Overname Eendracht Aalst - Pagina 39 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 670 berichten ]  Ga naar pagina 1 37 38 39 40 41 45
 Overname Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 408
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Ik denk nog altijd dat PLJ op zich een best capabele gast is, maar de manier waarop hij EA heeft geleid, maakt het wel moeilijk om die gedachte vol te houden. Zowel qua communicatie, respect , financieel beleid, sportief beleid heeft hij een waar brokkenparcours gereden. Er zat nooit enige logica in.
Of het allemaal beter gaat worden met de nieuwe overnemers, zal nog moeten blijken. De zogenaamde Vlaamse/Belgische kandidaten moeten nu vooral stil zwijgen want zij hadden niet de ballen aan hun lijf om ervoor te gaan.
Dat PLJ financieel het onderste uit de kan wou halen, was te verwachten en is eigenlijk ook normaal. Een goeie zaak zal zijn durfkapitaal fonds alvast niet gedaan hebben met zijn investering in EA..


18 Aug 2023, 14:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8624
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Moses Chunga schreef:
Ik denk nog altijd dat PLJ op zich een best capabele gast is, maar de manier waarop hij EA heeft geleid, maakt het wel moeilijk om die gedachte vol te houden. Zowel qua communicatie, respect , financieel beleid, sportief beleid heeft hij een waar brokkenparcours gereden. Er zat nooit enige logica in.
Of het allemaal beter gaat worden met de nieuwe overnemers, zal nog moeten blijken. De zogenaamde Vlaamse/Belgische kandidaten moeten nu vooral stil zwijgen want zij hadden niet de ballen aan hun lijf om ervoor te gaan.
Dat PLJ financieel het onderste uit de kan wou halen, was te verwachten en is eigenlijk ook normaal. Een goeie zaak zal zijn durfkapitaal fonds alvast niet gedaan hebben met zijn investering in EA..


Als Plj zijn opgezette constructie niet kan verwezelijken met de Vlaamse/ Belgische kandidaten,dan mag je nog 7 ballen aan je lijf hebben ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


18 Aug 2023, 14:26
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 724
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
PLJ was goed begonnen maar het is beginnen misgaan toen hij de kapitaalinbreng van Valckenier en Van Stallen niet wou. Hij is toen cavalier seul gaan spelen, wou alles alleen beslissen en geen personen rond zich in het bestuur.
Dan begon hij zich te moeien met het sportieve en heeft Tom De Cock ontslagen wat niet nodig was en toen is het helemaal bergaf gegaan op sportief vlak met de degradatie als gevolg.
Er zijn veel schulden opgebouwd en dat hij aan de hoogste bieder verkocht heeft om zoveel mogelijk te recupereren is begrijpelijk.
Als wij ons huis zouden verkopen gaan we ook proberen er zoveel mogelijk geld voor te krijgen.
Hoeveel er voor de overname betaald is weten we niet en, dat zijn ook onze zaken niet. Hier is toch ook niemand die zegt hoeveel hij verdiend of bezit.
Wat de nieuwe overnemers betreft zullen we moeten afwachten. Oké het zijn Turken maar zouden Amerikanen, Schotten, Nederlanders, Chinezen, ... beter geweest zijn? En de Belgen die hebben afgehaakt om welke reden is niet gekend maar dat ze het dan kenbaar maken hé!
Ik begrijp dat het belangrijk is om nu nog proberen de ploeg te versterken want laten we eerlijk zijn deze kern is te klein.
En als die transferperiode achter de rug is op 31 augustus dan hebben ze geen excuus meer om zich voor te stellen en afspraken te maken met stadsbestuur, sponsors en supporters.
Dus laat ons samen Eendrachtig nog even een beetje geduld oefenen.


18 Aug 2023, 14:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 408
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
PLJ was in het begin redelijk goed omringd. Een beetje te goed/duur misschien. Vergeet niet dat Sven Jacques van bij ons naar Antwerp is gegaan...


18 Aug 2023, 15:03
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 724
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Correctie: de Sven was al weg voor PLJ hier was.
En als je ziet wat die man bereikt heeft bij Antwerp was die hier niet te houden.
Hij heeft wel de ploeg samengesteld waarmee we gepromoveerd zijn, dus hij heeft zeker zijn verdienste gehad maar was snel weg toen hij het aanbod van Antwerp kreeg wat begrijpelijk is.


18 Aug 2023, 15:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1918
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
wevege schreef:
Correctie: de Sven was al weg voor PLJ hier was.
En als je ziet wat die man bereikt heeft bij Antwerp was die hier niet te houden.
Hij heeft wel de ploeg samengesteld waarmee we gepromoveerd zijn, dus hij heeft zeker zijn verdienste gehad maar was snel weg toen hij het aanbod van Antwerp kreeg wat begrijpelijk is.


Met alle respect, maar dat is niet waar. of PLJ enige verdienste heeft betreffende Sven Jaecques weet ik niet of insinueer ik ook niet, vooraleer ik dat weer op mijn boterham krijg. Maar het was wél dat eerste seizoen.

_________________
may the FORCE be with you.


18 Aug 2023, 15:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8624
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Moses Chunga schreef:
PLJ was in het begin redelijk goed omringd. Een beetje te goed/duur misschien. Vergeet niet dat Sven Jacques van bij ons naar Antwerp is gegaan...


Hij is altijd goed omringd geweest met mensen die het goed voor hadden met de club,als je ziet hoe hij (gestopt) is dat zegt meer over hem dan over de mensen met wie hij samen gewerkt heeft,hij en alleen hij is verantwoordelijk hoe de club er nu voor staat. ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


18 Aug 2023, 16:32
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2648
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
Moses Chunga schreef:
PLJ was in het begin redelijk goed omringd. Een beetje te goed/duur misschien. Vergeet niet dat Sven Jacques van bij ons naar Antwerp is gegaan...


Hij is altijd goed omringd geweest met mensen die het goed voor hadden met de club,als je ziet hoe hij (gestopt) is dat zegt meer over hem dan over de mensen met wie hij samen gewerkt heeft,hij en alleen hij is verantwoordelijk hoe de club er nu voor staat. ;)

Daarin volg ik je 100%!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


18 Aug 2023, 21:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Heeft er gisteren een gesprek plaatsgevonden tussen ons bestuur en de stad? Iemand meer nieuws dan op de site waar de 3 laatste transfers nog niet opstaan ?


22 Aug 2023, 9:56
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2648
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
witteken schreef:
Heeft er gisteren een gesprek plaatsgevonden tussen ons bestuur en de stad? Iemand meer nieuws dan op de site waar de 3 laatste transfers nog niet opstaan ?

Op de actua banner staan de twee laatste aanwinsten wel vermeld hoor.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


22 Aug 2023, 10:45
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2648
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
witteken schreef:
Heeft er gisteren een gesprek plaatsgevonden tussen ons bestuur en de stad? Iemand meer nieuws dan op de site waar de 3 laatste transfers nog niet opstaan ?

MAANDAG 21 AUGUSTUS 22u06 2023
VOORLOPIG TRANSFEROVERZICHT
DELEN:

IN: Stef De Backer, Jelle Geenens en Bob Straetman (allen KVK Ninove), Calvin Dekuyper (FC Mandel United), Zvonimir Mikulic (Hebar, BUL), Ferhad Ayaz (IK Brage, ZWE), Kenji Cornand, Ahmed Tourki en Bowen Rogghé (allen beloften).

OUT: Chris Espeso Nunez (FC Ganshoren), Gaël Kakudji (RAEC Mons), Lars Wantens (HSV Hoek), Yassine Razzi en Quentin Panneel (beiden Voorde-Appelterre), Ben Yagan (Crossing Schaarbeek), Ibrahima Mbaye (VV Hoogstraten), Tommy Collard (Mazenzele Opwijk), Nathan Deneef (Wambeek-Ternat), Dylan George, Thomas Doore, Maciej Niewiadomski.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


22 Aug 2023, 10:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 593
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Benieuwd ook of er een nieuwe hoofdsponsor komt en wie dat zal zijn. De truitjes vind ik wel mooi zo blanco, maar veel rendement haal je er niet uit.


22 Aug 2023, 17:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1918
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Sponsoring is zowieso een verliespost. Tenzij in een gemeente of gemeenschap die goed aan elkaar hangt, of waar een ‘wij’ gevoel is, maar in Aalst… dan ben je of nen dikkenek (als het goed gaat) of nen dommerik (als het slecht gaat). Ik heb het nooit anders geweten, al van in de Fazekas zijnen tijd.

_________________
may the FORCE be with you.


22 Aug 2023, 18:52
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 196
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Still standing ! schreef:
Sponsoring is zowieso een verliespost. Tenzij in een gemeente of gemeenschap die goed aan elkaar hangt, of waar een ‘wij’ gevoel is, maar in Aalst… dan ben je of nen dikkenek (als het goed gaat) of nen dommerik (als het slecht gaat). Ik heb het nooit anders geweten, al van in de Fazekas zijnen tijd.

Ik heb toch terug wat mensen van de sponsors gezien de zondag en ze waren champagne aant drinken dus tis geklonken :lol: :lol: :lol:


22 Aug 2023, 19:03
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4820
Leeftijd: 45
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Still standing ! schreef:
wevege schreef:
Correctie: de Sven was al weg voor PLJ hier was.
En als je ziet wat die man bereikt heeft bij Antwerp was die hier niet te houden.
Hij heeft wel de ploeg samengesteld waarmee we gepromoveerd zijn, dus hij heeft zeker zijn verdienste gehad maar was snel weg toen hij het aanbod van Antwerp kreeg wat begrijpelijk is.


Met alle respect, maar dat is niet waar. of PLJ enige verdienste heeft betreffende Sven Jaecques weet ik niet of insinueer ik ook niet, vooraleer ik dat weer op mijn boterham krijg. Maar het was wél dat eerste seizoen.


Dat is inderdaad correct Still Standing. PLJ is in oktober 2015 binnengekomen en we speelden later dat seizoen de eindronde (met de ongelooflijke nederlaag tegen La Louvière) onder Dirk Geeraerd. Op dat moment waren voor het volgende seizoen (2016-2017) Klaas De Rock en Cedric Mitu al binnengehaald (nog onder LVH eigenlijk). Sven Jaecques is net voor die eindronde ingehaald als sportieve manager op zelfstandige basis en had daartoe een structuur uitgetekend. Na de catastrofale/onverwachte nederlaag tegen La Lou thuis heeft PLJ quasi het hele elftal buitengezwierd en had Sven Jaecques een vette kluif om vervangers te vinden (Jilke, Claeys, Van Kerckhoven, Verstraeten, etc. zijn toen gekomen). Eind juli denk ik is Sven dan naar Antwerp getrokken en is Patrick Vanderpoorten hem komen vervangen en werden onder andere Bahnou, Barras en Marmitte nog aangetrokken terwijl Van Hoevelen ergens tussenin viel. Uiteindelijk startte Geeraerd nog aan dat seizoen om dan heel vroeg door TDC te worden vervangen met eindrondewinst op het einde van dat seizoen... Dus technisch gezien was PLJ's hand pas echt te zien in zijn seizoen twee, maar dat was dus het eerste volledige seizoen waar hij zelf mee aan de wieg stond. Het dient gezegd - in dat seizoen was er wel degelijk sprake van samenwerking maar met de eindrondewinst is de miserie wel begonnen omdat iedereen zijn deel van het (laat ons wel wezen - onverwachte -) succes wilde opeisen en dat vooral wilde laten gelden in het seizoen erop ... Toen is het potenzagen goed gestart en stond TDC al onder druk (met ondermeer een nederlaag tegen Dender thuis rond Kerstmis wat de inhaalmatch van de eerste speeldag was). Heeft de club echter redelijk makkelijk in Eerste Amateur kunnen houden maar de druk intern is nooit meer gestopt... En de verdeel-en heers politiek van PLJ is ongeveer gelijktijdig gestart...


Laatst gewijzigd door DT op 22 Aug 2023, 19:21, 2 keer totaal gewijzigd.



22 Aug 2023, 19:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 670 berichten ]  Ga naar pagina 1 37 38 39 40 41 45


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst