Licentie EA & Reeksgenoten - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 252 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 17
 Licentie EA & Reeksgenoten 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1017
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Sponsje teire schreef:
Gezien ze deze keer wel vliegensvlug kunnen communiceren via de website was dit geen verrassing voor hen.

Maar ik zie weinig problemen: Mirallas zal de nodige relaties hebben om dit nog te keren en er zal wel nog een zak geld uit de lucht vallen waarvan de oorsprong niet hoeft aangetoond te worden.

Alle begrip voor de spelers die intussen elders getekend hebben. Hier wil je niet blijven.
Chapeau om in deze omstandigheden kampioen te spelen.


Volledig akkoord met jouw post Sponsje teire.
Maar dat die spelers zich voor 100% geven dat is normaal als je kampioen kan spelen. Ze zetten zich op die manier natuurlijk ook best wel in de vitrine naar andere ploegen toe.
En net dat laatste is toch gewoon ook wat die makelaar ( Urtakaya ) zoekt te doen ? Spelers in de vitrine plaatsen en er geld uithalen ?
Of wat denk je dat een totaal nederlands onkundige - arrogant ogende Turk die tot vorig jaar geen flauw idee had waar Aalst lag hier anders komt doen..? :cool:


24 Apr 2024, 22:09
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3883
Leeftijd: 46
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
De objectieve evaluator heeft zijn verdict geveld.

Heb de indruk dat ze veel uitgelegd hebben zonder het op papier te bewijzen.

Sommige zaken kunnen ze nog rechtzetten. Het geld blokkeren van de zaken tegen Carl en de 2 Dekuypers, btw attest van januari, de ongevallen verzekering, de boete van 75 euro betalen,.tot een vergeten handtekening,...

Waar ik me enorm vragen bij stel is het bewijs van de lonen van 22-23. Blijkbaar was dat bewijs dan niet nodig om vorig jaar wel een licentie te bekomen?

De klok tikt genadeloos verder.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


24 Apr 2024, 22:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1274
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
witzwet schreef:
De objectieve evaluator heeft zijn verdict geveld.

Heb de indruk dat ze veel uitgelegd hebben zonder het op papier te bewijzen.

Sommige zaken kunnen ze nog rechtzetten. Het geld blokkeren van de zaken tegen Carl en de 2 Dekuypers, btw attest van januari, de ongevallen verzekering, de boete van 75 euro betalen,.tot een vergeten handtekening,...

Waar ik me enorm vragen bij stel is het bewijs van de lonen van 22-23. Blijkbaar was dat bewijs dan niet nodig om vorig jaar wel een licentie te bekomen?

De klok tikt genadeloos verder.



Euh de overname was ook in 23 e.
De Rsz op spelerslonen ook niet betaald/bewezen, BTW ook niet vanaf januari, lezen jullie eigenlijk wel goed wat er allemaal instaat?
Maw geen bewijs van betaling vanaf de overname die trouwens oo’ niet in orde is ( staat er letterlijk in.
De kritikasters hadden gelijk en kregen nog een middenvinger erbij.
Nu niet komen zeggen dat jullie niet verwittigd waren e.
We hebben hier met een paar mensen niet anders gedaan.
Alleen bleef de roze bril opstaan verblind door het sportieve.

In Dender en Ninof lachen ze zich een breuk,de ergste vernedering ooit in de geschiedenis van EA wat mij betreft.


24 Apr 2024, 23:09
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2938
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Over en uit vrees ik....en eigenlijk maar goed ook. Dit is Eendracht Aalst niet meer...


25 Apr 2024, 0:28
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2968
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
tympanum2 schreef:
Over en uit vrees ik....en eigenlijk maar goed ook. Dit is Eendracht Aalst niet meer...

Dit is inderdaad nimmer den iendracht, los nu van t feit van het wel/niet verkrijgen van een licentie.
Een voorzitter die een interview in t Turks geeft met een tolk erbij :crazy:
Na een jaar overname nog niet de moeite doen om een paar woordjes Nederlands te klappen, U wat in te burgeren, ... Dienen gast lijkt mij 0,0 betrokkenheid bij of sympathie voor onze club te hebben.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


25 Apr 2024, 6:50
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
witzwet schreef:
De objectieve evaluator heeft zijn verdict geveld.

Heb de indruk dat ze veel uitgelegd hebben zonder het op papier te bewijzen.

Sommige zaken kunnen ze nog rechtzetten. Het geld blokkeren van de zaken tegen Carl en de 2 Dekuypers, btw attest van januari, de ongevallen verzekering, de boete van 75 euro betalen,.tot een vergeten handtekening,...

Waar ik me enorm vragen bij stel is het bewijs van de lonen van 22-23. Blijkbaar was dat bewijs dan niet nodig om vorig jaar wel een licentie te bekomen?

De klok tikt genadeloos verder.


Goh, het is nu niet dat we dit niet zagen aankomen natuurlijk... Maar anderzijds blijf ik wel bij mijn eerder punt - op zich is uw licentie een startbewijs dat voor de rest weinig zegt. Hun voorganger haalde relatief makkelijk de licenties binnen maar het is nu ook niet dat de supporters vrolijk werden van het beleid... Als je de huidige beslissing eens doorneemt, zijn er zoals Neutralboy aangeeft, een aantal pijnlijke punten maar zoals je zelf zegt Witzwet, ook een aantal schijnbaar redelijk makkelijk te nemen hindernissen... Alles tegen elkaar afgewogen en de werkwijze van de Bond/BAS kennende, zou het me daarom zelfs niet verwonderen dat ze op welke manier dan ook, toch nog die licentie in de wacht zullen weten te slepen... Tot zover mijn goed-nieuws show...

Alleen - en dat blijft ook mijn punt - is de manier van werken nog altijd dezelfde als van dag 1 en is en blijft dit een puur reactief bestuur: beginnen telkens pas iets te doen als ze met de rug tegen de muur staan of al deels in de muur zitten... En dan weet je gewoon dat dit een eindig verhaal is wat op een dag helemaal verkeerd loopt... En als dat gebeurt, zal je niet meer kunnen klappen met wat Belgische spelers of zelfs medewerkers om bepaalde zaken (financieel) "te laten vallen" - dan zal je mogen onderhandelen met advocaten van al die "toppers" die ze hebben aangetrokken alsook met de manager van een Mirallas bijvoorbeeld... en die gaan doorgaan tot ze hun laatste cent hebben.

Voorzienigheid is nul, dat bewijzen ze keer op keer. En dan zou je denken/hopen dat ze leren uit hun fouten, maar helemaal niet. Op den dag dat ze een veldslag (lijken te) hebben gewonnen, laten ze zien hoe ze echt zijn en doen ze een interview van X-minuten terwijl ze anders nooit te bereiken zijn... En ondertussen natuurlijk de grote woorden niet schuwen... Dat is ook cultuurgebonden natuurlijk en daar kan/wil ik nog een stuk in meegaan maar dat je dan keer op keer Kiyine-gewijs met uw kop tegen of door de muur blijft knallen op die manier, dat zou dan toch geen verrassing meer mogen zijn. Ik lees overal dat mensen overtuigd zijn van hun goede bedoelingen? Bekijk dat interview van zondag nog eens met wat je nu weet rond de licentie - reken daarbij dat de voorzitter die info donderdag ook al gekregen zal hebben... Dan twijfel ik toch aan die goede bedoelingen...

Soit, een wantrouwig mens zou zich de vraag kunnen stellen waarom die "kleine" puntjes in de beslissing dan ook niet meteen in orde worden gebracht of al in orde zijn... Dixit onze voorzitter zondag waren er twee belangrijke items dit seizoen - mogen we dan concluderen op basis van zijn woorden dat een ervan toch wel serieus de mist is ingegaan? Als ik zie wie er allemaal aanwezig was in naam van de club vorige week, dan is het toch wel jammer dat de juiste papiertjes er van in het begin niet zijn... Weten van augustus 2023 wanneer hun huiswerk af moest zijn toch? Of ze vinden niemand om de papiertjes daadwerkelijk te tekenen, dat zou natuurlijk ook kunnen...

Laatste punt: die licentie gaat eigenlijk alleen over het eerste elftal hé... Over de jeugd en de vrouwen - waar iedereen ook weet dat de toestand nog schrijnender is - hebben we het dan zelfs nog niet gehad... Laat ons zeggen dat - los van een ploeg samenstellen met al die nieuwe bijkomende toppers - ze er nog wat werk hebben bijgekregen...


25 Apr 2024, 6:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1410
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Ik vind nergens iets terug over licentie van Ninove en Lokeren-Temse! :wadde:


25 Apr 2024, 10:25
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 28 Apr 2023, 12:24
Berichten: 15
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
filip.dhose schreef:
Ik vind nergens iets terug over licentie van Ninove en Lokeren-Temse! :wadde:

Gisteren zijn enkel de "negatieve" dossiers aan bod gekomen, volgens TV OOST.

EA zal (in beroep) trouwens makkelijk zijn licentie halen, niets wat in het huidige dossier staat lijkt onoverkomelijk te zijn mits een beetje extra geld.
Het structurele wanbeleid dat hiermee aan de kaak wordt gesteld is echter veel ernstiger. Hoe denk je zo ooit een licentie voor het profvoetbal te versieren, als je de normen voor Eerste Amateur niet in eerste zit haalt?


25 Apr 2024, 10:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1876
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
De naïviteit van een deel van de supporters kent toch echt geen grenzen. Het is de fout van de stad, de media, de voetbalbond,... behalve van dit knotsgekke bestuur. En dan is er nog die vreemde tandem Max-Mirallas :wadde:


25 Apr 2024, 11:38
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Branovitsj schreef:
filip.dhose schreef:
Ik vind nergens iets terug over licentie van Ninove en Lokeren-Temse! :wadde:

Gisteren zijn enkel de "negatieve" dossiers aan bod gekomen, volgens TV OOST.

EA zal (in beroep) trouwens makkelijk zijn licentie halen, niets wat in het huidige dossier staat lijkt onoverkomelijk te zijn mits een beetje extra geld.
Het structurele wanbeleid dat hiermee aan de kaak wordt gesteld is echter veel ernstiger. Hoe denk je zo ooit een licentie voor het profvoetbal te versieren, als je de normen voor Eerste Amateur niet in eerste zit haalt?

Ik denk ook wel dat de licentie voor 1ste amateur in orde komt, al zou ik wat minder hoog van de toren blazen als bestuur. Voor profvoetbal lijkt het mij, de huidige verhoudingen in acht genomen, simpelweg onmogelijk.


25 Apr 2024, 12:16
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2938
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Als je altijd wacht tot je met de rug tegen de muur staat om te handelen loop je natuurlijk af en toe ferm tegen de lamp...
Maar zelfs los van de licentie is het nog een enorme chaos op alle gebied. Alleen al de jeugdwerking is een ramp aan het worden. Jaren van goede naam en kwaliteitsstempels vergooid.


25 Apr 2024, 12:29
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3883
Leeftijd: 46
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Een injectie van 450 000 om dan finaal dit rapport te krijgen. Gewoon gek.
Ze zijn ondoorgrondbaar. Maar op lange termijn is.dit geen betrouwbare partner.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


25 Apr 2024, 13:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1410
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
tympanum2 schreef:
Als je altijd wacht tot je met de rug tegen de muur staat om te handelen loop je natuurlijk af en toe ferm tegen de lamp...
Maar zelfs los van de licentie is het nog een enorme chaos op alle gebied. Alleen al de jeugdwerking is een ramp aan het worden. Jaren van goede naam en kwaliteitsstempels vergooid.

Hoe komt het dan dat ze 4 sterren gekregen hebben van Voetbal Vlaanderen?


25 Apr 2024, 13:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1410
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
Moses Chunga schreef:
Branovitsj schreef:
filip.dhose schreef:
Ik vind nergens iets terug over licentie van Ninove en Lokeren-Temse! :wadde:

Gisteren zijn enkel de "negatieve" dossiers aan bod gekomen, volgens TV OOST.

EA zal (in beroep) trouwens makkelijk zijn licentie halen, niets wat in het huidige dossier staat lijkt onoverkomelijk te zijn mits een beetje extra geld.
Het structurele wanbeleid dat hiermee aan de kaak wordt gesteld is echter veel ernstiger. Hoe denk je zo ooit een licentie voor het profvoetbal te versieren, als je de normen voor Eerste Amateur niet in eerste zit haalt?

Ik denk ook wel dat de licentie voor 1ste amateur in orde komt, al zou ik wat minder hoog van de toren blazen als bestuur. Voor profvoetbal lijkt het mij, de huidige verhoudingen in acht genomen, simpelweg onmogelijk.

Als we via het BAS onze licentie voor Eerste Amateur krijgen, dan zou ik eerst proberen om een jaar of 3 à 5 een stabiele eerstenationaler worden. We moeten niet meteen weer kampioen worden, want met ons stadion krijgen we NOOIT een licentie voor 1B.


25 Apr 2024, 14:00
Online
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 414
Bericht Re: Licentie EA & Reeksgenoten
witzwet schreef:
Een injectie van 450 000 om dan finaal dit rapport te krijgen. Gewoon gek.
Ze zijn ondoorgrondbaar. Maar op lange termijn is.dit geen betrouwbare partner.


En op korte termijn wel of wat? Wat een miserie is het hier al geweest van als de Turken hier zijn?
Zo goed als de enige documenten die in orde waren zijn door stad Aalst afgeleverd,
en dan gaat Ortakaya met 2 voeten vooruit op Dozje en Matthias terwijl ze zelf met geen kloten in orde zijn.
Ze hebben geen verstand en (wit) geld, wat komen die hier eigenlijk doen?
Met 450.000€ loop je niet ver met spelers die een 1ste klasse loon van 8000€/maand verdienen en in de tribune zitten :crazy:
Bij PLJ was het geen kampioen maar wel een licentie en bij de Turken andersom met hetzelfde resultaat.
Ondertussen staat ook hun ticketverkoop van hun evenement op 11/5 on hold en blijven spelers en trainers op hun loon wachten.
En blijven zeggen dat iedereen betaald is :stom: .


25 Apr 2024, 14:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 252 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst