Overname Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 670 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 45
 Overname Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Overname Eendracht Aalst
Wie neemt over?


08 Mei 2023, 21:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Moses Chunga schreef:
Wie neemt over?

Ben benieuwd of het nu klopte dat er klaar stonden om over te nemen.
Ik hoop dat het niet einde verhaal word.


08 Mei 2023, 22:03
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Einde verhaal daar geloof ik niet in, daarvoor is het potentieel in Aalst te groot. Vraag zal zijn onder welke vorm en dat zal voor mij persoonlijk bepalen of ik er mij mee achter kan zetten.

Als het vertrekken van PLJ effectief is is dat alvast goed nieuws want zijn aanblijven stond gelijk aan stilstand/achteruitgang.

Zeer benieuwd voor donderdag…
Ik verwacht meer volk dan op de laatste thuismatchen :)


09 Mei 2023, 6:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Is er geen enkele Hollywood acteur bereid om den boel hier over te pakken :lol: ?


09 Mei 2023, 8:13
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
fromfathertoson schreef:
Einde verhaal daar geloof ik niet in, daarvoor is het potentieel in Aalst te groot. Vraag zal zijn onder welke vorm en dat zal voor mij persoonlijk bepalen of ik er mij mee achter kan zetten.

Als het vertrekken van PLJ effectief is is dat alvast goed nieuws want zijn aanblijven stond gelijk aan stilstand/achteruitgang.

Zeer benieuwd voor donderdag…
Ik verwacht meer volk dan op de laatste thuismatchen :)

Potentieel te groot?????
Als ik het toeschouwersaantal bekijk vanaf de winterstop en het aantal sponsors die er de brui aan geven stel ik mij echt de vraag waar dit gaat eindigen?
En als er klaar staan, zo veel te beter, maar als het van hetzelfde allooi zijn zoals al onze vorige fantasten zijn we geen stap verder!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


09 Mei 2023, 8:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 419
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Allesweter schreef:
Moses Chunga schreef:
Wie neemt over?

Ben benieuwd of het nu klopte dat er klaar stonden om over te nemen.
Ik hoop dat het niet einde verhaal word.


OVER & OUT
RIP EENDRACHT AALST


09 Mei 2023, 8:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Zelfs traditieclubs in 1e en 2e hebben het lastig, en jonge gastjes lopen liever rond in truitjes van Haaland en Messi dan dat ze naar een club van hun hart gaan kijken.


09 Mei 2023, 9:13
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Kom al een tijdje niet meer kijken, maar naar deze vergadering ga ik nu toch nog eens komen.

Heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Hopelijk is het geen "nieuw" verhaal met oude wijn in nieuwe zakken, en een rits slechte ex medewerkers die opnieuw op het voorplan komen.

Maar eigenlijk verwacht ik mij daar wel aan. Het tegendeel zou me verbazen.

En hoe laat PLJ de club eventueel over? Schuldenvrij? Dat zou dan willen zeggen dat hij pakweg 4 à 5 miljoen in de vuilbak gooit. En dat lijkt me wel heel sterk. Welke zot wil hier nog geld voor geven?

Of is het gewoon de mededeling dat de stekker er definitief uitgaat...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Mei 2023, 9:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
ik geloof er niets van..


09 Mei 2023, 9:58
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Alle schulden zijn (bijna) enkel aan PLJ zeker?

Heeft hij een ander alternatief dat de club overlaten en praten over een lage prijs? Alles gaat hij sowieso niet kunnen recupereren. Als hij de club failliet laat gaan, krijgt hij niks meer zeker? Beste lijkt me overlaten en een héél klein stukje recupereren.

Had ik hier ofzo niet gelezen dat Dirk Adriaenssens recent weer in de tribune ofzo opgedoken was?


09 Mei 2023, 10:04
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:

En hoe laat PLJ de club eventueel over? Schuldenvrij? Dat zou dan willen zeggen dat hij pakweg 4 à 5 miljoen in de vuilbak gooit. En dat lijkt me wel heel sterk. Welke zot wil hier nog geld voor geven?



Wat is het alternatief? Als het failliet gaat, krijgt hij ook niks.

Proberen toch nog iets van overname te krijgen (misschien een tiende van de schuld)?


09 Mei 2023, 10:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:

Of is het gewoon de mededeling dat de stekker er definitief uitgaat...


Zouden ze dat doen op een supportersvergadering in aanwezigheid van PLJ en schepen De Ridder (en paar spelers)? Denk niet dat dat goed komt. Denk dat hij beter ergens veilig zit als hij zoiets zou aankondigen.

Ik hoop in elk geval nog dat het goed komt. Ze doen recent nog transfers...


09 Mei 2023, 10:08
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Smetje schreef:
El Corredor (Light) schreef:

En hoe laat PLJ de club eventueel over? Schuldenvrij? Dat zou dan willen zeggen dat hij pakweg 4 à 5 miljoen in de vuilbak gooit. En dat lijkt me wel heel sterk. Welke zot wil hier nog geld voor geven?



Wat is het alternatief? Als het failliet gaat, krijgt hij ook niks.

Proberen toch nog iets van overname te krijgen (misschien een tiende van de schuld)?


bij faling krijgt hij inderdaad niets, langs de andere kant. Als boekhouder naar deze cijfers kijkend, en ons "stadion" indachtig, hoeveel kan je vragen?

eigenlijk niks. Welke serieuze mens wil hier pakweg 100.000 euro voor geven? Iedere cent aan PLJ is geld minder voor de opstart. En wat met de RC van PLJ? was dit eigen geld van hem, of een constructie genre Goethals, wat ik altijd heb gedacht. Dan zou hij toch nog met een groter probleem kunnen zitten denk ik... :wow: :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 09 Mei 2023, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.



09 Mei 2023, 10:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Smetje schreef:
El Corredor (Light) schreef:

Of is het gewoon de mededeling dat de stekker er definitief uitgaat...


Zouden ze dat doen op een supportersvergadering in aanwezigheid van PLJ en schepen De Ridder (en paar spelers)? Denk niet dat dat goed komt. Denk dat hij beter ergens veilig zit als hij zoiets zou aankondigen.

Ik hoop in elk geval nog dat het goed komt. Ze doen recent nog transfers...


De vrouwen ook en dag nadien zakken ze naar amateur en hebben ze geen licentie voor superleague.
Dat zegt dus eigenlijk niets.
En een overname ? Tenzij PLJ zelf al een akkoord heeft met een onbekende , wederom louche ?, overnemer zal er zonder een faillissement en vertrek PLJ nooit een overname zijn.
Dat is ook genoeg gezegd geweest. Toen we in Augustus de alarmbellen luidden en opriepen voor een TIJDELIJKE BOYCOT om tot een gesprek/bemiddeling te komen met PLJ waren we zot .
Alleen is die verzoening weggelachen en had PLJ zijn supporters niet nodig die zich graag "bemoeien" en heeft de boycot uiteindelijk een heel seizoen geduurt MAAR Dit door ENKELINGEN en niet door 500 man die ook verdwenen zijn in de tribune.
Deze laatste supporters ben je kwijt door WANBELEID, Slechte resultaten , vals beloftes NIET door de "BOYCOT".


09 Mei 2023, 10:48
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
Smetje schreef:
El Corredor (Light) schreef:

Of is het gewoon de mededeling dat de stekker er definitief uitgaat...


Zouden ze dat doen op een supportersvergadering in aanwezigheid van PLJ en schepen De Ridder (en paar spelers)? Denk niet dat dat goed komt. Denk dat hij beter ergens veilig zit als hij zoiets zou aankondigen.

Ik hoop in elk geval nog dat het goed komt. Ze doen recent nog transfers...


De vrouwen ook en dag nadien zakken ze naar amateur en hebben ze geen licentie voor superleague.
Dat zegt dus eigenlijk niets.
En een overname ? Tenzij PLJ zelf al een akkoord heeft met een onbekende , wederom louche ?, overnemer zal er zonder een faillissement en vertrek PLJ nooit een overname zijn.
Dat is ook genoeg gezegd geweest. Toen we in Augustus de alarmbellen luidden en opriepen voor een TIJDELIJKE BOYCOT om tot een gesprek/bemiddeling te komen met PLJ waren we zot .
Alleen is die verzoening weggelachen en had PLJ zijn supporters niet nodig die zich graag "bemoeien" en heeft de boycot uiteindelijk een heel seizoen geduurt MAAR Dit door ENKELINGEN en niet door 500 man die ook verdwenen zijn in de tribune.
Deze laatste supporters ben je kwijt door WANBELEID, Slechte resultaten , vals beloftes NIET door de "BOYCOT".


meisje die enkele weken tekende bij EA Ladies voor die fameuze Super League, kreeg droogjes te horen dat ze eventueel mag beschikken als ze zich niet kan vinden in de nieuwe reeks.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Mei 2023, 10:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 670 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 45


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 59 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst