Overname Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 670 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 45
 Overname Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Zijn er nog concrete geruchten over een mogelijke overnemer?


15 Mei 2023, 11:02
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
tympanum2 schreef:
Er zijn nog altijd mensen die geloven dat we gaan stijgen, en die zelfs geloven dat PLJ een toffe peer is die veel van voetbal kent en het beste voor heeft.
Mij niet gelaten, maar hou dat dan voor jezelf en begin niet met pleidooien af te steken om 'achter de ploeg te gaan staan'.

Het één sluit toch het andere niet uit? Ik vind PLJ helemaal geen toffe peer en ik ben heel content dat de kans betsaat dat we van hem af zijn. Hij weet heel weinig van voetbal en voelt al helemaal niet aan wat er leeft binnen een voetbalclub. Bovendien liegt hij de pannen van het dak en legt hij de schuld van eigen falen telkens weer bij anderen. Maar dat sluit toch niet uit om achter de ploeg te gaan staan, zelfs niet om achter de club in zijn geheel te gaan/blijven staan. PLJ is niet de club, de supporters zijn de club.

Je kan argumenteren dat als je achter de ploeg/club gaat staan, dat je ook achter hem staat, maar dat gaat niet (meer) op.

Als we stijgen, wat ik niet zie gebeuren, wordt zijn probleem nog groter om te verkopen. Hij zal dan meer willen vragen, want niemand zal willen geven.


15 Mei 2023, 11:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Moses Chunga schreef:
tympanum2 schreef:
Er zijn nog altijd mensen die geloven dat we gaan stijgen, en die zelfs geloven dat PLJ een toffe peer is die veel van voetbal kent en het beste voor heeft.
Mij niet gelaten, maar hou dat dan voor jezelf en begin niet met pleidooien af te steken om 'achter de ploeg te gaan staan'.

Het één sluit toch het andere niet uit? Ik vind PLJ helemaal geen toffe peer en ik ben heel content dat de kans betsaat dat we van hem af zijn. Hij weet heel weinig van voetbal en voelt al helemaal niet aan wat er leeft binnen een voetbalclub. Bovendien liegt hij de pannen van het dak en legt hij de schuld van eigen falen telkens weer bij anderen. Maar dat sluit toch niet uit om achter de ploeg te gaan staan, zelfs niet om achter de club in zijn geheel te gaan/blijven staan. PLJ is niet de club, de supporters zijn de club.

Je kan argumenteren dat als je achter de ploeg/club gaat staan, dat je ook achter hem staat, maar dat gaat niet (meer) op.

Als we stijgen, wat ik niet zie gebeuren, wordt zijn probleem nog groter om te verkopen. Hij zal dan meer willen vragen, want niemand zal willen geven.


Eerst zien en dan geloven , zo goedgelovig ben ik niet meer als het over PLJ zijn trukendoos gaat .


15 Mei 2023, 12:11
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
witteken schreef:
Moses Chunga schreef:
tympanum2 schreef:
Er zijn nog altijd mensen die geloven dat we gaan stijgen, en die zelfs geloven dat PLJ een toffe peer is die veel van voetbal kent en het beste voor heeft.
Mij niet gelaten, maar hou dat dan voor jezelf en begin niet met pleidooien af te steken om 'achter de ploeg te gaan staan'.

Het één sluit toch het andere niet uit? Ik vind PLJ helemaal geen toffe peer en ik ben heel content dat de kans betsaat dat we van hem af zijn. Hij weet heel weinig van voetbal en voelt al helemaal niet aan wat er leeft binnen een voetbalclub. Bovendien liegt hij de pannen van het dak en legt hij de schuld van eigen falen telkens weer bij anderen. Maar dat sluit toch niet uit om achter de ploeg te gaan staan, zelfs niet om achter de club in zijn geheel te gaan/blijven staan. PLJ is niet de club, de supporters zijn de club.

Je kan argumenteren dat als je achter de ploeg/club gaat staan, dat je ook achter hem staat, maar dat gaat niet (meer) op.

Als we stijgen, wat ik niet zie gebeuren, wordt zijn probleem nog groter om te verkopen. Hij zal dan meer willen vragen, want niemand zal willen geven.


Eerst zien en dan geloven , zo goedgelovig ben ik niet meer als het over PLJ zijn trukendoos gaat .



Tzou den eerste keer zijn dat hij doet wat hij zegt in ieder geval...

"Schuldenvrij overlaten" ... niet moeilijk dat die man nog rondloopt met miljoenen in gedachten.

De zot die hier miljoenen wil voor betalen: ver van wegblijven


15 Mei 2023, 12:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Kans lijkt me ook zeer klein dat we die eindronde gaan winnen maar wie had verwacht dat Mandel dat ging doen vorig seizoen met een bijna volledige ploeg die ging vertrekken?
Je kan op papier wel een degelijke ploeg opstellen met jongens die hun (hopelijk) 200% gaan geven.
Wat mij wel opvalt is dat de volledige heenronde onze coach zit te zeggen dat we wachten op de terugkeer van Yagan en we met hem in de ploeg de slechtste reeks uit de clubgeschiedenis neerzetten en van als PLJ hem uit de kern gezet heeft we 9/9 halen tegen toch geen zwakke tegenstanders.
Over de verkoop van de club vraag ik mij af of het realistisch is te denken dat hier iemand (veel) geld aan wil geven maar anderzijds heeft PLJ met de overname van FDR toch ook de schulden meegenomen en die waren toch ook zeker meer dan 1 miljoen € ?
Iemand die dit nog juist weet?


15 Mei 2023, 12:56
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Moses Chunga schreef:
tympanum2 schreef:

Je kan argumenteren dat als je achter de ploeg/club gaat staan, dat je ook achter hem staat, maar dat gaat niet (meer) op.

Als we stijgen, wat ik niet zie gebeuren, wordt zijn probleem nog groter om te verkopen. Hij zal dan meer willen vragen, want niemand zal willen geven.


1) En waarom gaat dat argument in het cursief niet meer op dan? Omdat hij gezegd, heeft dat hij het beu is en het wil afbollen? Tot nader orde, is er geen overnemer en zit hij er toch nog? Naast een kennisgeving is er dus niks veranderd.

Het is toch niet omdat ik zeg dat als ik Euromillions ga winnen en ik dan graag de club zou overpakken, dat ik meteen voorzitter ben na mijn uitspraak???

2) Zijn probleem wordt groter bij een stijging? Neen, ONS probleem, dat van de stad en dat van een potentiële overnemer wordt groter. Enige manier dat zijn probleem groter wordt, is dat er mannen/vrouwen achter de schermen centen willen zien die in de EUR 4 mio zitten die in de club is gepompt (of in schuld aan PLJ is omgezet) en dat de opties daartoe opdrogen om dat zelf nog te kunnen doen... Dan en alleen dan worden zijn problemen groter...

Ik begrijp de standpunten van zowel boycotters en niet-boycotters vóór de vergadering van donderdag, maar de "verandering" na de vergadering daar snap ik werkelijk geen hol van... Er is een intentie om de club te verkopen en heeft een termijn van 3 maanden vooropgesteld... That's it. En daarop is dan de reactie: allemaal achter de ploeg in de eindronde zodat we kunnen promoveren? Ik vind dat minstens even raar dan een ploeg die als leider de winterstop in gaat en dan van elke lager geschikte ploeg op haar doos krijgt...


15 Mei 2023, 13:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Inderdaad DT maar het is verloren moeite om dat uit te leggen.
Er is trouwens een faling aangevraagd wegens een schuld aan een spelersmanager maar dat werd ook verzwegen.
Het enige nut van de klucht vorige donderdag was om iedereen in da stadion te krijgen en faling te proberen vermijden met dat geld en dat lijkt te gaan lukken.

Het zij zo, kzie het wel van in de zetel en in de media hoe dit afloopt.


15 Mei 2023, 15:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
En wie is die makelaar dan ?
Want die toont ofwel zeer dikke ballen ofwel toch dat er meer aan de hand is (negatief meer aan de hand, de etterbuil is groter dan gedacht, positief meer aan de hand; iemand die baat heeft bij ....)

Wat die laatste believers van PLJ betreft, met heel veel respect gezegd, maar geef als doorstarter 2 keer een gratis vat en de kar is 180° gekeerd.

_________________
If you never try, you'll never know


15 Mei 2023, 20:22
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Bram schreef:
En wie is die makelaar dan ?
Want die toont ofwel zeer dikke ballen ofwel toch dat er meer aan de hand is (negatief meer aan de hand, de etterbuil is groter dan gedacht, positief meer aan de hand; iemand die baat heeft bij ....)

Wat die laatste believers van PLJ betreft, met heel veel respect gezegd, maar geef als doorstarter 2 keer een gratis vat en de kar is 180° gekeerd.


een Frank De Rooseken doen, met broodjes !!

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Mei 2023, 20:26
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54
Berichten: 166
Leeftijd: 69
Locatie: Kreta
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Bram schreef:
En wie is die makelaar dan ?
Want die toont ofwel zeer dikke ballen ofwel toch dat er meer aan de hand is (negatief meer aan de hand, de etterbuil is groter dan gedacht, positief meer aan de hand; iemand die baat heeft bij ....)

Wat die laatste believers van PLJ betreft, met heel veel respect gezegd, maar geef als doorstarter 2 keer een gratis vat en de kar is 180° gekeerd.


een Frank De Rooseken doen, met broodjes !!


Geif sallemool een BIEJNÈSPE


18 Mei 2023, 10:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
https://www.tvoost.be/nieuws/patrick-le ... 9NBnztRo0c

Van 0 naar 12 potentiële overnemers volgens PLJ.


19 Mei 2023, 15:50
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
AlostanA schreef:
https://www.tvoost.be/nieuws/patrick-le-juste-10-tot-12-ernstige-kandidaat-overnemers-voor-eendracht-aalst-153674?fbclid=IwAR2X9klV3SNnYq4fQ_TEA_YxNvtxNYGXvIR11JQiyagq8QHhH9NBnztRo0c

Van 0 naar 12 potentiële overnemers volgens PLJ.


De club primeert vandaag, spijtig dat dit de afgelopen 6 jaar niet zo was….


19 Mei 2023, 16:58
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Amai is dat weer een PLJ gezegde of realiteit?
Of zegt hij dat maar om meer geld te krijgen of droomt hij daarvan zodat die 12 tegen mekaar gaan opbieden?
Hopelijk komt er een overnemer die er iets wil van maken en als we in dat bouwvallig stadion niet kunnen blijven spelen omdat de Stad Aalst nooit werk gemaakt heeft van een deftig onderhoud van de accommodaties dan moeten ze maar uitwijken naar een andere gemeente.


19 Mei 2023, 17:01
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
wevege schreef:
Amai is dat weer een PLJ gezegde of realiteit?
Of zegt hij dat maar om meer geld te krijgen of droomt hij daarvan zodat die 12 tegen mekaar gaan opbieden?
Hopelijk komt er een overnemer die er iets wil van maken en als we in dat bouwvallig stadion niet kunnen blijven spelen omdat de Stad Aalst nooit werk gemaakt heeft van een deftig onderhoud van de accommodaties dan moeten ze maar uitwijken naar een andere gemeente.

Als er maar de helft van juste is dan zijn er nog altijd 6 potentiële overnemers :lol:
Eerst zien en daarna geloven zeker.


19 Mei 2023, 19:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
10 a 12 kandidaat overnemers seg :D er was toch niemand die interesse had voor iets te doen in Aalst. :cool:
Dieje teppen had het al veel langer moeten afbollen,we hadden al veel verder gestaan,maar ja wij zagen spoken :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Mei 2023, 20:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 670 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 45


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst