Abonnementen - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13
 Abonnementen 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bijna alles is geverfd, scorebord zo goed als afgesteld, omheining al een groot deel eraf, boxen vernieuwd , de fanshop waren ze in aant werken, perstribune kreeg nieuwe plaats ...

Het zit allemaal goed in elkaar

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


07 Sep 2006, 20:42
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Het scorebord ziet er echt prachtig uit en zal volgens mij zeker zichtbaar genoeg zijn.

In de fanshop is nog redelijk veel werk, maar op inside stond dat het pas eind september ging klaar zijn dus... Zolang het gerief er niet is om erin te leggen maakt het toch nog niet veel uit ook.

De omheining gingen ze vanavond verwijderen. Dat zal echt een verandering zijn denk ik. De afstand tot het veld blijft hetzelfde, maar het verdwijnen van het 'mentale gevoel van gescheiden te zijn' zal toch als een bevrijding zijn. Supporters gaan zich rapper betrokken voelen, het zal beter zijn voor de sfeer, en beter voor het zicht natuurlijk.

Het meest opvallende, en waar ik zelf ook wel trots op ben, zijn de verfwerken. Deze zijn allemaal gedaan door supporters. Spijtig genoeg zeer weinig supporters, maar je kan natuurlijk niemand verplichten.
Gisteren hebben we met een 6-tal supporters nog eens heel hard gewerkt om zoveel mogelijk klaar te krijgen voor de eerste thuismatch, en het resultaat mag er echt zijn. Op een aantal details na is alles geschilderd.


07 Sep 2006, 20:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Vanavond mijn abonnement gaan afhalen en tis nr 20 geworden. Was er dus ook vrij rap bij :grijns:

Binnen stadion waren ze serieus aant werken. Heb mijn neus es binnen gestoken en moet zeggen dat da daar dik in orde komt. Afsluiting, Scorebord, verf, geluid,.... da ziet er allemaal schitterend uit !

Dat het maar rap zondag is :ea:

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


07 Sep 2006, 21:27
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Is het oude scorebord dan verwijderd? en het lichtbord ook?


07 Sep 2006, 22:58
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
wel sjiek vant bestuur, 20% korting regele voor de abbonementen..eindelijk is mensen die aan hun supps denke


07 Sep 2006, 23:44
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Verbechio schreef:
Is het oude scorebord dan verwijderd? en het lichtbord ook?


ja of dat is toch de bedoeling.
Er is een nieuwe lichtkrant op het nieuwe scorebord.


08 Sep 2006, 9:00
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
ze zijn echt goe bezig ons bestuur,stond ook in de krant vandaag van alle werken


08 Sep 2006, 10:22
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik moet me echt regelmatig eens in de arm knijpen om zeker te zijn dat dit allemaal geen droom is jongens. Als je dit vergelijkt met amper een half jaar geleden, toen onze club op sterven na dood was. Toen hadden we een bestuur dat alles maar liet slabakken, stonden we op het punt aan Gent verkast te worden, hadden we nauwelijks spelers en werden we van de ene absurde beslissing naar de andere geslingerd. Als je dan nu bekijkt wat voor een goeie ploeg we hebben, hoe we een bestuur hebben met een echt hart voor den Eendracht, hoe zaken die al jaren verwaarloosd werden nu in orde komen en vooral, hoe we gewoon keer op keer een beslissing vernemen waar wij ons als supporters 100% kunnen in vinden.
Een mens mag er eigenlijk niet aan denken dat Garré de club dan nog niet wou overlaten aan deze bestuursploeg, hoe erg had het geweest dat hij deze club liet kapot gaan terwijl deze mensen klaar stonden om ons nieuw leven in te blazen. Echt waar, ik heb een grenzeloos vertrouwen in de mensen die onze club nu leiden, dit komt echt goed.


08 Sep 2006, 10:29
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
aan de kleine en grote dingen die aan het veranderen zijn ziet ge dat het bestuur echt wel zijn best doet,die korting bij Intersport is ook echt supporterminded koopt u nen deftige training wat sportschoenen en een vest en ge hebt bij wijze van spreken uw abbonement terugverdiend,echt chapeau voor ons bestuur,hoop dat we als supporter zijnde die mannen iets kunnnen teruggeven


08 Sep 2006, 10:35
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
het feit dat er weer zoveel leeft binnen de club, moet ook een teken zijn naar de buitenwereld (evt. sponsors) dat dit eendracht opnieuw, zoals vroeger, enkel nog positief in het nieuws zal komen

_________________
es da ier e fistjen...


08 Sep 2006, 10:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5746
we kunnen het bestuur zondag misschien bedanken met iets te zingen naar hen toe ?


08 Sep 2006, 11:03
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
niemand goesting om eventueel een voetbalquiz mee te organiseren(evt in kantine EA)om zo een (bescheiden) duit in het zakje te brengen voor het nieuwe bestuur?


08 Sep 2006, 11:16
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Ge kunt ook altijd gewoon morgenvroeg komen stoelkes kuisen, daarmee gaat ge het bestuur ook een groot plezier doen.


08 Sep 2006, 11:22
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
aangezien ik de vrijdagnacht altijd moet werken ligt da nogal moeilijk


08 Sep 2006, 11:24
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
acrid schreef:
niemand goesting om eventueel een voetbalquiz mee te organiseren(evt in kantine EA)om zo een (bescheiden) duit in het zakje te brengen voor het nieuwe bestuur?

Ik denk dat uw betalende aanwezigheid tijdens de match en vooral den après-ski(de kantine-ontvangsten spijzen)een positief effect hebben op onze bestuursleden.
:zat:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


08 Sep 2006, 15:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst