Artikels - Pagina 407 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 405 406 407 408 409 444
 Artikels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Artikels
Yves Janssens zijn laatste wens ...

https://www.hln.be/aalst/eendracht-aals ... ~a7f2cb75/

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


26 Jun 2021, 11:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Artikels
Timoilsjt schreef:
Ik ben er niet echt fan van als uw club in buitenlandse handen komt.
Kan den paar jaar goed gaan, maar vroeg of laat trekken ze er hun centen ook uit.

Het verschil met nu zijnde? PLJ handelt hier net als de buitenlanders voor naar België komen, tot de dag dat we in het Belgische voetbal die harde waarheid niet durven onder ogen zien zal het hier schandalen blijven regenen... Maar kijk, we kunnen ook bij het 64e schandaal in 30 jaar tijd verontwaardigd reageren natuurlijk... Dat is "by far" de makkijkste manier om er mee om te gaan

Maar laat ons ondertussen aub van de Belgen die in het BE voetbal actief zijn geen heiligen maken...

PS: waarmee ik mijn voorkeur voor buitenlands absoluut niet uitspreek!!! Maar als je iets veroordeeld moet je het wel met de juiste argumenten doen.

_________________
If you never try, you'll never know


28 Jun 2021, 10:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Artikels
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... s#reacties


10 Aug 2021, 14:35
Miniem

Lid geworden op: 30 Nov 2007, 14:52
Berichten: 55
Bericht Re: Artikels
https://rupelboomfc.be/de-kogel-is-door-de-kerk

Deze groep zou ook in overleg geweest zijn met RWDM (wilden toch de touwtjes zelf in handen houden) en Eendracht Aalst (geen consensus over de overname van bestaande schulden).

Wij hopen in elk geval dat het hiermee de goede kant uit gaat. Hopelijk een soort OHL verhaal en geen "Mexicaans" Racing Mechelen verhaal... we zullen het binnen enkele jaren wel zien zeker?

Blij dat jullie "old school" forum er nog is, leuk om dit nog te zien!


11 Aug 2021, 10:27
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Artikels
't wordt wel stillekes aan het moment zeker voor de 2 witte merels die nog moeten vallen, of gaan ze ergens in september nog een blik met testers opentrekken? Of gaan ze nog een Mpenzaa-ke doen? Ik verschiet nergens meer van.


13 Aug 2021, 15:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Artikels
Petroe69 schreef:
't wordt wel stillekes aan het moment zeker voor de 2 witte merels die nog moeten vallen, of gaan ze ergens in september nog een blik met testers opentrekken? Of gaan ze nog een Mpenzaa-ke doen? Ik verschiet nergens meer van.

Je hebt gelijk. De voorzitter heeft 2 versterkingen beloofd, een (flank)aanvaller en een centrale verdediger. Maar het zouden er eigenlijk 3 moeten zijn, want een echte 10, zo'n "patron" die centraal op het middenveld het spel verdeelt, hebben we niet. Momenteel probeert Carl daar Jilke uit, maar ik vind dat hij die positie niet aankan. Volgens mij is Jilke eerder een linker middenvelder. Op die positie hebben we nu Tresignie die dat volgens mij zeer goed doet. Soit, ik heb persoonlijk uit de mond van PLJ gehoord dat er 2 versterkingen gebudgetteerd zijn. Ik vind ook dat ze nu stilletjesaan mogen arriveren.
Want de voorbije 11 seizoenen hebben we gemiddeld 23,3 spelers per seizoen nodig gehad, en daar reken ik dan vorig seizoen (slechts 2 competitiematchen met 15 spelers) bij. Anders zijn het er zelfs 24,1.
Momenteel hebben we er 20 (met Lufulu-Onia meegerekend, ook al zit die nog niet officieel bij de A-kern).
20 + 2 = 22, en dat zal dus vrij krap worden.


13 Aug 2021, 17:45
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Artikels
filip.dhose schreef:
Petroe69 schreef:
't wordt wel stillekes aan het moment zeker voor de 2 witte merels die nog moeten vallen, of gaan ze ergens in september nog een blik met testers opentrekken? Of gaan ze nog een Mpenzaa-ke doen? Ik verschiet nergens meer van.

Je hebt gelijk. De voorzitter heeft 2 versterkingen beloofd, een (flank)aanvaller en een centrale verdediger. Maar het zouden er eigenlijk 3 moeten zijn, want een echte 10, zo'n "patron" die centraal op het middenveld het spel verdeelt, hebben we niet. Momenteel probeert Carl daar Jilke uit, maar ik vind dat hij die positie niet aankan. Volgens mij is Jilke eerder een linker middenvelder. Op die positie hebben we nu Tresignie die dat volgens mij zeer goed doet. Soit, ik heb persoonlijk uit de mond van PLJ gehoord dat er 2 versterkingen gebudgetteerd zijn. Ik vind ook dat ze nu stilletjesaan mogen arriveren.
Want de voorbije 11 seizoenen hebben we gemiddeld 23,3 spelers per seizoen nodig gehad, en daar reken ik dan vorig seizoen (slechts 2 competitiematchen met 15 spelers) bij. Anders zijn het er zelfs 24,1.
Momenteel hebben we er 20 (met Lufulu-Onia meegerekend, ook al zit die nog niet officieel bij de A-kern).
20 + 2 = 22, en dat zal dus vrij krap worden.

Nog tijd en spelers genoeg om te transfereren,jongens toch binnen 3 weken begint de competitie.
Ieder ploeg in onze reeks met ambitie is al een maand klaar,en wij moeten er nog aan beginnen.
Marja ze hebben toch terug rond de 500 man bij hun Pietje waar onder mij ,door een abo te bestellen.
Geloof me,het word weer een lang en triestig seizoen.


13 Aug 2021, 21:12
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Artikels
Allesweter schreef:
filip.dhose schreef:
Petroe69 schreef:
't wordt wel stillekes aan het moment zeker voor de 2 witte merels die nog moeten vallen, of gaan ze ergens in september nog een blik met testers opentrekken? Of gaan ze nog een Mpenzaa-ke doen? Ik verschiet nergens meer van.

Je hebt gelijk. De voorzitter heeft 2 versterkingen beloofd, een (flank)aanvaller en een centrale verdediger. Maar het zouden er eigenlijk 3 moeten zijn, want een echte 10, zo'n "patron" die centraal op het middenveld het spel verdeelt, hebben we niet. Momenteel probeert Carl daar Jilke uit, maar ik vind dat hij die positie niet aankan. Volgens mij is Jilke eerder een linker middenvelder. Op die positie hebben we nu Tresignie die dat volgens mij zeer goed doet. Soit, ik heb persoonlijk uit de mond van PLJ gehoord dat er 2 versterkingen gebudgetteerd zijn. Ik vind ook dat ze nu stilletjesaan mogen arriveren.
Want de voorbije 11 seizoenen hebben we gemiddeld 23,3 spelers per seizoen nodig gehad, en daar reken ik dan vorig seizoen (slechts 2 competitiematchen met 15 spelers) bij. Anders zijn het er zelfs 24,1.
Momenteel hebben we er 20 (met Lufulu-Onia meegerekend, ook al zit die nog niet officieel bij de A-kern).
20 + 2 = 22, en dat zal dus vrij krap worden.

Nog tijd en spelers genoeg om te transfereren,jongens toch binnen 3 weken begint de competitie.
Ieder ploeg in onze reeks met ambitie is al een maand klaar,en wij moeten er nog aan beginnen.
Marja ze hebben toch terug rond de 500 man bij hun Pietje waar onder mij zelf ,door een abo te bestellen.
Geloof me,het word weer een lang en triestig seizoen.


13 Aug 2021, 21:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
Allesweter schreef:
Allesweter schreef:
filip.dhose schreef:
Je hebt gelijk. De voorzitter heeft 2 versterkingen beloofd, een (flank)aanvaller en een centrale verdediger. Maar het zouden er eigenlijk 3 moeten zijn, want een echte 10, zo'n "patron" die centraal op het middenveld het spel verdeelt, hebben we niet. Momenteel probeert Carl daar Jilke uit, maar ik vind dat hij die positie niet aankan. Volgens mij is Jilke eerder een linker middenvelder. Op die positie hebben we nu Tresignie die dat volgens mij zeer goed doet. Soit, ik heb persoonlijk uit de mond van PLJ gehoord dat er 2 versterkingen gebudgetteerd zijn. Ik vind ook dat ze nu stilletjesaan mogen arriveren.
Want de voorbije 11 seizoenen hebben we gemiddeld 23,3 spelers per seizoen nodig gehad, en daar reken ik dan vorig seizoen (slechts 2 competitiematchen met 15 spelers) bij. Anders zijn het er zelfs 24,1.
Momenteel hebben we er 20 (met Lufulu-Onia meegerekend, ook al zit die nog niet officieel bij de A-kern).
20 + 2 = 22, en dat zal dus vrij krap worden.

Nog tijd en spelers genoeg om te transfereren,jongens toch binnen 3 weken begint de competitie.
Ieder ploeg in onze reeks met ambitie is al een maand klaar,en wij moeten er nog aan beginnen.
Marja ze hebben toch terug rond de 500 man bij hun Pietje waar onder mij zelf ,door een abo te bestellen.
Geloof me,het word weer een lang en triestig seizoen.


Rustig rustig gene stress. Het duurt gewoon efkes voor dat de aansluitingskaarten van zoon en dochter administratief in orde zijn. Binnenkort Elias in de spits...
Iedereen weet onderhand wel dat het met dit zootje nooit meer in orde komt zeker...


13 Aug 2021, 22:39
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Artikels
Davy schreef:
Allesweter schreef:
Allesweter schreef:
Nog tijd en spelers genoeg om te transfereren,jongens toch binnen 3 weken begint de competitie.
Ieder ploeg in onze reeks met ambitie is al een maand klaar,en wij moeten er nog aan beginnen.
Marja ze hebben toch terug rond de 500 man bij hun Pietje waar onder mij zelf ,door een abo te bestellen.
Geloof me,het word weer een lang en triestig seizoen.


Rustig rustig gene stress. Het duurt gewoon efkes voor dat de aansluitingskaarten van zoon en dochter administratief in orde zijn. Binnenkort Elias in de spits...
Iedereen weet onderhand wel dat het met dit zootje nooit meer in orde komt zeker...


Vanaf dat voetbalkenner PLJ de contracten begon te verlengen van jilke, razzi, vd eynde en ryckaert , wist ik genoeg .met burssens ben je ook niets ,maar die heeft nog een contract van 1 jaar.

Het budget is opgesoupeerd aan middelmatige spelers voor 4de klasse, spelers waar we niks mee kunnen doen als je de ambitie hebt om over te gaan .

Onze voorzitter had de mogelijkheid om eens grote kuis te houden in de kern , weer een kans gemist .
Nog maar eens het bewijs dat hij het niet kan en er niks zal veranderen zolang hij hier rondloopt .


14 Aug 2021, 8:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Artikels
Iemand die het artikel met Falco van Het Nieuwsblad even kan posten, aub ? Ik ben HLN abonnee...u

_________________
may the FORCE be with you.


28 Aug 2021, 16:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Artikels
Aanvoerder Falko Geenens: “Zelfs in Onhaye verwacht ik dat onze fans massaal aanwezig zullen zijn”
Voetbal Beker van België Onhaye - Eendracht Aalst

Gisteren om 19:31
door
Wim Redant
Aanvoerder Falko Geenens: “Zelfs in Onhaye verwacht ik dat onze fans massaal aanwezig zullen zijn”
Falko Geenens: “Ik had liever tegen Jong Lede gespeeld.” FOTO: GREGORY VAN GANSEN


Delen
Tweet
Mail
AALST - Na de duur bevochten maar verdiende zege op Oudenaarde staat Aalst op één zege van de bokaal met de clubs uit 1A. Aanvoerder Falko Geenens weet dat op Onhaye nog een taaie klant wacht.
IK voel me intussen een echte Ajuin

FALKO GEENENS
Falko Geenens herinnert zich nog de vorige bekerpartij op Onhaye, waar twee jaar geleden met 1-2 werd gewonnen. “We hadden liever verder gebekerd tegen Lede. In dat geval bespaarden we op een busrit van twee uur. Ik herinner me een klein synthetisch veld waar we het lastig hadden. Een gebrek aan ruimte speelt in de kaart van Onhaye, dat bovendien kan rekenen op enkele sterke spelers, die gevormd werden bij Charleroi.” Buiten het terrein vochten het bestuur van Aalst en Onhaye al een robbertje uit. Zondag krijgt dat een vervolg op het veld. “We hadden uiteraard liever thuis gespeeld. We rekenen in Onhaye op onze fans, die hopelijk massaal meereizen. Op Oudenaarde betekenden ze een geweldige steun, zeker voor de jonge spelers. Voor de clubkas zou een kaskraker na de coronacrisis welkom zijn. Aalst beschikt over een sterke bekerreputatie en wil die uitstraling verder in de verf zetten.”

De Aalsterse top schermt al wekenlang met versterking. Ook Falko Geenens beseft dat die een must is om de doelstellingen te realiseren. “Ik depanneerde zonder morren als centrale verdediger. Ik werd destijds trouwens op die positie gelanceerd door Regi Van Acker. Ik speel wel liever als rechtsachter, waar ik ook offensief meer mijn stempel kan drukken. Ik ben intussen aan mijn achtste seizoen bezig bij Aalst. Ik woon nog steeds in Heusden, maar voel me intussen een echte Ajuin. Ik vind het wel jammer dat we niet in dezelfde reeks zitten als Lokeren en Ninove. Ik speelde in de jeugdrangen 7,5 jaar bij Lokeren en had graag eens op Daknam gespeeld. Bij Ninove had ik ook wel eens tegen mijn broer Jelle willen spelen.”


28 Aug 2021, 20:24
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Artikels
filip.dhose schreef:
Aanvoerder Falko Geenens: “Zelfs in Onhaye verwacht ik dat onze fans massaal aanwezig zullen zijn”
Voetbal Beker van België Onhaye - Eendracht Aalst

Gisteren om 19:31
door
Wim Redant
Aanvoerder Falko Geenens: “Zelfs in Onhaye verwacht ik dat onze fans massaal aanwezig zullen zijn”
Falko Geenens: “Ik had liever tegen Jong Lede gespeeld.” FOTO: GREGORY VAN GANSEN


Delen
Tweet
Mail
AALST - Na de duur bevochten maar verdiende zege op Oudenaarde staat Aalst op één zege van de bokaal met de clubs uit 1A. Aanvoerder Falko Geenens weet dat op Onhaye nog een taaie klant wacht.
IK voel me intussen een echte Ajuin

FALKO GEENENS
Falko Geenens herinnert zich nog de vorige bekerpartij op Onhaye, waar twee jaar geleden met 1-2 werd gewonnen. “We hadden liever verder gebekerd tegen Lede. In dat geval bespaarden we op een busrit van twee uur. Ik herinner me een klein synthetisch veld waar we het lastig hadden. Een gebrek aan ruimte speelt in de kaart van Onhaye, dat bovendien kan rekenen op enkele sterke spelers, die gevormd werden bij Charleroi.” Buiten het terrein vochten het bestuur van Aalst en Onhaye al een robbertje uit. Zondag krijgt dat een vervolg op het veld. “We hadden uiteraard liever thuis gespeeld. We rekenen in Onhaye op onze fans, die hopelijk massaal meereizen. Op Oudenaarde betekenden ze een geweldige steun, zeker voor de jonge spelers. Voor de clubkas zou een kaskraker na de coronacrisis welkom zijn. Aalst beschikt over een sterke bekerreputatie en wil die uitstraling verder in de verf zetten.”

De Aalsterse top schermt al wekenlang met versterking. Ook Falko Geenens beseft dat die een must is om de doelstellingen te realiseren. “Ik depanneerde zonder morren als centrale verdediger. Ik werd destijds trouwens op die positie gelanceerd door Regi Van Acker. Ik speel wel liever als rechtsachter, waar ik ook offensief meer mijn stempel kan drukken. Ik ben intussen aan mijn achtste seizoen bezig bij Aalst. Ik woon nog steeds in Heusden, maar voel me intussen een echte Ajuin. Ik vind het wel jammer dat we niet in dezelfde reeks zitten als Lokeren en Ninove. Ik speelde in de jeugdrangen 7,5 jaar bij Lokeren en had graag eens op Daknam gespeeld. Bij Ninove had ik ook wel eens tegen mijn broer Jelle willen spelen.”


Dank u wel.

_________________
may the FORCE be with you.


29 Aug 2021, 10:18
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Artikels
https://sportmagazine.knack.be/sport/vo ... 06775.html

Troubles in paradise bij de Ladies...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


30 Nov 2021, 17:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Artikels
El Corredor (Light) schreef:
https://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/scooore-super-league-waar-zijn-de-contracten-van-aalst-ladies-naartoe/article-normal-1806775.html

Troubles in paradise bij de Ladies...


Kan maar een stukje lezen, maar het begin is er toch al goed erop .
waar zijn de contracten van Aalst Ladies naartoe?
:lol:

Eendracht aalst 2.0 begint stilaan vorm te krijgen.


30 Nov 2021, 20:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 405 406 407 408 409 444


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 57 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst