Garré spant rechtzaak in tegen E.A. | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Garré spant rechtzaak in tegen E.A. 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Garré spant rechtzaak in tegen E.A.
Onze oude vriend laat weer van zich horen en spant een rechtzaak in tegen onze club. "Mister Bopro" beweert dat het afbetalingsplan dat tussen hem en de club was overeen gekomen niet correct wordt uitgevoerd. Onze voorzitter maakt zich echter geen zorgen.


14 Sep 2006, 6:54
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Garré spant rechtzaak in tegen E.A.
Oilsjt Vaneigest schreef:
Onze oude vriend laat weer van zich horen en spant een rechtzaak in tegen onze club. "Mister Bopro" beweert dat het afbetalingsplan dat tussen hem en de club was overeen gekomen niet correct wordt uitgevoerd. Onze voorzitter maakt zich echter geen zorgen.

Nog eens het zoveelste bewijs dat die papieren voorzitter geen iendrachthart had. :boks:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


14 Sep 2006, 8:41
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Volgens mij heeft hij euro's geroken en gunt hij het nieuwe bestuur hun succes niet. Die gast was alleen op geld uit. En zeggen dat diene uiteindelijk de club gered heeft.


14 Sep 2006, 9:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
waar staat da ergens da garré een rechtszaak inspant? :twisted:

weet iemand soms om hoeveel geld het gaat? :dom:


14 Sep 2006, 10:30
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
filipeveraert schreef:
waar staat da ergens da garré een rechtszaak inspant? :twisted:

weet iemand soms om hoeveel geld het gaat? :dom:


Het Nieuwsblad:
Citeer:
Gewezen Eendracht Aalstvoorzitter Peter Garré spant een rechtzaak aan tegen EA over een achterstallige betaling aan hem. Garré zou desnoods willen beslag laten leggen op de inkomsten van de club.
Huidig voorzitter Marc Schots stelt dat de club gewoon het vonnis vd rechtbank afwacht en gerust is in een goede afloop vd zaak. "Garré heeft geen been om op te staan. We hebben gewoon een deel vd gelden vastgezet omdat hij te laat over de brug kwam met de boekhouding. We sloten destijds en akkoord en hebben zelfs voorsprong op de afbetaling. Ik zie daar een poging om onrust te stoken. Alle achterstallen uit het verleden worden systematisch afgelost en van nieuwe financiële tekorten is er zeker geen sprake. Alle lidgelden werden geïnd in tegenstelling tot het verleden, want het nieuwe bestuur werkt keihard. Ik heb geen zin in dit soort spelletjes en zal me niet laten vangen door de provocaties van mijn voorganger."


Kan diene mens ons nu es ni gewoon gerustlaten?

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


14 Sep 2006, 11:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Diene schots is precies gene simpelen!


14 Sep 2006, 11:09
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Zijne schrik da hij begin van het jaar heeft opgedaan is precies over, we zouden me 2000 man is aan zijn voordeur moeten staan :mrgreen:


14 Sep 2006, 11:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Jeroen schreef:
Zijne schrik da hij begin van het jaar heeft opgedaan is precies over, we zouden me 2000 man is aan zijn voordeur moeten staan :mrgreen:


allez tis goe, ik gon mee, mor op veirwijrde dammen ne ker verboi persoons passeren??!!!


14 Sep 2006, 11:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
filipeveraert schreef:
Jeroen schreef:
Zijne schrik da hij begin van het jaar heeft opgedaan is precies over, we zouden me 2000 man is aan zijn voordeur moeten staan :mrgreen:


allez tis goe, ik gon mee, mor op veirwijrde dammen ne ker verboi persoons passeren??!!!


Nieuwstraat Lede, place to be om hem te goon kloeiten

_________________
www.spionkoplede.com


14 Sep 2006, 12:03
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
das na godgeklaagd e zeg. ee da crapuul nu nix beters te doen?? em ziet na da er weer veel volk komt en em za jaloes zen zeker. em za em moete kalm agen ze dienen. de meesten waren em al ewa ont vergeten en dor es em weer. tkan zen da em geen been ee om op te staan, mor plezant est ni vert bestuur, ze moeten der weer hunnen tijd insteken :dom:


14 Sep 2006, 12:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Dienen probeert dus alles om ons in een slecht daglicht te plaatsen en kapot te maken hé. Hij heeft waarschijnlijk geen been om op te staan maar probeert hierdoor het nieuwe enthousiasme te temperen en ons in een slecht daglicht te plaatsen bij sponsers.

Heeft diene niks beters te doen :dom:

Wij zullen anders zijnen Bopro ewa in een slecht daglicht gaan plaatsen :boks: Den bedrieger :boks:

Hij is gewoon stikjaloers omdat het nieuwe bestuur het veel beter doet en dat zij tenminste WEL voetbalverstand hebben.

K heb in elk geval alle vertrouwen in ons nieuw bestuur dat ze hem snel een toontje lager gaan laten zingen...


14 Sep 2006, 12:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
goh toen garré hier begon haalde hij ook 6 op 6hé! (winst tegen waasland en wevelgem) dus daar hebt ge geen punt vind ik.

da hij geen voetbalverstand heeft en ne jeker is, das natuurlijk wel waar. ik heb zijn firma Bopro ne keer doorgelicht, en de omzet daalt al 3jaar na elkaar, en op 1200bouwfirma's staan ze nr 839. Hij probeert ons te kloten!!

uitkomst van de doorlopen financiële formules = geeft mijn computer dat Bopro een middelmatige firma is.

Garré woont die aan de albrechtlaan?


14 Sep 2006, 12:44
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
K bedoel dat het nieuwe bestuur het op alle vlakken beter doet. Niet enkel de 6 op 6, maar ook de uitstraling van de club, verfraaiing van het stadion, communicatie, ...


14 Sep 2006, 12:53
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Die gast krijgt zeker graag op zijn gezicht ?

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


14 Sep 2006, 12:58
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Casual1919 schreef:
Die gast krijgt zeker graag op zijn gezicht ?


bedoelt ge da op mij?

ik spreek enkel over de punten hé, als ge zondag ziet wat er allemaal veranderd/verbeterd is aan t stadion, is garré ne nog neggeren jeker!!!!


14 Sep 2006, 13:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 194 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst