Abo 22/23 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10
 Abo 22/23 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Abo 22/23
Geen ambitie, geen abo.


13 Jul 2022, 20:12
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 419
Bericht Re: Abo 22/23
fromfathertoson schreef:
Geen ambitie, geen abo.

En Lokeren doet er nog eentje bij

Julien vercauteren


13 Jul 2022, 21:00
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Abo 22/23
fromfathertoson schreef:
Geen ambitie, geen abo.


Idem

Geen nieuw abo voor mij


13 Jul 2022, 21:05
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Abo 22/23
De prijs van het abbo is op zich wel ok omgerekend per match ( 9 euro ) per wedstrijd.
De rest daarentegen is gewoon een platte ramp.
Geen structuur - geen bestuur - een alleenheerser aan de top - een berg schulden - ....

Alleen de die hards ( inclusief vrijwilligers) houden deze club nog recht in een uitzichtsloze positie omdat ze elkaar nog willen zien en zich amuseren .

Voor het eerst in 30 jaar heb ik ook veel zin om er de brui aan te geven.
Hoe het hier nog niet tot een serieuze boycot is gekomen is mij een raadsel al speelt de sportieve sjans ( 2e plaats, eindronde ) natuurlijk in het voordeel van PLJ.
Ik ben benieuwd wat er ( eindelijk ) zou gebeuren als we ook sportief niks meer klaar krijgen.

Dit is het meest amateuristische beleid van onze geliefde club dat ik in die 30 jaar meegemaakt heb, zelfs Garré kreeg dit niet klaar en mocht er zomaar mee weg komen.


13 Jul 2022, 21:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Abo 22/23
Le Juste moet hier weg maar hoe? Overname is onmogelijk en een faillissement kan nog een tijdje duren.
Spijtig dat er geen protestacties meer op poten worden gezet, we hebben er in onze geschiedenis nooit slechter voorgestaan dan vandaag en toch zijn er nog supporters die het niet zien.
Dat hijzelf niet door heeft dat hij hier volledig mislukt is snap ik ook niet.
Gelukkig zit het blijkbaar weeral scheef in de gesprekken met stad Aalst, erg om dit te moeten zeggen als supporter maar elke dag dat deze club onder het huidige beleid nog verder doet is een verloren dag.


13 Jul 2022, 21:58
toevallige voorbijganger
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2022, 15:16
Berichten: 16
Bericht Re: Abo 22/23
Bakkie schreef:
Mennemoat schreef:
Bakkie schreef:
Het zijn enkel de domme kl.. die nog een willen kopen,of is den euro nu nog steeds niet gevallen.


Als ge u ploeg wilt zien spelen waarom niet?


Inderdaad en al de rest maar bijzaak ;) schulden zijn ondertussen gestegen naar 4.042.364 maar dat is waarschijnlijk niet zo belangrijk,zolang je uw ploeg maar ziet spelen.


Het feit dat het EV -4 Mio. is, is een vreselijke zaak. Biedt idd weinig perspectief en er is inderdaad geen structuur of niks. Maar als je dan meteen afhaakt als supp als het er slecht uitziet dan stel ik je voor om voor Club te gaan supporteren. Als je uit clubliefde je ploeg wilt zien spelen. Dan koop je abo / ga je regelmatig kijken.


13 Jul 2022, 22:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Abo 22/23
Mennemoat schreef:
Bakkie schreef:
Mennemoat schreef:

Als ge u ploeg wilt zien spelen waarom niet?


Inderdaad en al de rest maar bijzaak ;) schulden zijn ondertussen gestegen naar 4.042.364 maar dat is waarschijnlijk niet zo belangrijk,zolang je uw ploeg maar ziet spelen.


Het feit dat het EV -4 Mio. is, is een vreselijke zaak. Biedt idd weinig perspectief en er is inderdaad geen structuur of niks. Maar als je dan meteen afhaakt als supp als het er slecht uitziet dan stel ik je voor om voor Club te gaan supporteren. Als je uit clubliefde je ploeg wilt zien spelen. Dan koop je abo / ga je regelmatig kijken.


Meteen afhaakt? Euh... zeg dat er hier veel zijn die het heel lang hebben volgehouden. Ze zeggen (terecht!) dat je supporter bent in goeie en slechte tijden. Maar als er amper nog goeie dagen zijn en voor de rest alleen slechte.. dan haak je na 30 jaar al eens af ja, en ik heb niet de indruk dat ik de enige ben.

Die PLJ kent er werkelijk geen hol van, maar denk het allemaal te weten. Het resultaat is dat deze club gewoon nergens naartoe gaat, maar in een uitzichtloze coma zit.

Zijn grootspraak 5 jaar geleden ten spijt, hij heeft hier werkelijk niets gedaan gekregen. Meer zelfs: Heeft het werk van de cock door de ene domme zet na de andere eigenhandig naar de kloten geholpen. Kan met niemand samenwerken, heeft GEEN netwerk, geen sponsors, geen investeerders, geen medestanders en ook geen geld blijkbaar om onze club vooruit te helpen. Stop er dan gewoon mee.


13 Jul 2022, 22:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Abo 22/23
Mennemoat schreef:
Bakkie schreef:
Mennemoat schreef:

Als ge u ploeg wilt zien spelen waarom niet?


Inderdaad en al de rest maar bijzaak ;) schulden zijn ondertussen gestegen naar 4.042.364 maar dat is waarschijnlijk niet zo belangrijk,zolang je uw ploeg maar ziet spelen.


Het feit dat het EV -4 Mio. is, is een vreselijke zaak. Biedt idd weinig perspectief en er is inderdaad geen structuur of niks. Maar als je dan meteen afhaakt als supp als het er slecht uitziet dan stel ik je voor om voor Club te gaan supporteren. Als je uit clubliefde je ploeg wilt zien spelen. Dan koop je abo / ga je regelmatig kijken.

Als je het toch over clubliefde wil hebben dan wil je het beste toch voor je club? en onze vriend is bezig met ze naar de kl.. te helpen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Jul 2022, 22:38
toevallige voorbijganger
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2022, 15:16
Berichten: 16
Bericht Re: Abo 22/23
Davy schreef:
Mennemoat schreef:
Bakkie schreef:

Inderdaad en al de rest maar bijzaak ;) schulden zijn ondertussen gestegen naar 4.042.364 maar dat is waarschijnlijk niet zo belangrijk,zolang je uw ploeg maar ziet spelen.


Het feit dat het EV -4 Mio. is, is een vreselijke zaak. Biedt idd weinig perspectief en er is inderdaad geen structuur of niks. Maar als je dan meteen afhaakt als supp als het er slecht uitziet dan stel ik je voor om voor Club te gaan supporteren. Als je uit clubliefde je ploeg wilt zien spelen. Dan koop je abo / ga je regelmatig kijken.


Meteen afhaakt? Euh... zeg dat er hier veel zijn die het heel lang hebben volgehouden. Ze zeggen (terecht!) dat je supporter bent in goeie en slechte tijden. Maar als er amper nog goeie dagen zijn en voor de rest alleen slechte.. dan haak je na 30 jaar al eens af ja, en ik heb niet de indruk dat ik de enige ben.

Die PLJ kent er werkelijk geen hol van, maar denk het allemaal te weten. Het resultaat is dat deze club gewoon nergens naartoe gaat, maar in een uitzichtloze coma zit.

Zijn grootspraak 5 jaar geleden ten spijt, hij heeft hier werkelijk niets gedaan gekregen. Meer zelfs: Heeft het werk van de cock door de ene domme zet na de andere eigenhandig naar de kloten geholpen. Kan met niemand samenwerken, heeft GEEN netwerk, geen sponsors, geen investeerders, geen medestanders en ook geen geld blijkbaar om onze club vooruit te helpen. Stop er dan gewoon mee.


Ik denk dat je de nagel op de kop slaat.
Maar dat weerhoud mij er nog niet van regelmatig te gaan kijken. Ondanks de uitzichtloze situatie dan.


13 Jul 2022, 23:12
toevallige voorbijganger
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2022, 15:16
Berichten: 16
Bericht Re: Abo 22/23
Bakkie schreef:
Mennemoat schreef:
Bakkie schreef:

Inderdaad en al de rest maar bijzaak ;) schulden zijn ondertussen gestegen naar 4.042.364 maar dat is waarschijnlijk niet zo belangrijk,zolang je uw ploeg maar ziet spelen.


Het feit dat het EV -4 Mio. is, is een vreselijke zaak. Biedt idd weinig perspectief en er is inderdaad geen structuur of niks. Maar als je dan meteen afhaakt als supp als het er slecht uitziet dan stel ik je voor om voor Club te gaan supporteren. Als je uit clubliefde je ploeg wilt zien spelen. Dan koop je abo / ga je regelmatig kijken.

Als je het toch over clubliefde wil hebben dan wil je het beste toch voor je club? en onze vriend is bezig met ze naar de kl.. te helpen.


Akkoord, probeer gewoon mijn punt duidelijk te maken dat ondanks alles ik toch zou blijven kijken.


13 Jul 2022, 23:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Abo 22/23
Ik kom kijken van toen ik een jaar of 10 was en heb eerste herinneringen aan El Fahem en Chunga. Deze domme kloot zou zijn eigen kleine ik nooit onder ogen durven komen mocht ik ooit afhaken. En daar gaat een voorzitter niks aan veranderen.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


14 Jul 2022, 7:44
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Abo 22/23
Het enige wat we al bereikt hebben onder PLJ is alsmaar lege tribunes op de hoofdtribune zit er haast geen kat en tribune K is juist als we een eindronde spelen volzet omdat we tegen beter weten in hopen dat we met wat geluk kunnen promoveren. Ondertussen spelen onze buurtploegen een of twee klassen hoger maar ja daar zijn het geen woorden maar daden, iets anders dan de grootspraak en loze beloftes van onze voorzitter.
Enige ambitie om een hoofdrol te spelen is er niet zelfs geen geld voor een afwerker, de kans dat we tegen Erpe-Mere een vernedering oplopen zit er weer aan te komen. :x Enfin ik zie geen enkele reden om mij nog een abonnement aan te schaffen, Iendracht blijft mijn ploeg maar er zijn grenzen. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Jul 2022, 7:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Abo 22/23
Mennemoat schreef:
Bakkie schreef:
Mennemoat schreef:

Het feit dat het EV -4 Mio. is, is een vreselijke zaak. Biedt idd weinig perspectief en er is inderdaad geen structuur of niks. Maar als je dan meteen afhaakt als supp als het er slecht uitziet dan stel ik je voor om voor Club te gaan supporteren. Als je uit clubliefde je ploeg wilt zien spelen. Dan koop je abo / ga je regelmatig kijken.

Als je het toch over clubliefde wil hebben dan wil je het beste toch voor je club? en onze vriend is bezig met ze naar de kl.. te helpen.


Akkoord, probeer gewoon mijn punt duidelijk te maken dat ondanks alles ik toch zou blijven kijken.

De grote vraag is hoelang kan je nog gaan kijken? Of denk je nu echt dat dit zal blijven duren ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Jul 2022, 8:10
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Abo 22/23
De beslissing om op zaterdagavond te spelen zal voor velen de druppel te zijn om niet meer te komen. Ik vraag mij af wie hiervoor geconsulteerd is en of dit wijd gedragen is?

Wij gaan met een tiental mensen wekelijks zien, voor velen is dat ideaal op zondagnamiddag. Op zaterdagavond zijn er tal van andere zaken te doen (en heb je ook meer concurrentie met 1ste klasse, zaalsport, ...).

Eendracht heeft een traditie van op zondagnamiddag te spelen, mijn eerste match was in 1995 en ik heb het nooit anders geweten. Waarom zou je dit gaan veranderen?

Zorg voor een deftige structuur, zorg voor kapitaal en voor een kampioenenploeg. Dat is hoe je de club kan redden. Nu is het een zwanenzang die al veel te lang duurt en zonder enig perspectief naar een betere toekomst.


14 Jul 2022, 8:25
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Abo 22/23
Jeroen schreef:
De beslissing om op zaterdagavond te spelen zal voor velen de druppel te zijn om niet meer te komen. Ik vraag mij af wie hiervoor geconsulteerd is en of dit wijd gedragen is?

Wij gaan met een tiental mensen wekelijks zien, voor velen is dat ideaal op zondagnamiddag. Op zaterdagavond zijn er tal van andere zaken te doen (en heb je ook meer concurrentie met 1ste klasse, zaalsport, ...).

Eendracht heeft een traditie van op zondagnamiddag te spelen, mijn eerste match was in 1995 en ik heb het nooit anders geweten. Waarom zou je dit gaan veranderen?

Zorg voor een deftige structuur, zorg voor kapitaal en voor een kampioenenploeg. Dat is hoe je de club kan redden. Nu is het een zwanenzang die al veel te lang duurt en zonder enig perspectief naar een betere toekomst.


los van het feit of ik pro of contra ben van zaterdagavondvoetbal. Meer concurrentie van 1e klasse klopt natuurlijk niet. De "top"ploegen spelen 80% zondags (middag), tenzij je natuurlijk knus voor de buis met vrouwlief wil zitten voor pakweg Eupen-Zulte Waregem. :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


14 Jul 2022, 8:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst