Artikels - Pagina 414 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 412 413 414 415 416 444
 Artikels 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
El Corredor (Light) schreef:
Bakkie schreef:
El Corredor (Light) schreef:
In ieder interview in de krant van de boycotters, vroeg men naar een onderhoud MET PLJ... Als dat er uiteindelijk dan komt, dan vind ik dat iedereen moet gaan.

Dan gaat er meer dan 400 man zijn denk ik...


In ieder interview wou plj niets te maken hebben met de enkelelingen ;) Zijn hand komt wat laat e


"wat" laat? Dan ben je nog heel mild he.

Veel te laat. Maar ik zou gewoon gaan, puur uit het feit als je het niet zou doen, dan krijg je weer een hoop geneuzel van PLJ in de trend van "ze wouden mijn uitgestoken hand niet..."


PLJ heeft alle krediet verloren, wil iemand zijn uitgestoken hand ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Feb 2023, 22:33
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Artikels
Ik zou gaan maar ik ben benieuwd of hij er in de eerste plaats zelf zal zijn.
Als dat het geval is hem bestoken met vragen. Hem kennende komt op geen enkele daarvan een degelijk antwoord. Uit het interview blijkt dat alles de fout is van supporters en spelers en die lijn zal hij wel doortrekken op de meeting. Ik zie het eerder iets om de laatste twijfelaars te overtuigen van ons gelijk! Laat maar komen …


09 Feb 2023, 8:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Artikels
Iedereen kan voor zichzelf uiteraard een persoonlijke interpretatie geven aan dit signaal, maar als je zoals ElCo ook terecht zegt, hier niks mee doet, zal het (i) inderdaad zijn dat de supporters van slechte wil zijn en misschien nog belangrijker (ii) er geen hol gaat veranderen MET het extra pigment dat de supporters er blijkbaar toch ook niet van wakker liggen. Ik zie hier regelmatig vragen opduiken hoe het komt dat PLJ wel zijn zeg kan blijven doen in de media en de supporters niet of te weinig... als je deze mogelijkheid dan op een schotel krijgt, kan je dit eigenlijk niet weigeren...

Ik denk dus persoonlijk dat het geen kwaad kan om de vraag te richten tot het opzetten van een bredere supportersvergadering met de voorwaarde dat PLJ zelf zal aanwezig zijn. Als dat initiatief er komt, zal er deze keer wel pers zijn ook (gaat slecht dus zijn de gieren daar sowieso) en dan wordt het wel interessant.

Als PLJ zijn kat stuurt, kan je hier iets mee doen want je kan terugkaatsen wat hij lijkt te impliceren over "de supporters"; komt hij toch en het is de gebruikelijke goed-nieuws show, zal het bevestigen wat velen al weten zoals fromfathertoson ook aanhaalt... Het kan ook uitmonden in een openlijke aanval op "de supporters", maar dat is toch makkelijker via een krantenartikel dan face to face denk ik zo en daar kan PLJ enkel maar mee verliezen... Hoe het ook zal uitdraaien, je hebt dus sowieso altijd wel iets in handen natuurlijk om naar te verwijzen, om op te schieten, om het vuur aan te wakkeren,...

En bovenal: hoe je het ook draait of keert, als de vraag tot een bredere supportersvergadering vanuit de club lijkt te komen (en niet vanuit een supportersvereniging of -club), ga je toch ook altijd mensen aantrekken die je via de sociale media niet meehebt of die deze site niet volgen. En die zijn nog altijd met meer dan je zou denken (en ook een reden dat er nog altijd mensen naar het stadion blijven gaan). En dat kan er minimaal voor zorgen dat de twee "kampen" onder de supporters ook weer korter naar elkaar toe groeien...

Helemaal niet reageren nu en dit laten passeren, betekent simpelweg meer van hetzelfde en aangezien we geen zicht hebben op hoe lang PLJ het op deze manier nog kan trekken, this does not seem to be an option...

Je kan als supporter enkel maar winnen als je hier iets mee doet...


09 Feb 2023, 9:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
De grote vraag is,wie kan je nog warm maken om naar de zoveelste goed nieuws show te komen luisteren ?
Wat gaat er opeens veranderen?zolang kerel aan de macht is kom ik niet meer,zal ik gemist worden? Ik denk het niet maar blijkbaar heeft PLJ wel moeite met de enkelingen die niet meer komen opdagen.
Er is geen enkele toekomst met onze fantastische voorzitter.
Wij hebben hem niet nodig,hij de supps wel. ;)
Ik wens iedereen veel plezier en geniet van de onemenshow :wave:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Feb 2023, 10:56
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Artikels
Alle supporters moesten reeds langer ons welbekende(match tegen Boom) Garrèken gedaan hebben, de pers zou ervan smullen en dan zouden zijn leugens volledig blootgelegd worden!
Nu zijn er twee kampen tussen de supporters en het welbekende ,verdeel en heers gedoe, speelt nu volledig in zijn voordeel!
Als ik nu de prestaties en de grinta van sommige spelers bekijk stel ik mij ook de vraag of het daar ook niet rommelt!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


09 Feb 2023, 11:19
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Artikels
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Alle supporters moesten reeds langer ons welbekende(match tegen Boom) Garrèken gedaan hebben, de pers zou ervan smullen en dan zouden zijn leugens volledig blootgelegd worden!
Nu zijn er twee kampen tussen de supporters en het welbekende ,verdeel en heers gedoe, speelt nu volledig in zijn voordeel!
Als ik nu de prestaties en de grinta van sommige spelers bekijk stel ik mij ook de vraag of het daar ook niet rommelt!!!


Voor mij hoeft die supportersvergadering ook niet, 7 seizoenen leugens verkopen maar nu zou hij plotseling toch wel eens de waarheid kunnen zeggen :lol: .

Uit respect voor de supporters , medewerkers , sponsors , vrijwilligers, potentiële investeerders die hij hier allemaal heeft buiten gepest , een dikke :fuck: :fuck:

Een gareeken doen kan nog altijd ,van t weekend al, maar ja de reden waarom het niet lukt weten we al. :drank:


09 Feb 2023, 12:01
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Artikels
El Corredor (Light) schreef:
In ieder interview in de krant van de boycotters, vroeg men naar een onderhoud MET PLJ... Als dat er uiteindelijk dan komt, dan vind ik dat iedereen moet gaan.

Dan gaat er meer dan 400 man zijn denk ik...


:lol:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


09 Feb 2023, 12:28
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Artikels
DT schreef:
Iedereen kan voor zichzelf uiteraard een persoonlijke interpretatie geven aan dit signaal, maar als je zoals ElCo ook terecht zegt, hier niks mee doet, zal het (i) inderdaad zijn dat de supporters van slechte wil zijn en misschien nog belangrijker (ii) er geen hol gaat veranderen MET het extra pigment dat de supporters er blijkbaar toch ook niet van wakker liggen. Ik zie hier regelmatig vragen opduiken hoe het komt dat PLJ wel zijn zeg kan blijven doen in de media en de supporters niet of te weinig... als je deze mogelijkheid dan op een schotel krijgt, kan je dit eigenlijk niet weigeren...

Ik denk dus persoonlijk dat het geen kwaad kan om de vraag te richten tot het opzetten van een bredere supportersvergadering met de voorwaarde dat PLJ zelf zal aanwezig zijn. Als dat initiatief er komt, zal er deze keer wel pers zijn ook (gaat slecht dus zijn de gieren daar sowieso) en dan wordt het wel interessant.

Als PLJ zijn kat stuurt, kan je hier iets mee doen want je kan terugkaatsen wat hij lijkt te impliceren over "de supporters"; komt hij toch en het is de gebruikelijke goed-nieuws show, zal het bevestigen wat velen al weten zoals fromfathertoson ook aanhaalt... Het kan ook uitmonden in een openlijke aanval op "de supporters", maar dat is toch makkelijker via een krantenartikel dan face to face denk ik zo en daar kan PLJ enkel maar mee verliezen... Hoe het ook zal uitdraaien, je hebt dus sowieso altijd wel iets in handen natuurlijk om naar te verwijzen, om op te schieten, om het vuur aan te wakkeren,...

En bovenal: hoe je het ook draait of keert, als de vraag tot een bredere supportersvergadering vanuit de club lijkt te komen (en niet vanuit een supportersvereniging of -club), ga je toch ook altijd mensen aantrekken die je via de sociale media niet meehebt of die deze site niet volgen. En die zijn nog altijd met meer dan je zou denken (en ook een reden dat er nog altijd mensen naar het stadion blijven gaan). En dat kan er minimaal voor zorgen dat de twee "kampen" onder de supporters ook weer korter naar elkaar toe groeien...

Helemaal niet reageren nu en dit laten passeren, betekent simpelweg meer van hetzelfde en aangezien we geen zicht hebben op hoe lang PLJ het op deze manier nog kan trekken, this does not seem to be an option...

Je kan als supporter enkel maar winnen als je hier iets mee doet...


Akkoord met uw idee.

Maar dan moeten de supportersclubs én iendracht maakt macht aan PLJ laten weten dat ze niet ingaan op een vergadering 'en petit comité' maar dat ze wensen dat de club een officiële supportersvergadering voor alle supporters moet samenroepen;
Als PLJ er niet is op die vergadering zouden alle aanwezigen bij de start van de vergadering de zaal moeten verlaten (cfr; wel eens gebeurt op gemeenteraad, in parlement, ...).; Wees geruist, daarmee haal je los de pers en deze keer niet als 'tegenwerkend, of boycottend, ...'.
Zo 'n vergadering is het ideale moment voor de boycotters om te zeggen (onder meer door vragen te stellen aan PLJ) waarom ze boycotten en dan is 't aan PLJ om hun argumenten proberen te weerleggen.
Als hem dat niet lukt zal hij - net als de laatste(?) supportersvergadering waarop hij anawezig was - kwaad worden en geen zinnig antwoord kunnen geven. Weer een leuk moment voor de gazet ;-).

Ik kijk er alvast naar uit.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


09 Feb 2023, 12:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
Timoilsjt schreef:

Zo 'n vergadering is het ideale moment voor de boycotters om te zeggen (onder meer door vragen te stellen aan PLJ) waarom ze boycotten en dan is 't aan PLJ om hun argumenten proberen te weerleggen.

Ik kijk er alvast naar uit.


:lol: :zzz:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Feb 2023, 21:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Artikels
Daarnet met zo een 35man de training gaan "bezoeken"

Ze duidelijk gemaakt dat de match op Petegem voor ons de druppel was. Wat zeg ik EEN SCHANDE!

Leuk feitje, onze voorzitter was er ook. Iedereen heeft even het woord gehad. Het is niet zo dat er betalingsachterstanden zijn. Hebben de problemen tussen voorzitter/harde kern niet daar besproken. Wel heb ik even met plj gesproken en gezegd dat we de reactie van de spelers gaan afwachten morgenavond. Dan spreke we datum af. Ik zal er op hameren om een OPEN vergadering te houden! Er zal via welgekende kanalen nog gecommuniceerd worden.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


10 Feb 2023, 20:32
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Artikels
hansken schreef:
Daarnet met zo een 35man de training gaan "bezoeken"

Ze duidelijk gemaakt dat de match op Petegem voor ons de druppel was. Wat zeg ik EEN SCHANDE!

Leuk feitje, onze voorzitter was er ook. Iedereen heeft even het woord gehad. Het is niet zo dat er betalingsachterstanden zijn. Hebben de problemen tussen voorzitter/harde kern niet daar besproken. Wel heb ik even met plj gesproken en gezegd dat we de reactie van de spelers gaan afwachten morgenavond. Dan spreke we datum af. Ik zal er op hameren om een OPEN vergadering te houden! Er zal via welgekende kanalen nog gecommuniceerd worden.


Wat maakt het nog uit of ze morgen winnen of verliezen, gaat niets veranderen aan de huidige werking van de club toch?
Brakel heeft 1 thuismatch gewonnen dit seizoen, 3 keer raden tegen wie…..
Als je na een 3/24 in 4de klasse nog niet begint met die sukkeltrainer buiten te smijten wanneer dan wel?
Zou spijtig zijn dat er nu betalingsachterstand is, ze hebben in geen 2 maand gewonnen.
Open vergadering met PLJ haalt niets uit, sponsors en supporters die afgehaakt hebben komen nooit meer terug zo lang die man hier voorzitter is, en geef ze maar eens ongelijk.


10 Feb 2023, 21:55
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Artikels
hansken schreef:
Daarnet met zo een 35man de training gaan "bezoeken"

Ze duidelijk gemaakt dat de match op Petegem voor ons de druppel was. Wat zeg ik EEN SCHANDE!

Leuk feitje, onze voorzitter was er ook. Iedereen heeft even het woord gehad. Het is niet zo dat er betalingsachterstanden zijn. Hebben de problemen tussen voorzitter/harde kern niet daar besproken. Wel heb ik even met plj gesproken en gezegd dat we de reactie van de spelers gaan afwachten morgenavond. Dan spreke we datum af. Ik zal er op hameren om een OPEN vergadering te houden! Er zal via welgekende kanalen nog gecommuniceerd worden.


OPEN vergadering, ik ben benieuwd.

Als het weer een select groepje (vb. voorzitters supportersclubs) is, heeft het geen zin in mijn ogen. ;)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


10 Feb 2023, 22:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Artikels
Niets doen verandert ook niets. Ik heb zelf nog geen enkel thuismatch gezien dit seizoen, en uiteraard moet die werking HELEMAAL veranderen!

Maar zoals zondag op Petegem, dat was erover. Alle supporters waren het er na de match over eens, dit was onacceptabel. Dan mag je als fan toch wel eens je gedacht gaan zeggen zeker? Los van het feit dat de werking en alles er rond op niksken trekt.

Dat er even is geklapt met PLJ was puur toeval, en was ook helemaal niet de insteek van ons bezoek.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


10 Feb 2023, 22:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Artikels
El Corredor (Light) schreef:
hansken schreef:
Daarnet met zo een 35man de training gaan "bezoeken"

Ze duidelijk gemaakt dat de match op Petegem voor ons de druppel was. Wat zeg ik EEN SCHANDE!

Leuk feitje, onze voorzitter was er ook. Iedereen heeft even het woord gehad. Het is niet zo dat er betalingsachterstanden zijn. Hebben de problemen tussen voorzitter/harde kern niet daar besproken. Wel heb ik even met plj gesproken en gezegd dat we de reactie van de spelers gaan afwachten morgenavond. Dan spreke we datum af. Ik zal er op hameren om een OPEN vergadering te houden! Er zal via welgekende kanalen nog gecommuniceerd worden.


OPEN vergadering, ik ben benieuwd.

Als het weer een select groepje (vb. voorzitters supportersclubs) is, heeft het geen zin in mijn ogen. ;)


Das ook mijn mening en gedacht, dus dat zal ook de insteek zijn wanneer we contact opnemen.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


10 Feb 2023, 23:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
hansken schreef:
Daarnet met zo een 35man de training gaan "bezoeken"

Ze duidelijk gemaakt dat de match op Petegem voor ons de druppel was. Wat zeg ik EEN SCHANDE!

Leuk feitje, onze voorzitter was er ook. Iedereen heeft even het woord gehad. Het is niet zo dat er betalingsachterstanden zijn. Hebben de problemen tussen voorzitter/harde kern niet daar besproken. Wel heb ik even met plj gesproken en gezegd dat we de reactie van de spelers gaan afwachten morgenavond. Dan spreke we datum af. Ik zal er op hameren om een OPEN vergadering te houden! Er zal via welgekende kanalen nog gecommuniceerd worden.


Wat maakt het nog uit of ze morgen winnen of verliezen, gaat niets veranderen aan de huidige werking van de club toch?
Brakel heeft 1 thuismatch gewonnen dit seizoen, 3 keer raden tegen wie…..
Als je na een 3/24 in 4de klasse nog niet begint met die sukkeltrainer buiten te smijten wanneer dan wel?
Zou spijtig zijn dat er nu betalingsachterstand is, ze hebben in geen 2 maand gewonnen.
Open vergadering met PLJ haalt niets uit, sponsors en supporters die afgehaakt hebben komen nooit meer terug zo lang die man hier voorzitter is, en geef ze maar eens ongelijk.


(y)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Feb 2023, 23:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 412 413 414 415 416 444


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst