Artikels - Pagina 381 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 379 380 381 382 383 444
 Artikels 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Artikels
Eendracht Aalst Jong Eendracht Aalst won op Hamme met 1-3 via twee goals van Christian Kalenga en een treffer van Robbe Capelleman. Jari De Vriendt vertoeft op stage met de nationale ploeg U18. Mertens (patellapees) neemt nog ontstekingsremmers. Jordy Verstraeten traint opnieuw voluit. (rwd)


12 Nov 2019, 11:18
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Artikels
De fase van ontkenning is nog altijd bezig precies...Wat een idioten toch.
Patrick jongen, stop er gewoon mee en bol het af. En neem je debiele trainer en je sukkelaars van spelers ook maar mee. Hoe diep kan een club zakken?
Fantastische reactie ook van PLJ : in 1991 heeft hij eens wat tegenslag gehad, maar het kwam allemaal nog goed. Dat stelt de supporter meteen gerust! :lol: :lol: Om dit nog recht te trekken zal er meer dan wat geluk nodig zijn, beste man. Begin met zelf de spade af te kuisen en op te rotten aub.


12 Nov 2019, 11:20
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Artikels
Tees es 't er oever! :stom:
Tijd voor actie mijn gedacht, het is waarschijnlijk te laat om de supportersbussen af te zeggen?
Zolang dienen BVR de ploeg mag leiden kom ik zeker niet meer kijken, ik wil wel richting PC-stadion komen om eventueel te komen manifesteren voor de wedstrijd.
Allez ik zeg zo maar iets jullie zijn op dat gebied vindingrijker, maar het is evident dat er iets moet gebeuren van supporterszijde.
Ik wacht af.... :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Nov 2019, 11:22
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Artikels
Het wordt met de week/dag/minuut komischer! Dit kan toch écht niet meer ernstig genomen worden? :plat: :plat: :plat:


12 Nov 2019, 13:40
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
Het is nog maar eens crisis bij Eendracht Aalst. Niemand had dit dieptepunt zien aankomen na een geslaagde bekercampagne en een behoorlijke competitiestart. Tegen Vosselaar stond een ploeg op het veld zonder vertrouwen die de weg kwijt is. Voor veel supporters is het na een vierde nederlaag op rij een uitgemaakte zaak: "Bartje Bartje alles is voorbij", werd op de tribunes gezongen.
EENDRACHT AALST VOSSELAAR
0-3

Van een ontslag van de coach Bart Van Renterghem is (voorlopig) nog geen sprake. Voorzitter Patrick Le Juste wil geen overhaaste beslissingen nemen. "Er zijn van die periodes dat er niets lukt", zegt de Aalsterse preses. "Als trader maakte ik dat beroepshalve mee in de maand augustus 1991. Alle deals die ik afsloot, waren toen met verlies. Ik ben daar toen uitgekomen en dat zullen we ook nu als ploeg doen. Ik ga met onze coach wel eens een goed gesprek hebben en dan zien we wel hoe het verder evolueert. Deze situatie is moeilijk te vatten, want je kan niet zeggen dat we slecht spelen."

Coach Bart Van Renterghem heeft er alle begrip voor dat de supporters zijn ontslag eisen. "Het is logisch dat de supporters bij een 0 op 12 op deze manier reageren", zegt de Aalsterse trainer. "Een achtste plaats strookt niet met onze ambities. Wij moeten voorin mee draaien. We zijn iedere week de beste ploeg, maar we slagen er maar niet in resultaten neer te zetten. Er loopt wel altijd iets verkeerd. We verdedigen slecht op stilstaande fases en we falen bij de afwerking. Na drie nederlagen op rij opteerde ik tegen Vosselaar voor een iets meer behouden aanpak. Het was de bedoeling om met met een scoreloos gelijkspel de rust in te gaan en in de tweede helft met de inbreng van Cocchiere het verschil te maken. Veel spelers vatten de match gecrispeerd aan en de nervositeit binnen de ploeg was groot. De mokerslagen die we in de blessuretijd op Spouwen-Mopertingen en Hades Hasselt incasseerden hebben op de spelersgroep duidelijk ingehakt, want het moreel front is aangetast. Tot overmaat van ramp incasseerden we een lullig tegendoelpunt uit hoekschop. Na de rust kregen we nog wel kansen om gelijk te maken, maar kregen de doodsteek na een tweede hoekschop. We leren blijkbaar niet uit onze fouten. We hebben nochtans genoeg kwaliteiten om hier uit te komen, met of zonder mij. We hebben alleen een goed resultaat nodig om voor een klik te zorgen."


Supporters en verslaggevers moeten toch dommerikken zijn hé, zij zien die wedstrijd gans anders dan PLJ en BVR :stom:


12 Nov 2019, 14:01
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Artikels
Hugo schreef:
Tees es 't er oever! :stom:
Tijd voor actie mijn gedacht, het is waarschijnlijk te laat om de supportersbussen af te zeggen?
Zolang dienen BVR de ploeg mag leiden kom ik zeker niet meer kijken, ik wil wel richting PC-stadion komen om eventueel te komen manifesteren voor de wedstrijd.
Allez ik zeg zo maar iets jullie zijn op dat gebied vindingrijker, maar het is evident dat er iets moet gebeuren van supporterszijde.
Ik wacht af.... :EA:


Ik zou het fijn vinden mochten supporters buiten protesteren op 23 november. Ge weet wel, hun ego-feestje wat verknallen. Daar zou ik direct voor afkomen!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


12 Nov 2019, 19:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Artikels
witzwet schreef:
Hugo schreef:
Tees es 't er oever! :stom:
Tijd voor actie mijn gedacht, het is waarschijnlijk te laat om de supportersbussen af te zeggen?
Zolang dienen BVR de ploeg mag leiden kom ik zeker niet meer kijken, ik wil wel richting PC-stadion komen om eventueel te komen manifesteren voor de wedstrijd.
Allez ik zeg zo maar iets jullie zijn op dat gebied vindingrijker, maar het is evident dat er iets moet gebeuren van supporterszijde.
Ik wacht af.... :EA:


Ik zou het fijn vinden mochten supporters buiten protesteren op 23 november. Ge weet wel, hun ego-feestje wat verknallen. Daar zou ik direct voor afkomen!


+1


12 Nov 2019, 23:29
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Artikels
Petroe69 schreef:
witzwet schreef:
Hugo schreef:
Tees es 't er oever! :stom:
Tijd voor actie mijn gedacht, het is waarschijnlijk te laat om de supportersbussen af te zeggen?
Zolang dienen BVR de ploeg mag leiden kom ik zeker niet meer kijken, ik wil wel richting PC-stadion komen om eventueel te komen manifesteren voor de wedstrijd.
Allez ik zeg zo maar iets jullie zijn op dat gebied vindingrijker, maar het is evident dat er iets moet gebeuren van supporterszijde.
Ik wacht af.... :EA:


Ik zou het fijn vinden mochten supporters buiten protesteren op 23 november. Ge weet wel, hun ego-feestje wat verknallen. Daar zou ik direct voor afkomen!


+1



Van 15 ! man kan je al zeker zijn he! ;)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


14 Nov 2019, 9:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Artikels
Voor diegenen die het nog kunnen opbrengen: kom volgende thuismatch kijken met zonnenbril en witte stok. Zo maak je duidelijk dat het bestuur (of wat er voor moet doorgaan) en de trainer blind blijven voor de verzuchtingen van de fans. :cool: :cool: :cool: :cool:


14 Nov 2019, 17:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Artikels
luque schreef:
Voor diegenen die het nog kunnen opbrengen: kom volgende thuismatch kijken met zonnenbril en witte stok. Zo maak je duidelijk dat het bestuur (of wat er voor moet doorgaan) en de trainer blind blijven voor de verzuchtingen van de fans. :cool: :cool: :cool: :cool:


5 jaar SV voor de stok !


14 Nov 2019, 17:26
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
ROGER LAMBRECHT: “EEN FUSIE IS HET ENIGE DAT KSC LOKEREN (EN 3 ANDERE CLUBS) NOG KAN REDDEN” Zaterdag 21 december, 17:15 uur Het gaat momenteel niet goed bij Sporting Lokeren, dat zelfs in 1B tegen de degradatie moet vechten. Volgens voormalig voorzitter en Club-icoon Roger Lambrecht is een fusie met verschillende Waaslandse clubs de enige manier om in leven te blijven én om opnieuw te kunnen concurreren met de G5. Wed en kijk live naar jouw favoriete Belgische club dankzij Voetbalflitsen Een optie die Lambrecht al een tijdje voor ogen heeft, is een fusie. Dat vertelde Lambrecht aan Gezoardemagazine. “Het is er eentje die de meeste supporters liever niet zien, maar een fusieclub is de enige manier is om op lange termijn te blijven overleven. Ik heb het tientallen keren geprobeerd, maar op het einde sprong de deal telkens af. Ofwel door het bestuur van Beveren, het Stad Lokeren, de Stad Beveren, de supporters, … noem maar op. Het was altijd wel iets.” “Ik blijf erbij, een fusieclub met Sporting Lokeren, Waasland-Beveren, Sint-Niklaas en misschien zelfs Aalst, dat zou leefbaar zijn. Dan speel je iedere week voor 15.000 mensen. Op de viersprong in Waasmunter zou je zelfs een mooie locatie en goed bereikbaar stadion hebben in het Waasland.”

De redding is nabij, een fusieclub in Waasmunster :crazy: :lol:


FcVDenderenzoverder reageert furieus op de uitlatingen van Lambrecht en vinden het totaal ongepast dat zij niet werden genoemd in het fusieverhaal.
Volgens Footballclub-VerbroederingDenderhoutem-EendrachtHekelgem is hun fusie-expertise onmisbaar en zal men alles doen om ook deel uit te maken van de nieuwe op te richten fusieclub. Ideeën voor namen van de nieuwe club zijn welkom :lol: .


22 Dec 2019, 11:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Artikels
het erge is, dat zo een figuren jarenlang het beleid van het Belgisch voetbal bepaald hebben...
Een geluk schakelen ze op Europees niveau nog een versnelling hoger in dat megalomaan denken en verder de zeepbel opblazen. Het niveau dat zal moeten afhaken (lees: 95% van de Belgische topclubs) zal automatisch wel voor een nivellering van het nationale/lokale niveau zorgen. De hoop/wens is bij mij vooral dat tegen dan een herboren E. Aalst opgestaan is.

Die boot missen zou de absolute doodsteek betekenen :(

_________________
If you never try, you'll never know


22 Dec 2019, 11:46
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Artikels
luque schreef:
iendrachter schreef:
ROGER LAMBRECHT: “EEN FUSIE IS HET ENIGE DAT KSC LOKEREN (EN 3 ANDERE CLUBS) NOG KAN REDDEN” Zaterdag 21 december, 17:15 uur Het gaat momenteel niet goed bij Sporting Lokeren, dat zelfs in 1B tegen de degradatie moet vechten. Volgens voormalig voorzitter en Club-icoon Roger Lambrecht is een fusie met verschillende Waaslandse clubs de enige manier om in leven te blijven én om opnieuw te kunnen concurreren met de G5. Wed en kijk live naar jouw favoriete Belgische club dankzij Voetbalflitsen Een optie die Lambrecht al een tijdje voor ogen heeft, is een fusie. Dat vertelde Lambrecht aan Gezoardemagazine. “Het is er eentje die de meeste supporters liever niet zien, maar een fusieclub is de enige manier is om op lange termijn te blijven overleven. Ik heb het tientallen keren geprobeerd, maar op het einde sprong de deal telkens af. Ofwel door het bestuur van Beveren, het Stad Lokeren, de Stad Beveren, de supporters, … noem maar op. Het was altijd wel iets.” “Ik blijf erbij, een fusieclub met Sporting Lokeren, Waasland-Beveren, Sint-Niklaas en misschien zelfs Aalst, dat zou leefbaar zijn. Dan speel je iedere week voor 15.000 mensen. Op de viersprong in Waasmunter zou je zelfs een mooie locatie en goed bereikbaar stadion hebben in het Waasland.”

De redding is nabij, een fusieclub in Waasmunster :crazy: :lol:


FcVDenderenzoverder reageert furieus op de uitlatingen van Lambrecht en vinden het totaal ongepast dat zij niet werden genoemd in het fusieverhaal.
Volgens Footballclub-VerbroederingDenderhoutem-EendrachtHekelgem is hun fusie-expertise onmisbaar en zal men alles doen om ook deel uit te maken van de nieuwe op te richten fusieclub. Ideeën voor namen van de nieuwe club zijn welkom :lol: .


misschien een mailtje naar Lambrecht sturen dat wij onze plaats geheel vrijwillig afstaan aan de fusiekampioen der belgen :D
Zeir content (want vedrom een fusieken boi) en weir content (da weir ni in een fusie verzeild geroken)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


22 Dec 2019, 23:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Artikels
Eendracht Aalst Eendracht verkeert in rouw na het overlijden van ex-speler Roland Martens (81), de oudste broer van international Maurice Martens. Vrijdag wordt om 13.30 uur afscheid genomen in het crematorium van Siesegem. (rwd)


22 Jan 2020, 9:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/91 ... plink=balk

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


22 Jan 2020, 20:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 379 380 381 382 383 444


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst