
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Peiling abonnementen
T zijn er 200.


10 Aug 2019, 19:33
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Peiling abonnementen
Bijna 300!! Dat is nog altijd twee keer zoveel dan dat ze bij D bij mekaar krijgen voor een normale match..


10 Aug 2019, 19:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst