Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst - Pagina 51 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 847 berichten ]  Ga naar pagina 1 49 50 51 52 53 57
 Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54
Berichten: 178
Leeftijd: 69
Locatie: Kreta
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Die TURKEN hebben hier NIKS ne miejr te koeten


29 Feb 2024, 15:19
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2969
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Kalamaki2014 schreef:
Die TURKEN hebben hier NIKS ne miejr te koeten

dit is enkel zo, zolang de bewindvoerders den boel leiden, maar hun opdracht duurt voorlopig maar 3 weken.
Ik neem wel aan dat deze nog kan verlengd worden, maar de vzw Eendracht Aalst is officieel wel nog steeds in handen van de Turken (cfr; de statuten)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


29 Feb 2024, 15:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5744
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
rantour rijd naar mandel zaterdag met de 1e ploeg.guy claus is de chauffeur.


29 Feb 2024, 16:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
rantour rijd naar mandel zaterdag met de 1e ploeg.guy claus is de chauffeur.


Dat zal dan in akkoord met de bewindvoerders zijn veronderstel ik?

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


29 Feb 2024, 16:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1275
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Kalamaki2014 schreef:
Die TURKEN hebben hier NIKS ne miejr te koeten

dit is enkel zo, zolang de bewindvoerders den boel leiden, maar hun opdracht duurt voorlopig maar 3 weken.
Ik neem wel aan dat deze nog kan verlengd worden, maar de vzw Eendracht Aalst is officieel wel nog steeds in handen van de Turken (cfr; de statuten)


Fout na 21 dagen komt er een besluit .
Alle rekeningen van eerste ploeg worden geblokkeerd en alles wordt in kaart gebracht..
Alle inkomende en uitgaande gelden moeten nu via een derdenrekening van de bewindvoerders.

Als ze een bus bestellen op eigen initiatief kan dit enkel via de vzw van de jeugd of dames.

Het kan natuurlijk ook dat guy via rantour zelf de bus regelt.

Morgen zal het wel uitgelegd worden zeker....


29 Feb 2024, 16:33
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2969
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
Timoilsjt schreef:
Kalamaki2014 schreef:
Die TURKEN hebben hier NIKS ne miejr te koeten

dit is enkel zo, zolang de bewindvoerders den boel leiden, maar hun opdracht duurt voorlopig maar 3 weken.
Ik neem wel aan dat deze nog kan verlengd worden, maar de vzw Eendracht Aalst is officieel wel nog steeds in handen van de Turken (cfr; de statuten)


Fout na 21 dagen komt er een besluit .
Alle rekeningen van eerste ploeg worden geblokkeerd en alles wordt in kaart gebracht..
Alle inkomende en uitgaande gelden moeten nu via een derdenrekening van de bewindvoerders.

Als ze een bus bestellen op eigen initiatief kan dit enkel via de vzw van de jeugd of dames.

Het kan natuurlijk ook dat guy via rantour zelf de bus regelt.

Morgen zal het wel uitgelegd worden zeker....

Wat is er fout? Komt er na 3 weken zowiezo een besluit en is de opdracht van de bewindvoerders niet verlengbaar?
Lijkt mij wel vreemd, want als ze na 3 weken concluderen dat ze nog eens 2 weken nodig hebben om het financieel kluwen te ontwarren zou dat nimmer mogen? Mij lijkt het logisch dat de opdracht begint met 3 weken maar meerdere keren kan verlengd worden tot dat ze hun opdracht hebben kunnen afwerken.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


29 Feb 2024, 21:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13163
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Voetbal Vlaanderen is in heel dit verhaal ook weer serieus door de mand gevallen.
Ze zijn gewoon het schoothondje van de Belgsiche Voetbalbond maar hebben 0,0ruggnegraat.
Na het gesprek met het bestuur was hun persmededeling dat alles sterk overdreven was, dat de club te veel geviseerd werd, enz.

Nu zijn ze blij dat er bewindvoerders zijn. Da 's genen bocht van 180° maar van 1800° :crazy:
Hadden ze tijdens het gesprek met het bestuur kritischer geweest, en niet enkel het bestuur geloofd maar ook eens geluisterd naar de (ouders van) de jeugdspelers, naar wat onbetaalde leveranciers, ... dan hadden ze toen wel anders gepiept.

Bestuur van VoetbalVlaanderen mag voor mij met samen met ons Turks bestuur beschikken, en zich laten vervangen door bekwame mensen.
je bekijkt het nu enkel door de supportersbril natuurlijk.
Ik kan me voorstellen dat de insteek van Voetbalvlaanderen na al die heise er eentje was van "de-escalatie" in het belang van de jeugdwerking.

In navolging van de oproep van Neutralboy misschien ook meteen een oproep om in het algemeen wat nuchterder te zijn. We gaan er hier nu toch allemaal samen door moeten. De kelk is/wordt nu tot op de bodem geleegd en al wie ooit nog iets van Eendracht Aalst wilt zien leven zal nu toch wat water bij de wijn moeten gaan doen en terug naar consensus groeien.

Na het "no one likes us, we don't care" gehalte die ik zelf ook nog kon pruimen is er hier de laatse 2 jaar in iets doorgeslaan welke afzakte tot een zeer mislukte - maar des te zielige - calimero-houding....
Nu is het wel de moment om terug een normale houding aan te nemen tegenover sponsors, media, stad, en medesupporters. Als we nu ook op dit moment den typische averechte Aalstenaar gaan blijven uithangen est verloeren

_________________
If you never try, you'll never know


29 Feb 2024, 22:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1412
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
filip.dhose schreef:
Bram schreef:
ge moest al weg zijn!

Stel, puur hypothetisch, dat Club Brugge of Anderlecht in 4de provinciale zou moeten herbeginnen. Ze zullen natuurlijk niet meer in Jan Breydel of het Astridpark kunnen/mogen spelen, maar ze zullen moeten uitwijken naar een veldje à la Schroevers Moorsel.
Hoeveel supporters van buiten Brugge en Anderlecht denk je dat er nog gaan komen kijken voor een matchke tegen VV Aartrijke of SK Oetingen?


Jij was diegene die zowel Lejuste als dit bestuur heilig verdedigde en
hier kwam verkondigen dat alles dik in orde was omdat je als medewerker zogezegd alles
Weet .

Verder beweer je dat er duizenden supporters van buiten Aalst zijn ?
30 jaar geleden ja nu kunnen de staan - en zittribune makkelijk samen in 1 tribune en dan is er nog veel
Plaats over , zelfs na gratis kaarten uit te delen komt er geen kat meer kijken behalve de 800 man die er altijd wel zal zijn.

Tijd voor jou om even te bezinnen te beseffen dat de grootheidswaanzin mag stoppen en se
Realiteit durven zien dat we afgegleden zijn naar inderdaad provinciaal niveau op alle gebied behalve de supporters.

Huh??? Ik heb nooit Le Juste "heilig" verdedigd. Kun je me één post tonen waarin ik hem of zijn beleid verdedigd heb. Wat ik misschien ooit geschreven heb is dat er tijdens zijn bewind geen alternatief was, en dat alle kankeraars misschien zelf eens 4 miljoen in de club moesten pompen. Het is een puur objectieve vaststelling dat Le Juste de club 5 jaar lang doen overleven heeft.
Het Turkse bestuur heb ik al helemaal nooit verdedigd!
En drie, ik heb NOOIT verkondigd dat alles dik in orde zou komen omdat ik als medewerker alles beter zou weten, want ik weet helemaal niets! Ik doe nu en dan de live, schrijf dan een matchverslag, of ik interview eens een speler of een oude glorie, that's it!
Van waar haal jij deze onzin, man? Komaan, ga maar eens zoeken in mijn posts, en toon mij 1 quote van mezelf waarmee je je beweringen kunt staven!
En wat de hetze tegen Le Juste betreft: onder druk van een klein deel van de supporters heeft ie de club verkocht. We zijn er nu vet mee!


01 Mar 2024, 0:50
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 416
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
@Filip, je laatste zin: En wat de hetze tegen Le Juste betreft: onder druk van een klein deel van de supporters heeft ie de club verkocht. We zijn er nu vet mee!
Meen je dat nu echt, een klein deel van de supporters?
Jij bent NOG wereldvreemder dan ik dacht, PLJ is even corrupt als deze bende, hij had gewoon wat minder tegenkanting want hij was binnengehaald door een politieker en ze hadden/hebben er schrik van.
Nu worden er plots achterstaande schulden van de stad gevorderd (+/-60.000€) terwijl die 6 jaar onder PLJ bevroren werden, ik heb Matthias De Ridder op de vergadering met PLJ niet horen tussenkomen toen PLJ zei de club schuldenvrij over te laten, waarom niet? Schrik?
Hadden de Turken hun huiswerk gemaakt wisten ze dat natuurlijk, maar voor mij is de hoofdschuldige die de club kapot gemaakt heeft met veel voorsprong PLJ.
Hij heeft genoeg kansen gekregen om een mooie toekomst voor EA te verzekeren.
Vanstallen/Valckenier die even in het bestuur zaten en een inbreng wouden doen bvb.
En van alle kandidaten die de club wouden overnemen heeft hij uiteraard de slechtste voor de club uitgekozen, dat zag je van mijlenver aankomen.

En wat nu? Enkele opties zeker?

- Faillissement en met nieuw stamnummer in 4de provinciale starten.
- Potentiële overnemers die met ploegen in de buurt gaan praten die mss niet langer in 2de of 3de amateur willen spelen en hun stamnummer overnemen.
- De Turken komen met veel geld over de brug en zorgen voor uitstel van executie…..
- De zoveelste fantast die opduikt en met dit nog verder doet, al lijkt die kans mij onbestaande.

De eerste 2 opties met lokale ondernemers uit de streek is denk ik het beste plan.
De vraag is alleen, zijn die er vandaag?


01 Mar 2024, 10:10
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2969
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Bram schreef:
Timoilsjt schreef:
Voetbal Vlaanderen is in heel dit verhaal ook weer serieus door de mand gevallen.
Ze zijn gewoon het schoothondje van de Belgsiche Voetbalbond maar hebben 0,0ruggnegraat.
Na het gesprek met het bestuur was hun persmededeling dat alles sterk overdreven was, dat de club te veel geviseerd werd, enz.

Nu zijn ze blij dat er bewindvoerders zijn. Da 's genen bocht van 180° maar van 1800° :crazy:
Hadden ze tijdens het gesprek met het bestuur kritischer geweest, en niet enkel het bestuur geloofd maar ook eens geluisterd naar de (ouders van) de jeugdspelers, naar wat onbetaalde leveranciers, ... dan hadden ze toen wel anders gepiept.

Bestuur van VoetbalVlaanderen mag voor mij met samen met ons Turks bestuur beschikken, en zich laten vervangen door bekwame mensen.
je bekijkt het nu enkel door de supportersbril natuurlijk.
Ik kan me voorstellen dat de insteek van Voetbalvlaanderen na al die heise er eentje was van "de-escalatie" in het belang van de jeugdwerking.

In navolging van de oproep van Neutralboy misschien ook meteen een oproep om in het algemeen wat nuchterder te zijn. We gaan er hier nu toch allemaal samen door moeten. De kelk is/wordt nu tot op de bodem geleegd en al wie ooit nog iets van Eendracht Aalst wilt zien leven zal nu toch wat water bij de wijn moeten gaan doen en terug naar consensus groeien.

Na het "no one likes us, we don't care" gehalte die ik zelf ook nog kon pruimen is er hier de laatse 2 jaar in iets doorgeslaan welke afzakte tot een zeer mislukte - maar des te zielige - calimero-houding....
Nu is het wel de moment om terug een normale houding aan te nemen tegenover sponsors, media, stad, en medesupporters. Als we nu ook op dit moment den typische averechte Aalstenaar gaan blijven uithangen est verloeren

Hey Bram, ik wil gewoon aangeven dat Voetbal Vlaanderen ook één dikke klucht is. Ze hebben geen ruggengraat, en dat is de reden dat ze zelf ook niet dieper op de zaak zijn ingegaan (en de situatie er zeker niet op verbeterd is).

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


01 Mar 2024, 10:11
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 434
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
@Filip, je laatste zin: En wat de hetze tegen Le Juste betreft: onder druk van een klein deel van de supporters heeft ie de club verkocht. We zijn er nu vet mee!
Meen je dat nu echt, een klein deel van de supporters?
Jij bent NOG wereldvreemder dan ik dacht, PLJ is even corrupt als deze bende, hij had gewoon wat minder tegenkanting want hij was binnengehaald door een politieker en ze hadden/hebben er schrik van.
Nu worden er plots achterstaande schulden van de stad gevorderd (+/-60.000€) terwijl die 6 jaar onder PLJ bevroren werden, ik heb Matthias De Ridder op de vergadering met PLJ niet horen tussenkomen toen PLJ zei de club schuldenvrij over te laten, waarom niet? Schrik?
Hadden de Turken hun huiswerk gemaakt wisten ze dat natuurlijk, maar voor mij is de hoofdschuldige die de club kapot gemaakt heeft met veel voorsprong PLJ.
Hij heeft genoeg kansen gekregen om een mooie toekomst voor EA te verzekeren.
Vanstallen/Valckenier die even in het bestuur zaten en een inbreng wouden doen bvb.
En van alle kandidaten die de club wouden overnemen heeft hij uiteraard de slechtste voor de club uitgekozen, dat zag je van mijlenver aankomen.

:nieje:
En wat nu? Enkele opties zeker?

- Faillissement en met nieuw stamnummer in 4de provinciale starten.
- Potentiële overnemers die met ploegen in de buurt gaan praten die mss niet langer in 2de of 3de amateur willen spelen en hun stamnummer overnemen.
- De Turken komen met veel geld over de brug en zorgen voor uitstel van executie…..
- De zoveelste fantast die opduikt en met dit nog verder doet, al lijkt die kans mij onbestaande.

De eerste 2 opties met lokale ondernemers uit de streek is denk ik het beste plan.
De vraag is alleen, zijn die er vandaag?


01 Mar 2024, 10:26
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 434
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
@Filip, je laatste zin: En wat de hetze tegen Le Juste betreft: onder druk van een klein deel van de supporters heeft ie de club verkocht. We zijn er nu vet mee!
Meen je dat nu echt, een klein deel van de supporters?
Jij bent NOG wereldvreemder dan ik dacht, PLJ is even corrupt als deze bende, hij had gewoon wat minder tegenkanting want hij was binnengehaald door een politieker en ze hadden/hebben er schrik van.
Nu worden er plots achterstaande schulden van de stad gevorderd (+/-60.000€) terwijl die 6 jaar onder PLJ bevroren werden, ik heb Matthias De Ridder op de vergadering met PLJ niet horen tussenkomen toen PLJ zei de club schuldenvrij over te laten, waarom niet? Schrik?
Hadden de Turken hun huiswerk gemaakt wisten ze dat natuurlijk, maar voor mij is de hoofdschuldige die de club kapot gemaakt heeft met veel voorsprong PLJ.
Hij heeft genoeg kansen gekregen om een mooie toekomst voor EA te verzekeren.
Vanstallen/Valckenier die even in het bestuur zaten en een inbreng wouden doen bvb.
En van alle kandidaten die de club wouden overnemen heeft hij uiteraard de slechtste voor de club uitgekozen, dat zag je van mijlenver aankomen.

:nieje:
En wat nu? Enkele opties zeker?

- Faillissement en met nieuw stamnummer in 4de provinciale starten.
- Potentiële overnemers die met ploegen in de buurt gaan praten die mss niet langer in 2de of 3de amateur willen spelen en hun stamnummer overnemen.
- De Turken komen met veel geld over de brug en zorgen voor uitstel van executie…..
- De zoveelste fantast die opduikt en met dit nog verder doet, al lijkt die kans mij onbestaande.

De eerste 2 opties met lokale ondernemers uit de streek is denk ik het beste plan.
De vraag is alleen, zijn die er vandaag?


01 Mar 2024, 10:26
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 28 Apr 2023, 12:24
Berichten: 15
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Een doorstart in vierde provinciale is iets dat altijd wat geromantiseerd wordt, maar eigenlijk is dat geen optie.

Het duurt al drie seizoenen voor je in Eerste Provinciale zit, er vanuit gaande dat er geld is en knowhow om elk jaar een ploeg samen te stellen die kampioen kan worden.
Dat is een eeuwigheid in voetbal en gaat ervoor zorgen dat velen afhaken.

De enige haalbare oplossing is een officieuze fusie, zoals Waasland-Beveren, Lokeren-Temse of Beerschot-Wilrijk dat eerder deden. Ook dan is er echter kapitaal en knowhow nodig. Daar blinkt deze club de laatste decennia nu niet bepaald in uit.


01 Mar 2024, 12:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1876
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Branovitsj schreef:
Een doorstart in vierde provinciale is iets dat altijd wat geromantiseerd wordt, maar eigenlijk is dat geen optie.

Het duurt al drie seizoenen voor je in Eerste Provinciale zit, er vanuit gaande dat er geld is en knowhow om elk jaar een ploeg samen te stellen die kampioen kan worden.
Dat is een eeuwigheid in voetbal en gaat ervoor zorgen dat velen afhaken.

De enige haalbare oplossing is een officieuze fusie, zoals Waasland-Beveren, Lokeren-Temse of Beerschot-Wilrijk dat eerder deden. Ook dan is er echter kapitaal en knowhow nodig. Daar blinkt deze club de laatste decennia nu niet bepaald in uit.


En waarom niet? Ik begrijp dat dit hard aankomt maar ik zou er geen probleem mee hebben om op die manier te herstarten, ook al duurt het dan idd. enkele jaren om er sportief terug bovenop te komen. Een paar jaar nederig zijn, vind ik niets mis mee. Liever dat dan pakweg Aalst-Appelterre op te richten.


01 Mar 2024, 13:00
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
@Filip, je laatste zin: En wat de hetze tegen Le Juste betreft: onder druk van een klein deel van de supporters heeft ie de club verkocht. We zijn er nu vet mee!
Meen je dat nu echt, een klein deel van de supporters?
Jij bent NOG wereldvreemder dan ik dacht, PLJ is even corrupt als deze bende, hij had gewoon wat minder tegenkanting want hij was binnengehaald door een politieker en ze hadden/hebben er schrik van.
Nu worden er plots achterstaande schulden van de stad gevorderd (+/-60.000€) terwijl die 6 jaar onder PLJ bevroren werden, ik heb Matthias De Ridder op de vergadering met PLJ niet horen tussenkomen toen PLJ zei de club schuldenvrij over te laten, waarom niet? Schrik?
Hadden de Turken hun huiswerk gemaakt wisten ze dat natuurlijk, maar voor mij is de hoofdschuldige die de club kapot gemaakt heeft met veel voorsprong PLJ.
Hij heeft genoeg kansen gekregen om een mooie toekomst voor EA te verzekeren.
Vanstallen/Valckenier die even in het bestuur zaten en een inbreng wouden doen bvb.
En van alle kandidaten die de club wouden overnemen heeft hij uiteraard de slechtste voor de club uitgekozen, dat zag je van mijlenver aankomen.

En wat nu? Enkele opties zeker?

- Faillissement en met nieuw stamnummer in 4de provinciale starten.
- Potentiële overnemers die met ploegen in de buurt gaan praten die mss niet langer in 2de of 3de amateur willen spelen en hun stamnummer overnemen.
- De Turken komen met veel geld over de brug en zorgen voor uitstel van executie…..
- De zoveelste fantast die opduikt en met dit nog verder doet, al lijkt die kans mij onbestaande.

De eerste 2 opties met lokale ondernemers uit de streek is denk ik het beste plan.
De vraag is alleen, zijn die er vandaag?

Voila, jij slaat de nagel op de kop!!!
Ook niet te vergeten dat de persoon die ons Lejuste aangepraat heeft SVDB is hé!!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


01 Mar 2024, 13:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 847 berichten ]  Ga naar pagina 1 49 50 51 52 53 57


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst