Artikels - Pagina 356 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6679 berichten ]  Ga naar pagina 1 354 355 356 357 358 446
 Artikels 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Artikels
Dani schreef:
We kunnen niet ontkennen dat Carl opteerde voor een andere veldbezetting, voor het eerst met Mitu in een vrije rol.

Het is misschien geen meesterzet maar zo’n ingreep had ik onze vorige coach niet zien doen... verklaart misschien zijn rechtlijnigheid/koppigheid wat dan zijn kop zou hebben gekost als we mr. Dhose mogen geloven...


Vraag is natuurlijk of die vrije rol er niet is gekomen na de blessure van Annys want bij de aftrap stond Sterckx bijvoorbeeld links geposteerd met Bounou, De Neve en Annys centraal en Mitu rechts. En Mitch als diepe spits... Centraal kwamen alle ballen bij De Neve en die speelde ze allemaal terug naar achter. Het is pas na de wissel van Annys door De Coninck dat Sterckx weer centraal stond en dat hij samen met Bounou aan de bal begon te komen en waardoor Mitu ook effectief bruikbare ballen kreeg...

Soit, pakte goed uit en hopelijk is de trein vertrokken al moet gezegd dat Oudenaarde centraal op het midden ons toch weinig in de weg legde. Zochten meteen Turcan of Verstraete en sloegen een Martens bijvoorbeeld telkens over... Dat zal zaterdag alvast niet gebeuren...


Laatst gewijzigd door DT op 20 Nov 2018, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.



20 Nov 2018, 11:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Artikels
filip.dhose schreef:
kheiremans schreef:
filip.dhose schreef:

Lezen jullie eigenlijk wat er geschreven staat?

Tom is/was echter zeer rechtlijnig (sommigen noemen dat dan 'koppig') en deed wat hij het best achtte voor de ploeg. Daarvoor kreeg hij ook van bestuur en sportieve cel vrijheid van handelen.


Dus je krijgt vrijheid zolang die mening hetzelfde is als wat het bestuur dacht. Ja zo kan elke dictator zeggen dat in zijn land er vrijheid is voor iedereen. Je moet gewoon zien dat je dezelfde mening hebt. Simpel.

Hoe interpreteer jij het dan Filip? Je bent duidelijk verstandiger dan mij want ik snap het niet.


Niet nodig om cynisch/sarcastisch te worden.
Een trainer wordt aangesteld om de trainingen te leiden, zijn ploeg op te stellen, tactische keuzes te maken en tijdens de matchen te coachen en vervangingen door te voeren. Ideaal daarbij is dat het bestuur:
1) in samenspraak met de coach een kern samenstelt. Zoals je zult kunnen begrijpen is dat niet altijd mogelijk: als een coach overneemt tijdens het seizoen is dat al helemaal onmogelijk. Als een nieuwe coach aan een nieuw seizoen begint, kun je moeilijk als club al je spelers met langlopende contracten buitengooien.
2) de grote tactische lijnen uitzet. Bij Ajax bv. vindt iedereen dat normaal, dat het clubbestuur bepaalt dat er volgens een bepaald systeem gespeeld wordt. De club is daarvan doordrongen, en vanaf de duiveltjes wordt dat systeem erin gedrild. Als je als club dan een coach zoekt en uiteindelijk aanstelt, moet dat gegeven voor alle partijen duidelijk zijn (de vraag is maar of dat bij ons zo is/was). Als je dan als coach daarvan afwijkt, heeft die 2 mogelijkheden:
* OF hij behaalt mooie resultaten: (meestal) is er dan geen vuiltje aan de lucht (alhoewel er ooit al coaches buitengevlogen zijn met straffe resultaten. Het beste voorbeeld dat ik me voor de geest kan halen is Luka Peruzovic.
"Peruzović ging na zijn carrière als speler aan de slag als coach (…) en werd (…) in juli 1992 coach van Anderlecht (…). Op 14 januari 1993 werd hij daar ontslagen, ondanks een riante koppositie in de competitie. Het clubbestuur gaf als reden een gebrek aan communicatie mee maar vele commentatoren waren van oordeel dat de Kroaat baan moest ruimen wegens zijn tactiek met vijf verdedigers die toenmalig voorzitter Constant Vanden Stock niet kon smaken." (bron: Wikipedia)
* OF hij behaalt geen resultaten (om welke reden dan ook!): dan geeft die coach vanzelfsprekend aan zijn bestuur een alibi om de samenwerking stop te zetten.

Maar voor alle duidelijkheid nogmaals: ik vind het ontslag van TDC een blunder.


Hier kan ik mij in vinden. Excuses als het te direct was, maar je posts laten altijd uitschijnen dat je elke beslissing van het bestuur super vindt. Ik zeg niet dat alles slecht is wat ze doen, maar ik (en velen hier) hadden er toch wel meer van verwacht (veel meer zelfs)


20 Nov 2018, 11:18
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Artikels
Van Borm is ook vrij...


20 Nov 2018, 18:33
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Artikels
iendrachter schreef:
Jean schreef:
Van Borm is ook vrij...


Moet ik niet van weten maar past wel bij ons bestuur.
Ik zie TDC trouwens nog coach van Knokke worden, als hij de afstand ziet zitten natuurlijk.
En geld is ginder geen probleem in Knokke....
Van Borm altijd heel positief over onze club en zijn supporters. Elke keer als ik die over Aalst hoorde spreken gaf die mij het gevoel ooit trainer bij ons te willen worden

Verstuurd vanaf mijn ZTE BLADE V0800 met Tapatalk


20 Nov 2018, 20:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: RE: Re: Artikels
iendrachter schreef:
Smetje schreef:
iendrachter schreef:

Moet ik niet van weten maar past wel bij ons bestuur.
Ik zie TDC trouwens nog coach van Knokke worden, als hij de afstand ziet zitten natuurlijk.
En geld is ginder geen probleem in Knokke....
Van Borm altijd heel positief over onze club en zijn supporters. Elke keer als ik die over Aalst hoorde spreken gaf die mij het gevoel ooit trainer bij ons te willen worden

Verstuurd vanaf mijn ZTE BLADE V0800 met Tapatalk


Er zijn er veel die hier trainer willen worden en komen spelen, maar als het dan over het loon gaat loopt het dikwijls eens mis :D .
Ik denk dat je niet wil weten wat die Van Borm daar verdiende bij Knokke, dat ze hun geld hier sparen voor de ploeg te versterken met nieuwjaar.
Trainer van den Iendracht word je niet voor het geld, maar voor de eer


20 Nov 2018, 20:44
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: RE: Re: RE: Re: Artikels
Smetje schreef:
iendrachter schreef:
Smetje schreef:
Van Borm altijd heel positief over onze club en zijn supporters. Elke keer als ik die over Aalst hoorde spreken gaf die mij het gevoel ooit trainer bij ons te willen worden

Verstuurd vanaf mijn ZTE BLADE V0800 met Tapatalk


Er zijn er veel die hier trainer willen worden en komen spelen, maar als het dan over het loon gaat loopt het dikwijls eens mis :D .
Ik denk dat je niet wil weten wat die Van Borm daar verdiende bij Knokke, dat ze hun geld hier sparen voor de ploeg te versterken met nieuwjaar.
Trainer van den Iendracht word je niet voor het geld, maar voor de eer [emoji2]


Dat klopt...CEO daarentegen....

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Nov 2018, 20:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Artikels
Lobijn was in de running, heeft concrete gesprekken gehad, maar zal het niet worden. Voorkeur zou idd BVR zijn.


21 Nov 2018, 10:38
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Artikels
De Jean schreef:
Lobijn was in de running, heeft concrete gesprekken gehad, maar zal het niet worden. Voorkeur zou idd BVR zijn.


Met het nieuws dat AA Gent vandaag bekend maakte rond jeugdopleiding, is een akkoord weer een stapje dichter vermoed ik...


21 Nov 2018, 10:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
Oef....

https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a8351282/

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


21 Nov 2018, 16:17
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 713
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Artikels
Oef dat is inderdaad goed nieuws.
Nu wordt het tijd dat het bestuur zijn keuze en liefst een goeie maakt!
Misschien BVR en als Dejan Vjelkovic begint te spreken zijn we misschien van de Flippo ook van af.


21 Nov 2018, 16:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Artikels
Is die Van Borm deftig?

Buiten dit seizoen toch ook al degelijke resultaten neergezet


21 Nov 2018, 19:20
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
kheiremans schreef:
Is die Van Borm deftig?

Buiten dit seizoen toch ook al degelijke resultaten neergezet


3 seizoen op rij kampioen met Knokke, de jaren ervoor veel minder succesvol.
Ik kan nog altijd niet snappen dat Knokke met dezelfde ploeg, zelf nog versterkt, de laatste staat met amper 5 punten terwijl ze vorig seizoen de beste ploeg van de reeks hadden.
Wij doen het ook niet goed maar 5 op 36 is wel extreem slecht met zo een spelersmateriaal.
Waarvan dan nog 3 punten tegen ons, typisch :hmm: .
Nu ze ginder Staelens aangesteld hebben kennen we toch al 1 ploeg die zeker zakt :D .


Het kan ook "op" zijn natuurlijk tussen de club en de coach zonder dat dat iets bewust is. Drie titels op rij kan wel verzadiging opleveren natuurlijk en dan is dikwijls een frisse wind nodig. Daarnaast werd de ploeg op papier altijd wel versterkt, maar het is wel zo dat een aantal ouwe getrouwen die als gangmakers bestempeld werden er niet meer zijn (die nog met Knokke uit provinciale kwamen bijvoorbeeld) en misschien is de echte "fun" in de kleedkamer er dan wat af omdat de groep uit elkaar is gevallen. En een nieuwe groep klit pas samen als de resultaten mee zitten.

Hebben dit jaar ook wel wat geblesseerden en sommige spelers hebben toch ook een stap teruggezet (hun doelman die twee jaar op heel hoog niveau acteerde, Coussement die vorig jaar quasi alles heeft gespeeld als rechtsback, enz.). Hebben net hetzelfde gezien onder BVR indertijd, met veel minder palmares toen.

En Knokke was vooral een systeem dat over alles en iedereen denderde - maar je kan u daar ook op instellen natuurlijk als tegenstander. En misschien missen ze nu op cruciale plaatsen wel de spelers die zo'n systeem nodig heeft. En dan is het als succescoach ook niet zo simpel om dat succesconcept snel te laten varen of de boel meteen om te gooien.


21 Nov 2018, 21:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
Ook Yves Van Borm werd toegevoegd aan het lijstje van kandidaat-trainers bij Eendracht Aalst. Van Borm werd pas ontslagen bij Knokke en kent dus de reeks. Voorzitter Patrick Le Juste wil niet over één nacht ijs gaan en besliste al dat de wedstrijd op RWDM nog zal geleid worden door de interim-coaches Carl De Geyseleer en Ronny Schollaert. HNB

Ale de voorzitter moet zijn zegje nog eens kunnen doen, waarom hebben we dan nog een sportieve cel?
Snap niet dat ze zo lang wachten om BVR vast te leggen, heb ik meer vertrouwen in dan die Van Borm.


We zijn dat gewoon dat PLJ niet over een nacht ijs gaat,zijn reactie op de actie van de supps sleept al enkele weken aan,waarschijnlijk is hij door het ijs gezakt :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


22 Nov 2018, 8:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Artikels
Bakkie schreef:
iendrachter schreef:
Ook Yves Van Borm werd toegevoegd aan het lijstje van kandidaat-trainers bij Eendracht Aalst. Van Borm werd pas ontslagen bij Knokke en kent dus de reeks. Voorzitter Patrick Le Juste wil niet over één nacht ijs gaan en besliste al dat de wedstrijd op RWDM nog zal geleid worden door de interim-coaches Carl De Geyseleer en Ronny Schollaert. HNB

Ale de voorzitter moet zijn zegje nog eens kunnen doen, waarom hebben we dan nog een sportieve cel?
Snap niet dat ze zo lang wachten om BVR vast te leggen, heb ik meer vertrouwen in dan die Van Borm.


We zijn dat gewoon dat PLJ niet over een nacht ijs gaat,zijn reactie op de actie van de supps sleept al enkele weken aan,waarschijnlijk is hij door het ijs gezakt :hmm:


Meerdere supportersacties zelfs, maar inderdaad, PLJ is doof en blind blijkbaar

_________________
www.spionkoplede.com


22 Nov 2018, 12:59
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Feb 2017, 21:12
Berichten: 155
Bericht Re: Artikels
Op den Beerschot ook protesten blijkbaar... da van die stewards heb ik ergens anders ook al gehoord precies :lol:

Beste Ratten ,

Zoals de meeste al weten, vindt aanstaande zondag een protestactie plaats. Zij die mee doen: graag zwarte kledij dragen aub.

Wel even meegeven dat het ABSOLUUT geen verplichting is .

Maar we zeggen altijd "one family"!

Waarom deze actie ?
1) Tegen stadionverboden die door onze club worden opgelegd;
2) Het machtsvertoon en misbruik van stewards;
3) De hoge prijzen mbt drank en voeding

Vanaf 14 u verzamelen we aan café Nieuw Stadion om aldaar te vertrekken rond 15h30 naar de hoofdingang. Hier sluiten de vrienden van Café Change zich bij ons aan.

Van 16 Tem 16.13 u zal café Nieuw Stadion een steunactie doen: 1 pint kopen 1 gratis .

Opgelet: we houden het SEREEN EN PLEZANT: indien er individuen zijn die toch een bommetje willen gooien, verzoeken wij om weg te blijven. l

Mensen aanmoedigen om mee te doen? Graag, MAAR geen mensen hinderen of onnodig confrontaties uitlokken. WIJ houden het FAIR.

Tot zondag ...

#wijzijnbeerschot
#genoegisgenoeg


23 Nov 2018, 21:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6679 berichten ]  Ga naar pagina 1 354 355 356 357 358 446


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst