Seizoen 2020 - 2021 - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 220 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 15
 Seizoen 2020 - 2021 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Bram schreef:
Bocholter vv schreef:
Wanneer wordt de klacht van jullie behandeld bij het BAS ? Is daar al meer info over ?

Goede nieuws is dat vanaf vandaag blijkbaar alle massa-evenementen terug worden toegelaten. Ik zie geen enkele reden waarom wij als amateurclubs in Juli geen oefenmatchen zouden mogen organiseren met publiek tegen 1A-clubs als je ziet wat er vandaag wordt gedoogd...

of mogen de linkse deugmensen en de woke-elite meer als een ander ?

Wedstrijden tegen 1A clubs jong ?!
Dat was bij onze burgemeester al lang voor Corona al een gevaar voor de samenleving...
Goed zot gij


Wij mochten onze galamatch voor ons 100 jarig bestaan tegen AZ van onze eigen burgervader gaan afwerken op een neutraal (oefen)veld in Nederland, nog lang voor er sprake was van corona. Ik weet het, dat krijg je aan geen zinnig mens uitgelegd. Maar zo graag heeft onze burgemeester onze club en zijn supporters. Dus zolang die mutten hier de plak zwaait moeten we ons geen illusies maken. De burenderby tegen ninove georganiseerd krijgen zal al heel link worden. Hopelijk kan de broekschijter rekenen op de federale reserve en het waterkanon. Dit lijkt wat overtrokken, maar dat is hier dus de realiteit. Die kerel is de pedalen kwijt.


08 Jun 2020, 8:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Davy schreef:
Bram schreef:
Bocholter vv schreef:
Wanneer wordt de klacht van jullie behandeld bij het BAS ? Is daar al meer info over ?

Goede nieuws is dat vanaf vandaag blijkbaar alle massa-evenementen terug worden toegelaten. Ik zie geen enkele reden waarom wij als amateurclubs in Juli geen oefenmatchen zouden mogen organiseren met publiek tegen 1A-clubs als je ziet wat er vandaag wordt gedoogd...

of mogen de linkse deugmensen en de woke-elite meer als een ander ?

Wedstrijden tegen 1A clubs jong ?!
Dat was bij onze burgemeester al lang voor Corona al een gevaar voor de samenleving...
Goed zot gij


Wij mochten onze galamatch voor ons 100 jarig bestaan tegen AZ van onze eigen burgervader gaan afwerken op een neutraal (oefen)veld in Nederland, nog lang voor er sprake was van corona. Ik weet het, dat krijg je aan geen zinnig mens uitgelegd. Maar zo graag heeft onze burgemeester onze club en zijn supporters. Dus zolang die mutten hier de plak zwaait moeten we ons geen illusies maken. De burenderby tegen ninove georganiseerd krijgen zal al heel link worden. Hopelijk kan de broekschijter rekenen op de federale reserve en het waterkanon. Dit lijkt wat overtrokken, maar dat is hier dus de realiteit. Die kerel is de pedalen kwijt.

---
"pedalen kwijt"...véél erger nog. Sedert C.'d'H in de onderzoekscommissie aanslagen... heeft gezeten is die gehersenspoeld en schizofreen geworden als het 'veiligheid' aangaat.
Sedertdien denkt hij dat de supporters van EA een broeihaard van terroristen zijn ...zoals er in Molenbeek zitten.
Wedstrijden tegen Pepingen, Spouwen of Bochold bekijkt hij met een vergrootglas als groot risico voor bomaanslagen...en ligt hij wakker van...
Neem daar nog extra bij, ....dat hij onzen Iendracht nooit gunstig gezind is geweest....
... Applaus voor onzen burgemeester..... !...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


08 Jun 2020, 10:02
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
OFI Kreta schreef:
Eigen schuld. Dikke bult, denk er nog eens aan bij de volgende verkiezingen. Maar dan zijn de meesten het al lang vergeten

--
Ik zal het zeker niet vergeten.
Wie onzen iendracht 'tekort' doet, wordt zeker niet vergeten bij de volgende verkiezingen,
... ook al duurt het nog zolang....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


08 Jun 2020, 21:08
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
pattaboem schreef:
OFI Kreta schreef:
Eigen schuld. Dikke bult, denk er nog eens aan bij de volgende verkiezingen. Maar dan zijn de meesten het al lang vergeten

--
Ik zal het zeker niet vergeten.
Wie onzen iendracht 'tekort' doet, wordt zeker niet vergeten bij de volgende verkiezingen,
... ook al duurt het nog zolang....

't probleem is dat elke partij die al aan de macht is geweest onzen iendracht tekort doet... NVA, CD&V, VLD, SPA, ...
En van Groen of andere linkse partijen moeten we al zeker niets verwachten.
Vlaams belang is verdeeld wat den iendracht betreft.

Dus ja, dan schiet er niets meer over... misschien zelf een partij oprichten ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


09 Jun 2020, 9:59
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
VOORSTEL van reeksen aan Waalse kant zijn al gekend, ook in West-Vlaanderen zijn de provinciale reeksen al gekend. Enkel Amateur 2 en 3 VL zijn nog niet gekend, het blijft hier nog afwachten op de uitspraak over Geel. De uitspraak en reeksindelingen worden volgende week verwacht.


09 Jun 2020, 18:44
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Het competitions department van Voetbal Vlaanderen heeft deze ochtend een voorstel overgemaakt aan de clubs van tweede afdeling met betrekking tot de reeksindeling van het nieuwe seizoen. Clubs kunnen tot en met zondag verzet aantekenen tegen dit voorstel waarna dit verzet behandeld zal worden in een zitting volgende week woensdag

Cappellen FC blijft in nageneoeg dezelfde reeks als vorig seizoen. Met andere woorden: alle Antwerpse, Limburgse en Vlaams-Brabantse clubs zitten in één reeks aangevuld met Aalst. De volledige reeks: Berchem, Cappellen Lyra-Lierse, Aalst, City Pirates, Bocholt, Wijgmaal, Hoogstraten, Hasselt, Londerzeel, Diegem, Houtvenne, Heur-Tongeren, Spouwen Mopertingen, Pepingen Halle, Hades.

In de andere reeks zitten: Gent, Ronse, Menen, Oudenaarde, Westhoek, Mandel United, Harelbeke, Ninove, Merelbeke, Petegem, Zelzate, Lokeren-Temse, Brakel, Zwevezele, Dikkelvenne, Gullegem.

bron : rcfc.be (web-site Cappellen)


10 Jun 2020, 11:25
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Met die indeling zou onze club een uitgelezen tweede (eigenlijk derde) kans hebben om ons weer minimaal in eerste amateur te krijgen. Tenminste als ze die kans niet opnieuw zelf verbrodden natuurlijk.

Ik acht de andere reeks moeilijker

Het geflater van de afgelopen seizoenen heeft geleid tot het absolute dieptepunt uit de clubgeschiedenis waarin we momenteel zitten. Laat ons dat toch effe niet vergeten.


10 Jun 2020, 11:31
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Davy schreef:
Met die indeling zou onze club een uitgelezen tweede (eigenlijk derde) kans hebben om ons weer minimaal in eerste amateur te krijgen. Tenminste als ze die kans niet opnieuw zelf verbrodden natuurlijk.

Ik acht de andere reeks moeilijker

Het geflater van de afgelopen seizoenen heeft geleid tot het absolute dieptepunt uit de clubgeschiedenis waarin we momenteel zitten. Laat ons dat toch effe niet vergeten.


Deze reeks is moeilijker, althans volgens de coach van Temse!


10 Jun 2020, 11:58
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Jean schreef:
Davy schreef:
Met die indeling zou onze club een uitgelezen tweede (eigenlijk derde) kans hebben om ons weer minimaal in eerste amateur te krijgen. Tenminste als ze die kans niet opnieuw zelf verbrodden natuurlijk.

Ik acht de andere reeks moeilijker

Het geflater van de afgelopen seizoenen heeft geleid tot het absolute dieptepunt uit de clubgeschiedenis waarin we momenteel zitten. Laat ons dat toch effe niet vergeten.


Deze reeks is moeilijker, althans volgens de coach van Temse!


Ik betwijfel of die redenering voor ons opgaat. Maar is mijn persoonlijke inschattîng he. Minder ploegen uit de streek en/of ex-spelers die altijd wat meer kunnen tegen ons. Bovendien is Temse zelf de ploeg die allicht nog wel wat financieel draagvlak overhoudt gelinkt aan sporting lokeren om op het moment dat het nodig is een paar doorslaggevende transfers te doen om zo snel mogelijk terug te keren... af te wachten natuurlijk, maar niemand moet verbaasd zijn dat die asap een reeks hogerop gaan willen en daar nog wel wat sponsors zitten hebben die een handje zullen toesteken. Alleszins meer dan bij ons hàndvol sponsors dat nog overschiet.


10 Jun 2020, 12:08
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Ik zie de voorgestelde reeks voor ons toch ook haalbaarder dan de andere reeks, die me sterker lijkt.

Wie heeft er in "onze" reeks echt ambitie om te promoveren? Wij, Hasselt en Lyra-Lierse?


10 Jun 2020, 12:24
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 395
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
We spelen zeker kampioen in deze reeks. Daar kan toch niemand aan twijfelen. We zetten best de champagne koud tegen Nieuwjaar.


10 Jun 2020, 12:34
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Vooral sneu voor Ninove dat vermoedelijk wel rekende op derby tegen Aalst


10 Jun 2020, 12:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Moses Chunga schreef:
We spelen zeker kampioen in deze reeks. Daar kan toch niemand aan twijfelen. We zetten best de champagne koud tegen Nieuwjaar.


Ah ligt onzen trainer buiten misschien?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


10 Jun 2020, 12:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Smetje schreef:
Ik zie de voorgestelde reeks voor ons toch ook haalbaarder dan de andere reeks, die me sterker lijkt.

Wie heeft er in "onze" reeks echt ambitie om te promoveren? Wij, Hasselt en Lyra-Lierse?


Bocholt toch ook hoor. hadden hun licentie afgelopen seizoen en hebben met Dean Boitn, Gronski en de kapitein van Hasselt toch al iets ingehaald. Sporting Hasselt zal ook wel willen, durf niet inschatten waar die sportief staan op dit moment.

_________________
may the FORCE be with you.


10 Jun 2020, 13:08
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Still standing ! schreef:
Smetje schreef:
Ik zie de voorgestelde reeks voor ons toch ook haalbaarder dan de andere reeks, die me sterker lijkt.

Wie heeft er in "onze" reeks echt ambitie om te promoveren? Wij, Hasselt en Lyra-Lierse?


Bocholt toch ook hoor. hadden hun licentie afgelopen seizoen en hebben met Dean Boitn, Gronski en de kapitein van Hasselt toch al iets ingehaald. Sporting Hasselt zal ook wel willen, durf niet inschatten waar die sportief staan op dit moment.


Dacht dat in het verleden Bocholt dikwijls, Petegem gewijs, bovenaan meedraaide maar in money time er bewust toch altijd naast pakte


10 Jun 2020, 13:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 220 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst