Abo 22/23 - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 Abo 22/23 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Abo 22/23
Hoe zou het ondertussen zitten met de vernieuwing van het stadion??????
Lejuste had investeerders en de stad ging meewerken volgens bepaalde politici!!!! :D

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


21 Aug 2022, 15:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Abo 22/23
iendrachter schreef:
filip.dhose schreef:
Timoilsjt schreef:

Het is zijn (persoonlijk) geld niet? Dat kan best zijn, maar denk je niet dat hij verantwoording moet afleggen tegenover zijn investeerders als er elk jaar verliezen opgestapeld worden? Ik heb ooit op dit forum gelezen dat hij (dat investeringsfonds, dus) 6 % per jaar intrest zou opstrijken. Niet slecht in tijden van zeer lage rentes (of zelfs nulrentes), maar anderzijds vrij laag als je rekening houdt met het risicogehalte. Hij moet immers 17 jaar wachten om zijn inleg terug te zien, en ervoor zorgen dat in de tussentijd de club niet failliet gaat! Van een langetermijnengagement gesproken! Dus aan alle criticasters herhaal ik mijn boodschap: stop met zagen en trek uw portefeuille open, organiseer een crowdfunding, vind 4.000 man die 1.000 EUR willen investeren voor een overname, of 1.000 die 4.000 EUR willen inleggen. Of vind een paar suikernonkels / mecenassen / investeerders die de overnamesom op tafel willen leggen. Veel succes!
PS: en neen, ik ben geen "PLJ-lover", ik ben een realistische EA-lover!!! :EA:


Ik denk ook dat het beter is dat alle supporters nog komen en hem van minuut 1 tot 90 buiten roepen, dat aantal inkomsten gaat het echt het verschil niet meer maken.
De beschadiging van zijn imago en wat de media schrijven des te meer.

Iemand die weet of er huurachterstallen zijn voor stadion?
@ Dhose wij zijn geen criticasters maar realisten, niemand gaat 4 miljoen € neerleggen voor een club in 4de afdeling over te nemen die minder dan een lege doos is, er zit zelf geen grond, stadion of jeugdcomplex in.
Waarom zou je dat ook doen als er elk seizoen stamnummers vrijkomen?
Het bedrag dat je hiervoor moet betalen is een peulschil en je gaat mss 1 of 2 reeksen zakken maar je kan wel beginnen op 0, dat is het grote probleem dat EA al jaren meesleept.
Al is het bij PLJ wel vooral zijn eigen fout, heeft alles wat hij op zijn voorstelling gezegd heeft juist NIET gedaan en investeerders en trouwe medewerkers de deur gewezen en ziet de supporters als uitschot.
Of een verhaal zoals bij Beerschot of Lokeren, wie praat er nog van Wilrijk en Temse?
Het zal niet het favoriete scenario zijn voor de meeste supporters maar wel het enige om EA terug springlevend te maken, want laat ons eerlijk zijn het potentieel is er nog.


Ideale scenario zou zijn enkel nog massaal op verplaatsing meegaan, de ploeg 90 minuten lang aanmoedigen gecombineerd met anti-PLJ gezangen. Zo leg je niet alleen zijn thuisinkomsten droog, maar zet je hem ook te kakken op het veld van een ander. De vernedering zou des te groter zijn.


22 Aug 2022, 18:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: Abo 22/23
vind ik leuk, Petroe69.

_________________
WOEF


22 Aug 2022, 19:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst