Garré spant rechtzaak in tegen E.A. - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Garré spant rechtzaak in tegen E.A. 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
filipeveraert schreef:
Casual1919 schreef:
Die gast krijgt zeker graag op zijn gezicht ?


bedoelt ge da op mij?

ik spreek enkel over de punten hé, als ge zondag ziet wat er allemaal veranderd/verbeterd is aan t stadion, is garré ne nog neggeren jeker!!!!


Ik had het over Garré hoor :grijns:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


14 Sep 2006, 13:15
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3878
Leeftijd: 46
Awel, zijn klote-bedrijf zou moeten failliet gaan. Kunnen we volgende week geen spandoekse hangen achter zijne reclam ad goal, da hangt daar vol BOPRO...KLOOTZAK...BOPRO...KLOOTZAK...BOPRO...KLOOTZAK. Da zou pas wa geven. Ach ja... We gaan ons nie laten opjagen zeker? :zat:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


15 Sep 2006, 22:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
zoals hier gezegd is, ik denk da meneer jaloers is op de gang van zaken momenteel bij EA, hoeveel euro's is hij ni misgelopen doordat we zijn plannen met onze club gedwarsboomd hebbe... waarschijnlijk heeft em da nogaltijd niet verteerd en ik hoop dat die vertering nog een tijdje blijf duren :D

ik geloof onze voorzitter op zijn woord, en ik denk dat meneer garré zich weeral is belachelijk aant maken is, blijkbaar heeft hij nog niet begrepen dat hij niet opgewassen is tegen eendracht aalst en al wat daarmee te maken heeft :twisted:


15 Sep 2006, 23:21
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
[quote="El Falco"]zoals hier gezegd is, ik denk da meneer jaloers is op de gang van zaken momenteel bij EA, hoeveel euro's is hij ni misgelopen doordat we zijn plannen met onze club gedwarsboomd hebbe... waarschijnlijk heeft em da nogaltijd niet verteerd en ik hoop dat die vertering nog een tijdje blijf duren :D



Ik hoop eigenlijk dat zijn vertering nie meer op gang komt en dat em stikt in zijn eigen braaksel, de smeerlap!

_________________
iendracht!


16 Sep 2006, 0:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
El Falco schreef:
zoals hier gezegd is, ik denk da meneer jaloers is op de gang van zaken momenteel bij EA, hoeveel euro's is hij ni misgelopen doordat we zijn plannen met onze club gedwarsboomd hebbe... waarschijnlijk heeft em da nogaltijd niet verteerd en ik hoop dat die vertering nog een tijdje blijf duren :D

ik geloof onze voorzitter op zijn woord, en ik denk dat meneer garré zich weeral is belachelijk aant maken is, blijkbaar heeft hij nog niet begrepen dat hij niet opgewassen is tegen eendracht aalst en al wat daarmee te maken heeft :twisted:


Als em nie rap zijnen teut gaat houden zullen we hem nog ne keer kennis moeten laten maken met de koppige, aalsterse supporters ... Als em zijne zever doordrijft, denk ik dat we het hem nog een tweede keer duidelijk gaan moeten maken dat em der dringend mee moet stoppen !!!

Wordt vervolgd ...


16 Sep 2006, 10:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24
Berichten: 1775
Locatie: Haaltert
Website: http://www.darkultras.com
WLM: stino69@hotmail.com
rollo29 schreef:
El Falco schreef:
zoals hier gezegd is, ik denk da meneer jaloers is op de gang van zaken momenteel bij EA, hoeveel euro's is hij ni misgelopen doordat we zijn plannen met onze club gedwarsboomd hebbe... waarschijnlijk heeft em da nogaltijd niet verteerd en ik hoop dat die vertering nog een tijdje blijf duren :D



Ik hoop eigenlijk dat zijn vertering nie meer op gang komt en dat em stikt in zijn eigen braaksel, de smeerlap!


:lol: Gij zijt ook geen klein sadistjen :grijns:


16 Sep 2006, 10:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
kvind dak me dan nog serieus inhou vermits het over garré ga :mrgreen:


16 Sep 2006, 11:26
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Dat hij maar oplet, we weten wel waar zijn dochter naar school gaat :grijns:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


16 Sep 2006, 13:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Ik denk dat hij de spreekkoren en het tumult rond zijn persoontje begint te missen, we kunnen hem altijd nog eens een bezoekje brengen natuurlijk en dat hij er maar rekening mee houd dat we ons nu niet meer moeten inhouden. Indertijd moesten we toch nog opletten omdat hij nog altijd voorzitter was en de club in handen had, DAT IS NU NIET MEER HET GEVAL. :boks:


16 Sep 2006, 14:12
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Casual1919 schreef:
Dat hij maar oplet, we weten wel waar zijn dochter naar school gaat :grijns:


de welke en van de hoeveelste vraa :huh: :grijns:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


16 Sep 2006, 14:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
chunga schreef:
Ik denk dat hij de spreekkoren en het tumult rond zijn persoontje begint te missen, we kunnen hem altijd nog eens een bezoekje brengen natuurlijk en dat hij er maar rekening mee houd dat we ons nu niet meer moeten inhouden. Indertijd moesten we toch nog opletten omdat hij nog altijd voorzitter was en de club in handen had, DAT IS NU NIET MEER HET GEVAL. :boks:


die kerel is gewoon aan zen laatste stuiptrekkingen toe...
we zullen hem eigenlijk eens moeten binnenbrengen op KV Mechelen die kerels willen een nieuw stadion in Mechelen.... 2 vliegen in 1 klap staan op die manier, Garré doet hun dood en die van KV hem nadien :mrgreen:

_________________
If you never try, you'll never know


16 Sep 2006, 15:01
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
ist er eigenlijk al een uitspraak geweest in verband me die klacht?


13 Nov 2006, 0:39
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3878
Leeftijd: 46
michael0473 schreef:
ist er eigenlijk al een uitspraak geweest in verband me die klacht?


ik denk niet dat het gerecht zo snel werkt, laat staan voor een flutklacht van nen dikke klootzak :twisted:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


13 Nov 2006, 12:02
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
vandaag in het regionieuws.. veroordeling voor Ne pee da 250 euro moet betalen omdat hij in het stadion van EA Garré een mot op zijn gezicht heeft gegeven na een discussie over sponsoring :boks: :grijns: :grijns:


28 Feb 2007, 11:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Jeroen schreef:
vandaag in het regionieuws.. veroordeling voor Ne pee da 250 euro moet betalen omdat hij in het stadion van EA Garré een mot op zijn gezicht heeft gegeven na een discussie over sponsoring :boks: :grijns: :grijns:


Ik vind da we collecte moeten doen voor diene gast, niet alleen zou hij zijn boete moeten terugbetaald krijgen, maar hij verdient er nog ne fermen bonus bovenop :grijns: .

Trouwens twee weken geleden tijdens Zulte Waregem - Newcastle zat Geert Eeman net voor mij met een microke in zijn oor. Diene is dus blijkbaar al aan de slag in Gent. Rarara, via wie zou da zijn ;-) ?


28 Feb 2007, 11:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: champagne en 191 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst