Licentie EA & Reeksgenoten - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 16
 Licentie EA & Reeksgenoten 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
misschien een domme vraag maar hebben wij nu een licentie gekregen of niet of is dat nog in behandeling... ? ook bij andere clubs zie je nog niets verschijnen dus het zal wat prematuur zijn op dit moment ?

_________________
may the FORCE be with you.


02 Apr 2024, 13:59
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Licentie EA & Reeksgenoten
hansken schreef:
Ik denk dat je door de aankomende hervormingen in 1e amateur genoeg hebt aan een licentie om over te gaan, of om op zen minst mee te doen aan de eindronde... Daarom dat Harelbeke, Zelzate (en naar tschijnt ook jong cercle, en jong zulte) dit doen.

Eigenlijk erg en totale competitievervalsing. Leg dit maar eens uit in het buitenland. :crazy:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat beloftenploegen voorrang krijgen en Jong Cercle en Zulte dus sowieso zullen stijgen


02 Apr 2024, 14:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1407
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Still standing ! schreef:
misschien een domme vraag maar hebben wij nu een licentie gekregen of niet of is dat nog in behandeling... ? ook bij andere clubs zie je nog niets verschijnen dus het zal wat prematuur zijn op dit moment ?

NOG GEEN UITSPRAAK. ZOALS HET HIER STAAT (beslissing voor de komende week)
Volgende clubs vroegen zowel een licentie regionale als nationale amateurclub aan. Conform artikel
V7.33 dient er eerst een uitspraak gedaan te worden over de licentie nationale amateurclub
vooraleer Voetbal Vlaanderen zich kan uitspreken over de regionale licentie.
• 37 SP. HASSELT
• 90 S.C. EENDRACHT AALST
• 595 K. BOCHOLTER V.V.
• 2138 K. RUPEL BOOM F.C.
• 3551 K.F.C. MERELBEKE
• 4165 K.V.V. ZELZATE
• 4481 K.V.C. HOUTVENNE


02 Apr 2024, 16:27
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3880
Leeftijd: 46
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
euh...waar is Ninove ? Is het niet zo dat wanneer je degradeert of eindronde degradatie speelt, dat primeert op eindronde om te stijgen?
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat eindrondes nog enkel tussen ploegen met licentie waren en je daarvoor binnen de eerste 7 moest eindigen? Zo kon het plots niet meer mogen verder gaan in de eindronde ook stoppen.

Een kat vindt er haar jongeren niet in terug.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


05 Apr 2024, 14:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
KVDN weg bij Ninof op het einde van dit seizoen... en Dszjiepie ook, als trainer en als TD. lijkt mij een haar in de pils te zitten.

_________________
may the FORCE be with you.


11 Apr 2024, 10:22
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 719
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Het zal in de Witkap van brouwerij Slagmulder zijn, want dat is de drank van Ninove :lol:


11 Apr 2024, 11:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
wevege schreef:
Het zal in de Witkap van brouwerij Slagmulder zijn, want dat is de drank van Ninove :lol:


Dzjiepie al kennende, die slaat nochtans zelden een Slag in het water...

_________________
may the FORCE be with you.


11 Apr 2024, 11:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1015
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Voilà - bij deze officieel geopend op 19 April 2024 :
Halen we nu die licentie Y/N ???? :EA:


19 Apr 2024, 12:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3880
Leeftijd: 46
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Ik merk dat er nog geen enkele ploeg in onze reeks gecommuniceerd heeft over het al dan niet behalen van de licentie. Ik vind niks terug bij Ninove, Merelbeke, Zelzate, Harelbeke. Inderdaad Racing Mechelen als bijna enige. Sporting Hasselt, leider in de B-reeks zie ik ook niks verschijnen of zou moeten zijn dat ik erover zie.

Ik vraag mij eigenlijk af wie die goed geïnformeerde bronnen hier zijn? Het is weer vollen bak paniek alleen al omdat ze werden uitgenodigd om toelichting te geven. Op zich is dat inderdaad niet geruststellend, maar we zullen zien of ze hun huiswerk hebben gedaan.

Kunnen we nu eens gewoon niet rustig blijven en afwachten tot het verdict valt. Nadien zullen we duidelijk weten wat er fout is gelopen. De bewindvoerders zijn een maand weg en die hebben zelf aangegeven dat alles nu in orde was om een licentie te krijgen. De spelers hebben de communicatie tussen de licentiemanager en EA ook gekregen op een info-avond, De Vriendt en Burssens tekenen bij,...

Dat moet toch ook iets betekenen, dan een anonieme supporter die de boel alweer komt oppoken.
Ze zijn niet betaald, wel betaald...je leest het allemaal hier op het forum. En ondertussen weet geen kat van iets!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


19 Apr 2024, 14:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1273
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
witzwet schreef:
Ik merk dat er nog geen enkele ploeg in onze reeks gecommuniceerd heeft over het al dan niet behalen van de licentie. Ik vind niks terug bij Ninove, Merelbeke, Zelzate, Harelbeke. Inderdaad Racing Mechelen als bijna enige. Sporting Hasselt, leider in de B-reeks zie ik ook niks verschijnen of zou moeten zijn dat ik erover zie.

Ik vraag mij eigenlijk af wie die goed geïnformeerde bronnen hier zijn? Het is weer vollen bak paniek alleen al omdat ze werden uitgenodigd om toelichting te geven. Op zich is dat inderdaad niet geruststellend, maar we zullen zien of ze hun huiswerk hebben gedaan.

Kunnen we nu eens gewoon niet rustig blijven en afwachten tot het verdict valt. Nadien zullen we duidelijk weten wat er fout is gelopen. De bewindvoerders zijn een maand weg en die hebben zelf aangegeven dat alles nu in orde was om een licentie te krijgen. De spelers hebben de communicatie tussen de licentiemanager en EA ook gekregen op een info-avond, De Vriendt en Burssens tekenen bij,...

Dat moet toch ook iets betekenen, dan een anonieme supporter die de boel alweer komt oppoken.
Ze zijn niet betaald, wel betaald...je leest het allemaal hier op het forum. En ondertussen weet geen kat van iets!


Alle ploegen met reeds positief advies licentie ( en openbaar bekend gemaakt door henzelf):

Licentie 1 Nationale

Ksk Heist
Capellen
Lyra
Hoogstraten
KAAGentB
Royal Antwerp B
KVK Tienen
Leuven B
Belisia
Rupel Boom
Jong cercle
Jong essevee
Ninove
Mons (waalse reeks)
Namur
Tubize

Over de rest zeg ik hier geen woord meer.


19 Apr 2024, 14:45
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 451
Leeftijd: 33
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Neutralboy schreef:
witzwet schreef:
Ik merk dat er nog geen enkele ploeg in onze reeks gecommuniceerd heeft over het al dan niet behalen van de licentie. Ik vind niks terug bij Ninove, Merelbeke, Zelzate, Harelbeke. Inderdaad Racing Mechelen als bijna enige. Sporting Hasselt, leider in de B-reeks zie ik ook niks verschijnen of zou moeten zijn dat ik erover zie.

Ik vraag mij eigenlijk af wie die goed geïnformeerde bronnen hier zijn? Het is weer vollen bak paniek alleen al omdat ze werden uitgenodigd om toelichting te geven. Op zich is dat inderdaad niet geruststellend, maar we zullen zien of ze hun huiswerk hebben gedaan.

Kunnen we nu eens gewoon niet rustig blijven en afwachten tot het verdict valt. Nadien zullen we duidelijk weten wat er fout is gelopen. De bewindvoerders zijn een maand weg en die hebben zelf aangegeven dat alles nu in orde was om een licentie te krijgen. De spelers hebben de communicatie tussen de licentiemanager en EA ook gekregen op een info-avond, De Vriendt en Burssens tekenen bij,...

Dat moet toch ook iets betekenen, dan een anonieme supporter die de boel alweer komt oppoken.
Ze zijn niet betaald, wel betaald...je leest het allemaal hier op het forum. En ondertussen weet geen kat van iets!


Alle ploegen met reeds positief advies licentie ( en openbaar bekend gemaakt door henzelf):

Licentie 1 Nationale

Ksk Heist
Capellen
Lyra
Hoogstraten
KAAGentB
Royal Antwerp B
KVK Tienen
Leuven B
Belisia
Rupel Boom
Jong cercle
Jong essevee
Ninove
Mons (waalse reeks)
Namur
Tubize

Over de rest zeg ik hier geen woord meer.

Waar is die bekendmaking van Ninove terug te vinden?


19 Apr 2024, 14:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1273
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Gunther Van der Perren heeft er deze week nog een kopzorg bijgekregen. Trainer Jean-Pierre Vande Velde liet weten dat hij na dit seizoen stopt bij Ninove. “Jean-Pierre is familie van mij, maar dit scenario had ik helemaal niet zien aankomen. Tot enkele dagen geleden informeerde ik nog bij hem over de transfers. Wat de reden is voor zijn vertrek, weet ik niet. Ik vind het wel spijtig, want hij bracht ons van de veertiende naar de tweede plaats. Momenteel stromen de kandidaturen voor zijn opvolging binnen, maar ik neem pas een beslissing, als ons seizoen er helemaal opzit. Intussen kregen we alvast een gunstig advies van de licentiecommissie. Dat ziet er alvast goed uit.

https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/gu ... ~a364afad/


19 Apr 2024, 15:03
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 270
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Neutralboy schreef:
Gunther Van der Perren heeft er deze week nog een kopzorg bijgekregen. Trainer Jean-Pierre Vande Velde liet weten dat hij na dit seizoen stopt bij Ninove. “Jean-Pierre is familie van mij, maar dit scenario had ik helemaal niet zien aankomen. Tot enkele dagen geleden informeerde ik nog bij hem over de transfers. Wat de reden is voor zijn vertrek, weet ik niet. Ik vind het wel spijtig, want hij bracht ons van de veertiende naar de tweede plaats. Momenteel stromen de kandidaturen voor zijn opvolging binnen, maar ik neem pas een beslissing, als ons seizoen er helemaal opzit. Intussen kregen we alvast een gunstig advies van de licentiecommissie. Dat ziet er alvast goed uit.

https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/gu ... ~a364afad/


Is dat niet het interview van eerder deze week, maar in een andere context gegoten. Er staat nergens dat ze een licentie hebben, enkel een positief advies, net zoals bij de andere clubs, heb er meerdere in het rijtje nagekeken, bij de belangrijkste vindt ik momenteel nergens een officieel bericht dat ze de licentie gekregen hebben enkel het advies.


19 Apr 2024, 16:46
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3880
Leeftijd: 46
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Positief advies kon niet bij eendracht aalst hé, mits ze gisteren naar daar moesten op extra info te geven.
De lijst van Neutralboy zijn ploegen die hun dossier volledig in orde zagen en geen bijkomende uitleg moesten gaan verschaffen.
Dit is inderdaad een zo goed als zekerheid dat die ploegen hun licentie effectief op zak hebben. Die hebben hun huiswerk dus goed gedaan.
De lijst is evenwel geen lijst van wie zijn licentie NIET behaalde. Het gaat om advies, ploegen die geen verdere documenten e.a. moeten aantonen.
Sporting Hasselt, leider in 2B, staat daar ook niet bij hé....dus die waren ook nog niet in orde.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


19 Apr 2024, 17:01
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3880
Leeftijd: 46
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
witzwet schreef:
Positief advies kon niet bij eendracht aalst hé, mits ze gisteren naar daar moesten op extra info te geven.
De lijst van Neutralboy zijn ploegen die hun dossier volledig in orde zagen en geen bijkomende uitleg moesten gaan verschaffen.
Dit is inderdaad een zo goed als zekerheid dat die ploegen hun licentie effectief op zak hebben. Die hebben hun huiswerk dus goed gedaan.
De lijst is evenwel geen lijst van wie zijn licentie NIET behaalde. Het gaat om advies, ploegen die geen verdere documenten e.a. moeten aantonen.
Sporting Hasselt, leider in 2B, staat daar ook niet bij hé....dus die waren ook nog niet in orde.


Vroegen ook licentie eerste nationale aan:
• 37 SP. HASSELT
• 90 S.C. EENDRACHT AALST
• 595 K. BOCHOLTER V.V.
• 2138 K. RUPEL BOOM F.C. Enige club die van dit lijstje positief advies eerder communiceerde.
• 3551 K.F.C. MERELBEKE
• 4165 K.V.V. ZELZATE

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


19 Apr 2024, 17:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 209 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst