Abo 22/23 - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10
 Abo 22/23 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Abo 22/23
Supportersvereniging Eendracht Maakt Macht (EMM) heeft met grote teleurstelling en met verbazende blik net zoals velen onder ons reeds kennis gekregen van de abonnementsprijzen voor het seizoen ’22 – ’23.

Eerder in het tussenseizoen hadden we geopteerd om de dagprijzen van tickets vanuit de eindronde te behouden en de abonnementsprijzen ook daaraan te laten bepalen.

Echter bleek ons advies na 2 eerdere succesvolle abonnementen campagnes een maat voor niets want de prijzen zijn zelfs gestegen.
Absurd eigenlijk, als je weet dat je in 2e amateur (4e klasse van vroeger) moet spelen tegen – met alle respect – ploegen die niet interessant zijn in menig zwart wit hart.

Tot vorig seizoen kon je met hetzelfde abonnement gratis naar de matchen van de jeugd en dames gaan kijken, ook dit worden aparte abonnementen, dus EA-supporters met enkele voetballende jeugdspelers, veel spaargenot.
Ook vergelijken we deze abonnementsprijzen met enkele andere ploegen:

Abonnement op RWDM (1B, tweede klasse): goedkoopste volwassene: 99€
Abonnement op FCV D*nd*r ( 1B, tweede klasse): goedkoopste volwassene: 130€

Dit zijn de prijzen van nog maar twee welgekende ploegen uit de tweede divisie van het Belgische voetbal.

Verlaag de abonnementsprijzen en je haalt er meer uit, vele clubs zien dit, EA helaas niet.

Ook een ticket voor de uitsupporters is schandalig duur.
Je betaalt als bezoeker 16, jawel: ZESTIEN euro om je favoriete ploeg op verplaatsing aan te moedigen in ons vervallen “stadion”. Dit is schandalig voor elke bezoekende supporter, maar heeft ook rechtstreeks invloed op ons als uitsupporter bij de reeksgenoten, waarbij zij ook telkens zullen doorrekenen wanneer ‘Den Iendracht’ er aankomt.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Jul 2022, 12:37
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Abo 22/23
Mijn beslissing om geen abo meer te pakken is in ieder gavl volledig gebaseerd op het feit dat het onder PLJ werkelijk zinloos is. Niet omwille van de prijsverhoging, niet omwille van het zaterdagvoetbal

De manier waarop de club momenteel wordt "gerund", de kern waarover we beschikken, de transfers en contractverlengingen die gedaan zijn daar spreekt 0,0 ambitie uit. Ze doen maar wat... een goeie transfer is allicht ene die zo weinig mogelijk kost. Of de speler in kwestie een versterking is of klaar is voor het werk dat speelt allang niet meer mee.

We hadden vorige jaar trouwens een uitgelezen kans om te promoveren. De club heeft echter verzuimd iets te doen aan het schrijnend gebrek aan scorend vermogen (al meerdere seizoenen het probleem) en een bepaalde speler die een heel seizoen volledig uit vorm was moest per se spelen ten koste van de aanvallende versterking die ze hebben gehaald. Dat heeft ons misschien genekt of niet, maar dat vertelt vooral hoe amateuristisch het hier is.


14 Jul 2022, 12:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Abo 22/23
In tegenstelling tot wat de club laat uitschijnen is er helemaal GEEN overleg geweest met de supportersfederatie over de zaterdagavondmatchen. Dit is eenzijdig gecommuniceerd zonder overleg of wederwoord.

Ikzelf heb het wel voor Zaterdagavondmatchen, maar wou dit toch eventjes vermelden om misverstanden te vermijden.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Jul 2022, 12:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Abo 22/23
Hoe heeft PLJ dat eigenlijk klaargespeeld om op 6 jaar op zo een laag niveau te voetballen toch het negatief eigen vermogen te verdubbelen?
We hebben/hadden het meeste volk van de reeks, hebben nooit geen kampioenenploeg gehad zoals Lokeren dat nu wel heeft, ik vraag me dan af hoe andere clubs dit doen?
Aan wat zijn die uitgaven dan? Aan een Porsche met gepersonaliseerde Luxemburgse nummerplaat mss :D .


14 Jul 2022, 12:54
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Abo 22/23
hansken schreef:
In tegenstelling tot wat de club laat uitschijnen is er helemaal GEEN overleg geweest met de supportersfederatie over de zaterdagavondmatchen. Dit is eenzijdig gecommuniceerd zonder overleg of wederwoord.

Ikzelf heb het wel voor Zaterdagavondmatchen, maar wou dit toch eventjes vermelden om misverstanden te vermijden.

Bedankt voor de verduidelijking Hans!
2 vragen:
- wat worden dan de prijzen van losse tickets want ze spreken van 'indexatie' van de tickets maar vermelden geen bedragen. Gaan ze de gelegenheidssupporters ook nog eens stropen door zeer hoge inkom te vragen?
- is de keuken al gerenoveerd of is 't volgend jaar weer ene seizoen zonder restaurant? Dan zullen er nog sponsors afhaken.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


14 Jul 2022, 14:41
toevallige voorbijganger
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2022, 15:16
Berichten: 16
Bericht Re: Abo 22/23
Timoilsjt schreef:
hansken schreef:
In tegenstelling tot wat de club laat uitschijnen is er helemaal GEEN overleg geweest met de supportersfederatie over de zaterdagavondmatchen. Dit is eenzijdig gecommuniceerd zonder overleg of wederwoord.

Ikzelf heb het wel voor Zaterdagavondmatchen, maar wou dit toch eventjes vermelden om misverstanden te vermijden.

Bedankt voor de verduidelijking Hans!
2 vragen:
- wat worden dan de prijzen van losse tickets want ze spreken van 'indexatie' van de tickets maar vermelden geen bedragen. Gaan ze de gelegenheidssupporters ook nog eens stropen door zeer hoge inkom te vragen?
- is de keuken al gerenoveerd of is 't volgend jaar weer ene seizoen zonder restaurant? Dan zullen er nog sponsors afhaken.


Tis maar halve euro duurder. https://eendracht-aalst.be/ticketing/wedstrijdtickets/
Weet niet wat ik moet denken van ticketprijzen. Ergens heel normaal om halve euro duurder te maken. Tegelijkertijd kan het €10 ticket wel wat meer volk trekken denk ik.


14 Jul 2022, 15:58
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Abo 22/23
Zolang PLJ zich niet laat omringen door bekwame mensen laat ik het voor wat het is.
Ik kom dan zondag wel iets drinken in Dug Out en kijk daar wel wat tv terwijl mijn zoon naar de match gaat, die kan ik dat omwille van mijn keuze niet ontzeggen (en hij mag gratis binnen). Als ik hier en daar merk hoeveel interesse er is voor het komende seizoen zal hij het volgens mij bij gebrek aan ambiance ook snel voor bekeken houden.

Uitmatchen doe ik wel om de ploeg te steunen, maar voorlopig geen euro meer voor de club.


14 Jul 2022, 16:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Abo 22/23
Werd er bij de kritiek op dit forum rekening gehouden met het feit dat een seizoensabonnement nu 17 thuismatchen telt, tegenover 15 vorig seizoen? Ik weet het niet, hé, het is maar een vraag.


14 Jul 2022, 19:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Abo 22/23
filip.dhose schreef:
Werd er bij de kritiek op dit forum rekening gehouden met het feit dat een seizoensabonnement nu 17 thuismatchen telt, tegenover 15 vorig seizoen? Ik weet het niet, hé, het is maar een vraag.


Is er bij de bepaling van de dagtickets rekening gehouden dat we bijna in provinciale spelen ? 13.50 voor een match tegen EIRP, 16 euro voor de bezoeker ????

Is er bij de prijsbepaling rekening gehouden met streekgenoten die hoger spelen EN minder betalen ??

ALWEER een gemiste kans na ALWEER een debacle in de wedstrijd van de waarheid, de zoveelste .....

OOIT zijn de hondstrouwe supporters het ook echt beu en die ooit lijkt nu aangebroken.

PLJ is genoeg verwittigd geweest dat EA supporters deze ambitieloze zever niet gaan blijven pikken.
Hoe sneller hij het gezonken schip verlaat hoe beter.


14 Jul 2022, 20:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Abo 22/23
Ik heb hun mail in verband met de aankoop van een abo met één woord beantwoord: in-triest.

Dat ze mijn kl..ten kussen met hun Champions Leage prijzen, hun hippe drankkaartjes en hun VIP-champagnefuiven. Dit is niet meer den Iéndracht zoals ik het graag zou hebben, verre van zelfs.


14 Jul 2022, 20:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Abo 22/23
filip.dhose schreef:
Werd er bij de kritiek op dit forum rekening gehouden met het feit dat een seizoensabonnement nu 17 thuismatchen telt, tegenover 15 vorig seizoen? Ik weet het niet, hé, het is maar een vraag.


Het feit dat je die vraag stelt toont ook aan dat jij er net als Le Juste geen ballen verstand van hebt.
Supporters lok je naar het stadion door resultaten, democratische prijzen en transfers die ambitie tonen.
Niet door 6 jaar lang leugens, beloftes en matchen van de waarheid te verliezen.
Dan spreek ik nog niet over de bloedrode cijfers.


14 Jul 2022, 20:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Abo 22/23
Denk dat de druppel bereikt is,hij is genoeg verwittigd geweest.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Jul 2022, 20:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Abo 22/23
iendrachter schreef:
filip.dhose schreef:
Werd er bij de kritiek op dit forum rekening gehouden met het feit dat een seizoensabonnement nu 17 thuismatchen telt, tegenover 15 vorig seizoen? Ik weet het niet, hé, het is maar een vraag.


Het feit dat je die vraag stelt toont ook aan dat jij er net als Le Juste geen ballen verstand van hebt.
Supporters lok je naar het stadion door resultaten, democratische prijzen en transfers die ambitie tonen.
Niet door 6 jaar lang leugens, beloftes en matchen van de waarheid te verliezen.
Dan spreek ik nog niet over de bloedrode cijfers.

Allemaal akkoord, en ik heb begrip voor sommige frustraties. Ik deel ze zelfs.
Maar is het nu echt zo moeilijk om te antwoorden op een simpele vraag?


14 Jul 2022, 21:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Abo 22/23
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
filip.dhose schreef:
Werd er bij de kritiek op dit forum rekening gehouden met het feit dat een seizoensabonnement nu 17 thuismatchen telt, tegenover 15 vorig seizoen? Ik weet het niet, hé, het is maar een vraag.


Het feit dat je die vraag stelt toont ook aan dat jij er net als Le Juste geen ballen verstand van hebt.
Supporters lok je naar het stadion door resultaten, democratische prijzen en transfers die ambitie tonen.
Niet door 6 jaar lang leugens, beloftes en matchen van de waarheid te verliezen.
Dan spreek ik nog niet over de bloedrode cijfers.

Allemaal akkoord, en ik heb begrip voor sommige frustraties. Ik deel ze zelfs.
Maar is het nu echt zo moeilijk om te antwoorden op een simpele vraag?


Lees terug pagina 2 mijn post.


14 Jul 2022, 21:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Abo 22/23
Neutralboy schreef:
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:

Het feit dat je die vraag stelt toont ook aan dat jij er net als Le Juste geen ballen verstand van hebt.
Supporters lok je naar het stadion door resultaten, democratische prijzen en transfers die ambitie tonen.
Niet door 6 jaar lang leugens, beloftes en matchen van de waarheid te verliezen.
Dan spreek ik nog niet over de bloedrode cijfers.

Allemaal akkoord, en ik heb begrip voor sommige frustraties. Ik deel ze zelfs.
Maar is het nu echt zo moeilijk om te antwoorden op een simpele vraag?


Lees terug pagina 2 mijn post.

Ik ken de omgerekende prijs per match van vorig seizoen niet uit het hoofd. Is dit dan een stijging of een daling per thuismatch?


14 Jul 2022, 21:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst