Peiling abonnementen - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Peiling abonnementen 

Koop jij een abonnement voor seizoen 2019-2020?
ik had vorig seizoen 1 en ik verleng sowieso opnieuw  16%  [ 10 ]
ik had vorig seizoen 1 en ik verleng sowieso niet meer  24%  [ 15 ]
ik had vorig seizoen 1, maar ik wacht nu de nieuwe transfers af  6%  [ 4 ]
ik had vorig seizoen géén en ik koop er nu sowieso wel 1  3%  [ 2 ]
ik had vorig seizoen géén en ik koop er nu sowieso ook géén  48%  [ 30 ]
ik had vorig seizoen géén, maar ik wacht nu de nieuwe transfers af  2%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 62

 Peiling abonnementen 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Peiling abonnementen
PatjeNiJuste schreef:
Hoeveel abo's zouden ze al verkocht hebben? :zzz:


Vermoedelijk nog geen 100 want elke 100ste abonnee kreeg een waardebon van 100Euro van Reizen De Lathauwer, en dat werd vorig seizoen elke keer met foto en artikel gepost op de site. Nu is er nog niets gepost, dus ja...
Spijtige evolutie als je ziet van waar we komen. We gaan er al sinds 1ste klasse langzaam op achteruit maar de laatste paar jaar is 't in versneld tempo.Van een kleine 900(?) abonnees 2 seizoenen geleden naar een 500(?) vorig jaar en nu nog voorlopig nog geen 100...

Niet onlogisch dat je weinig verkoopt natuurlijk:
- weinige supporters kunnen zich nog vinden in het beleid
- sportief vorig jaar gezakt en ge houdt uwen trainer aan (terwijl ge dat seizoen een in mijn ogen betere trainer hebt ontslagen)
- laatste match vorig seizoen voor 2000-2500supporters ga je kansloos de boot in tegen rechtstreekse degradatiekandidaat
- resultaten oefenwedstrijden zijn pover (buiten tegen Lebbeke, maar dat lag vooral aan de zwakte van Lebbeke)
- het gebrachte spelpeil tijdens beker- en oefenwedstrijden is niet om duimen en vingers van af te likken
- vorig jaar stonden de stadionverboden precies in promotie op den iendracht... gevolg: al die gasten mogen niet binnen dit jaar dus geen aboverkoop
- tgv stadionverboden zal er minder sfeer zijn op tribune, dus voor de authentieke iendrachtsfeer hoef je het ook niet meer te doen.
- de transfers (zowel inkomend als uitgaand) geven weinig blijk van ambitie om bovenin mee te draaien.

Een heel triestige gang van zaken is het. Zondag weer op post, al is 't maar om met de maten te kunnen zjieveren en pinten te drinken.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Aug 2019, 14:22
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2019, 13:48
Berichten: 35
Bericht Re: Peiling abonnementen
Jean schreef:
PatjeNiJuste schreef:
Hoeveel abo's zouden ze al verkocht hebben? :zzz:


Krijg je daar nu ne stijven van, onnozele kloot!


Valt het jou niet op dat je stilaan de enige bent die wél nog positief is? Valt het jou niet op dat 90% van alles wat met onze club te maken heeft negatief is? Of ben jij nog die enkeling die wél in wonderen gelooft en weigert om met een realistische blik naar onze 'leiding' te kijken?

Wie is er de onnozele kloot?
Ik en 90% van de supporters met mij, of jij?

Maar wederom,
VOOR DE CLUB. TEGEN HET BELEID.

:EA:

_________________
Nobody likes us, we don't care.


08 Aug 2019, 15:26
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Peiling abonnementen
Timoilsjt schreef:
PatjeNiJuste schreef:
Hoeveel abo's zouden ze al verkocht hebben? :zzz:


Vermoedelijk nog geen 100 want elke 100ste abonnee kreeg een waardebon van 100Euro van Reizen De Lathauwer, en dat werd vorig seizoen elke keer met foto en artikel gepost op de site. Nu is er nog niets gepost, dus ja...
Spijtige evolutie als je ziet van waar we komen. We gaan er al sinds 1ste klasse langzaam op achteruit maar de laatste paar jaar is 't in versneld tempo.Van een kleine 900(?) abonnees 2 seizoenen geleden naar een 500(?) vorig jaar en nu nog voorlopig nog geen 100...

Niet onlogisch dat je weinig verkoopt natuurlijk:
- weinige supporters kunnen zich nog vinden in het beleid
- sportief vorig jaar gezakt en ge houdt uwen trainer aan (terwijl ge dat seizoen een in mijn ogen betere trainer hebt ontslagen)
- laatste match vorig seizoen voor 2000-2500supporters ga je kansloos de boot in tegen rechtstreekse degradatiekandidaat
- resultaten oefenwedstrijden zijn pover (buiten tegen Lebbeke, maar dat lag vooral aan de zwakte van Lebbeke)
- het gebrachte spelpeil tijdens beker- en oefenwedstrijden is niet om duimen en vingers van af te likken
- vorig jaar stonden de stadionverboden precies in promotie op den iendracht... gevolg: al die gasten mogen niet binnen dit jaar dus geen aboverkoop
- tgv stadionverboden zal er minder sfeer zijn op tribune, dus voor de authentieke iendrachtsfeer hoef je het ook niet meer te doen.
- de transfers (zowel inkomend als uitgaand) geven weinig blijk van ambitie om bovenin mee te draaien.

Een heel triestige gang van zaken is het. Zondag weer op post, al is 't maar om met de maten te kunnen zjieveren en pinten te drinken.



Zeer juiste analyse! Jammer genoeg is dat de waarheid.


08 Aug 2019, 15:33
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Peiling abonnementen
Ik dacht mij een abo te gaan halen, omdat ik gewoon graag naar de voetbal ga. Met wat ik nu weer allemaal zie, laat ik die kelk toch ook maar mooi passeren. Die spelers, om die maar eens te noemen, verdienen het niet om naar te komen kijken.

Wat ik toch ook eens wil zeggen. Vorig seizoen was de mentaliteit van een groot deel van de spelers ook een groot probleem. Ik heb dat een aantal keren vernoemd tegen Tom De Cock toen, maar die wuifde dat altijd weg. Aan de mentaliteit was niks mis, volgens hem. Ik vond toen al van wel.
Het is dus niet alleen BVR die ze niet aan het voetballen krijgt.


08 Aug 2019, 16:02
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Peiling abonnementen
Er zijn jongens die wel hun truitje nat maken en ervoor gaan:
Jilke De Coninck, Falko Geenens, Mertens en Mitu, (ook al is de afwerking niet altijd alles) zijn spelers die zich volgens mij inzetten.
Onze kapitein De Neve geeft altijd een lome indruk en volgens mij knelt het schoentje daar.
Ge moet iemand hebben met een drive die een ploeg kan aanjagen op het veld maar dan moet ge ook zelf het voorbeeld geven.
Zie geen enkele speler bij ons met leiderschapskwaliteiten die de anderen op sleeptouw kan nemen,ze bijsturen en aanjagen. Misschien op termijn een Jilke De Coninck.
Dus andere trainer, andere kapitein en weg met: Razzi, Burssens, De Neve (die vertraagt alleen het spel), enz


08 Aug 2019, 16:22
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Peiling abonnementen
PatjeNiJuste schreef:
Jean schreef:
PatjeNiJuste schreef:
Hoeveel abo's zouden ze al verkocht hebben? :zzz:


Krijg je daar nu ne stijven van, onnozele kloot!


Valt het jou niet op dat je stilaan de enige bent die wél nog positief is? Valt het jou niet op dat 90% van alles wat met onze club te maken heeft negatief is? Of ben jij nog die enkeling die wél in wonderen gelooft en weigert om met een realistische blik naar onze 'leiding' te kijken?

Wie is er de onnozele kloot?
Ik en 90% van de supporters met mij, of jij?

Maar wederom,
VOOR DE CLUB. TEGEN HET BELEID.

:EA:


90%? Ben jij Georges Leekens? Achterlijken


08 Aug 2019, 21:03
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Peiling abonnementen
Jean schreef:
PatjeNiJuste schreef:
Jean schreef:

Krijg je daar nu ne stijven van, onnozele kloot!


Valt het jou niet op dat je stilaan de enige bent die wél nog positief is? Valt het jou niet op dat 90% van alles wat met onze club te maken heeft negatief is? Of ben jij nog die enkeling die wél in wonderen gelooft en weigert om met een realistische blik naar onze 'leiding' te kijken?

Wie is er de onnozele kloot?
Ik en 90% van de supporters met mij, of jij?

Maar wederom,
VOOR DE CLUB. TEGEN HET BELEID.

:EA:


90%? Ben jij Georges Leekens? Achterlijken



Niveau, kerel... :crazy:

Probeer anders ne keer 2 zinnen te zeggen zonder iemand te verwijten.

En nu on topic; ik vermoed dat het "ik had vorig seizoen 1 en ik verleng sowieso opnieuw" zal zijn voor u, Jean'ke? :D


08 Aug 2019, 21:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Peiling abonnementen
PatjeNiJuste schreef:
Hoeveel abo's zouden ze al verkocht hebben? :zzz:


Nog geen honderd want nog geen Reizen Lathouwers show gezien op Facebook, lol. Hoe minder hoe beter wat mij betreft, dan gaat de stekker er hopelijk snel uit.


09 Aug 2019, 2:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Peiling abonnementen
Jean schreef:
PatjeNiJuste schreef:
Jean schreef:

Krijg je daar nu ne stijven van, onnozele kloot!


Valt het jou niet op dat je stilaan de enige bent die wél nog positief is? Valt het jou niet op dat 90% van alles wat met onze club te maken heeft negatief is? Of ben jij nog die enkeling die wél in wonderen gelooft en weigert om met een realistische blik naar onze 'leiding' te kijken?

Wie is er de onnozele kloot?
Ik en 90% van de supporters met mij, of jij?

Maar wederom,
VOOR DE CLUB. TEGEN HET BELEID.

:EA:


90%? Ben jij Georges Leekens? Achterlijken


Jean schreef:
Als je toch een beetje geloofwaardigheid wil zet je dit op Facebook met je naam eronder!


En zou je dit ook eens kunnen doen :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Aug 2019, 7:00
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Peiling abonnementen
wevege schreef:
Er zijn jongens die wel hun truitje nat maken en ervoor gaan:
Jilke De Coninck, Falko Geenens, Mertens en Mitu, (ook al is de afwerking niet altijd alles) zijn spelers die zich volgens mij inzetten.
Onze kapitein De Neve geeft altijd een lome indruk en volgens mij knelt het schoentje daar.
Ge moet iemand hebben met een drive die een ploeg kan aanjagen op het veld maar dan moet ge ook zelf het voorbeeld geven.
Zie geen enkele speler bij ons met leiderschapskwaliteiten die de anderen op sleeptouw kan nemen,ze bijsturen en aanjagen. Misschien op termijn een Jilke De Coninck.
Dus andere trainer, andere kapitein en weg met: Razzi, Burssens, De Neve (die vertraagt alleen het spel), enz


ik zie ne Ryckaert dat ook nog doen. Goeie speler met goede wedstrijdmentaliteit. Of hij verbaal sterk genoeg staat en of de 'oude garde' zo 'n jonge kapitein zullen aanvaarden, is iets anders. Maar De Neve heeft het alleszins niet in zich OF het komt er niet uit.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


09 Aug 2019, 8:44
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2019, 13:48
Berichten: 35
Bericht Re: Peiling abonnementen
Jean schreef:
PatjeNiJuste schreef:
Jean schreef:

Krijg je daar nu ne stijven van, onnozele kloot!


Valt het jou niet op dat je stilaan de enige bent die wél nog positief is? Valt het jou niet op dat 90% van alles wat met onze club te maken heeft negatief is? Of ben jij nog die enkeling die wél in wonderen gelooft en weigert om met een realistische blik naar onze 'leiding' te kijken?

Wie is er de onnozele kloot?
Ik en 90% van de supporters met mij, of jij?

Maar wederom,
VOOR DE CLUB. TEGEN HET BELEID.

:EA:


90%? Ben jij Georges Leekens? Achterlijken


Wat ben ik blij dat ik zo'n geargumenteerd wederwoord krijg van een wijs mens als jou Jean. :wadde:
't Is net door de kinderlijke naïviteit die sommigen, waaronder jij, nog steeds blijken te hebben dat onze club jaar na jaar, financieel, operationeel maar vooral sportief verder de diepte in duikt...
Geloof maar verder beste vriend! (Of zou ik nu ook het woord 'achterlijk' hanteren?) :rolandjen:

VOOR DE CLUB. TEGEN HET BELEID.
:EA:

_________________
Nobody likes us, we don't care.


09 Aug 2019, 9:34
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Peiling abonnementen
Leedvermaak over het bedroevende aantal abonnementen heb ik niet. Alleen een diepe tristesse overheerst. Hoe is deze mooie club toch zo diep kunnen zakken? En iedereen die nu nog gelooft dat het beteren zal met deze mensen in het beleid is inderdaad ziende blind. Ontkenning is een fase die lang kan aanhouden.


09 Aug 2019, 10:32
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Peiling abonnementen
tympanum2 schreef:
Leedvermaak over het bedroevende aantal abonnementen heb ik niet. Alleen een diepe tristesse overheerst. Hoe is deze mooie club toch zo diep kunnen zakken? En iedereen die nu nog gelooft dat het beteren zal met deze mensen in het beleid is inderdaad ziende blind. Ontkenning is een fase die lang kan aanhouden.


Als je onze laatste X clubbesturen bezig hebt gezien, heb je uw antwoord: te frauduleus, te nauw betrokken, te weinig betrokken, omringen door verkeerde, al dan niet malafide, personen en top of the bill: uw supporters als last beschouwen ipv als sterk wapen

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


09 Aug 2019, 10:41
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Peiling abonnementen
Het is een beetje zoals een doodstrijd van een geliefde. Iedereen in de familie hoopt dat de persoon het nog zal halen en genezen en niet sterven. Rekenen op een wonderdokter of een mirakel van hierboven.

Persoonlijk denk en hoop ik dat het tij kan gekeerd worden maar dan moeten bekwame bestuurslui worden ingehaald en degelijke sponsors. Ook een goed sportief verantwoordelijke.
Zie naar het Antwerp verhaal. Sven Jacques (de man die de Eendracht jonkies als een Jilke De Coninck, Klaas De Rock, enz haalde maar nadien naar Antwerp trok) is daar de adjunct van D'Onofrio.
Bij Antwerp hebben ze voetbalkenners in huis en een ambitieus bestuur die over geld beschikt en het wil uitgeven.
Is ook zo bij Brugge met Bart Verhaegen.
Wij hebben een degelijke voorzitter nodig die zich laat omringen door kenners en hun het vertrouwen geeft. Ook sponsors maar als je een degelijk bestuur hebt en je klautert uit het dal dan zal het makkelijker zijn om degelijke geldschieters te vinden.
En eens die opwaartse spiraal bezig is, dan zal het aantal toeschouwers en het aantal abonnementen ook toenemen.
Het is aan het bestuur om te bewijzen dat het menens is en geen lulkoek verkopen. De leuze van Feyenoord: "hand in hand kameraden, geen woorden maar daden", is hier dingend meer dan nodig en van toepassing!


09 Aug 2019, 10:51
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Peiling abonnementen
iendrachter schreef:
wevege schreef:
Het is een beetje zoals een doodstrijd van een geliefde. Iedereen in de familie hoopt dat de persoon het nog zal halen en genezen en niet sterven. Rekenen op een wonderdokter of een mirakel van hierboven.

Persoonlijk denk en hoop ik dat het tij kan gekeerd worden maar dan moeten bekwame bestuurslui worden ingehaald en degelijke sponsors. Ook een goed sportief verantwoordelijke.
Zie naar het Antwerp verhaal. Sven Jacques (de man die de Eendracht jonkies als een Jilke De Coninck, Klaas De Rock, enz haalde maar nadien naar Antwerp trok) is daar de adjunct van D'Onofrio.
Bij Antwerp hebben ze voetbalkenners in huis en een ambitieus bestuur die over geld beschikt en het wil uitgeven.
Is ook zo bij Brugge met Bart Verhaegen.
Wij hebben een degelijke voorzitter nodig die zich laat omringen door kenners en hun het vertrouwen geeft. Ook sponsors maar als je een degelijk bestuur hebt en je klautert uit het dal dan zal het makkelijker zijn om degelijke geldschieters te vinden.
En eens die opwaartse spiraal bezig is, dan zal het aantal toeschouwers en het aantal abonnementen ook toenemen.
Het is aan het bestuur om te bewijzen dat het menens is en geen lulkoek verkopen. De leuze van Feyenoord: "hand in hand kameraden, geen woorden maar daden", is hier dingend meer dan nodig en van toepassing!


Is hier eigenlijk ooit al een degelijke voorzitter geweest?
Het tij zal pas kunnen gekeerd worden als PLJ de club failliet laat gaan, want niemand gaat EA in de huidige vorm overnemen.
Achteraf kunnen we zeggen dat de supporters die voor het faillissement en opnieuw beginnen met een ander stamnummer waren gelijk hadden.
Ikzelf dacht ook dat het erger dan bij FDR niet kon worden maar dat is het dus wel.
Waarom steekt iemand die toch wel verstand zal hebben zijn geld in een voetbalclub om vervolgens zoveel mogelijk beslissingen te nemen die alles naar de kloten helpen? Dat vraag ik me toch af.


hoe gaan jullie dan noemen?waar gaan jullie spelen? wie gaat dat organiseren en betalen?wie gaat er nog komen ?wij in ieder geval niet meer.een afkooksel van onze eendracht?neen dank u....


09 Aug 2019, 13:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst