Overname Eendracht Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 670 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 45
 Overname Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1272
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Das wel een goei een paar weken geleden oproepen om vol erachter te staan en volle geloof in loze woorden van PLJ en zelfs promoveren via eindronde ging nog gebeuren en nu terug oproepen om te boycotten :crazy:

Er gaat geen oproep nodig zijn want momenteel is er helemaal niets om te boycotten.


13 Jun 2023, 14:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 556
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Ik zou nog niet panikeren maar wel bizar natuurlijk dat hij ineens toch nog zou willen betrokken blijven bij de club
Waarschijnlijk had hij meer in gedachten dan wat de meeste wouden bieden voor overname en lijkt hij zijn kar te keren
Nochtans waren er naar horen zeggen lokale overnemers geïnteresseerd en zelfs advies gevraagd hadden aan het stad wat er mogelijk was met de nieuwe te bouwen tribunes.
Zal afwachten worden maar terwijl komt het nieuwe seizoen steeds dichter met al 8 vertrekkers van de kern


13 Jun 2023, 15:50
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Wat een klucht is die kerel toch, hij vlucht omdat zijn kinderen zogezegd bedreigt worden en nu blijft hij liever aan boord!!!!
Waar zijn al zijn beloftes die hij heeft gedaan?
Binnen 5 jaar zitten we in het betaalde voetbal, een nieuw stadion, nieuwe sponsors enz.
Die kerel moeten ze opsluiten want dit is een van de grootste narcisten die er hier rondloopt!
Ik hoop dat de supporters reageren via de pers want dit is niet meer normaal.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


13 Jun 2023, 16:11
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1272
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Dat hebben ze sinds Augustus vorig jaar al meermaals gedaan maar toen waren het oproerkraaiers en ruziestokers, terwijl alles waar voor gewaarschuwd werd uitgekomen is. Alleen de volledige schrapping van de club ontbreekt er nog aan dan heeft hij ook nog de kers op de taart gezet en kan hij ms wel echt gaan vluchten.


13 Jun 2023, 16:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
Dat hebben ze sinds Augustus vorig jaar al meermaals gedaan maar toen waren het oproerkraaiers en ruziestokers, terwijl alles waar voor gewaarschuwd werd uitgekomen is. Alleen de volledige schrapping van de club ontbreekt er nog aan dan heeft hij ook nog de kers op de taart gezet en kan hij ms wel echt gaan vluchten.


(y) Had iedereen meegedaan met de boycot , had de situatie waar we ons nu bevinden in november - december plaats gevonden en waren we al lang verlost van die leugenaar.


13 Jun 2023, 19:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1272
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Dat was inderdaad de bedoeling om tegen nieuwjaar al te bekomen waar we nu zijn dan hadden we heel misschien nog een kans gehad en tijd om een deftige kern samen te stellen met een nieuw bestuur.

De beslissing om dit met een vredige boycot te doen en gewoon weg te blijven was puur om zelf geen financiele en strafrechterlijke schade op te lopen. Achteraf bekeken had een protest in het stadion misschien vlugger effect gehad maar dan ook op persoonlijk gebied ongetwijfeld .

Het is wat het is maar nu klagen dat het lang duurt en er geen oplossing komt uit de lucht vallen is toch ook wel een brug te ver vind ik. Blijven gaan en nog de wekelijkse pot(ten) drinken was veel belangrijker dan de toekomst.

Soit vijgen na pasen en het heeft nog weinig zin om elkaar die verwijten nu nog te maken, het is te laat nu.

Iedereen in draai houden en met een fiasco eindigen das mijn pronostiek hoe het nu gaat aflopen.


13 Jun 2023, 19:53
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Je kan het ook positief bekijken: stapje dichter bij het einde (wat het beste startplatform is voor een nieuwe club) en zonder naar de supporters te kunnen wijzen deze keer.

Waar je had gestaan op dit moment indien iedereen de boycot had gesteund, ga je nooit weten... Als je met 0 op 15 had gestart, had je ook meer steun voor de boycot gehad bijvoorbeeld, zo simplistisch zit het dan ook weer in elkaar. Doet er zoals Neutralboy zegt, ook weinig toe. En je ziet ook gewoon dat niets is wat het lijkt: het merendeel was voor de eindronde ook zo blij met de aankondiging van de dode mus van het vertrek terwijl de wind weer helemaal is gedraaid.

Wat ik eruit opmaak hé: Heeft zelf met veel bombarie en alle pers aanwezig, verkondigd dat hij zou (willen) verkopen... Als dat niet lukt en hij moet blijven zitten (om welke reden dan ook), zijn er maar twee opties hoor: blijven ploeteren terwijl zijn inkomsten verder slinken (het verkoopsignaal is sowieso een teken geweest dat het toch niet zo bolt zoals hij het wenst) of er helemaal de brui aan geven. Alle krediet (misschien zelfs ook financieel) is weg en zo ook alle excuses. Op alle nagels is ook al 100 keer geklopt.

Dus de supporters moeten op dit moment just niks. Gewoon afwachten en kijken, pintje in de hand... Wel raad van tante Kaat: ik zou geen abonnement pakken voor volgend seizoen...

Er zijn er maar twee die momenteel in de picture lopen in deze farce: PLJ zelf en de heer De Ridder die het beiden zelf te pas en te onpas in het nieuws houden. Dat alleen al wekt wantrouwen op.

Dus mooi van deze discussie wegblijven en laten gebeuren; en eventueel achter de schermen klaarmaken...


Laatst gewijzigd door DT op 14 Jun 2023, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.



14 Jun 2023, 10:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Er gaat maar één resultaat zijn, en dat is het faillissement van deze mooie club.
Over en uit. En eerlijk gezegd had dit jaren geleden al moeten gebeuren, voor de komst van de Messias.
Misschien had je nu dan al opnieuw iets deftig. Nu is er alleen rotzooi, met dank aan mister videocall.


14 Jun 2023, 10:37
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 240
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230614_95050242

Gek worden.


14 Jun 2023, 16:25
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54
Berichten: 172
Leeftijd: 69
Locatie: Kreta
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Jongens, jongens, jongens, geen PLJ en geen Carl, laat dat niet toe. Oude wijn in nieuwe zakken


14 Jun 2023, 23:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Waarom zou een nieuwe eigenaar hem überhaupt nog aan boord willen houden.


15 Jun 2023, 8:35
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Zienaa schreef:
Waarom zou een nieuwe eigenaar hem überhaupt nog aan boord willen houden.

Omdat dit de overnameprijs naar beneden kan halen.

Bijvoorbeeld:
4 milj. overname mét vertrek PLJ
3 milj. overname met blijven van PLJ waarbij hij een deel van de 'aandelen' behoudt die hij hoopt te verzilveren bij een latere uitstap uit de club na renovatie van het stadion waarbij PLJ hoopt op 't einde van de rit meer dan 4 milj. Euro over te houden.

ps: staar U niet blind op de getallen, dat was maar om een voorbeeld te geven.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


15 Jun 2023, 10:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Zienaa schreef:
Waarom zou een nieuwe eigenaar hem überhaupt nog aan boord willen houden.


Om er zeker van te zijn dat de club in de stront blijft zitten :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


15 Jun 2023, 10:53
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Waarvan ik uit mijn stoel val, is het bedrag dat circuleert... Ook al wordt het niet bevestigd, het blijft te zot voor woorden... Als je ziet voor hoeveel eersteklassers te koop staan en je vergelijkt dat even, boezemt de opvolger me al minstens evenveel angst in...

En ik weet niet wat erger is - dat het effectief waar is of dat het gewoon allemaal een fake opzet is...


15 Jun 2023, 11:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1873
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
DT schreef:
Waarvan ik uit mijn stoel val, is het bedrag dat circuleert... Ook al wordt het niet bevestigd, het blijft te zot voor woorden... Als je ziet voor hoeveel eersteklassers te koop staan en je vergelijkt dat even, boezemt de opvolger me al minstens evenveel angst in...

En ik weet niet wat erger is - dat het effectief waar is of dat het gewoon allemaal een fake opzet is...


'Overnamebedrag' is ook maar een term natuurlijk, het gaat er vooral om dat een overnemer de schulden op die manier 'overneemt' van PLJ.


15 Jun 2023, 11:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 670 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 45


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 130 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst