Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 847 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 57
 Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8615
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Moses Chunga schreef:
Bakkie schreef:
jMs schreef:
Astamblief he , we gaan hier toch ni beginnen over fusie's hé tga hier over de toekomst he niet over de ondergang....


Den ondergang is volgens mij ingezet,ik hoop dat ik er naast zit,maar ik vrees ervoor.

Dat is dan alvast niet de eerste keer...


:plat: doemdenkers die het niet goed meenden en ga zo maar verder,waar ik al jaren voor verwittigd had is toch uitgekomen Mister PLJ ;) ach ja van een meeloopschaapje kan je deze reactie verwachten :D
Nog een geluk dat er nog mensen waren die het niet goed meenden met de club en die den boel boycotten of ge waard nog steeds op gescheept met uwe geliefde zonnekoning :plat: nu heb je toch wereldsterren waar je wekelijks kan naar gaan kijken :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


06 Sep 2023, 4:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 400
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
Moses Chunga schreef:
Bakkie schreef:

Den ondergang is volgens mij ingezet,ik hoop dat ik er naast zit,maar ik vrees ervoor.

Dat is dan alvast niet de eerste keer...


:plat: doemdenkers die het niet goed meenden en ga zo maar verder,waar ik al jaren voor verwittigd had is toch uitgekomen Mister PLJ ;) ach ja van een meeloopschaapje kan je deze reactie verwachten :D
Nog een geluk dat er nog mensen waren die het niet goed meenden met de club en die den boel boycotten of ge waard nog steeds op gescheept met uwe geliefde zonnekoning :plat: nu heb je toch wereldsterren waar je wekelijks kan naar gaan kijken :D

Ik bedoelde dat het niet de eerste keer is dat de ondergang is ingezet, mor ge meegt tegen a precies nie veel zeggen...


06 Sep 2023, 7:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8615
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Moses Chunga schreef:
Bakkie schreef:
Moses Chunga schreef:
Dat is dan alvast niet de eerste keer...


:plat: doemdenkers die het niet goed meenden en ga zo maar verder,waar ik al jaren voor verwittigd had is toch uitgekomen Mister PLJ ;) ach ja van een meeloopschaapje kan je deze reactie verwachten :D
Nog een geluk dat er nog mensen waren die het niet goed meenden met de club en die den boel boycotten of ge waard nog steeds op gescheept met uwe geliefde zonnekoning :plat: nu heb je toch wereldsterren waar je wekelijks kan naar gaan kijken :D

Ik bedoelde dat het niet de eerste keer is dat de ondergang is ingezet, mor ge meegt tegen a precies nie veel zeggen...


Probeer het dan goed uit te leggen ;)
Zo vermijd je een zinloze discussie .

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


06 Sep 2023, 7:45
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
Moses Chunga schreef:
Bakkie schreef:

Den ondergang is volgens mij ingezet,ik hoop dat ik er naast zit,maar ik vrees ervoor.

Dat is dan alvast niet de eerste keer...

Komaan, hé zeg, niet overdrijven. Maar er gaat wel eens iemand de nieuwe bazen moeten vertellen dat met de huidige infrastructuur 1B of zelfs 1 Amateur het hoogst haalbare is. De sportieve ambities zijn blijkbaar niet verenigbaar met de infrastructurele eisen van de Pro League en de licentiecommissie.
Ik heb er wel wat ervaring mee, met dossiers van ruimtelijke ordening. Een nieuw stadion neerzetten dat beantwoordt aan de eisen van 1A kost 10 jaar, als het al mogelijk is op de huidige locatie!
Plannen laten tekenen door architectenbureau, bouwaanvraag, financiering rondkrijgen, onderhandelingen/afspraken met de stad, bezwaarschriften, burenprotesten, actiecomités, Raad voor Vergunningsbetwistingen, Raad van State, En dan pas de eerste spadesteek ...


Daarvoor is mijn Turks niet goed genoeg... En dat ze er hun plan mee trekken...

Neen, alle gekheid/sarcasme op een stokje, maar hoeveel keer hebben we die loze woorden en die op niks gebaseerde ambities al niet horen uitspreken sinds we uit eerste zijn getuimeld (dus een goeie 20 jaar geleden)... Je moddert al jaren aan in het amateurvoetbal met af en toe eens een kans om van het tweede amateurniveau naar het eerste te gaan (die je finaal dan telkens om zeep helpt). Maar nu gaan we op vier jaar los naar eerste door het allemaal eens los kapot spelen... Tuurlijk dadde... :hmm:

En hoeveel matchen hebben we exact al gespeeld?

Ipv te stappen en te lopen, laat ons misschien eerst ne keer beginnen met eens 5 min rechtop te blijven staan...


06 Sep 2023, 8:40
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Ik vraag mij nog steeds af welke rol Goethals nog heeft in het eendracht verhaal?
Heeft hij nog iets te zeggen in het bestuur?
Ik vraag mij af wat het doel is van zijn aanwezigheid op de persconferentie?

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


09 Sep 2023, 8:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8615
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik vraag mij nog steeds af welke rol Goethals nog heeft in het eendracht verhaal?
Heeft hij nog iets te zeggen in het bestuur?
Ik vraag mij af wat het doel is van zijn aanwezigheid op de persconferentie?


Ere voorzitter is meneer zijne rol :hmm:
Maar niemand die daar van wakker ligt.
Ver de mensen met een kort geheugen ;)
Nog een link met zwitserse kaas https://www.tijd.be/algemeen/algemeen/e ... 90853.html

Ex-voorzitter Eendracht Aalst krijgt 3 jaar met uitstel

https://www.hln.be/binnenland/ex-voorzi ... ~aed9fe47/

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Sep 2023, 8:19
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54
Berichten: 172
Leeftijd: 69
Locatie: Kreta
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik vraag mij nog steeds af welke rol Goethals nog heeft in het eendracht verhaal?
Heeft hij nog iets te zeggen in het bestuur?
Ik vraag mij af wat het doel is van zijn aanwezigheid op de persconferentie?


Ere voorzitter is meneer zijne rol :hmm:
Maar niemand die daar van wakker ligt.
Ver de mensen met een kort geheugen ;)
Nog een link met zwitserse kaas https://www.tijd.be/algemeen/algemeen/e ... 90853.html

Ex-voorzitter Eendracht Aalst krijgt 3 jaar met uitstel

https://www.hln.be/binnenland/ex-voorzi ... ~aed9fe47/



De tegenpool van Robin Hood


09 Sep 2023, 9:28
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54
Berichten: 172
Leeftijd: 69
Locatie: Kreta
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Reed een tijdje na zijn veroordeling (die er dus geen was wegens verjaring) doodleuk in zijn Jaguar door de stad om aan zijn spaarders te tonen waar hun geld zat : onder zijn hol


09 Sep 2023, 9:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1014
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Eigenlijk is dit toch te gek voor woorden ? Het stadbestuur schiet via de pers een regelrechte scud af op die Turken en hun stromannen en die kliek gebaart gewoon van krommenaas ?
Geen enkele reactie ?
Die hockeyer zit zgz toch in de marketing/communicatie business ? If so dan is em dus echt niet goed bezig zelle..
De geloofwaardigheid die we zo broodnodig hebben bij pers en potentiële sponsors is bij deze reeds naar de kloten voordat ze goed en wel begonnen zijn ! :fuck:


09 Sep 2023, 11:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 412
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
mamananeto schreef:
Eigenlijk is dit toch te gek voor woorden ? Het stadbestuur schiet via de pers een regelrechte scud af op die Turken en hun stromannen en die kliek gebaart gewoon van krommenaas ?
Geen enkele reactie ?
Die hockeyer zit zgz toch in de marketing/communicatie business ? If so dan is em dus echt niet goed bezig zelle..
De geloofwaardigheid die we zo broodnodig hebben bij pers en potentiële sponsors is bij deze reeds naar de kloten voordat ze goed en wel begonnen zijn ! :fuck:


Je hebt gelijk maar hadden we iets anders kunnen verwachten?
Als we na een maand nog niet weten wie of wat de eigenaar is of zelf mss nog steeds PLJ is?
Die Max en Mirallas zijn ook maar in loondienst dus gaan zelf niet beslissen om te communiceren, maar vraag mij wel af waarom ze in zo een verhaal gestapt zijn zonder enige duidelijkheid?
De Turken wouden Mirallas als speler, die wou niet maar wel in een andere functie en die heeft dan die Max binnengebracht, raar verhaal ook toch?
Omdat je niet als speler komt nemen we u maar binnen als sportief manager, dat je niks kent van de amateurreeksen en geen Nederlands praat kan geen kwaad :hmm: , het blijft toch 4de klasse en dat is nog ver van profvoetbal dacht ik.
Zouden er eigenlijk al betalingen gebeurd zijn van de lonen door de Turken?
Mss niet anders zou het toch ook al moeten duidelijk zijn van waar het geld komt?


09 Sep 2023, 12:31
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Hier een wa verder bij FC Brol wisten ze ook niet wie eigenlijk de eigenaar was, ik heb nog nooit een interview gezien met die man of vrouw of weten ze het al ondertussen?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Sep 2023, 13:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Hier een wa verder bij FC Brol wisten ze ook niet wie eigenlijk de eigenaar was, ik heb nog nooit een interview gezien met die man of vrouw of weten ze het al ondertussen?

https://en.wikipedia.org/wiki/Sihar_Sitorus


09 Sep 2023, 13:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1406
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
2018. Nu zitten ze in Tweede Klasse.

Impasse compleet bij FCV Dender, investeerder stelt voorwaarden
Met een openstaande stadionschuld van 500.000 euro ziet het er niet meteen rooskleurig uit voor FCV Dender. De sleutel ligt mogelijk bij de gemeente. Ook de Indonesische investeerder Sihar Sitorus kan soelaas brengen, maar die stelt voorwaarden.
rwd
Woensdag 23 mei 2018 om 02:55
Dat de impasse compleet is bij FCV Dender, werd duidelijk na een langdradige uiteenzetting door de tijdelijk aangestelde CEO Patrick Vergans die om de hete brij dribbelde en geen goed figuur sloeg. Echt pijnlijk werd het toen Luc Van Den Meersschaut, al decennia lang stadionomroeper en trouwe clubman, bij een interpellatie naar zijn identiteit werd gevraagd. De speaker stelde de vragen die op ieders lippen lagen, maar een klaar antwoord bleef uit.

Toen Sitorus meerderheidsaandeelhouder werd in november 2016, verwierf de gemeente wegens de gewijzigde eigendomsstructuur contractueel het recht om het openstaande krediet voor het stadion meteen terug te vorderen. Dat gebeurde vooralsnog niet, maar de onzekerheid weegt.

Twee mogelijkheden

Patrick Verjans ziet twee mogelijkheden. “De gemeente kan haar recht op de onmiddellijke claim laten vallen. Zo niet moet het openstaande schuldsaldo aangezuiverd worden. Onze investeerder stelde een interessante financiering voor, maar koppelt daar voorwaarden aan vast die intern blijven.”

Verjans liet zich ontglippen dat de investeerder ervan overtuigd diende te worden dat de jeugdafdeling een aparte entiteit vormt die weliswaar onder hetzelfde stamnummer fungeert. Daar wringt dan ook het schoentje. De jeugdwerking boert wel goed en wil haar kassa niet laten leegroven zonder garanties over een betere doorstroming. Op de vraag wanneer Dender uit de impasse kan raken, bleef Verjans het antwoord schuldig. “We werken eraan. Op 30 juni eindigt mijn opdracht en moet er een structuur staan op administratief, sportief en commercieel vlak om de promotie naar eerste klasse B voor te bereiden”, klonk het ambitieus maar oppervlakkig.

Voorlopig liggen met M'Barki en Zaidi twee spelers onder contract en werd nog geen coach aangesteld. De klok tikt genadeloos.


09 Sep 2023, 13:58
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Op de instagram van Miralles volop reclame voor gin, en op die van Peeters een stand van zaken van verbouwingen van zijn zaak. En op ons Tulin niks meer.

Ze zijn ermee bezig!

:EA:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Sep 2023, 17:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1270
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Eerste contractje gelekt: 1,2 miljoen euro voor 4jaar :crazy:


09 Sep 2023, 18:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 847 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 57


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 167 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst