Artikels - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 444
 Artikels 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bomber schreef:
Verbechio schreef:
kd8 da de zeeman er ni kost bijzen :huh:


tegen noste thuismatch ten he


;) diene za da zeker doen :grijns:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


22 Sep 2006, 12:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Dienen zou dan wel zien zitten, maar hij zit nog in Tunesie nu en zal de match van zaterdag moeten missen

_________________
www.spionkoplede.com


22 Sep 2006, 12:16
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28 Jul 2006, 14:29
Berichten: 112
Locatie: Oilsjt
er sto oeik een artikel in HLN van Romain Van Stichel, trainer van A.Affligem: Met fusie naar een grote topclub in denderstreek.

kzal ier e stiksken neerflansel'n oongezing da'k giejne scanner em.

<<Puur rationeel bekeken zou een fusie tussen Eendracht Aalst en FCV Dender 1grote topclub in de streek kunnen opleveren. Vooral de sponsors zouden op de kar springen. Als leider in tweede klasse zal dender wel wat talent in zijn rangen hebben. Voeg daar de massale publieke belangstelling van Eendracht aan toe en dan zit je goed
<<Maar emotioneel gezien zal dat voor veel mensen in Aalst en denderleeuw niet kunnen. Eendracht is één van de weinige clubs in België die zelfs in lagere afdelingen nog publiek trekt. Het is een club met traditie en een rijk gevulde geschiedenis waar de supporters zich willen mee vereenzelvigen. Ze zullen dan ook niet tolereren dat hun club samengaat met FCV Dender.
<<Ook de Dender aanhang(10 maan en ne peerekop :D ) zal een fusie met Eendracht niet zien zitten. Daar stelt zich echter wel het probleem dat de club op sportief vlak aan zijn plafond zit. Een eventuele promotie naar eerste nationale zou wel eens tot een regelrechte catastrofe kunnen leiden. Het probleem in denderleeuw is dat er bij goede prestaties slechts enkele honderden supporters meer komen kijken. De massa zal nooit naar het Florent Beeckmanstadion trekken. Als Dender autonoom blijft, dan zullen de financiële middelen beperkt blijven.

Ik kroig de kribbelingen azze'k het woord fusie oeir!! :dom:

_________________
iëndracht....omda'k nen Oilsjt'neer ben!
oeikal mos't ons ploeg na zakken,gommen toch
nog iejnen pakken: vastelauved op de mert


22 Sep 2006, 14:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
de Romain, daar hebbek al veel verhaalkes over gehoord :mrgreen:

_________________
If you never try, you'll never know


22 Sep 2006, 14:40
Reserve

Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11
Berichten: 322
Locatie: Denderleeuw
WitZwet2002 schreef:
er sto oeik een artikel in HLN van Romain Van Stichel, trainer van A.Affligem: Met fusie naar een grote topclub in denderstreek.

kzal ier e stiksken neerflansel'n oongezing da'k giejne scanner em.

<<Puur rationeel bekeken zou een fusie tussen Eendracht Aalst en FCV Dender 1grote topclub in de streek kunnen opleveren. Vooral de sponsors zouden op de kar springen. Als leider in tweede klasse zal dender wel wat talent in zijn rangen hebben. Voeg daar de massale publieke belangstelling van Eendracht aan toe en dan zit je goed
<<Maar emotioneel gezien zal dat voor veel mensen in Aalst en denderleeuw niet kunnen. Eendracht is één van de weinige clubs in België die zelfs in lagere afdelingen nog publiek trekt. Het is een club met traditie en een rijk gevulde geschiedenis waar de supporters zich willen mee vereenzelvigen. Ze zullen dan ook niet tolereren dat hun club samengaat met FCV Dender.
<<Ook de Dender aanhang(10 maan en ne peerekop :D ) zal een fusie met Eendracht niet zien zitten. Daar stelt zich echter wel het probleem dat de club op sportief vlak aan zijn plafond zit. Een eventuele promotie naar eerste nationale zou wel eens tot een regelrechte catastrofe kunnen leiden. Het probleem in denderleeuw is dat er bij goede prestaties slechts enkele honderden supporters meer komen kijken. De massa zal nooit naar het Florent Beeckmanstadion trekken. Als Dender autonoom blijft, dan zullen de financiële middelen beperkt blijven.

Ik kroig de kribbelingen azze'k het woord fusie oeir!! :dom:


We hebben nu 2000 toeschouwers in 2de klasse en dat is een pak meer dan roeselare had in 2de hoor. Akkoord jullie zouden meer hebben, maar aan de 6000 toeschouwers zouden jullie in 2de klasse niet meer komen. Laat ons dan liever top in 2de spelen dan een fusie met eendracht. Bij jullie zal wel hetzelfde gevoel leven.
Je ziet dat die mens geen voeling heeft met eendracht aalst noch fcd!


22 Sep 2006, 15:55
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bomber schreef:
ones fan, always fan schreef:
Je ziet dat die mens geen voeling heeft met eendracht aalst noch fcd!



toch wel he, want hij zegt zelf dat het voor de supporters onmogelijk is


Daar heeft hij dan ook volledig gelijk in :-) . En met ons huidig bestuur ben ik er dan ook 100% gerust in dat we ons over mogelijke fusies hier in de nabije toekomst geen zorgen moeten maken.


22 Sep 2006, 16:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
ones fan, always fan schreef:
WitZwet2002 schreef:
er sto oeik een artikel in HLN van Romain Van Stichel, trainer van A.Affligem: Met fusie naar een grote topclub in denderstreek.

kzal ier e stiksken neerflansel'n oongezing da'k giejne scanner em.

<<Puur rationeel bekeken zou een fusie tussen Eendracht Aalst en FCV Dender 1grote topclub in de streek kunnen opleveren. Vooral de sponsors zouden op de kar springen. Als leider in tweede klasse zal dender wel wat talent in zijn rangen hebben. Voeg daar de massale publieke belangstelling van Eendracht aan toe en dan zit je goed
<<Maar emotioneel gezien zal dat voor veel mensen in Aalst en denderleeuw niet kunnen. Eendracht is één van de weinige clubs in België die zelfs in lagere afdelingen nog publiek trekt. Het is een club met traditie en een rijk gevulde geschiedenis waar de supporters zich willen mee vereenzelvigen. Ze zullen dan ook niet tolereren dat hun club samengaat met FCV Dender.
<<Ook de Dender aanhang(10 maan en ne peerekop :D ) zal een fusie met Eendracht niet zien zitten. Daar stelt zich echter wel het probleem dat de club op sportief vlak aan zijn plafond zit. Een eventuele promotie naar eerste nationale zou wel eens tot een regelrechte catastrofe kunnen leiden. Het probleem in denderleeuw is dat er bij goede prestaties slechts enkele honderden supporters meer komen kijken. De massa zal nooit naar het Florent Beeckmanstadion trekken. Als Dender autonoom blijft, dan zullen de financiële middelen beperkt blijven.

Ik kroig de kribbelingen azze'k het woord fusie oeir!! :dom:


We hebben nu 2000 toeschouwers in 2de klasse en dat is een pak meer dan roeselare had in 2de hoor. Akkoord jullie zouden meer hebben, maar aan de 6000 toeschouwers zouden jullie in 2de klasse niet meer komen. Laat ons dan liever top in 2de spelen dan een fusie met eendracht. Bij jullie zal wel hetzelfde gevoel leven.
Je ziet dat die mens geen voeling heeft met eendracht aalst noch fcd!


Als EA op een gezonde basis kan doorstoten naar 2de, dan ben ik er van overtuigd dat dat cijfer van 6000 aan de kop in 2de zeker mogelijk is ! We zullen aanstaande zaterdag normaal zo'n 3000 supporters mogen verwachten, en indien we goede prestaties kunnen doorzetten, zullen die aantallen enkel mor stijgen.


22 Sep 2006, 16:28
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
gohja kdenk da ook ma morgen ist zaterdag + den tegenstander spreekt ni echt tot de verbeelding :-) ma laat ons hopen!

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


22 Sep 2006, 16:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
ik vind dat de man zeker voeling heeft met de werkelijkheid:
-dender zit aan zijn plafond :mrgreen:
-aalst veruit de enige die zelfs in 4e zoveel volk trekt
-aalst een prachtige supporterslegioen
-...

edited


22 Sep 2006, 16:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
2e klasse is nog ver af ze gasten....

en met al die ALS dit en ALS dat moeten we ons niet bezig houden...

fusie is niet aan de orde, 2de klasse is niet aan de orde...
veel verder moeten we het daar dus niet over hebben...
diene Romain wou zo ook met zen ploegske nog eens int nieuws komen, want met zen spelers moet hem het ook niet doen hé :p ist niet Roeckie ?

_________________
If you never try, you'll never know


22 Sep 2006, 16:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
wij hebben me ons ploegsken al verschillende keren in de gazet gestaan ze :p

En ja zo een artikels moede me een paar kilo's zout pakken ze, die gazetten schrijven vantijd een gans artikel terwijl ze de persoon in kwestie ni eens geintervieuwd hebben :eh:

Ik zal er vanavond is naar informeren...


22 Sep 2006, 16:58
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bartos schreef:
Bomber schreef:
ones fan, always fan schreef:
Je ziet dat die mens geen voeling heeft met eendracht aalst noch fcd!



toch wel he, want hij zegt zelf dat het voor de supporters onmogelijk is


Daar heeft hij dan ook volledig gelijk in :-) . En met ons huidig bestuur ben ik er dan ook 100% gerust in dat we ons over mogelijke fusies hier in de nabije toekomst geen zorgen moeten maken.


inderdaad, als ge mensen zoals ne Geert De Ridder en Marc Schots in het bestuur hebt, moet ge u daar gewoon geen zorgen over maken. Dat is vroeger wel anders geweest (Orlans - De Cock - Garré .....)


23 Sep 2006, 12:09
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Gisteren artikel in HNB met Troch, waar hij praat over de interesse die Denderbrol voor hem had net voor en net na hij getekend had bij ons, maar dat die club hem niet aansprak.

Er stond ook in dat die interesse er nu nog steeds is, maar ik hoop dat Troch zo slim zal zijn om niet naar daar te gaan. Als hij op het einde van het seizoen zich serieus zou kunnen verbeteren, kan ik dat nog begrijpen, maar alles behalve Denderbrol hé !


07 Okt 2006, 11:03
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Vandaag intervieuw met Koen de Cooman in het Nieuwsblad. Titel in één ruk naar 2e klasse. Vind ik toch nie erg slim (er gaan er weer veel kwaad zijn op mij!) zo'n uitspraak maar iedereen mag natuurlijk zijn mening hebben.

Ik denk da we voor derde een deftige ploeg hebben maar voor tweede hebben we toch kwaliteit tekort.


13 Okt 2006, 10:51
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Wees maar zeker dat, bij een eventuele promotie naar derde, serieus zal bijgekocht worden!

_________________
es da ier e fistjen...


13 Okt 2006, 11:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 444


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], hansken en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst